1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke speler is gelijk verschrikkelijk slecht bij 1 verkeerd schot of pass.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus wat is Siem verschrikkelijk slecht, die moet hangen man...
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet 1 hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke speler is gelijk verschrikkelijk slecht bij 1 verkeerd schot of pass.
iddquote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
De commentator zal het zometeen wel zeggen.
Veel zin heeft het eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfs als je het in een spoiler tag zet weet je toch al wat er staat
Je had liever gehad dat Sulejmani weer geblesseerd raakte?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Deze wissel had ik dus nooit gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus wat is Siem verschrikkelijk slecht, die moet hangen man...
Lekker naar achteren Fuballenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zagreb is duidelijk bezig de nul te houden
Ze zijn goed bezig ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
gnignigni!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
Daar komen ook al die tegen doelpunten uit, Vertonghen die lekker op het middenveld loopt of soms op 10, backs die mee opkomen en als een lamme tak naar achter lopen..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me zorgen over blijf maken is het feit dat sommige spelers zo chronisch uit positie lopen... zo heb ik Van der Wiel zeker 4 keer voor de goal van Dynamo gezien... nu is dit Dynamo niet goed genoeg maar als er een goede ploeg tegenover je staat ben je weg met een snelle counter....
Een enorm talent natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat vinden de ajacieden eigenlijk van die Lukoki?
Dan was hij een van de betere spelers van de Eredivisie. Maar slecht vind ik Siem de Jong eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebben
Idd...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou het scorend vermogen van zijn broer moeten hebben
Egocilio 2quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Van wat ik ervan heb gezien de zwarte Manolev.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Snel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Stekelenburg ook een ego?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Egocilio 2
een voorbeeldje van de opleiding dus
Tegen Roda was hij wel goed bezig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Wie boeit het eigenlijk of hij de scores van wedstrijden al voor de samenvattingen weetAlsof je daar echt met spanning naar gaat kijken
Kleinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Mij geen reet, maar er zijn altijd mensen die zich er druk om maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Wie boeit het eigenlijk of hij de scores van wedstrijden al voor de samenvattingen weetAlsof je daar echt met spanning naar gaat kijken
faalhazen jaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij geen reet, maar er zijn altijd mensen die zich er druk om maken.
Ik ga alleen de samenvatting van Ajax - Zagreb kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Paxcon het volgende:
GROOTSTE TALENT VAN DE WERELD JE WEETquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
JAAAAAAAA DE GOLDEN BOY KOMT ERIN!!!
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef vincerusso het volgende:
Niks mis met het inbrengen van talent in gewonnen wedstrijden, maar waarom altijd maar weer hem.quote:
3-0quote:Op woensdag 2 november 2011 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ga alleen de samenvatting van Ajax - Zagreb kijken.
Dus post aub geen tussenstand!!
Zijn laatste tweet was 2 weken geleden volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2011 22:21 schreef Abed het volgende:
Greg speelt zo goed vandaag, als dank ga ik em followen.
Ebecillio en talent in een zinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Niks mis met het inbrengen van talent in gewonnen wedstrijden, maar waarom altijd maar weer hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |