1400 p/jaar aan wat? Afschrijving?quote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n 1400 euro per jaar.![]()
De volgende auto wordt een "oldtimer".
Jij hebt er natuurlijk niets mee te maken wat de Autoweek zegt, je kijkt voordat je een auto koopt hoeveel je afschrijft per jaar en hoeveel jaar je met je auto denkt te doen. Anders zou je fictief geld verdienen over de eerste jaren dat je een auto had als je auto langer meegaat dan je dacht bij de aanschaf.quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Zegt autoweek op basis van mijn gegevens.
Dat klopt, maar er wordt wel de kilometerprijs mee bepaalt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt er natuurlijk niets mee te maken wat de Autoweek zegt, je kijkt voordat je een auto koopt hoeveel je afschrijft per jaar en hoeveel jaar je met je auto denkt te doen. Anders zou je fictief geld verdienen over de eerste jaren dat je een auto had als je auto langer meegaat dan je dacht bij de aanschaf.
Geef je 100k aan een auto uit en verwacht je er 8 jaar mee te kunnen doen, met een restwaarde van 20, schrijf je 10k af per jaar.
Nu niet meer dus.quote:Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er wordt wel de kilometerprijs mee bepaalt.
Ik vul toch mijn bouwjaar, kilometerstand, kilometers per jaar in. Van daaruit wordt een afschrijving gehanteerd, wat ik heb betaald voor de auto en hoe lang ik ermee wil doen doet er in principe niet toe.quote:
Het is toch jouw portemonnee, niet die van Autoweek?quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vul toch mijn bouwjaar, kilometerstand, kilometers per jaar in. Van daaruit wordt een afschrijving gehanteerd, wat ik heb betaald voor de auto en hoe lang ik ermee wil doen doet er in principe niet toe.
Dat is zo. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is toch jouw portemonnee, niet die van Autoweek?
Goed zoquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
Ik ben dan ook van plan om de auto helemaal op te rijden, zoals we met elke auto hebben gedaan.
Geen idee.quote:
Ok, dat is dus hier.quote:Op maandag 7 november 2011 09:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Postillon. Dat lijkt mij evident.
Ja, het is dichtbij het station, maar rustig genoeg zodat we er met een mannetje of wat kunnen zitten. Bovendien heeft het hopelijk nog de saggerijnige baas.quote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dat is dus hier.
Zal 'm ook even in de OP zetten.
Die kerel die de hele tijd jenever liep te drinken?quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het is dichtbij het station, maar rustig genoeg zodat we er met een mannetje of wat kunnen zitten. Bovendien heeft het hopelijk nog de saggerijnige baas.
Haha, ja.quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Die kerel die de hele tijd jenever liep te drinken?
Een tentamen baggeren?quote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Zeeland het volgende:
Ik kan geen baggeren meer zien en ik heb morgen tentamen Dredging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |