abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103880754
-Tijdelijk weggehaald-

Voor de haters:

quote:
Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.

Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.

PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.

Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.

Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.

Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.

Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.

FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.

Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.

LAPO IS NIEUW TOPIC MENSJES!! :*
Dit, dus.
pi_103880822
In ieder geval zonder als hij gewoon slim is en de KNVB kapot gaat zuigen
pi_103880825
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.

4:13

Labyad staat recht vrij en toch schiet hij. Het zijn kleine dingetjes maar toch.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_103880862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En als Derksen het zegt is het wel goed

:P
Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.

Voormalig lid van de gemeenteraad in Oldenzaal, zelfs studentenbegeleider op de hogeschool aldaar. Daar valt niet mee te spotten hoor. Die man heeft een macht die niet ophoudt aan de landsgrenzen.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.
Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103880910
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.

Voormalig lid van de gemeenteraad in Oldenzaal, zelfs studentenbegeleider op de hogeschool aldaar. Daar valt niet mee te spotten hoor. Die man heeft een macht die niet ophoudt aan de landsgrenzen.

Hans zit ook wel de KNVB voor de rest hard uit te lachen hoor.
pi_103881003
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:

Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.
Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
Dit, dus.
pi_103881038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
bovendien is hij PAS 20 of 21 jaar
pi_103881075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.

Overzicht in de vorm van direct het spel verleggen of een briljante steekpass heeft hij gewoonweg niet. Ook is hij wat te wild in afmaken, maar dat valt wel af te leren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.

Overzicht in de vorm van direct het spel verleggen of een briljante steekpass heeft hij gewoonweg niet.
Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.
Dit, dus.
pi_103881215
Hij moet gewoon een keer kans krijgen om daar te spelen. Ik hoop dan dat hij me dan verrast. Hij is pas 20 dus kan ons nog gaan verrassen. Hij is in mijn ogen wel de volgende Afellay. Je ziet het aan de rushes, snelheid en gaat altijd vooraan in de strijd.
pi_103881300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.
Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.
Hij is nooit een man geweest van het overzicht of de steekpass.

Je zag dat zaterdag toch ook vaak, bal veroveren, rush naar voren en vastlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881382
Caland, misschien even tijd om te stoppen hier? ;) De sfeer wordt er niet beter op, veel komt er ook niet uit deze discussies.
pi_103881421
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef StijnDa het volgende:
Caland, misschien even tijd om te stoppen hier? ;) De sfeer wordt er niet beter op, veel komt er ook niet uit deze discussies.
Ik ben al met die discussie opgehouden hoor.

Verder bepaal jij dat ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.
Hij is nooit een man geweest van het overzicht of de steekpass.

Je zag dat zaterdag toch ook vaak, bal veroveren, rush naar voren en vastlopen.
Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.
Dit, dus.
pi_103881609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.
Hij heeft daar wel even gespeeld toch? Maar dat werkte blijkbaar niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.
Dit, dus.
pi_103881716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Toivonen speel je niet zomaar uit de basis.. En aangezien dat Toivonen terug ging van spits naar nummer 10, "moest" Wijnaldum ook een plaatsje terug, Om te zeggen dat het niet werkte vind ik te veel, maar hij heeft ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten..
pi_103881758
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.
Ben benieuwd.

Denk nog steeds dat hij zich echt het beste kan richten op de rechtsbuitenpositie, dan heeft hij imo zelfs de kans om richting Europese top te gaan. Maar dat gaat er echt niet bij hem in, zonde vind en vond ik dat altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103882223
thijsslegers twitterde op woensdag 02-11-2011 om 16:56:42 #bentancourt heeft zijn 1e goal voor #PSV gescoord: de 4-1 met de -19 tegen #fcbasel in @NextGenSeries reageer retweet
*O*
  woensdag 2 november 2011 @ 17:38:17 #20
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_103882318
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat heel Nederland op zijn kop had gestaan als hij 'Toiventje' op nationale TV had gezegd.

Dan waren de rapen gaar geweest.
Zoals iedereen weet is dat natuurlijk niet het enige dat hij op zijn Twitter-account heeft gezegd.
  woensdag 2 november 2011 @ 22:09:24 #21
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_103896083
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_103897597
Ik wil nu ook Iphone 4s :)
pi_103898058
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_103900099
quote:
Van der Ende is dan ook geen fan van Blom. Zie historie op google.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2011 @ 23:22:41 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103900165
Blom scoort al jaren enorm hoog qua rode kaarten.... dit jaar alleen nog niet. Hij was duidelijk bezig zijn achterstand in te lopen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_103900679
hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:29:22 Mooie uitslag van #Ajax. Nu maar hopen dat #FCTwente en #AZ dat voorbeeld zullen volgen. reageer retweet
Hij is gewoon een troll. Grootste troll ooit.
Wel vet. _O-
  woensdag 2 november 2011 @ 23:36:25 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103900851
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef mrstylo het volgende:
hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:29:22 Mooie uitslag van #Ajax. Nu maar hopen dat #FCTwente en #AZ dat voorbeeld zullen volgen. reageer retweet
Hij is gewoon een troll. Grootste troll ooit.
Wel vet. _O-
Hij geniet in ieder geval van de aandacht, ik denk dat hij voor #Toiventje 3 volgers had
pi_103900906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij geniet in ieder geval van de aandacht, ik denk dat hij voor #Toiventje 3 volgers had
Hij is inderdaad verdrievoudigd
pi_103900918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:32:38 Oei, ben ik toch #PSV vergeten. Uiteraard die ook. reageer retweet
Andere kant is het wel grappig hoe hij er mee omgaat.

Hij had eerst ruim 100 volgers en nu bijna 400.
pi_103902938
quote:
Vennegoor: baat het niet, dan schaadt het niet

Jan Vennegoor of Hesselink en PSV zijn dichtbij een akkoord over een contract, melden wij vanavond op ed.nl en morgen in het Eindhovens Dagblad. PSV doet daarmee een goede zaak. Ingewijden stellen dat Vennegoor bepaald niet de hoofdprijs kost, de financiële ruimte bij PSV is daarvoor ook veel te beperkt.

Over de sportieve waarde van Vennegoor wordt verschillend gedacht. Hij heeft zich in het verleden bewezen, was ooit een spits die het niveau van PSV prima aankon. Bij PSV en daarna Celtic draaide hij een aantal goede seizoenen. Hij was niet altijd basisspeler, maar wel bijna altijd.

Veel belangrijker is dat Vennegoor geldt als een nuttige speler voor het groepsproces. Dat zou binnen het jonge PSV van pas kunnen komen.

Rond is het nog niet, er is een voorbehoud. De pas op de plaats is logisch, Vennegoor moet net als alle andere spelers medisch nog volledig in orde worden bevonden. Lukt dat, dan is hij zoals het er nu naar uitziet snel van PSV.
pi_103903037
quote:
@ElfrinkRik
Marcel Ritzmaier ster van het veld vandaag bij #PSV A1 tegen FC #Basel, bevestigen de kenners.
_O_
pi_103903044
Konden ze beter Ooijer behouden :@ Vind het maar raar, maar ok.
★★★
pi_103903123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Ooijer is een spits idd...

:D
pi_103903128
quote:
Verdient die niet best veel?
pi_103903135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ooijer is een spits idd...
Hebben ze zo'n spits nodig dan? :')
★★★
pi_103903160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hebben ze zo'n spits nodig dan? :')
Hebben we Ooijer nodig dan? :')
pi_103903161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Verdient die niet best veel?
Hij verdiende bij PSV wel iets te veel ja. Vennegoor zal wel een stuk minder verdienen ja.
★★★
pi_103903173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hij verdiende bij PSV wel iets te veel ja. Vennegoor zal wel een stuk minder verdienen ja.
Bepert salaris lees ik. Beter dan niks uiteraard.
pi_103903177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hebben we Ooijer nodig dan? :')
Voor het groepsproces en eventuele vervanger van Marcelo lijkt het met een betere optie. Veel slechter zou niet zijn.
★★★
pi_103903232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Voor het groepsproces en eventuele vervanger van Marcelo lijkt het met een betere optie. Veel slechter zou niet zijn.
Dat is Jantje en voor Marcelo is er Derijck.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 november 2011 @ 00:32:40 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103903238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

ach het ED zat er ook maar 5 miljoen naast bij het verlies dus ik ben benieuwd :P
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 november 2011 @ 00:33:42 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103903272
quote:
Ooijer kon het allemaal niet meer aan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103903293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ooijer kon het allemaal niet meer aan
Oké. Hoop dat Jan het wel aankan. :)
★★★
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 november 2011 @ 00:34:56 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103903319
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oké. Hoop dat Jan het wel aankan. :)
dat is een wat makkelijkere rol
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 09:07:06 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103906482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is een wat makkelijkere rol
Heb je inderdaad alleen maar zitvlees voor nodig, zegt wel weer genoeg over de NL competitie dat zo'n uitgerangeerde opa die eigenlijk nooit echt goed is geweest toch nog een contractje krijgt bij één van de topclubs.
pi_103906971
BLOM :r
KNVB :r
U MAD?
pi_103908828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Heb je inderdaad alleen maar zitvlees voor nodig, zegt wel weer genoeg over de NL competitie dat zo'n uitgerangeerde opa die eigenlijk nooit echt goed is geweest toch nog een contractje krijgt bij één van de topclubs.
Heeft belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld, is een international en heeft een basisplek gehad bij Celtic (geloof ik?). Carriere geslaagd.
Dit, dus.
pi_103910265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Cijfers van Vennegoor:
1996–2001 Twente 142 (59)
2001–2006 PSV 157 (73)
2006–2009 Celtic 78 (34)
2009–2010 Hull City 31 (3)
2010–2011 Rapid Wien 13 (4)

Jaren bij Twente, PSV en Celtic zijn toch prima te noemen, de koude cijfers iig.
Al twee jaar niet meer bij de top, maar als pinchhitter een meer dan prima toevoeging voor dit PSV. Achter Matavz hebben we momenteel weinig aanwas.

Ik ben alleen bang dat Vennegoor kan komen omdat Reis niet meer komt, een gevoel dat niet op feiten gebaseerd is, maar toch.
All management is Strategic Management.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:08:55 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103910746
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Heeft belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld, is een international en heeft een basisplek gehad bij Celtic (geloof ik?). Carriere geslaagd.
Carriere geslaagd inderdaad zeker voor zo'n beperkte voetballer, verder niets tegen die jongen maar het duidt wel aan dat het niveau in Nederland dramatisch is als een uitgerangeerde spits de voorkeur krijgt boven een eventueel talent.

Laten we eerlijk zijn bij de beste 10 spitsen die voor PSV hebben gespeeld hoort hij toch niet, zelfs niet toen hij op het toppunt van zijn kunnen was.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:25:30 #50
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_103911217
Een delegatie van Real Madrid wil donderdag in levende lijve ondervinden wat er waar is van de stormachtige ontwikkeling van Kevin Strootman. De middenvelder van PSV werd al met Manchester City en de Spaanse topclub in verband gebracht, maar inmiddels lijkt men in Madrid dus serieus te worden. Extra druk dus op de schouders van Strootman in het Europa League-duel met Hapoel Tel Aviv. (AS)
  donderdag 3 november 2011 @ 12:27:16 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103911266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef J2T het volgende:
Een delegatie van Real Madrid wil donderdag in levende lijve ondervinden wat er waar is van de stormachtige ontwikkeling van Kevin Strootman. De middenvelder van PSV werd al met Manchester City en de Spaanse topclub in verband gebracht, maar inmiddels lijkt men in Madrid dus serieus te worden. Extra druk dus op de schouders van Strootman in het Europa League-duel met Hapoel Tel Aviv. (AS)
Zou hij wel passen ja naast Xabi Alonso
pi_103911276
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef J2T het volgende:
Met de druk om te presteren binnen het Nederlands elftal ging hij ook goed om, de druk om bij een eredivisie topclub te presteren het zelfde.

Ik maak me er niet druk om, wil niet zeggen dat hij geen slechte wedstrijd kan hebben.
Ik ben echt blij dat PSV contracten van 4 en 5 jaar heeft afgesloten met nieuwe spelers, als ze dan zelfs 2 a 3 seizoenen blijven kun je er nog een hoop geld voor vragen :)

En willen ze hem dit jaar al dan kom maar langs met je schatkist.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:53:16 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103911988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Met de druk om te presteren binnen het Nederlands elftal ging hij ook goed om, de druk om bij een eredivisie topclub te presteren het zelfde.

Ik maak me er niet druk om, wil niet zeggen dat hij geen slechte wedstrijd kan hebben.
Ik ben echt blij dat PSV contracten van 4 en 5 jaar heeft afgesloten met nieuwe spelers, als ze dan zelfs 2 a 3 seizoenen blijven kun je er nog een hoop geld voor vragen :)

En willen ze hem dit jaar al dan kom maar langs met je schatkist.
Wat zou hij op moeten/kunnen leveren aan het eind van het seizoen 15-20 miljoen of denk je meer?
pi_103912139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat zou hij op moeten/kunnen leveren aan het eind van het seizoen 15-20 miljoen of denk je meer?
Geen idee, ik wil hem nog een seizoen in Eindhoven zien. En wie zegt dat ze hem willen? Ze komen kijken meer niet .. :P

Tenzij ze echt contact opnemen met PSV om te onderhandelen, dan kunnen we over die bedragen gaan lullen.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:10:48 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103912445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:59 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Geen idee, ik wil hem nog een seizoen in Eindhoven zien. En wie zegt dat ze hem willen? Ze komen kijken meer niet .. :P

Tenzij ze echt contact opnemen met PSV om te onderhandelen, dan kunnen we over die bedragen gaan lullen.
Dat vind ik sowieso altijd grappig als ze schrijven dat een delegatie komt kijken, ik denk niet dat er een topclub is in Europa die niet weet wat er op de Nederlandse velden afspeelt, de meesten hebben scouts per land in vaste dienst.

Of hij nog een jaar langer blijft is ook afhankelijk van hoe NL en Strootman zelf op het EK presteert.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 november 2011 @ 13:33:57 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103913118
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Strootman gaat nooit onder 20 miljoen weg natuurlijk, dat zou belachelijk zijn.

Toivonen zal aan het eind van het seizoen wel vertrekken, als je rond de 10 miljoen kan vangen zou dat heel prima zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103913171
10 miljoen is strik erom en zelf afzetten op het vliegveld :P :W
pi_103913204
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Strootman gaat nooit onder 20 miljoen weg natuurlijk, dat zou belachelijk zijn.

Toivonen zal aan het eind van het seizoen wel vertrekken, als je rond de 10 miljoen kan vangen zou dat heel prima zijn.
Tien miljoen zou echt veel zijn voor die jongen.
Dit, dus.
pi_103913224
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
10 miljoen is strik erom en zelf afzetten op het vliegveld :P :W
Je doet alsof je van hem af wil :P
Ik vind 10 miljoen ook een goede prijs, maar het is ook een goede voetballer dus als hij blijft, prima :)
pi_103913301
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je doet alsof je van hem af wil :P
Ik vind 10 miljoen ook een goede prijs, maar het is ook een goede voetballer dus als hij blijft, prima :)
10 miljoen voor een speler als Toivonen moet je meteen verkopen, dat krijg je er niet meer voor. Ook heb je Wijnaldum achter de hand en eventueel kun je ook Labyad op die positie gebruiken..
pi_103913411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

10 miljoen voor een speler als Toivonen moet je meteen verkopen, dat krijg je er niet meer voor. Ook heb je Wijnaldum achter de hand en eventueel kun je ook Labyad op die positie gebruiken..
Klopt ook, maar strik erom en afzetten op het vliegveld vind ik niet echt eerlijk tegenover Toivonen zelf :) Het is een echte clubspeler geworden dus dan mag het wel iets minder kortaf :Y)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:33:32 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103914869
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Klopt ook, maar strik erom en afzetten op het vliegveld vind ik niet echt eerlijk tegenover Toivonen zelf :) Het is een echte clubspeler geworden dus dan mag het wel iets minder kortaf :Y)
Van #Toiventje naar #Toicentje
pi_103917852
Wat is er mis met Toivonen?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_103918990
Nothing to see here, carry on
pi_103919592
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103920033
quote:
Was zeer prima! Hoop vuurwerk, fakkels, en dit alles terwijl heel de binnenstad intact bleef. Kunnen zij bij andere clubs nog wat van leren. :D
Dit, dus.
pi_103920192
Jetro in de basis _O_
pi_103920374
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Was zeer prima! Hoop vuurwerk, fakkels, en dit alles terwijl heel de binnenstad intact bleef. Kunnen zij bij andere clubs nog wat van leren. :D
Mee eens :s)

Net als het kampioensfeest in 2006 _O_ Alle pleinen bomvol en er hoeft niet één persoon te worden gearresteerd _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103920417
quote:
Aanhoudingen na PSV-kampioensfeest

Publicatie: dinsdag 9 mei 2006 - 13:39

EINDHOVEN - De politie heeft vijf mannen aangehouden die tijdens het kampioensfeest van PSV andere mensen hebben mishandeld.

De verdachten komen uit Eindhoven, Veldhoven en Geldrop en zijn tussen de 22 en 42 jaar oud.

Volgens de slachtoffers sloeg het vijftal er zonder enige reden op los. Diverse mensen deden aangifte. De politie heeft de zaak onderzocht en kon de vijf deze week aanhouden.

Tijdens en na de huldiging van de ploeg op het Stadhuisplein in Eindhoven werden op de bewuste zondag ook al 25 mensen aangehouden wegens vernieling, mishandeling en het afsteken van vuurwerk. De ME voerde een charge uit nadat op het plein enkele ongeregeldheden waren ontstaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103920437
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ooh. Scherp.

Naja, altijd nog beter dan tonnen schade en gewonden :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103920464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooh. Scherp.

Naja, altijd nog beter dan tonnen schade en gewonden :+
Nu maar wachten op een nieuwr bericht
pi_103920498
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nu maar wachten op een nieuwr bericht
Kan me niet herinneren dat de binnenstad van Eindhoven is gesloopt tijdens een kampioensfeest hoor.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103920589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat de binnenstad van Eindhoven is gesloopt tijdens een kampioensfeest hoor.
Caland ws wel met een bericht uit 19 nogwat ofzo :')
pi_103920629
Ja, hallo. Hij begint erover dat er in 2006 niks gebeurde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103921122
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Gast, wil je nu echt overal een discussie over starten? Ik denk dat er tijdens een gemiddeld kampioensfeest van PSV een mannetje of 100.000 richting Eindhoven komt. Als er dan 5 worden opgepakt is er toch niks gebeurd, schei uit zeg.
Dit, dus.
pi_103921138
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
5 arrestaties op weet ik hoeveel tienduizenden mensen noem ik niks :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103921144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Jetro in de basis _O_
Hopelijk houdt ie hier stug aan vol. Ook met een fitte Tamata.
Dit, dus.
pi_103921159
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

5 arrestaties op weet ik hoeveel tienduizenden mensen noem ik niks :s)
58, om precies te zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, wil je nu echt overal een discussie over starten? Ik denk dat er tijdens een gemiddeld kampioensfeest van PSV een mannetje of 100.000 richting Eindhoven komt. Als er dan 5 worden opgepakt is er toch niks gebeurd, schei uit zeg.
100.000 _O-
Doe maar de helft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103921213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

58, om precies te zijn.

[..]

100.000 _O-
Doe maar de helft.
quote:
125.000 mensen bij kampioensfeest

10 mei 2001 NvdL

In een evaluatie van de viering van het kampioenschap van afgelopen zondag schat de gemeente dat ruim 125 duizend mensen het kampioensfeest bijwoonden. Door de drukte duurde de geplande kampioensstoet op de open kar veel langer dan verwacht en kwam de selectie veel te laat aan op het stadhuisplein.
In 2001 zijn het er nog 125.000. Die andere 75.000 zijn de andere jaren structureel thuisgebleven?
Dit, dus.
pi_103921305
Lekker boeiend :') over een uur wordt er gevoetbald, 3 punten na een saaie wedstrijd, schat ik zo
pi_103921365
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

In 2001 zijn het er nog 125.000. Die andere 75.000 zijn de andere jaren structureel thuisgebleven?
Dat heb je helemaal goed.

quote:
Politie: kampioensfeest goed verlopen

De Eindhovense politie heeft laten weten dat het kampioensfeest wat hun betreft goed en rustig is verlopen. In totaal namen volgens de politie tussen de 50.000 en 60.000 fans deel aan het feest in de binnenstad.
Maar de discussie is verder niet zo boeiend. Het ging mij alleen maar om het zinnetje
quote:
Alle pleinen bomvol en er hoeft niet één persoon te worden gearresteerd
Wat eigenlijk altijd onzin bij welk evenement dan ook als er een grote groep op de been is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103921499
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Wat eigenlijk altijd onzin bij welk evenement dan ook als er een grote groep op de been is.
Niet letterlijk nemen. Op het Stratumseind staat op een doodnormale zaterdagavond ongeveer net zo veel politie als bij een kampioensfeest (ook niet letterlijk nemen), dat is nou het grote voordeel van een familieclubje.
Dit, dus.
pi_103921595
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niet letterlijk nemen. Op het Stratumseind staat op een doodnormale zaterdagavond ongeveer net zo veel politie als bij een kampioensfeest (ook niet letterlijk nemen), dat is nou het grote voordeel van een familieclubje.
Bij het laatste kampioensfeest van Ajax zijn er in totaal 62 mensen aangehouden, bij het laatste van PSV 73.

Doet dus allemaal niet veel van elkaar onder. Zogenaamd familieclubje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103921598
Derijck, please doe het nu perfect. Dan kom je ook in de competitie in de basis..
pi_103921774
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij het laatste kampioensfeest van Ajax zijn er in totaal 62 mensen aangehouden, bij het laatste van PSV 73.

Doet dus allemaal niet veel van elkaar onder. Zogenaamd familieclubje.
62 aanhoudingen, 40 mensen beboet en als klap op de vuurpijl meer dan 160 gewonden :')!

Dat krijg je bij familieclubje PSV niet voor elkaar, inderdaad.
Dit, dus.
pi_103921869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

62 aanhoudingen, 40 mensen beboet en als klap op de vuurpijl meer dan 160 gewonden :')!

Dat krijg je bij familieclubje PSV niet voor elkaar, inderdaad.
Merendeel door verdrukking ja, omdat Amsterdam geen feestje kan organiseren :')

Uiteindelijk liegen de cijfers qua aanhoudingen er niet om. En dat zal bij alle clubs zo zijn waar een dergelijke mensenmassa op de been is.

Altijd die pretentieuze kreten als 'familiair, gezellig, gemoedelijk' die je bij clubs als Twente en PSV zo vaak ziet.

Één groot fabeltje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103922061
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Merendeel door verdrukking ja, omdat Amsterdam geen feestje kan organiseren :')

Uiteindelijk liegen de cijfers qua aanhoudingen er niet om. En dat zal bij alle clubs zo zijn waar een dergelijke mensenmassa op de been is.

Altijd die pretentieuze kreten als 'familiair, gezellig, gemoedelijk' die je bij clubs als Twente en PSV zo vaak ziet.

Één groot fabeltje.
Het merendeel van 160 man gewond door verdrukking? Op het Museumplein? Schei toch uit.

Wij doen ons niet voor als familiair en gezellig, het is nu eenmaal een familieclub. Dat zie je terug in een behoorlijk stil stadion, maar ook tijdens kampioensfeesten en tijdens Europese duels. In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag gaat het er nu eenmaal anders aan toe dan in Eindhoven, Enschede en Alkmaar.
Dit, dus.
pi_103922190
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het merendeel van 160 man gewond door verdrukking? Op het Museumplein? Schei toch uit.
Ja, niet meegekregen? _O-
quote:
Wij doen ons niet voor als familiair en gezellig, het is nu eenmaal een familieclub. Dat zie je terug in een behoorlijk stil stadion, maar ook tijdens kampioensfeesten en tijdens Europese duels. In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag gaat het er nu eenmaal anders aan toe dan in Eindhoven, Enschede en Alkmaar.
De kille feiten beweren het tegendeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103922316
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Was maar een klein gedeelte, op het eind. Het grootste deel van de gewonden was door glas en andere voorwerpen die door de lucht werden gesmeten.

quote:
De kille feiten beweren het tegendeel.
Het is een beetje selectief kijken. Als men naar Eindhoven komt is iedereen verbaasd door de tamme sfeer, in vergelijking tot Ajax en Feyenoord, maar op het moment dat we kampioen worden is het wel gevaarlijk. Bij PSV kun je 40 kampioenschappen achter elkaar houden, maar er vallen nooit 160 gewonden.
Dit, dus.
pi_103922483
Ligt er altijd maar net aan hoeveel man er op af komen heb ik het gevoel.

Bij PSV altijd zo'n 50.000, dat is opzich nog wel goed te handelen in een redelijk grote binnenstad als Eindhoven. Bij het laatste feest van Ajax waren het er 100.000+ en het laatste van Feyenoord 250.000 (vorige eeuw ;) ). Dan wordt het al lastiger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103922498
Vanavond weer Europees ^O^ Hoop maar weer op een mooie wedstrijd, maar tot nu toe is het niet veel waard in Europa. Heb liever een leuke wedstrijd dan een makkelijke overwinning.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Is niet echt om te lachen naar mijn mening.
pi_103923179
quote:
19s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Derijck, please doe het nu perfect. Dan kom je ook in de competitie in de basis..
Nee hoor, hij komt niet zo gauw in de basis :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103924547
Zo lekker gemoedelijk hier
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  donderdag 3 november 2011 @ 19:14:24 #94
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_103924564
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_103924612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

58, om precies te zijn.

[..]

100.000 _O-
Doe maar de helft.
Wat ben jij toch een kneusje :')

OT: Wtf, mis ik een keer tien minuten van PSV is het meteen 1-1 _O- Ach ja, komt wel goed.
pi_103924799
de vraag is in hoeverre ie van waarde kan zijn, maar ik vind het oprecht leuk dat Jan weer terug is :)

achja, wie weet. Eijkelkamp werd ook ooit in zo'n rol gehaald als ik het me goed kan herinneren, en die heeft toch nog aardig wat wedstrijden gespeeld en belangrijke goals gescoord.

Blijft afwachten, maar je kan er niet echt een buil aan vallen :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_103924801
quote:
Had van mij niet gehoeven. Was bij zijn clubs niet echt een meerwaarde de afgelopen seizoenen. Maar goed, als hij niet te veel kost kan het wel voor de breedte...
pi_103925005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Had van mij niet gehoeven. Was bij zijn clubs niet echt een meerwaarde de afgelopen seizoenen. Maar goed, als hij niet te veel kost kan het wel voor de breedte...
Daarom. Pinchhitter, meer niet. En leuk dat hij terug is...weet niet wat het PSV moet kosten maar als het niet te veel is heb ik er 0,0 moeite mee eerlijk gezegd.
pi_103925523
Verdediging? :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_103925608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Verdediging? :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Hebben we die?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103925975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hebben we die?
Dat ga je je idd afvragen
  donderdag 3 november 2011 @ 19:52:08 #102
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103926560
Je moet het zien om het te geloven. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_103926563
Zoals Chantal Jansen zou zeggen: die Derijck, wat kan die lekker opbouwen hè.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 3 november 2011 @ 19:59:44 #104
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_103927073
Benieuwd wat zo'n Vennegoor nog mag incasseren voor een half jaartje wissel zitten...
  donderdag 3 november 2011 @ 20:01:06 #105
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_103927150
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Zoals Chantal Jansen zou zeggen: die Derijck, wat kan die lekker opbouwen hè.
Wie in Nederland heeft er nu een topverdediging? Het is bij elke topclub standaard de zwakste schakel.

Derijck
Marcello
Vlaar
Wisgerhof
Cornelisse
Ooijer
Wiel
Anita

Ajax is niet voor niets nauwelijks in staat de 0 te houden. Het is gewoon zorgen dat je op het middenveld de slag wint en de ballen voorin afmaakt. Lang leve de 4-1 en de 5-2. :Y
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 3 november 2011 @ 20:02:18 #106
302138 HuffTheTalbot
pi_103927221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
Benieuwd wat zo'n Vennegoor nog mag incasseren voor een half jaartje wissel zitten...
Een ton of 7 is mijn bescheiden inschatting. Hoe fit is hij? Ik vond hem de vorige keer bij PSV eigenlijk al matig. Toch netjes dat hij nog zo'n carriere en zoveel geld heeft gemaakt. ^O^
pi_103927316
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Was te verwachten dat jij weer met iets aan zou komen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103927431
What the fuck is dit dan!
pi_103927462
quote:
Hoor het net idd, zat er sowieso niet op te wachten :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 3 november 2011 @ 20:09:11 #110
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_103927651
Toch 11 goals in de afgelopen 3 jaar / 66 wedstrijden die VOH
:') :')
pi_103930065
Wat een faal scheids, en wat een team dat tel aviv :')
pi_103930081
verkeerde
  donderdag 3 november 2011 @ 20:44:26 #113
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_103930088
Die scheids :')
Mandy & Lisa
pi_103930109
quote:
16s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef xCore het volgende:
Die scheids :')
zelden zulke slechte gezien. goal ftw
  donderdag 3 november 2011 @ 20:44:55 #115
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_103930117
BAM!
Mandy & Lisa
pi_103930163
Final destination
Wie dit leest is gek
pi_103930205
Hehe... en wat een falert die scheids al was het geen penalty.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:58:17 #118
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_103931151
Gewoon goede beslissing dat het geen penalty was, maar om dan geel te geven slaat nergens op. Was immers ook geen schwalbe.
pi_103931166
Strootman weer eens met afstand de beste man op het veld.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:59:18 #120
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103931232
Leer eens afmaken :r Jullie hebben iedereen hun combo's verneukt :r
AFC AJAX
pi_103931250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef Harveo het volgende:
Hehe... en wat een falert die scheids al was het geen penalty.
Ach, hij corrigeert een fout. Dat is in Nederland een unicum.

Wedstrijd was weer zoals we tegenwoordig 'als vanouds' mogen noemen. Slecht, zwak, en kut.
Typische onvermogen om kansen te creëren, en aanvallend tot niets in staat, pressie alleen in de laatste 20 minuten tegen 10 man en een uitgeputte ploeg. Dereijck had duidelijk het ritme niet. Eveneens een zwakte waar we onder Rutten al 2 jaar mee lopen doordat de bankspelers te weinig speeltijd krijgen.

Dat ge-ren en geraus van vorige week tegen Twente was leuk. Maar tegen een fysiek spelende ploeg kom je daar niet ver mee. Het zijn gewoon de reguliere zwaktes die vandaag te zien waren.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Rucebo het volgende:
Strootman weer eens met afstand de beste man op het veld.
Had een paar leuke acties. Maar het middenveld gebeurde natuurlijk vrij weinig. In de controle is Strootman erg zwak. Het drukt vooral naar voren. Is opzich geen kritiek op Strootman, maar er moet wel een middenvelder bij staan die voor de controle kan zorgen. Ik weet niet wat de taken van Strootman precies zijn, maar dat hij tactisch helemaal niets moet doen en totaal geen controlerende rol heeft, zal toch niet het geval zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 3 november 2011 @ 21:00:57 #122
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_103931341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Gewoon goede beslissing dat het geen penalty was, maar om dan geel te geven slaat nergens op. Was immers ook geen schwalbe.
Dat dus
pi_103931391
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat dus
Waarschijnlijk commentaar op de leiding oid.

Rutten is gewoon keihard aan het falen. Hij heeft een heel nieuwe selectie gekregen, en nog is het spel zo ontzettend kut. Dan moet je niet aankomen met 'we moeten groeien' oid, want de concurrentie is dermate zwak dat je daar gewoon van moet kunnen winnen. Tenzij Rutten stelt dat de selectie die tegen diezelfde tegenstanders (sterker zelfs) gewoon meedeed om het kampioenschap, sterker is dan deze selectie. Nou, dan had hij die investeringen ook niet hoeven doen natuurlijk. Die zijn er echter wel. En flink wat ook. De logische conclusie is dan dat je beter moet zijn dan de selectie van vorig jaar. Veel beter. Dat is echter aan de prestaties niet af te zien.

Conclusie, zelfs met alle mogelijkheden, blijft Rutten hetzelfde presteren

[ Bericht 44% gewijzigd door Kenju op 03-11-2011 21:10:03 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_103931724
Door naar de volgende ronde *O*
  donderdag 3 november 2011 @ 21:07:44 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103931781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Hij gaf geen geel voor een schwalbe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103931989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Door naar de volgende ronde *O*
Met een vertoon van zwakte. Ben er maar trots op. De volgende ronde in de EL. Dat zou net zo logisch moeten zijn als winnen tegen de nummer 12 van de eredivisie.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_103932180
Zonder Strootman twee verloren wedstrijden in de competitie is maar weer eens pijnlijk vastgesteld.

Zeer dom om de schorsing aan te vechten ook, je kon ook alleen maar meer krijgen in dit geval. _O-
pi_103934228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Met een vertoon van zwakte. Ben er maar trots op. De volgende ronde in de EL. Dat zou net zo logisch moeten zijn als winnen tegen de nummer 12 van de eredivisie.
Wat een vergelijking ;(
pi_103934643
We hadden dit inderdaad gewoon moet winnen. Vooral bij de 1-0 was DeRijck uitermate zwak.
Maar goed we toonden wel goede inzet vond ik, daar ben ik wel weer over te spreken.

Jammer dat Vennegoor niet inzetbaar was (als we zondag na 80 minuten met 3-0 voorstaan, mag hij wel zijn rentree maken)..

Maar goed erg ontevreden over vanavond ben ik niet hoor en meestal ben ik vrij kritisch.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_103939322
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef De_kromme het volgende:
Zonder Strootman twee verloren wedstrijden in de competitie is maar weer eens pijnlijk vastgesteld.

Zeer dom om de schorsing aan te vechten ook, je kon ook alleen maar meer krijgen in dit geval. _O-
Met zoveel kwaliteit moeten de Graafschap en Heracles toch echt geen probleem zijn. Gegokt, verloren, maar ik gok zonder punten in gevaar te brengen.
Dit, dus.
pi_103940647
3-3 :')

3 fucking tegengoals tegen een amateurclub.

Marcelo -> Dwaas :')
Derijck -> Heeft me erg teleurgesteld
Willems -> Zie Derijck. Maar hij mag het.
Matavsz -> Krijgt geen enkele goede bal

Echt liggen opvreten vanavond. 3-3....... kolere.
U MAD?
pi_103940908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met zoveel kwaliteit moeten de Graafschap en Heracles toch echt geen probleem zijn. Gegokt, verloren, maar ik gok zonder punten in gevaar te brengen.
In de Vijverberg kan het spoken hoor, en je hebt geluk dat je Heracles thuis hebt maar die doen het ook niet slecht de laatste tijd. *O*

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Rutten nog steeds coach is bij jullie, die had er anderhalf jaar geleden al uitgegooid moeten worden. Hij heeft veruit de meeste kwaliteit rondlopen van de eredivisie dit jaar, maar kan er totaal geen team van maken.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:28:36 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103941192
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

In de Vijverberg kan het spoken hoor, en je hebt geluk dat je Heracles thuis hebt maar die doen het ook niet slecht de laatste tijd. *O*

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Rutten nog steeds coach is bij jullie, die had er anderhalf jaar geleden al uitgegooid moeten worden. Hij heeft veruit de meeste kwaliteit rondlopen van de eredivisie dit jaar, maar kan er totaal geen team van maken.
Ik vond nog het mooiste dat hij riep dat hij nog nooit zulke fouten als Blom heeft gemaakt.

En vorig seizoen dan. _O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103941502
quote:

[..]

Denk niet dat het een probleem is. Strootman doet alles leuk en aardig qua aanval, maar daar heb je al genoeg kwaliteit. Hij hoort veel meer te verdedigen en te controleren met zo'n zwakke verdediging. Echter heeft hij zich niks aangetrokken van het kritiek dat je al sinds het begin her en der hoorde, namelijk dat Strootman niet bij FC Strootman speelt maar bij PSV. Alleen omdat hij nog af en toe een goaltje mee pikt valt de kritiek op hem nogal mee.
Ik vraag me toch af hoe het verder prima aanvallende team van PSV nu zou functioneren met een Engelaar.
pi_103941584
Die Matavz mag wel eens een voorzet krijgen.
pi_103941652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Matavz mag wel eens een voorzet krijgen.
Misschien moet ie fellere schoenen aandoen of een kapsel als Wagner Love nemen. Valt ie tenminste op.
U MAD?
pi_103941775
Wat een onthutsend zwakke partij trouwens vandaag, ik vraag me af hoe Ajax in godsnaam zo veel moeite kon hebben tegen PSV een paar weken geleden. Als ik zie hoe iedereen ongecontroleerd over het veld heen loopt, nog geen 3 goede passes achter elkaar kan maken, Dries als een nicht rond rent en valt, Manolev die de meest debiele acties maakt, Matavz die geen knikker raakt (en ook niks opeist), Strootman die maar blijft opstomen en zo een gat achterlaat, Toivonen die met de handelingssnelheid van een lompe boer balt en natuurlijk de verdediging die verschillende fouten maakte. Van wat ik heb gezien (niet gehele wedstrijd) vond ik eigenlijk alleen Wijnaldum leuk ballen, in vergelijking met de rest dan.
Ik hoop voor PSV dat het eenmalig was.
pi_103942879
Lol psv is door, ik zie geen probleen, het kan soms tegen zitten. Wedstrijd vergeten en op naar de volgende. Waar je meer zorgen om moet maken ivm strootman
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:08:10 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103943206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Adames het volgende:
Wat een onthutsend zwakke partij trouwens vandaag, ik vraag me af hoe Ajax in godsnaam zo veel moeite kon hebben tegen PSV een paar weken geleden. Als ik zie hoe iedereen ongecontroleerd over het veld heen loopt, nog geen 3 goede passes achter elkaar kan maken, Dries als een nicht rond rent en valt, Manolev die de meest debiele acties maakt, Matavz die geen knikker raakt (en ook niks opeist), Strootman die maar blijft opstomen en zo een gat achterlaat, Toivonen die met de handelingssnelheid van een lompe boer balt en natuurlijk de verdediging die verschillende fouten maakte. Van wat ik heb gezien (niet gehele wedstrijd) vond ik eigenlijk alleen Wijnaldum leuk ballen, in vergelijking met de rest dan.
Ajax werd niet onderschat
  vrijdag 4 november 2011 @ 03:05:51 #140
300718 Kenju
Say It!!??
pi_103946070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:45 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Wat een vergelijking ;(
Een prima vergelijking. Vergeet niet dat PSV dit seizoen tegen geenv an de clubs in de top 10 vab de eredivisie heeft weten te winnen. Dus dat PSV wint van de nummer 12 is niet zo heel vanzelfsprekend, maar je gaat hier normaal gesproken wel van uit. Op eenzelfde manier is het echt niet lastig om door te komen in de EL voor wat PSV zou moeten zijn. Sterker nog, gezien PSV's eerste plaats en de kans over meerdere wedstrijden om het te bewerkstelligen, lijkt dit zelfs makkelijker te zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 4 november 2011 @ 03:12:45 #141
300718 Kenju
Say It!!??
pi_103946109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Adames het volgende:
Eigenlijk moet je dat ook voor Ajax hopen. Net als Twente. Dit is wat het Nederlandse voetbal momenteel lijkt te zijn. Natuurlijk moet je ook rekening houden met het gegeven dat de teams hier elkaar beter kennen, en dat de teams fysiek meer aan elkaar gewaagd zijn. Maar jij denkt toch niet dat Ajax goed aan het presteren is? Lyon valt gewoon zwaar tegen.

PSV was tegen Twente ook niet al te best bezig. De zwakte werd afgeschermd door aanvallend spel, waar Twente in alle domheid ook nog eens in meeging, en door een gebrek aan individuele kwaliteit het tegen PSV aan het afleggen was. Maar tactisch en concreet verdedigend was PSV gewoon net zo zwak als altijd. Tegen een minder Twente had PSV gewoon moeten winnen, door het betere spelersmateriaal. Maar dat kon het niet, door controlerende en verdedigende zwakte, en het onvermogen om in tactisch te reageren op een manier dat de zwaktes gemanaged of gecounterd werden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ajax werd niet onderschat
Wanneer je zo vroeg in de wedstrijd achter komt. Denk je dan niet dat je eens moet gaan aanvallen? Of dacht je dat ze pas in de laatste 20 minuten door kregen dat ze ervoor moesten werken?
Ajax, met al die kleine spelers, kon PSFV tegen werken, rennen en sleuren. Verder wordt zo'n wedstrijd vooral met het hart gespeeld, van beiden kanten. Hapoel was fysiek veel sterker, en ze speelden georganiseerder. Gezien PSV's structurele onvermogen om kansen te creëren en een toch al zwakke verdediging die het nog slechter deed dan normaal, was het daarmee logischer wijs een zeer lastige pot.
Met onderschatting heeft het niets te maken. PSV kon gewoon niet beter. Het gros van de wedstrijden worden de genoemde zwaktes tentoongespreid.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 4 november 2011 @ 07:51:44 #142
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103946768
quote:

[..]

Spoken op de Vijverberg. :') Ik ga er niet met lood in de schoenen heen, kan ik je melden.
Dit, dus.
pi_103947428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 03:12 schreef Kenju het volgende:

[..]

Wanneer je zo vroeg in de wedstrijd achter komt. Denk je dan niet dat je eens moet gaan aanvallen? Of dacht je dat ze pas in de laatste 20 minuten door kregen dat ze ervoor moesten werken?
Ajax, met al die kleine spelers, kon PSFV tegen werken, rennen en sleuren. Verder wordt zo'n wedstrijd vooral met het hart gespeeld, van beiden kanten. Hapoel was fysiek veel sterker, en ze speelden georganiseerder. Gezien PSV's structurele onvermogen om kansen te creëren en een toch al zwakke verdediging die het nog slechter deed dan normaal, was het daarmee logischer wijs een zeer lastige pot.
Met onderschatting heeft het niets te maken. PSV kon gewoon niet beter. Het gros van de wedstrijden worden de genoemde zwaktes tentoongespreid.
Ik weet niet met wat voor bril jij naar voetbal kijkt, maar PSV creëert in de competitie de meeste kansen en doelpunten.. De verdediging is wel erg zwak en dat gaat een club gewoon het kampioenschap kosten. Kijk AZ, die hebben maar 8 tegendoelpunten en PSV 13. Daar zit al het verschil..
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:01:36 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_103947667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 03:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Een prima vergelijking. Vergeet niet dat PSV dit seizoen tegen geenv an de clubs in de top 10 vab de eredivisie heeft weten te winnen. Dus dat PSV wint van de nummer 12 is niet zo heel vanzelfsprekend, maar je gaat hier normaal gesproken wel van uit. Op eenzelfde manier is het echt niet lastig om door te komen in de EL voor wat PSV zou moeten zijn. Sterker nog, gezien PSV's eerste plaats en de kans over meerdere wedstrijden om het te bewerkstelligen, lijkt dit zelfs makkelijker te zijn.
Scorebord journalistiek....

AZ uit, was de openingswedstrijd. spelers nog niet op elkaar ingespeeld, en die verloor PSV terecht.

Twente uit, een wedstrijd die je normaal gesproken vantevoren als maximaal gelijkspel mag inschatten. PSV was hier beter, het was wachten op de 1-3, door een onterechte kaart weet Twente hier een punt te pakken. Maar puur qua voetbal was PSV beter.

Vitesse uit, wederom gelijkspel. Matige wedstrijd, maar ik denk dat er meer teams in Arnhem punten laten liggen

Ajax thuis. Helemaal niet zo'n slechte wedstrijd. En 1 van de weinige top 10 ploegen die PSV op bezoek heeft gehad. Over het algemeen genomen, vond ik beide ploegen aan elkaar gewaagd.

Nog van geen 1 ploeg uit de top 10 (zeg maar top 5 hoor, want tegen de nummer 6 t/m 10 hebben ze niet eens gevoetbalt) gewonnen klinkt dan wel heel dramatisch. Ze hebben tegen 1 team uit de top 10 thuis gespeeld, en dat was Ajax. Je vergeet voor het gemak, dat een ploeg als AZ een HELE HELE zware april maand gaat krijgen, en dat Ajax nog naar Enschede en Alkmaar mag, terwijl PSV daar al is geweest.

Wat een gedramatiseer weer.
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:17:21 #145
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103947952
Leuk dat Vennegoor terug is! _O_

Kunnen ze op hem geen goede voorzetten geven :D

[ Bericht 0% gewijzigd door jpg97 op 04-11-2011 11:33:08 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_103947964
Mja verdediging is nu echt zo lek als een mandje...
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:33:31 #147
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103951659
Handelingssnelheid van Manolev is ook om te huilen :')
PieAir
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:50:36 #148
11102 knep
Mountainfreak
pi_103952158
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef jpg97 het volgende:
Handelingssnelheid van Manolev is ook om te huilen :')
Wat heb ik me gisteren aan hem zitten ergeren zeg, bij iedere aanval was hij de vertragende factor.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:57:04 #149
342627 tja77
pi_103952304
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:50 schreef knep het volgende:

[..]

Wat heb ik me gisteren aan hem zitten ergeren zeg, bij iedere aanval was hij de vertragende factor.
Manolev moet zich dan ook beperken tot het verdedigen. En heeft niks in de opbouw te zoeken.
pi_103952614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:17 schreef jpg97 het volgende:
Leuk dat Vennegoor terug is! _O_

Kunnen ze op hem geen goede voorzetten geven :D
Gelukkig zal hij niet zo veel moeite hebben met die te hoge ballen van Stanislav
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2011 @ 13:12:19 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103954474
Manolev is gewoon zo langzamerhand niet meer de zwakste schakel in de verdediging maar de standaard van et niveau _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:22:31 #152
342627 tja77
pi_103954767
Niet zo zeer de verdedigende kwaliteiten van Manolev waaraan ik me stoor, het is puur opbouwend en zijn voorzetten die pijn aan de ogen doen.
Willems is 17 jaar, en die jongen heeft nu al een voorzet in de benen die beter is als die van Manolev.
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:23:36 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103954793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:22 schreef tja77 het volgende:
Niet zo zeer de verdedigende kwaliteiten van Manolev waaraan ik me stoor, het is puur opbouwend en zijn voorzetten die pijn aan de ogen doen.
Willems is 17 jaar, en die jongen heeft nu al een voorzet in de benen die beter is als die van Manolev.
Ja die heeft ook techniek, dat heeft Manolev eenvoudig niet, wie is verantwoordelijk voor deze miskoop?
pi_103954862
Gister die fijne voorzet zeker niet gezien van baas Manolev? _O_
Weer zo'n kans die Wijnaldum verprutste.. (die kopbal, op 2 meter voor het doel)
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:11:36 #155
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103956228
Punt is gewoon dat Matavz niet voldoende, of goed genoeg bereikt wordt.
Vorig jaar kreeg Berg die kansen wel, maar scoorde ze niet.
Het is altijd wel wat
PieAir
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2011 @ 14:14:03 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103956314
gisteren werd ook een keer of 4 vanaf de achterlijn de bal terug gelegd naar de strafschopstip terwijl Matavz en Toivonen al doorgelopen waren _O- niet echt handig. Verder schiet Mertens natuurlijk ook regelmatig zelf in plaats van de bal voor te leggen, dat helpt ook niet voor Matvz
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!fotograaf vrijdag 4 november 2011 @ 14:17:42 #157
842 Zorro
Z
pi_103956429
Strootman dus in beroep. Ben benieuwd wat daar weer uit komt....
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:30:35 #158
342627 tja77
pi_103956834
Ik denk dat die 2 wedstrijden gehandhaaft blijven... Niks erbij, niks eraf.
pi_103957018
Knvb zal wel weer zijn scheids beschermen :')

Ze zijn ook niet te vertrouwen, vooral als 1 al tweet over toivonen. Die gaat weer tegen strootman stemmen :')
pi_103957563
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat die 2 wedstrijden gehandhaaft blijven... Niks erbij, niks eraf.
Denk het ook, KNVB zal niet nadat ze de straf hebben verhoogd, deze weer omlaag brengen.

Strootman heeft wel gelijk dat hij het probeert natuurlijk :)
pi_103957864
mooi, in beroep. Fight the power, aldus Chuck D!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:20:09 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103961092
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef Doublepain het volgende:
Knvb zal wel weer zijn scheids beschermen :')

Ze zijn ook niet te vertrouwen, vooral als 1 al tweet over toivonen. Die gaat weer tegen strootman stemmen :')
Lees je ook af en toe wat? Is denk ik tig keer voorbij gekomen dat die man er helemaal niets mee te maken had, heeft en zal hebben.

Ik vond die opmerking van Strootman zelf over dat Blom zijn excuses maakte wel frappant maar goed daar zijn ook weer geen getuigen van, niet dat ik hem niet geloof maar daar heeft hij bij het beroep weinig aan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:26:12 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_103963903
Het blijft in mijn ogen diep- en dieptriest dat we als volwassen mensen zo ontzettend kinderachtig bezig zijn.

"Gast, sorry. Ik moest meteen beslissen, en misschien was rood te zwaar gestraft en had geel voldaan." Samen even met de aanklager rond de tafel zitten. Rood was te zwaar, geel had voldaan, verder is Strootman en PSV voldoende gestraft door het wegsturen tijdens de wedstrijd en is het hiermee afgedaan en klaar.

Van het veld sturen.
1 wedstrijd, 1 voorwaardelijk.
Hoger beroep.
2 wedstrijden onvoorwaardelijk.
Hoger beroep.
Wachten op uitspraak.

Zitten we nu met z'n allen naar het Haagse straftribunaal te kijken of is voetbal en alles daaromheen nog altijd van origine volksvermaak? Wat een gedoe om een godvergeten te laat ingezette tackel, zeg. De tering.
Dit, dus.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:51:48 #164
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103964981
Gister bagger, maar deze keer kan je het écht aan de scheids wijten.
Vooral omdat 2 anderen al rood horen te kregen.
En sowieso die neger die de scheids bleef duwen.
Ook werd er vaak pas geel gegeven tijdens een corner, terwijl diegene werd getackled, en daarna de bal uitrolt. Kan je beter een vrije trap geven..
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:26:26 #165
302138 HuffTheTalbot
pi_103966229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:17 schreef Zorro het volgende:
Strootman dus in beroep. Ben benieuwd wat daar weer uit komt....
2 wedstrijden wordt 3? Enzovoort... ;)
pi_103968015
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Ook werd er vaak pas geel gegeven tijdens een corner, terwijl diegene werd getackled, en daarna de bal uitrolt. Kan je beter een vrije trap geven..
What the fuck kerel. Kun je geen normaal woord gebruiken? Schop tegen die achterlijke bleke reet van je, dat kun je krijgen.

Mij lijken excuses op zijn plaats.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:20:45 #167
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103968074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

What the fuck kerel. Kun je geen normaal woord gebruiken? Schop tegen die achterlijke bleke reet van je, dat kun je krijgen.

Hij post zooooooveel crap en jij valt over het woordje neger _O-? Nigga please.
AFC AJAX
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:37:27 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_103968854
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

gast.. :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:41:20 #169
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103969068
Oh.. het spijt me dat ik zijn naam niet weet, en alleen weet dat hij zwart is.
Ga je me nu aangeven bij de politie?
Of de bond van de moraalridders erbij halen?

Wat ben ik toch weer een schavuit! :N
pi_103969110
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:

Wat ben ik toch weer een kutuser! :N
Brutal. Fucking. Metal.
pi_103969167

Ik zou ook omvallen, niggah whut
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:47:13 #172
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103972389
Moet je niet de pliessie bellen, hij duwte het sgijdts
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:35:29 #173
300718 Kenju
Say It!!??
pi_103986080
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Je praat hoe dan ook bullshit. Van een tegenstander als Hapoel Tel Aviv moet je gewoon winnen. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. De scheids is geen excuus voor drie tegendoelpunten.

Maar onder Rutten blijft dit het niveau gewoon. De afgelopen 2 jaar is er niets verbeterd. Er is 30 miljoen geïnvesteerd. En waar de ploeg van vorig jaar nog tot het einde meedeed om het kampioenschap, staan we nu 6 punten achter, en lopen we te klooien tegen Hapoel en hebben we van de top 10 ploegen uit de eredivisie nog geen wedstrijd gewonnen. Het 'we moeten wennen' excuus is met het oog op deze gegevens gewoon onzin. De enige conclusie die ik kan trekken is dat Rutten dan gewoon faalt. En hoe langer je hem aanhoudt, hoe verder PSV afzakt. Spelers worden het zat, de druk wordt amper gevoeld omdat het al twee jaar zo gaat, en contracten lopen af (waarde van spelers wordt minder door een lager contract en het matig vertoonde spel).

#oprutten
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:07:12 #174
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103987916
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je praat hoe dan ook bullshit. Van een tegenstander als Hapoel Tel Aviv moet je gewoon winnen. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. De scheids is geen excuus voor drie tegendoelpunten.

Maar onder Rutten blijft dit het niveau gewoon. De afgelopen 2 jaar is er niets verbeterd. Er is 30 miljoen geïnvesteerd. En waar de ploeg van vorig jaar nog tot het einde meedeed om het kampioenschap, staan we nu 6 punten achter, en lopen we te klooien tegen Hapoel en hebben we van de top 10 ploegen uit de eredivisie nog geen wedstrijd gewonnen. Het 'we moeten wennen' excuus is met het oog op deze gegevens gewoon onzin. De enige conclusie die ik kan trekken is dat Rutten dan gewoon faalt. En hoe langer je hem aanhoudt, hoe verder PSV afzakt. Spelers worden het zat, de druk wordt amper gevoeld omdat het al twee jaar zo gaat, en contracten lopen af (waarde van spelers wordt minder door een lager contract en het matig vertoonde spel).

#oprutten
Maak #oprutten Trending Topic op twitter dan :D
pi_103988800
quote:

[..]

#oprutten
Amen.
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:51:15 #176
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103988982
PSV'er Hutchinson: "Ik heb het best zwaar"

Atiba Hutchinson is door de goede prestaties van Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum én door langdurig blessureleed uit beeld geraakt. De PSV’er revalideert in Antwerpen.

Sinds de zomer kampt Hutchinson met een meniscusblessure. "Eind september ben ik voor de tweede keer in drie maanden geopereerd. Momenteel werk ik samen met Stijn Wuytens - die eind vorig seizoen ook een knieblessure opliep - aan mijn herstel in Antwerpen. Eind november hoop ik weer op het veld te staan", aldus de Canadees tegen NUSport.

Voor de tweede keer in drie jaar werd Hutchinson aan zijn knie geopereerd. "Ik probeer me er niet druk over te maken, maar dat is niet makkelijk. De doktoren zeggen dat het goed komt, daar houd ik me aan vast. De operaties waren in ieder geval noodzakelijk. Ik heb vorig seizoen constant met pijn gespeeld."

"Na mijn eerste operatie in juni miste ik een paar wedstrijden. Daar kon ik mee leven. Toen kreeg ik een terugval en moest ik weer geopereerd worden. Sindsdien heb ik het best zwaar. Laat de komende maand maar snel voorbij vliegen", aldus Hutchinson, die niet weet of hij direct minuten zal maken. "Ze spelen goed, het middenveld staat. Ik speel controlerend, moet de concurrentie aangaan met Kevin Strootman. Ik zal er dus echt niet meteen weer in staan, dat besef ik heel goed."

(Bron: VP).

Wat, waarom controlerend? Ga gewoon RB, Manolev daar verslaan is niet zo moeilijk.
  Redactie Games zaterdag 5 november 2011 @ 10:20:58 #177
181272 crew  Noppie2000
pi_103989492
quote:

[..]

#oprutten
Dit.
pi_103989840
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:

Wat ben ik toch weer een schavuit! :N
Dan nog is Neger niet het juiste woord. Maar goed, je bent sowieso een treurige user, dus dit kan er inderdaad ook nog wel bij.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:27:29 #179
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103990607
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan nog is Neger niet het juiste woord. Maar goed, je bent sowieso een treurige user, dus dit kan er inderdaad ook nog wel bij.
En wat had ik dan moeten zeggen?
pi_103990822
quote:

[..]

#oprutten
^O^

Wij zijn het eens, ik roep het al meer dan een jaar.. Rutten is de niet de man voor PSV, ook al worden we kampioen die vent moet eruit..

Oh, en we worden geen kampioen :'( dus.. nog dit hele seizoen zien afzakken en weer 3e worden..
pi_103991617
Tja, ik ben het er niet mee eens. Laat Rutten maar gewoon lekker op z'n plek zitten. De spelers zijn fit, de goeie mensen op de goeie plek (alleen Manolev vind ik onder de maat en ik zou Derijck in de ploeg brengen voor Bouma) en niet het meest onbelangrijke; de spelers lopen met 'm weg.

Gewoon seizoen af laten maken en het publiek moet achter het team gaan staan. PSV staat tweede en laat heel behoorlijk voetbal zien, ook tegen toppers als Twente en Ajax. We komen ze allemaal nog een keer tegen en met vertrouwen win je die wedstrijden dan wel.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 november 2011 @ 12:09:00 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103991660
Een trainer midden in een seizoen eruit schoppen heeft zelden nut. Dat is vaak genoeg aangetoond. Bovendien wie is er in hemelsnaam beschikbaar?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103991826
Die tweets van Thijs over Engelse rovers... Straks meer op VI.nl.
Engelse rovers op Herdgang :(
pi_103991870
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Die mannetjes zijn er zelf met hun volle verstand bij. Ik kan er geen medelijden mee hebben. Lekker naar United verkassen dan.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 november 2011 @ 12:19:57 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103991909
quote:
quote:
thijsslegers
andreas hoelgebaum #pereira, op 01/2012 16 jaar, vertrekt in winterstop van #psv naar #manchesterunited
quote:
thijsslegers
een vertrek van #bakkali is (nog?) niet aan de orde. Hij viert pas in maart 16e verjaardag. Afwachten dus
:W

wat vangen we ervoor?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103992059
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

[..]

wat vangen we ervoor?
Een verwaarloosbaar bedrag, gok ik.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 november 2011 @ 12:27:07 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103992125
Ik kan me er niet druk meer om maken, wij halen net zo goed 16 jarig jongetjes uit Europa. En ze moeten het lekker zelf weten, dikke kans dat ze daar verzuipen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_103992339
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:27 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

En wat had ik dan moeten zeggen?
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Misschien doe je dan onderweg ook nog een beetje verstand op. Begin eens bij een woordenboek uit de 17e eeuw en zoek daar het woord Neger eens op.

Maar dat is vast allemaal veel te intellectueel voor je.
pi_103992349
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

[..]

wat vangen we ervoor?
2 boterhammen met pindakaas en een stel nieuwe banden voor het busje dat hem elke keer naar de training bracht.
pi_103992378
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

2 boterhammen met pindakaas en een stel nieuwe banden voor het busje dat hem elke keer naar de training bracht.
PSV kaapt zelf ook genoeg jeugd weg. Zo werk het moderne voetbal nu eenmaal.
Dit, dus.
pi_103992491
Speler was zelf een belg
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:40:05 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103992494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Misschien doe je dan onderweg ook nog een beetje verstand op. Begin eens bij een woordenboek uit de 17e eeuw en zoek daar het woord Neger eens op.

Achterlijke bleke reet is wel beschaafd?

Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen.
pi_103992523
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen.
Gast, alsjeblieft.
Dit, dus.
pi_103992927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben zelf hartstikke blank, dus het is in ieder geval niet racistisch. Neger wel.

quote:
Goed zo! Je hebt de democratische kennisbron gevonden 'wikipedia' gebonden. Ik hoop dat je niet al je wijsheden daar vandaan haalt?
pi_103993001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik kan me er niet druk meer om maken, wij halen net zo goed 16 jarig jongetjes uit Europa. En ze moeten het lekker zelf weten, dikke kans dat ze daar verzuipen.
Precies. De meeste jonkies die vanuit het buitenland naar PSV komen redden hey hier ook niet. En de rest is voor hun 18e vertrokken.

Waarom doen we de moeite nog??
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:50:00 #196
344378 J2T
pi_103994627
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:07 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik ben het er niet mee eens. Laat Rutten maar gewoon lekker op z'n plek zitten. De spelers zijn fit, de goeie mensen op de goeie plek (alleen Manolev vind ik onder de maat en ik zou Derijck in de ploeg brengen voor Bouma) en niet het meest onbelangrijke; de spelers lopen met 'm weg.

Gewoon seizoen af laten maken en het publiek moet achter het team gaan staan. PSV staat tweede en laat heel behoorlijk voetbal zien, ook tegen toppers als Twente en Ajax. We komen ze allemaal nog een keer tegen en met vertrouwen win je die wedstrijden dan wel.
Twente en AZ thuis is appeltje eitje voor jullie. Ajax uit is andere koek.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:51:36 #197
344378 J2T
pi_103994687
PSV uit is ook voor Ajax de zwaarste wedstrijd van het seizoen. Ik was dan ook blij met 1 punt.
pi_103994887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:50 schreef J2T het volgende:

[..]

Twente en AZ thuis is appeltje eitje voor jullie. Ajax uit is andere koek.
Ik denk ook dat PSV thuis van AZ en Twente hoort te winnen. Als je kampioen wilt worden is dat sowieso een must. Ajax uit is altijd een hele rare wedstrijd. Ongeacht de vorm of de reeks is dat altijd een vreemde middag/avond. De verwachtingen lopen dan altijd nogal uiteen.
Dit, dus.
pi_103996961
quote:
Zoals eindhovense rovers bij de e jeugd in Lommel ?
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:26:13 #200
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103997968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja hé, zal ik doen.
Ik zal mijn tijd verspillen, en geld besteden aan een focking 17e eeuws woordenboekje :')
Waarom zou ik?
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:27:55 #201
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_103998014
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Ja hé, zal ik doen.
Ik zal mijn tijd verspillen, en geld besteden aan een focking 17e eeuws woordenboekje :')
Waarom zou ik?
Ik heb een voorstel; Hou eens op met dat gejank of ga in PM verder :) Dan kunnen we hier over onze favoriete club ouwehoeren!
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:31:22 #202
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103998093
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ik heb een voorstel; Hou eens op met dat gejank of ga in PM verder :) Dan kunnen we hier over onze favoriete club ouwehoeren!
Is goed :*
pi_103998610
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Zoals eindhovense rovers bij de e jeugd in Lommel ?
Ja, spuit 11. Dat is nu al 3 keer gemeld, dat is het moderne voetbal.
Dit, dus.
pi_103999925
http://www.psvjeugd.nl/spelers/301
Zijn favoriete club: ManU
jammer
pi_104000570
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:40 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/301
Zijn favoriete club: ManU
jammer
Slim van united dan
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:45:54 #206
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104002354
Bakalli is er toch nog?
  FOK!fotograaf zaterdag 5 november 2011 @ 18:42:17 #207
842 Zorro
Z
pi_104004364
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:31 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Is goed :*
Niet druk maken, gewoon negeren.

Ooohh... oeps... ik bedoel natuurlijk "gekleurdemedemensen"
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:45:22 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104006690
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben zelf hartstikke blank, dus het is in ieder geval niet racistisch. Neger wel.

[..]

je begrijpt er helemaal niets van maar goed laten we het hier maar over PSV hebben
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:52:04 #209
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104006959
Ibrahim, die stond in het begin toch ''Altijd vrij, speelde goed en beheld het overzicht etc.''
Wat is daar nu mee dan? Ik vond hem best goed, maar nog niet in de eredivisie gezien.
Of is dat alleen maar omdat Toivonen, Wijnaldum, Strootman en Engelaar beter zijn?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:57:39 #210
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104007230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Zorro het volgende:

[..]

Niet druk maken, gewoon negeren.

Ooohh... oeps... ik bedoel natuurlijk "gekleurdemedemensen"
Ik maak me niet druk hoor. Het is alleen strontvervelend als je even in het PSV-topic valt en dan gelijk weer een vete onder ogen krijgt.
pi_104007823
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Ibrahim, die stond in het begin toch ''Altijd vrij, speelde goed en beheld het overzicht etc.''
Wat is daar nu mee dan? Ik vond hem best goed, maar nog niet in de eredivisie gezien.
Of is dat alleen maar omdat Toivonen, Wijnaldum, Strootman en Engelaar beter zijn?
Ibrahim, dat is toch die neger hè?

Vond hem in de voorbereiding ook sterk en vond hem bij die paar invalbeurten ook niet slecht. Maar ja, hij heeft nogal wat toppers voor zich.
pi_104013537
Als ik Feyenoord zo zie kan PSV daar makkelijk winnen.

Op de uitwedstrijd tegen Heerenveen na moeten we alles sowieso winnen tot de winterstop.

zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo
za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV
za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen
zo 4-12 12.30 Feyenoord - PSV
za 10-12 20.45 PSV - NAC Breda
zo 18-12 16.30 SC Heerenveen - PSV
  zondag 6 november 2011 @ 00:07:56 #213
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_104017173
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Bakalli is er toch nog?
Nog wel. Maar er waren een week of twee geleden al berichten dat City interesse in hem heeft. En vandaag hoorde ik van iemand dat dit ook best concreet is geworden. Ik weet alleen niet in hoeverre dit laatste waar is. Ik heb afgezien van dat gerucht er zelf niets meer over gelezen.

Maar goed, het is wat het is. Zo'n talent dat een dik contract kan tekenen houdt je toch maar moeilijk tegen. En het is ook niet zo dat PSV zich in de afgelopen jaren gepresenteerd heeft als een club waar talenten makkelijk doorbreken. Wanneer je er vijf moet noemen zul je Boudewijn Zenden al moeten meenemen.

Wat Ibrahim betreft, ben ik wel benieuwd wat Rutten met hem van plan is. Het is een totaal andere speler dan wie dan ook in de selectie. Heeft ook een aardige passeerbeweging en lijkt best sterk, ondanks zijn geringe grootte.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

Op de uitwedstrijd tegen Heerenveen na moeten we alles sowieso winnen tot de winterstop.

Heracles, Groningen, Feyenoord en NAC (en Heerenveen uiteraard) zijn clubs uit de top 10. Tot nu toe heeft PSV daar nog niet van weten te winnen. No way dat PSV buiten Heerenveen om hier zonder punt verlies uit komt.
  zondag 6 november 2011 @ 08:38:18 #214
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104022307
Feyenoord,NAC,Heracles en Heerenveen lukken denk ik wel, en dan moeite tegen Groningen.
Ook is Heerenveen gevaarlijk, met onze verdediging. Ik moet het nog aankijken, vooral zonder stroot.
pi_104022740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

Het moet eigenlijk wel, maar dat gaat lastig worden voor ze, aangezien het achterin niet heel denderend gaat. 3x een kans van Hapoel, 3x een doelpunt. Niet dat ze nou zo heel effectief waren, maar PSV gewoon drama..
pi_104023729
Iemand al eens bij PSV in de Skybox gezeten? Vraag me namelijk af hoe iedereen daar rond loopt. In pak of gewoon met een colbertje en jeans?
pi_104023870
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand al eens bij PSV in de Skybox gezeten? Vraag me namelijk af hoe iedereen daar rond loopt. In pak of gewoon met een colbertje en jeans?
Heb er wel eens gezeten :Y
Was alleen 12 toen, dus die details weet ik niet meer :+
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 11:07:05 #218
79837 Lemming22
pi_104024049
quote:
Ik heb er één keer gezeten. Op de uitnodiging die ik had stond tenue de ville als dresscode. Bijna iedereen liep er toen in pak, maar er waren ook mensen in spijkerbroek.
pi_104024547
quote:
Wat ik daar vooral treurig vond waren de geluiddichte ramen en de speakertjes waarmee het stadiongeluid gedoseerd werd binnengelaten.... En mensen die klappen als er gescoord wordt....

Van de kleding kan ik me niet meer zo veel herinneren, maar ik en mijn collega's waren gewoon in spijkerbroek met overhemd.
pi_104025341
Denk dat ik ook gewoon jeans aan doe. Ik voel me op zondag niet helemaal prettig in pak. :)
  zondag 6 november 2011 @ 12:06:03 #221
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104025408
Iemand hier omg. Zwolle die wel eens naar wedstrijden gaat?
pi_104027318
Ik hoop dit:
------matavz
Mert-toi-lens/wijn
-labyad-wijn/ojo
pi_104029176
  zondag 6 november 2011 @ 14:04:09 #224
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_104030676
KOM OP PSV! Die puntjes vandaag pakken nondeju! 3 graag!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 6 november 2011 @ 14:38:07 #225
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_104032577
quote:
Vanalles. Hangt ook een beetje af van het gezelschap. Ik heb er wel eens gezeten met mensen van DAF, en toen was een pak wel duidelijk de dresscode. Maar wanneer je gewoon lijkt naar de bouwlounge, of de boxen boven West, zitten ze daar ook gewoon in spijkerbroek.
  zondag 6 november 2011 @ 14:39:09 #226
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_104032635
Zo maar eens aanrijden, heb er zin in, even naar het cluppie tussen het tentamengeweld door.
pi_104032707
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vanalles. Hangt ook een beetje af van het gezelschap. Ik heb er wel eens gezeten met mensen van DAF, en toen was een pak wel duidelijk de dresscode. Maar wanneer je gewoon lijkt naar de bouwlounge, of de boxen boven West, zitten ze daar ook gewoon in spijkerbroek.
Mijn gezelschap gaat ook in pak. Dus ik pas me aan.
  zondag 6 november 2011 @ 14:41:35 #228
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_104032743
Ach, Vermeer kan er ook niks aandoen dat de faaldediging voor hem nog slechter is dan die van Oetlul.
Snelle Egel
  zondag 6 november 2011 @ 15:31:45 #229
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104035173
Ik hoop een ding vanmiddag, dat ze Engelaar niet gaan zitten uitfluiten..
  FOK!fotograaf zondag 6 november 2011 @ 15:33:14 #230
842 Zorro
Z
pi_104035240
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop een ding vanmiddag, dat ze Engelaar niet gaan zitten uitfluiten..
Niet opstellen, probleem opgelost.
pi_104038322
Komop man... we moeten wel in het spoor blijven van twente en az
pi_104038410
Als PSV deze wedstrijd niet wint, mag Rutten in de winterstop nog opkankeren
pi_104039001
hoi :W :@
pi_104039676
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hoi :W :@
Jinx.

PSV wint nu.
Noot noot.
pi_104039758
Drama :') Kijk je uit naar de wedstrijd krijg je weer dit.
pi_104039764
Ze moeten wel veel en veel beter gaan spelen anders wordt het niks.
  zondag 6 november 2011 @ 17:20:54 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104039842
Fred had ze scherp in het veld staan de eerste helft.
pi_104039900
Denk dat het nog wel goed komt...
pi_104040057
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Denk dat het nog wel goed komt...
Denk het niet.
U MAD?
pi_104040090
quote:
Is wel een dresscode. Volgens mij mocht spijkerbroek niet. Hebben ze jaar of twee zwaar aangescherpt, van horen zeggen.
U MAD?
pi_104040277
Nogmaals: Welke mongool heeft besloten Wijnaldum die penalties te laten nemen :r
pi_104040803
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Nogmaals: Welke mongool heeft besloten Wijnaldum die penalties te laten nemen :r
wie denk je?

volgens mij was het Marcelo die dat mag besluiten normaal gesproken
pi_104041106
Nou hup, haal die spandoekjes nu maar weg.
  zondag 6 november 2011 @ 17:54:52 #244
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_104041157
Soms heb je ze mee, soms heb je ze tegen...

Al was het bij beide gevallen wel op het randje en dus lastig te zien.
pi_104041277
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Denk het niet.
Zeker? :P
pi_104041653
Hoe gaat dat volgende week?
Geen Pieters, geen Tamata, geen Manolev meer want schorsing, geen Hutch. Wie gaat er back spelen?
pi_104041669
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
Hoe gaat dat volgende week?
Geen Pieters, geen Tamata, geen Manolev meer want schorsing, geen Hutch. Wie gaat er back spelen?
Doe maar Derijck back dan.
Patat Friet
  zondag 6 november 2011 @ 18:16:41 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_104041878
FANTASTISCH, we winnen van een club uit de top 10. Alles is weer helemaal top. Fred is helemaal te waus. PSV wordt kampioen, wint de EL, etc. etc.

Het gaat over fucking Heracles, en als je naar het spel kijkt, kun je zeggen dat Heracles gewoon gelijkwaardig is vandaag.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104042060
Sinds wanneer kan Lens voetballen?? :{
Patat Friet
pi_104042094
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Sinds hij zijn achternaam heeft omgedraaid.
Noot noot.
pi_104042136
Rutten blijft een waardeloze trainer en de verdediging en Engelaar zijn zwaar onder het PSV niveau. Punkt.
Patat Friet
  zondag 6 november 2011 @ 18:22:35 #252
300718 Kenju
Say It!!??
pi_104042149
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Het gaat over fucking Heracles, laten we dat niet vergeten. Maar Lens liet bij AZ al leuke dingen zien. Had een periode waarin het gewoon een klasse speler was. Lens heeft het heus wel in zich, maar de manier waarop hij nu gebruikt wordt, komt het er niet uit.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten blijft een waardeloze trainer en de verdediging en Engelaar zijn zwaar onder het PSV niveau. Punkt.
Engelaar speelde vandaag een prima wedstrijd. En PSV als geheel speelt al meer dan twee jaar onder het niveau dat het eigenlijk zou moeten zijn. Dat is niet de schuld van één enkele speler.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 6 november 2011 @ 18:24:15 #253
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104042220
Klasse invalbeurt van Lensie, niks op aan te merken. 2 buitenspelgoals en tja, voetbalregel he(aan het einde van het seizoen kan je alles wel tegen elkaar wegstrepen).

Neemt niet weg dat we verdedigend nog steeds uitermate kwetsbaar zijn, niet zo erg als Ajax, maar toch.. ;)
pi_104042264
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Kenju het volgende:
FANTASTISCH, we winnen van een club uit de top 10. Alles is weer helemaal top. Fred is helemaal te waus. PSV wordt kampioen, wint de EL, etc. etc.

Het gaat over fucking Heracles, en als je naar het spel kijkt, kun je zeggen dat Heracles gewoon gelijkwaardig is vandaag.
:@
pi_104042292
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het gaat over fucking Heracles, laten we dat niet vergeten. Maar Lens liet bij AZ al leuke dingen zien. Had een periode waarin het gewoon een klasse speler was. Lens heeft het heus wel in zich, maar de manier waarop hij nu gebruikt wordt, komt het er niet uit.

[..]

Engelaar speelde vandaag een prima wedstrijd. En PSV als geheel speelt al meer dan twee jaar onder het niveau dat het eigenlijk zou moeten zijn. Dat is niet de schuld van één enkele speler.
Dat zeg ik ook niet, hij schiet in teveel aspecten tekort voor het PSV niveau. Dat hij vandaag niet door de ondergrens zakte is mooi meegenomen maar het is een verademing als we Strootman weer terug hebben straks...

Dat PSV al jaren niet meer presteert komt door de combi trainer en de kwaliteit van de selectie die al jaren te laag is. Maar Rutten is geen trainer die 110% uit een speler kan halen zoals een Hiddink dat deed in de succesjaren...
Patat Friet
  zondag 6 november 2011 @ 18:26:28 #256
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104042295
Vorige week toch een beetje goedgemaakt. O-)
pi_104042317
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:26 schreef Frey het volgende:
Vorige week toch een beetje goedgemaakt. O-)
dit.

Nu wachten tot AZ punten laat liggen :{
pi_104042371
Flink op hun donder gehad in de rust en prima hersteld in de 2e helft ^O^
  zondag 6 november 2011 @ 18:32:37 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104042497
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Kenju het volgende:

PSV speelde echt wel beter hoor.

Goed gedaan, 1e helft was saai maar goed hersteld en 3 punten gepakt! ^O^ *O*
pi_104042549
1e helft was echt wel heel slecht hoor, damn dat was even schrikken weer.
Patat Friet
pi_104042584
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goed gedaan, 1e helft was saai maar goed hersteld en 3 punten gepakt! ^O^ *O*
Niet overdrijven, veel beter speelde PSV niet. De individuele kwaliteiten gaven de doorslag (en de grensrechter)
pi_104042844
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee.
pi_104042859
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Sinds hij zijn achternaam heeft omgedraaid.
deze opmerking is GOUD!

_O_
pi_104042930
Lens was altijd al snel, verprutst ook 100 ballen in de sprint.. :+
pi_104042975
Balazs @ NL1
pi_104042979
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Klasse invalbeurt van Lensie, niks op aan te merken. 2 buitenspelgoals en tja, voetbalregel he(aan het einde van het seizoen kan je alles wel tegen elkaar wegstrepen).

Neemt niet weg dat we verdedigend nog steeds uitermate kwetsbaar zijn, niet zo erg als Ajax, maar toch.. ;)
Tegen elkaar wegstrepen? Volg je Heracles een beetje? Daar zit het alleen nog maar tegen dit seizoen.

Falende abitrage dit weekend, zo ook de goal van Nec.
pi_104043043
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
U MAD?
pi_104043065
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
Jij post dit wel vaak jochie. Ben jij toevallig echt voor Ajax? :{w
  zondag 6 november 2011 @ 18:48:25 #269
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104043079
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Tegen elkaar wegstrepen? Volg je Heracles een beetje? Daar zit het alleen nog maar tegen dit seizoen.

Falende abitrage dit weekend, zo ook de goal van Nec.
Ja fuck Heracles, vanuit het PSV-standpunt.
  zondag 6 november 2011 @ 18:48:31 #270
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104043084
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balazs @ NL1
Wat deed/doet die daar dan?
pi_104043114
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Wat deed/doet die daar dan?
Interview over Anzhi
  zondag 6 november 2011 @ 18:50:09 #272
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104043151
Aaa, oke
pi_104043166
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja fuck Heracles, vanuit het PSV-standpunt.
Jij zegt dat je alles kan wegstrepen aan het einde van het seizoen, mooi niet dus he. Fuck PSV, vanuit het Heracles-standpunt.
pi_104043169
Mja achteraf kun je heeeeel hypothetisch zeggen dat als de arbitrage de afgelopen 2 wedstrijden normaal gefunctioneerd had. Dan had je vandaag gelijk gespeeld en van Twente gewonnen. En stand technisch is dat gunstiger natuurlijk. Maargoed dit heeft wel een heel hoog 'als' gehalte... :P
Patat Friet
  zondag 6 november 2011 @ 18:54:56 #275
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104043333
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Jij zegt dat je alles kan wegstrepen aan het einde van het seizoen, mooi niet dus he. Fuck PSV, vanuit het Heracles-standpunt.
Leuk, Je weet dat dit het PSV-topic is he Sjaak?
pi_104043768
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Leuk, Je weet dat dit het PSV-topic is he Sjaak?
Ja en :')
pi_104044025
Willems vandaag weer goed :) .. mooie pass op Toivonen (en die naar Lens waar de goal uit kwam).
pi_104044079
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
Willems vandaag weer goed :) .. mooie pass op Toivonen (en die naar Lens waar de goal uit kwam).
Speelde goed inderdaad, verdedigend en opbouwend ^O^
  zondag 6 november 2011 @ 19:21:49 #279
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_104044407
Willems speelde inderdaad een prima pot, enige minpuntje is dat niet ELKE ingooi richting de parkeerplaats geslingert hoeft te worden.
pi_104044419
Oh oh wat moeten jullie je schamen voor je trainer.
pi_104044434
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Willems speelde inderdaad een prima pot, enige minpuntje is dat niet ELKE ingooi richting de parkeerplaats geslingert hoeft te worden.
Wel een heel erg miniem minpuntje dan :P
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
We moeten niks.
  zondag 6 november 2011 @ 19:23:42 #282
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104044460
quote:
?
pi_104044625
quote:
Nooit fan van geweest maar zeg effe waar je precies op doelt? Dat deel van 'we hadden toch gewonnen?'
pi_104044776
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Nooit fan van geweest maar zeg effe waar je precies op doelt? Dat deel van 'we hadden toch gewonnen?'
Vorige wedstrijd zeiken en nu hypocriet lopen doen over die buitenspel goals en penalty :')
  zondag 6 november 2011 @ 19:34:19 #285
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_104044868
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Vorige wedstrijd zeiken en nu hypocriet lopen doen over die buitenspel goals en penalty :')
Hij vergat inderdaad die onterecht afgekeurde goal van PSV. Kinderachtig dat ie daar ook niet even op terug komt...
pi_104045091
Hoofdklasse gaat het druk kijgen met al die scheidsrechters, eerst blom, dan die van feyenooit en ajax. :')
pi_104045395
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
Mja achteraf kun je heeeeel hypothetisch zeggen dat als de arbitrage de afgelopen 2 wedstrijden normaal gefunctioneerd had. Dan had je vandaag gelijk gespeeld en van Twente gewonnen. En stand technisch is dat gunstiger natuurlijk. Maargoed dit heeft wel een heel hoog 'als' gehalte... :P
Dan hadden we toch gewoon met 2-1 gewonnen of mis ik iets anders?

Ookal wordt de penalty gemist, het was er gewoon een. Ja mertens gaat theatraal neer, maar daarvoor werd hij wel degelijk onreglementair uit evenwicht gebracht...
pi_104045545
Vukovic gescoord? :D :P
pi_104045898
Die jetro kam hem zo de kruising ingooien :D
pi_104046240
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Die jetro kam hem zo de kruising ingooien :D
Stel nou dat je dat doet he, meteen scoren vanuit een ingooi. Is die goal dan geldig? :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104046275
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Stel nou dat je dat doet he, meteen scoren vanuit een ingooi. Is die goal dan geldig? :P
Nee
  zondag 6 november 2011 @ 20:09:13 #292
79837 Lemming22
pi_104046518
Twee keer op een heel klein randje buitenspel. Zoals Bosz zegt, het is te begrijpen dat een grensrechter dit mist. En bij twijfel doorspelen is volgens mij nog steeds de niet al te vaak gehanteerde regel. En zoals Rutten zegt, het is tijd voor elektronische hulpmiddelen. Kost 20 seconden en je hebt een oordeel waar niemand meer over twijfelt.

Verder waren de ingooien van Willems vandaag gevaarlijker dan de corners. Leuk wapen erbij! En hij speelt als 17-jarige al zonder zenuwen en alsof hij al jaren meedoet. Mooi om naar te kijken! Tamata kan zich gaan richten op de Nederlandse subtop, is wat mij betreft definitief gepasseerd.
pi_104046540
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij post dit wel vaak jochie. Ben jij toevallig echt voor Ajax? :{w
Nee. Leedvermaak heet zoiets.
U MAD?
  zondag 6 november 2011 @ 20:17:20 #294
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104047001
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef ganzenherder het volgende:
1e helft was echt wel heel slecht hoor, damn dat was even schrikken weer.
Dat is nog een understatement, maar wat heeft Lens zich vandaag bewezen :D _O_
pi_104047824
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee
Jammer, maar ingooi jetro + kopbal VoH = goal _O_
pi_104047890
Gewoon met Matavz en VoH spelen :s)

Lijkt me best een leuk koppeltje voorin :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104048071
Hier komt het VoH gefap :P
pi_104048131
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Over 3 posts een tt met VoH :P
pi_104048228
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat is nog een understatement, maar wat heeft Lens zich vandaag bewezen :D _O_
Hij heeft genoeg wedstrijden gehad om zich te bewijzen. En dat deed hij niet.
U MAD?
pi_104048443
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Niet als het aan mij ligt hoor :P
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 20:37:44 #301
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104048448
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij heeft genoeg wedstrijden gehad om zich te bewijzen. En dat deed hij niet.
En nu wel, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ik zeg niet dat hij nu ook gelijk weer in de basis moet. Iets met één zwaluw, maar ben weldegelijk blij voor hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')