quote:Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.
Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.
PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.
Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.
Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.
Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.
Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.
FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.
Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.
Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als Derksen het zegt is het wel goed
Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.
Hans zit ook wel de KNVB voor de rest hard uit te lachen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.
Voormalig lid van de gemeenteraad in Oldenzaal, zelfs studentenbegeleider op de hogeschool aldaar. Daar valt niet mee te spotten hoor. Die man heeft een macht die niet ophoudt aan de landsgrenzen.
Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:
Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.
bovendien is hij PAS 20 of 21 jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.
Overzicht in de vorm van direct het spel verleggen of een briljante steekpass heeft hij gewoonweg niet.
Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.
Ik ben al met die discussie opgehouden hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef StijnDa het volgende:
Caland, misschien even tijd om te stoppen hier?De sfeer wordt er niet beter op, veel komt er ook niet uit deze discussies.
Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.
Hij is nooit een man geweest van het overzicht of de steekpass.
Je zag dat zaterdag toch ook vaak, bal veroveren, rush naar voren en vastlopen.
Hij heeft daar wel even gespeeld toch? Maar dat werkte blijkbaar niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.
Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel even gespeeld toch? Maar dat werkte blijkbaar niet.
Toivonen speel je niet zomaar uit de basis.. En aangezien dat Toivonen terug ging van spits naar nummer 10, "moest" Wijnaldum ook een plaatsje terug, Om te zeggen dat het niet werkte vind ik te veel, maar hij heeft ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten..quote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel even gespeeld toch? Maar dat werkte blijkbaar niet.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 02-11-2011 om 16:56:42#bentancourt heeft zijn 1e goal voor #PSV gescoord: de 4-1 met de -19 tegen #fcbasel in @NextGenSeries reageer retweet
Zoals iedereen weet is dat natuurlijk niet het enige dat hij op zijn Twitter-account heeft gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat heel Nederland op zijn kop had gestaan als hij 'Toiventje' op nationale TV had gezegd.
Dan waren de rapen gaar geweest.
Hij wordt oud..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Van der Ende: "Luchtje aan strafmaat Strootman"
Van der Ende is dan ook geen fan van Blom. Zie historie op google.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Van der Ende: "Luchtje aan strafmaat Strootman"
Hij is gewoon een troll. Grootste troll ooit.twitter:hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:29:22Mooie uitslag van #Ajax. Nu maar hopen dat #FCTwente en #AZ dat voorbeeld zullen volgen. reageer retweet
Hij geniet in ieder geval van de aandacht, ik denk dat hij voor #Toiventje 3 volgers hadquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef mrstylo het volgende:
Hij is gewoon een troll. Grootste troll ooit.twitter:hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:29:22Mooie uitslag van #Ajax. Nu maar hopen dat #FCTwente en #AZ dat voorbeeld zullen volgen. reageer retweet
Wel vet.
Hij is inderdaad verdrievoudigdquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij geniet in ieder geval van de aandacht, ik denk dat hij voor #Toiventje 3 volgers had
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij geniet in ieder geval van de aandacht, ik denk dat hij voor #Toiventje 3 volgers had
Andere kant is het wel grappig hoe hij er mee omgaat.twitter:hans_visscher twitterde op woensdag 02-11-2011 om 23:32:38Oei, ben ik toch #PSV vergeten. Uiteraard die ook. reageer retweet
quote:Vennegoor: baat het niet, dan schaadt het niet
Jan Vennegoor of Hesselink en PSV zijn dichtbij een akkoord over een contract, melden wij vanavond op ed.nl en morgen in het Eindhovens Dagblad. PSV doet daarmee een goede zaak. Ingewijden stellen dat Vennegoor bepaald niet de hoofdprijs kost, de financiële ruimte bij PSV is daarvoor ook veel te beperkt.
Over de sportieve waarde van Vennegoor wordt verschillend gedacht. Hij heeft zich in het verleden bewezen, was ooit een spits die het niveau van PSV prima aankon. Bij PSV en daarna Celtic draaide hij een aantal goede seizoenen. Hij was niet altijd basisspeler, maar wel bijna altijd.
Veel belangrijker is dat Vennegoor geldt als een nuttige speler voor het groepsproces. Dat zou binnen het jonge PSV van pas kunnen komen.
Rond is het nog niet, er is een voorbehoud. De pas op de plaats is logisch, Vennegoor moet net als alle andere spelers medisch nog volledig in orde worden bevonden. Lukt dat, dan is hij zoals het er nu naar uitziet snel van PSV.
quote:@ElfrinkRik
Marcel Ritzmaier ster van het veld vandaag bij #PSV A1 tegen FC #Basel, bevestigen de kenners.
Ooijer is een spits idd...quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze beter Ooijer behoudenVind het maar raar, maar ok.
Verdient die niet best veel?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we Ooijer nodig dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n spits nodig dan?
Hij verdiende bij PSV wel iets te veel ja. Vennegoor zal wel een stuk minder verdienen ja.quote:
Bepert salaris lees ik. Beter dan niks uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij verdiende bij PSV wel iets te veel ja. Vennegoor zal wel een stuk minder verdienen ja.
Voor het groepsproces en eventuele vervanger van Marcelo lijkt het met een betere optie. Veel slechter zou niet zijn.quote:
Dat is Jantje en voor Marcelo is er Derijck.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor het groepsproces en eventuele vervanger van Marcelo lijkt het met een betere optie. Veel slechter zou niet zijn.
ach het ED zat er ook maar 5 miljoen naast bij het verlies dus ik ben benieuwdquote:
Ooijer kon het allemaal niet meer aanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Oké. Hoop dat Jan het wel aankan.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ooijer kon het allemaal niet meer aan
dat is een wat makkelijkere rolquote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oké. Hoop dat Jan het wel aankan.
Heb je inderdaad alleen maar zitvlees voor nodig, zegt wel weer genoeg over de NL competitie dat zo'n uitgerangeerde opa die eigenlijk nooit echt goed is geweest toch nog een contractje krijgt bij één van de topclubs.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een wat makkelijkere rol
Heeft belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld, is een international en heeft een basisplek gehad bij Celtic (geloof ik?). Carriere geslaagd.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je inderdaad alleen maar zitvlees voor nodig, zegt wel weer genoeg over de NL competitie dat zo'n uitgerangeerde opa die eigenlijk nooit echt goed is geweest toch nog een contractje krijgt bij één van de topclubs.
Cijfers van Vennegoor:quote:Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je inderdaad alleen maar zitvlees voor nodig, zegt wel weer genoeg over de NL competitie dat zo'n uitgerangeerde opa die eigenlijk nooit echt goed is geweest toch nog een contractje krijgt bij één van de topclubs.
Carriere geslaagd inderdaad zeker voor zo'n beperkte voetballer, verder niets tegen die jongen maar het duidt wel aan dat het niveau in Nederland dramatisch is als een uitgerangeerde spits de voorkeur krijgt boven een eventueel talent.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld, is een international en heeft een basisplek gehad bij Celtic (geloof ik?). Carriere geslaagd.
Zou hij wel passen ja naast Xabi Alonsoquote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef J2T het volgende:
Een delegatie van Real Madrid wil donderdag in levende lijve ondervinden wat er waar is van de stormachtige ontwikkeling van Kevin Strootman. De middenvelder van PSV werd al met Manchester City en de Spaanse topclub in verband gebracht, maar inmiddels lijkt men in Madrid dus serieus te worden. Extra druk dus op de schouders van Strootman in het Europa League-duel met Hapoel Tel Aviv. (AS)
Met de druk om te presteren binnen het Nederlands elftal ging hij ook goed om, de druk om bij een eredivisie topclub te presteren het zelfde.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef J2T het volgende:
Een delegatie van Real Madrid wil donderdag in levende lijve ondervinden wat er waar is van de stormachtige ontwikkeling van Kevin Strootman. De middenvelder van PSV werd al met Manchester City en de Spaanse topclub in verband gebracht, maar inmiddels lijkt men in Madrid dus serieus te worden. Extra druk dus op de schouders van Strootman in het Europa League-duel met Hapoel Tel Aviv. (AS)
Wat zou hij op moeten/kunnen leveren aan het eind van het seizoen 15-20 miljoen of denk je meer?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met de druk om te presteren binnen het Nederlands elftal ging hij ook goed om, de druk om bij een eredivisie topclub te presteren het zelfde.
Ik maak me er niet druk om, wil niet zeggen dat hij geen slechte wedstrijd kan hebben.
Ik ben echt blij dat PSV contracten van 4 en 5 jaar heeft afgesloten met nieuwe spelers, als ze dan zelfs 2 a 3 seizoenen blijven kun je er nog een hoop geld voor vragen
En willen ze hem dit jaar al dan kom maar langs met je schatkist.
Geen idee, ik wil hem nog een seizoen in Eindhoven zien. En wie zegt dat ze hem willen? Ze komen kijken meer niet ..quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zou hij op moeten/kunnen leveren aan het eind van het seizoen 15-20 miljoen of denk je meer?
Dat vind ik sowieso altijd grappig als ze schrijven dat een delegatie komt kijken, ik denk niet dat er een topclub is in Europa die niet weet wat er op de Nederlandse velden afspeelt, de meesten hebben scouts per land in vaste dienst.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil hem nog een seizoen in Eindhoven zien. En wie zegt dat ze hem willen? Ze komen kijken meer niet ..![]()
Tenzij ze echt contact opnemen met PSV om te onderhandelen, dan kunnen we over die bedragen gaan lullen.
Strootman gaat nooit onder 20 miljoen weg natuurlijk, dat zou belachelijk zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zou hij op moeten/kunnen leveren aan het eind van het seizoen 15-20 miljoen of denk je meer?
Tien miljoen zou echt veel zijn voor die jongen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Strootman gaat nooit onder 20 miljoen weg natuurlijk, dat zou belachelijk zijn.
Toivonen zal aan het eind van het seizoen wel vertrekken, als je rond de 10 miljoen kan vangen zou dat heel prima zijn.
Je doet alsof je van hem af wilquote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
10 miljoen is strik erom en zelf afzetten op het vliegveld![]()
10 miljoen voor een speler als Toivonen moet je meteen verkopen, dat krijg je er niet meer voor. Ook heb je Wijnaldum achter de hand en eventueel kun je ook Labyad op die positie gebruiken..quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je doet alsof je van hem af wil![]()
Ik vind 10 miljoen ook een goede prijs, maar het is ook een goede voetballer dus als hij blijft, prima
Klopt ook, maar strik erom en afzetten op het vliegveld vind ik niet echt eerlijk tegenover Toivonen zelfquote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
10 miljoen voor een speler als Toivonen moet je meteen verkopen, dat krijg je er niet meer voor. Ook heb je Wijnaldum achter de hand en eventueel kun je ook Labyad op die positie gebruiken..
Van #Toiventje naar #Toicentjequote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt ook, maar strik erom en afzetten op het vliegveld vind ik niet echt eerlijk tegenover Toivonen zelfHet is een echte clubspeler geworden dus dan mag het wel iets minder kortaf
Was zeer prima! Hoop vuurwerk, fakkels, en dit alles terwijl heel de binnenstad intact bleef. Kunnen zij bij andere clubs nog wat van leren.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was zeer prima! Hoop vuurwerk, fakkels, en dit alles terwijl heel de binnenstad intact bleef. Kunnen zij bij andere clubs nog wat van leren.
quote:Aanhoudingen na PSV-kampioensfeest
Publicatie: dinsdag 9 mei 2006 - 13:39
EINDHOVEN - De politie heeft vijf mannen aangehouden die tijdens het kampioensfeest van PSV andere mensen hebben mishandeld.
De verdachten komen uit Eindhoven, Veldhoven en Geldrop en zijn tussen de 22 en 42 jaar oud.
Volgens de slachtoffers sloeg het vijftal er zonder enige reden op los. Diverse mensen deden aangifte. De politie heeft de zaak onderzocht en kon de vijf deze week aanhouden.
Tijdens en na de huldiging van de ploeg op het Stadhuisplein in Eindhoven werden op de bewuste zondag ook al 25 mensen aangehouden wegens vernieling, mishandeling en het afsteken van vuurwerk. De ME voerde een charge uit nadat op het plein enkele ongeregeldheden waren ontstaan.
Nu maar wachten op een nieuwr berichtquote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh. Scherp.
Naja, altijd nog beter dan tonnen schade en gewonden
Kan me niet herinneren dat de binnenstad van Eindhoven is gesloopt tijdens een kampioensfeest hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu maar wachten op een nieuwr bericht
Caland ws wel met een bericht uit 19 nogwat ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat de binnenstad van Eindhoven is gesloopt tijdens een kampioensfeest hoor.
Gast, wil je nu echt overal een discussie over starten? Ik denk dat er tijdens een gemiddeld kampioensfeest van PSV een mannetje of 100.000 richting Eindhoven komt. Als er dan 5 worden opgepakt is er toch niks gebeurd, schei uit zeg.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Ja, hallo. Hij begint erover dat er in 2006 niks gebeurde.
5 arrestaties op weet ik hoeveel tienduizenden mensen noem ik niksquote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Ja, hallo. Hij begint erover dat er in 2006 niks gebeurde.
58, om precies te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5 arrestaties op weet ik hoeveel tienduizenden mensen noem ik niks
100.000quote:Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, wil je nu echt overal een discussie over starten? Ik denk dat er tijdens een gemiddeld kampioensfeest van PSV een mannetje of 100.000 richting Eindhoven komt. Als er dan 5 worden opgepakt is er toch niks gebeurd, schei uit zeg.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
58, om precies te zijn.
[..]
100.000![]()
Doe maar de helft.
In 2001 zijn het er nog 125.000. Die andere 75.000 zijn de andere jaren structureel thuisgebleven?quote:125.000 mensen bij kampioensfeest
10 mei 2001 NvdL
In een evaluatie van de viering van het kampioenschap van afgelopen zondag schat de gemeente dat ruim 125 duizend mensen het kampioensfeest bijwoonden. Door de drukte duurde de geplande kampioensstoet op de open kar veel langer dan verwacht en kwam de selectie veel te laat aan op het stadhuisplein.
Dat heb je helemaal goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
In 2001 zijn het er nog 125.000. Die andere 75.000 zijn de andere jaren structureel thuisgebleven?
Maar de discussie is verder niet zo boeiend. Het ging mij alleen maar om het zinnetjequote:Politie: kampioensfeest goed verlopen
De Eindhovense politie heeft laten weten dat het kampioensfeest wat hun betreft goed en rustig is verlopen. In totaal namen volgens de politie tussen de 50.000 en 60.000 fans deel aan het feest in de binnenstad.
Wat eigenlijk altijd onzin bij welk evenement dan ook als er een grote groep op de been is.quote:Alle pleinen bomvol en er hoeft niet één persoon te worden gearresteerd
Niet letterlijk nemen. Op het Stratumseind staat op een doodnormale zaterdagavond ongeveer net zo veel politie als bij een kampioensfeest (ook niet letterlijk nemen), dat is nou het grote voordeel van een familieclubje.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Wat eigenlijk altijd onzin bij welk evenement dan ook als er een grote groep op de been is.
Bij het laatste kampioensfeest van Ajax zijn er in totaal 62 mensen aangehouden, bij het laatste van PSV 73.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet letterlijk nemen. Op het Stratumseind staat op een doodnormale zaterdagavond ongeveer net zo veel politie als bij een kampioensfeest (ook niet letterlijk nemen), dat is nou het grote voordeel van een familieclubje.
62 aanhoudingen, 40 mensen beboet en als klap op de vuurpijl meer dan 160 gewondenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het laatste kampioensfeest van Ajax zijn er in totaal 62 mensen aangehouden, bij het laatste van PSV 73.
Doet dus allemaal niet veel van elkaar onder. Zogenaamd familieclubje.
Merendeel door verdrukking ja, omdat Amsterdam geen feestje kan organiserenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
62 aanhoudingen, 40 mensen beboet en als klap op de vuurpijl meer dan 160 gewonden!
Dat krijg je bij familieclubje PSV niet voor elkaar, inderdaad.
Het merendeel van 160 man gewond door verdrukking? Op het Museumplein? Schei toch uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Merendeel door verdrukking ja, omdat Amsterdam geen feestje kan organiseren
Uiteindelijk liegen de cijfers qua aanhoudingen er niet om. En dat zal bij alle clubs zo zijn waar een dergelijke mensenmassa op de been is.
Altijd die pretentieuze kreten als 'familiair, gezellig, gemoedelijk' die je bij clubs als Twente en PSV zo vaak ziet.
Één groot fabeltje.
Ja, niet meegekregen?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het merendeel van 160 man gewond door verdrukking? Op het Museumplein? Schei toch uit.
De kille feiten beweren het tegendeel.quote:Wij doen ons niet voor als familiair en gezellig, het is nu eenmaal een familieclub. Dat zie je terug in een behoorlijk stil stadion, maar ook tijdens kampioensfeesten en tijdens Europese duels. In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag gaat het er nu eenmaal anders aan toe dan in Eindhoven, Enschede en Alkmaar.
Was maar een klein gedeelte, op het eind. Het grootste deel van de gewonden was door glas en andere voorwerpen die door de lucht werden gesmeten.quote:
Het is een beetje selectief kijken. Als men naar Eindhoven komt is iedereen verbaasd door de tamme sfeer, in vergelijking tot Ajax en Feyenoord, maar op het moment dat we kampioen worden is het wel gevaarlijk. Bij PSV kun je 40 kampioenschappen achter elkaar houden, maar er vallen nooit 160 gewonden.quote:De kille feiten beweren het tegendeel.
Is niet echt om te lachen naar mijn mening.quote:
Nee hoor, hij komt niet zo gauw in de basisquote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Derijck, please doe het nu perfect. Dan kom je ook in de competitie in de basis..
Wat ben jij toch een kneusjequote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
58, om precies te zijn.
[..]
100.000![]()
Doe maar de helft.
Had van mij niet gehoeven. Was bij zijn clubs niet echt een meerwaarde de afgelopen seizoenen. Maar goed, als hij niet te veel kost kan het wel voor de breedte...quote:
Daarom. Pinchhitter, meer niet. En leuk dat hij terug is...weet niet wat het PSV moet kosten maar als het niet te veel is heb ik er 0,0 moeite mee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Had van mij niet gehoeven. Was bij zijn clubs niet echt een meerwaarde de afgelopen seizoenen. Maar goed, als hij niet te veel kost kan het wel voor de breedte...
Wie in Nederland heeft er nu een topverdediging? Het is bij elke topclub standaard de zwakste schakel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Zoals Chantal Jansen zou zeggen: die Derijck, wat kan die lekker opbouwen hè.
Een ton of 7 is mijn bescheiden inschatting. Hoe fit is hij? Ik vond hem de vorige keer bij PSV eigenlijk al matig. Toch netjes dat hij nog zo'n carriere en zoveel geld heeft gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
Benieuwd wat zo'n Vennegoor nog mag incasseren voor een half jaartje wissel zitten...
Was te verwachten dat jij weer met iets aan zou komenquote:
Hoor het net idd, zat er sowieso niet op te wachtenquote:
Ach, hij corrigeert een fout. Dat is in Nederland een unicum.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef Harveo het volgende:
Hehe... en wat een falert die scheids al was het geen penalty.
Had een paar leuke acties. Maar het middenveld gebeurde natuurlijk vrij weinig. In de controle is Strootman erg zwak. Het drukt vooral naar voren. Is opzich geen kritiek op Strootman, maar er moet wel een middenvelder bij staan die voor de controle kan zorgen. Ik weet niet wat de taken van Strootman precies zijn, maar dat hij tactisch helemaal niets moet doen en totaal geen controlerende rol heeft, zal toch niet het geval zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Rucebo het volgende:
Strootman weer eens met afstand de beste man op het veld.
Dat dusquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Gewoon goede beslissing dat het geen penalty was, maar om dan geel te geven slaat nergens op. Was immers ook geen schwalbe.
Waarschijnlijk commentaar op de leiding oid.quote:
Hij gaf geen geel voor een schwalbe.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
Gewoon goede beslissing dat het geen penalty was, maar om dan geel te geven slaat nergens op. Was immers ook geen schwalbe.
Met een vertoon van zwakte. Ben er maar trots op. De volgende ronde in de EL. Dat zou net zo logisch moeten zijn als winnen tegen de nummer 12 van de eredivisie.quote:
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met een vertoon van zwakte. Ben er maar trots op. De volgende ronde in de EL. Dat zou net zo logisch moeten zijn als winnen tegen de nummer 12 van de eredivisie.
Met zoveel kwaliteit moeten de Graafschap en Heracles toch echt geen probleem zijn. Gegokt, verloren, maar ik gok zonder punten in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef De_kromme het volgende:
Zonder Strootman twee verloren wedstrijden in de competitie is maar weer eens pijnlijk vastgesteld.
Zeer dom om de schorsing aan te vechten ook, je kon ook alleen maar meer krijgen in dit geval.
In de Vijverberg kan het spoken hoor, en je hebt geluk dat je Heracles thuis hebt maar die doen het ook niet slecht de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zoveel kwaliteit moeten de Graafschap en Heracles toch echt geen probleem zijn. Gegokt, verloren, maar ik gok zonder punten in gevaar te brengen.
Ik vond nog het mooiste dat hij riep dat hij nog nooit zulke fouten als Blom heeft gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In de Vijverberg kan het spoken hoor, en je hebt geluk dat je Heracles thuis hebt maar die doen het ook niet slecht de laatste tijd.![]()
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Rutten nog steeds coach is bij jullie, die had er anderhalf jaar geleden al uitgegooid moeten worden. Hij heeft veruit de meeste kwaliteit rondlopen van de eredivisie dit jaar, maar kan er totaal geen team van maken.
Denk niet dat het een probleem is. Strootman doet alles leuk en aardig qua aanval, maar daar heb je al genoeg kwaliteit. Hij hoort veel meer te verdedigen en te controleren met zo'n zwakke verdediging. Echter heeft hij zich niks aangetrokken van het kritiek dat je al sinds het begin her en der hoorde, namelijk dat Strootman niet bij FC Strootman speelt maar bij PSV. Alleen omdat hij nog af en toe een goaltje mee pikt valt de kritiek op hem nogal mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In de Vijverberg kan het spoken hoor, en je hebt geluk dat je Heracles thuis hebt maar die doen het ook niet slecht de laatste tijd.![]()
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Rutten nog steeds coach is bij jullie, die had er anderhalf jaar geleden al uitgegooid moeten worden. Hij heeft veruit de meeste kwaliteit rondlopen van de eredivisie dit jaar, maar kan er totaal geen team van maken.
Misschien moet ie fellere schoenen aandoen of een kapsel als Wagner Love nemen. Valt ie tenminste op.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Matavz mag wel eens een voorzet krijgen.
Ajax werd niet onderschatquote:Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Adames het volgende:
Wat een onthutsend zwakke partij trouwens vandaag, ik vraag me af hoe Ajax in godsnaam zo veel moeite kon hebben tegen PSV een paar weken geleden. Als ik zie hoe iedereen ongecontroleerd over het veld heen loopt, nog geen 3 goede passes achter elkaar kan maken, Dries als een nicht rond rent en valt, Manolev die de meest debiele acties maakt, Matavz die geen knikker raakt (en ook niks opeist), Strootman die maar blijft opstomen en zo een gat achterlaat, Toivonen die met de handelingssnelheid van een lompe boer balt en natuurlijk de verdediging die verschillende fouten maakte. Van wat ik heb gezien (niet gehele wedstrijd) vond ik eigenlijk alleen Wijnaldum leuk ballen, in vergelijking met de rest dan.
Ik hoop voor PSV dat het eenmalig was.
Een prima vergelijking. Vergeet niet dat PSV dit seizoen tegen geenv an de clubs in de top 10 vab de eredivisie heeft weten te winnen. Dus dat PSV wint van de nummer 12 is niet zo heel vanzelfsprekend, maar je gaat hier normaal gesproken wel van uit. Op eenzelfde manier is het echt niet lastig om door te komen in de EL voor wat PSV zou moeten zijn. Sterker nog, gezien PSV's eerste plaats en de kans over meerdere wedstrijden om het te bewerkstelligen, lijkt dit zelfs makkelijker te zijn.quote:
Eigenlijk moet je dat ook voor Ajax hopen. Net als Twente. Dit is wat het Nederlandse voetbal momenteel lijkt te zijn. Natuurlijk moet je ook rekening houden met het gegeven dat de teams hier elkaar beter kennen, en dat de teams fysiek meer aan elkaar gewaagd zijn. Maar jij denkt toch niet dat Ajax goed aan het presteren is? Lyon valt gewoon zwaar tegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Adames het volgende:
Wat een onthutsend zwakke partij trouwens vandaag, ik vraag me af hoe Ajax in godsnaam zo veel moeite kon hebben tegen PSV een paar weken geleden. Als ik zie hoe iedereen ongecontroleerd over het veld heen loopt, nog geen 3 goede passes achter elkaar kan maken, Dries als een nicht rond rent en valt, Manolev die de meest debiele acties maakt, Matavz die geen knikker raakt (en ook niks opeist), Strootman die maar blijft opstomen en zo een gat achterlaat, Toivonen die met de handelingssnelheid van een lompe boer balt en natuurlijk de verdediging die verschillende fouten maakte. Van wat ik heb gezien (niet gehele wedstrijd) vond ik eigenlijk alleen Wijnaldum leuk ballen, in vergelijking met de rest dan.
Ik hoop voor PSV dat het eenmalig was.
Wanneer je zo vroeg in de wedstrijd achter komt. Denk je dan niet dat je eens moet gaan aanvallen? Of dacht je dat ze pas in de laatste 20 minuten door kregen dat ze ervoor moesten werken?quote:
Spoken op de Vijverberg.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor bril jij naar voetbal kijkt, maar PSV creëert in de competitie de meeste kansen en doelpunten.. De verdediging is wel erg zwak en dat gaat een club gewoon het kampioenschap kosten. Kijk AZ, die hebben maar 8 tegendoelpunten en PSV 13. Daar zit al het verschil..quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wanneer je zo vroeg in de wedstrijd achter komt. Denk je dan niet dat je eens moet gaan aanvallen? Of dacht je dat ze pas in de laatste 20 minuten door kregen dat ze ervoor moesten werken?
Ajax, met al die kleine spelers, kon PSFV tegen werken, rennen en sleuren. Verder wordt zo'n wedstrijd vooral met het hart gespeeld, van beiden kanten. Hapoel was fysiek veel sterker, en ze speelden georganiseerder. Gezien PSV's structurele onvermogen om kansen te creëren en een toch al zwakke verdediging die het nog slechter deed dan normaal, was het daarmee logischer wijs een zeer lastige pot.
Met onderschatting heeft het niets te maken. PSV kon gewoon niet beter. Het gros van de wedstrijden worden de genoemde zwaktes tentoongespreid.
Scorebord journalistiek....quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een prima vergelijking. Vergeet niet dat PSV dit seizoen tegen geenv an de clubs in de top 10 vab de eredivisie heeft weten te winnen. Dus dat PSV wint van de nummer 12 is niet zo heel vanzelfsprekend, maar je gaat hier normaal gesproken wel van uit. Op eenzelfde manier is het echt niet lastig om door te komen in de EL voor wat PSV zou moeten zijn. Sterker nog, gezien PSV's eerste plaats en de kans over meerdere wedstrijden om het te bewerkstelligen, lijkt dit zelfs makkelijker te zijn.
Wat heb ik me gisteren aan hem zitten ergeren zeg, bij iedere aanval was hij de vertragende factor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef jpg97 het volgende:
Handelingssnelheid van Manolev is ook om te huilen
Manolev moet zich dan ook beperken tot het verdedigen. En heeft niks in de opbouw te zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:50 schreef knep het volgende:
[..]
Wat heb ik me gisteren aan hem zitten ergeren zeg, bij iedere aanval was hij de vertragende factor.
Gelukkig zal hij niet zo veel moeite hebben met die te hoge ballen van Stanislavquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:17 schreef jpg97 het volgende:
Leuk dat Vennegoor terug is!
Kunnen ze op hem geen goede voorzetten geven
Ja die heeft ook techniek, dat heeft Manolev eenvoudig niet, wie is verantwoordelijk voor deze miskoop?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:22 schreef tja77 het volgende:
Niet zo zeer de verdedigende kwaliteiten van Manolev waaraan ik me stoor, het is puur opbouwend en zijn voorzetten die pijn aan de ogen doen.
Willems is 17 jaar, en die jongen heeft nu al een voorzet in de benen die beter is als die van Manolev.
Denk het ook, KNVB zal niet nadat ze de straf hebben verhoogd, deze weer omlaag brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat die 2 wedstrijden gehandhaaft blijven... Niks erbij, niks eraf.
Lees je ook af en toe wat? Is denk ik tig keer voorbij gekomen dat die man er helemaal niets mee te maken had, heeft en zal hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef Doublepain het volgende:
Knvb zal wel weer zijn scheids beschermen
Ze zijn ook niet te vertrouwen, vooral als 1 al tweet over toivonen. Die gaat weer tegen strootman stemmen
2 wedstrijden wordt 3? Enzovoort...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:17 schreef Zorro het volgende:
Strootman dus in beroep. Ben benieuwd wat daar weer uit komt....
What the fuck kerel. Kun je geen normaal woord gebruiken? Schop tegen die achterlijke bleke reet van je, dat kun je krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Gister bagger, maar deze keer kan je het écht aan de scheids wijten.
Vooral omdat 2 anderen al rood horen te kregen.
En sowieso die neger die de scheids bleef duwen.
Ook werd er vaak pas geel gegeven tijdens een corner, terwijl diegene werd getackled, en daarna de bal uitrolt. Kan je beter een vrije trap geven..
Hij post zooooooveel crap en jij valt over het woordje negerquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
What the fuck kerel. Kun je geen normaal woord gebruiken? Schop tegen die achterlijke bleke reet van je, dat kun je krijgen.
Mij lijken excuses op zijn plaats.
gast..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
What the fuck kerel. Kun je geen normaal woord gebruiken? Schop tegen die achterlijke bleke reet van je, dat kun je krijgen.
Mij lijken excuses op zijn plaats.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh.. het spijt me dat ik zijn naam niet weet, en alleen weet dat hij zwart is.
Ga je me nu aangeven bij de politie?
Of de bond van de moraalridders erbij halen?
Wat ben ik toch weer een kutuser!
Je praat hoe dan ook bullshit. Van een tegenstander als Hapoel Tel Aviv moet je gewoon winnen. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. De scheids is geen excuus voor drie tegendoelpunten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Gister bagger, maar deze keer kan je het écht aan de scheids wijten.
Vooral omdat 2 anderen al rood horen te kregen.
En sowieso die neger die de scheids bleef duwen.
Ook werd er vaak pas geel gegeven tijdens een corner, terwijl diegene werd getackled, en daarna de bal uitrolt. Kan je beter een vrije trap geven..
Maak #oprutten Trending Topic op twitter danquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je praat hoe dan ook bullshit. Van een tegenstander als Hapoel Tel Aviv moet je gewoon winnen. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. De scheids is geen excuus voor drie tegendoelpunten.
Maar onder Rutten blijft dit het niveau gewoon. De afgelopen 2 jaar is er niets verbeterd. Er is 30 miljoen geïnvesteerd. En waar de ploeg van vorig jaar nog tot het einde meedeed om het kampioenschap, staan we nu 6 punten achter, en lopen we te klooien tegen Hapoel en hebben we van de top 10 ploegen uit de eredivisie nog geen wedstrijd gewonnen. Het 'we moeten wennen' excuus is met het oog op deze gegevens gewoon onzin. De enige conclusie die ik kan trekken is dat Rutten dan gewoon faalt. En hoe langer je hem aanhoudt, hoe verder PSV afzakt. Spelers worden het zat, de druk wordt amper gevoeld omdat het al twee jaar zo gaat, en contracten lopen af (waarde van spelers wordt minder door een lager contract en het matig vertoonde spel).
#oprutten
Amen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je praat hoe dan ook bullshit. Van een tegenstander als Hapoel Tel Aviv moet je gewoon winnen. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. De scheids is geen excuus voor drie tegendoelpunten.
Maar onder Rutten blijft dit het niveau gewoon. De afgelopen 2 jaar is er niets verbeterd. Er is 30 miljoen geïnvesteerd. En waar de ploeg van vorig jaar nog tot het einde meedeed om het kampioenschap, staan we nu 6 punten achter, en lopen we te klooien tegen Hapoel en hebben we van de top 10 ploegen uit de eredivisie nog geen wedstrijd gewonnen. Het 'we moeten wennen' excuus is met het oog op deze gegevens gewoon onzin. De enige conclusie die ik kan trekken is dat Rutten dan gewoon faalt. En hoe langer je hem aanhoudt, hoe verder PSV afzakt. Spelers worden het zat, de druk wordt amper gevoeld omdat het al twee jaar zo gaat, en contracten lopen af (waarde van spelers wordt minder door een lager contract en het matig vertoonde spel).
#oprutten
Dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
#oprutten
Dan nog is Neger niet het juiste woord. Maar goed, je bent sowieso een treurige user, dus dit kan er inderdaad ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh.. het spijt me dat ik zijn naam niet weet, en alleen weet dat hij zwart is.
Ga je me nu aangeven bij de politie?
Of de bond van de moraalridders erbij halen?
Wat ben ik toch weer een schavuit!
En wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan nog is Neger niet het juiste woord. Maar goed, je bent sowieso een treurige user, dus dit kan er inderdaad ook nog wel bij.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
#oprutten
Die mannetjes zijn er zelf met hun volle verstand bij. Ik kan er geen medelijden mee hebben. Lekker naar United verkassen dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Die tweets van Thijs over Engelse rovers... Straks meer op VI.nl.
Engelse rovers op Herdgang
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
quote:thijsslegers
andreas hoelgebaum #pereira, op 01/2012 16 jaar, vertrekt in winterstop van #psv naar #manchesterunited
quote:thijsslegers
een vertrek van #bakkali is (nog?) niet aan de orde. Hij viert pas in maart 16e verjaardag. Afwachten dus
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Misschien doe je dan onderweg ook nog een beetje verstand op. Begin eens bij een woordenboek uit de 17e eeuw en zoek daar het woord Neger eens op.quote:
2 boterhammen met pindakaas en een stel nieuwe banden voor het busje dat hem elke keer naar de training bracht.quote:
PSV kaapt zelf ook genoeg jeugd weg. Zo werk het moderne voetbal nu eenmaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
2 boterhammen met pindakaas en een stel nieuwe banden voor het busje dat hem elke keer naar de training bracht.
Achterlijke bleke reet is wel beschaafd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Misschien doe je dan onderweg ook nog een beetje verstand op. Begin eens bij een woordenboek uit de 17e eeuw en zoek daar het woord Neger eens op.
Maar dat is vast allemaal veel te intellectueel voor je.
Gast, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterlijke bleke reet is wel beschaafd?
Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen.
Ik ben zelf hartstikke blank, dus het is in ieder geval niet racistisch. Neger wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterlijke bleke reet is wel beschaafd?
Goed zo! Je hebt de democratische kennisbron gevonden 'wikipedia' gebonden. Ik hoop dat je niet al je wijsheden daar vandaan haalt?quote:Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen.
Precies. De meeste jonkies die vanuit het buitenland naar PSV komen redden hey hier ook niet. En de rest is voor hun 18e vertrokken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik kan me er niet druk meer om maken, wij halen net zo goed 16 jarig jongetjes uit Europa. En ze moeten het lekker zelf weten, dikke kans dat ze daar verzuipen.
Twente en AZ thuis is appeltje eitje voor jullie. Ajax uit is andere koek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:07 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik ben het er niet mee eens. Laat Rutten maar gewoon lekker op z'n plek zitten. De spelers zijn fit, de goeie mensen op de goeie plek (alleen Manolev vind ik onder de maat en ik zou Derijck in de ploeg brengen voor Bouma) en niet het meest onbelangrijke; de spelers lopen met 'm weg.
Gewoon seizoen af laten maken en het publiek moet achter het team gaan staan. PSV staat tweede en laat heel behoorlijk voetbal zien, ook tegen toppers als Twente en Ajax. We komen ze allemaal nog een keer tegen en met vertrouwen win je die wedstrijden dan wel.
Ik denk ook dat PSV thuis van AZ en Twente hoort te winnen. Als je kampioen wilt worden is dat sowieso een must. Ajax uit is altijd een hele rare wedstrijd. Ongeacht de vorm of de reeks is dat altijd een vreemde middag/avond. De verwachtingen lopen dan altijd nogal uiteen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:50 schreef J2T het volgende:
[..]
Twente en AZ thuis is appeltje eitje voor jullie. Ajax uit is andere koek.
Zoals eindhovense rovers bij de e jeugd in Lommel ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ja hé, zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Misschien doe je dan onderweg ook nog een beetje verstand op. Begin eens bij een woordenboek uit de 17e eeuw en zoek daar het woord Neger eens op.
Maar dat is vast allemaal veel te intellectueel voor je.
Ik heb een voorstel; Hou eens op met dat gejank of ga in PM verderquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja hé, zal ik doen.
Ik zal mijn tijd verspillen, en geld besteden aan een focking 17e eeuws woordenboekje
Waarom zou ik?
Is goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel; Hou eens op met dat gejank of ga in PM verderDan kunnen we hier over onze favoriete club ouwehoeren!
Ja, spuit 11. Dat is nu al 3 keer gemeld, dat is het moderne voetbal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:51 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Zoals eindhovense rovers bij de e jeugd in Lommel ?
Slim van united danquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:40 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/301
Zijn favoriete club: ManU
jammer
Niet druk maken, gewoon negeren.quote:
je begrijpt er helemaal niets van maar goed laten we het hier maar over PSV hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben zelf hartstikke blank, dus het is in ieder geval niet racistisch. Neger wel.
[..]
Ik maak me niet druk hoor. Het is alleen strontvervelend als je even in het PSV-topic valt en dan gelijk weer een vete onder ogen krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet druk maken, gewoon negeren.
Ooohh... oeps... ik bedoel natuurlijk "gekleurdemedemensen"
Ibrahim, dat is toch die neger hè?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Ibrahim, die stond in het begin toch ''Altijd vrij, speelde goed en beheld het overzicht etc.''
Wat is daar nu mee dan? Ik vond hem best goed, maar nog niet in de eredivisie gezien.
Of is dat alleen maar omdat Toivonen, Wijnaldum, Strootman en Engelaar beter zijn?
Nog wel. Maar er waren een week of twee geleden al berichten dat City interesse in hem heeft. En vandaag hoorde ik van iemand dat dit ook best concreet is geworden. Ik weet alleen niet in hoeverre dit laatste waar is. Ik heb afgezien van dat gerucht er zelf niets meer over gelezen.quote:
Heracles, Groningen, Feyenoord en NAC (en Heerenveen uiteraard) zijn clubs uit de top 10. Tot nu toe heeft PSV daar nog niet van weten te winnen. No way dat PSV buiten Heerenveen om hier zonder punt verlies uit komt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik Feyenoord zo zie kan PSV daar makkelijk winnen.
Op de uitwedstrijd tegen Heerenveen na moeten we alles sowieso winnen tot de winterstop.
zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo
za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV
za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen
zo 4-12 12.30 Feyenoord - PSV
za 10-12 20.45 PSV - NAC Breda
zo 18-12 16.30 SC Heerenveen - PSV
Het moet eigenlijk wel, maar dat gaat lastig worden voor ze, aangezien het achterin niet heel denderend gaat. 3x een kans van Hapoel, 3x een doelpunt. Niet dat ze nou zo heel effectief waren, maar PSV gewoon drama..quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik Feyenoord zo zie kan PSV daar makkelijk winnen.
Op de uitwedstrijd tegen Heerenveen na moeten we alles sowieso winnen tot de winterstop.
zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo
za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV
za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen
zo 4-12 12.30 Feyenoord - PSV
za 10-12 20.45 PSV - NAC Breda
zo 18-12 16.30 SC Heerenveen - PSV
Heb er wel eens gezetenquote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand al eens bij PSV in de Skybox gezeten? Vraag me namelijk af hoe iedereen daar rond loopt. In pak of gewoon met een colbertje en jeans?
Ik heb er één keer gezeten. Op de uitnodiging die ik had stond tenue de ville als dresscode. Bijna iedereen liep er toen in pak, maar er waren ook mensen in spijkerbroek.quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand al eens bij PSV in de Skybox gezeten? Vraag me namelijk af hoe iedereen daar rond loopt. In pak of gewoon met een colbertje en jeans?
Wat ik daar vooral treurig vond waren de geluiddichte ramen en de speakertjes waarmee het stadiongeluid gedoseerd werd binnengelaten.... En mensen die klappen als er gescoord wordt....quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanalles. Hangt ook een beetje af van het gezelschap. Ik heb er wel eens gezeten met mensen van DAF, en toen was een pak wel duidelijk de dresscode. Maar wanneer je gewoon lijkt naar de bouwlounge, of de boxen boven West, zitten ze daar ook gewoon in spijkerbroek.quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn gezelschap gaat ook in pak. Dus ik pas me aan.quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vanalles. Hangt ook een beetje af van het gezelschap. Ik heb er wel eens gezeten met mensen van DAF, en toen was een pak wel duidelijk de dresscode. Maar wanneer je gewoon lijkt naar de bouwlounge, of de boxen boven West, zitten ze daar ook gewoon in spijkerbroek.
Niet opstellen, probleem opgelost.quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop een ding vanmiddag, dat ze Engelaar niet gaan zitten uitfluiten..
Is wel een dresscode. Volgens mij mocht spijkerbroek niet. Hebben ze jaar of twee zwaar aangescherpt, van horen zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
wie denk je?quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Geo3kant het volgende:
Nogmaals: Welke mongool heeft besloten Wijnaldum die penalties te laten nemen
Doe maar Derijck back dan.quote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
Hoe gaat dat volgende week?
Geen Pieters, geen Tamata, geen Manolev meer want schorsing, geen Hutch. Wie gaat er back spelen?
Sinds hij zijn achternaam heeft omgedraaid.quote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Sinds wanneer kan Lens voetballen??
Het gaat over fucking Heracles, laten we dat niet vergeten. Maar Lens liet bij AZ al leuke dingen zien. Had een periode waarin het gewoon een klasse speler was. Lens heeft het heus wel in zich, maar de manier waarop hij nu gebruikt wordt, komt het er niet uit.quote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Sinds wanneer kan Lens voetballen??
Engelaar speelde vandaag een prima wedstrijd. En PSV als geheel speelt al meer dan twee jaar onder het niveau dat het eigenlijk zou moeten zijn. Dat is niet de schuld van één enkele speler.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten blijft een waardeloze trainer en de verdediging en Engelaar zijn zwaar onder het PSV niveau. Punkt.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Kenju het volgende:
FANTASTISCH, we winnen van een club uit de top 10. Alles is weer helemaal top. Fred is helemaal te waus. PSV wordt kampioen, wint de EL, etc. etc.
Het gaat over fucking Heracles, en als je naar het spel kijkt, kun je zeggen dat Heracles gewoon gelijkwaardig is vandaag.
Dat zeg ik ook niet, hij schiet in teveel aspecten tekort voor het PSV niveau. Dat hij vandaag niet door de ondergrens zakte is mooi meegenomen maar het is een verademing als we Strootman weer terug hebben straks...quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat over fucking Heracles, laten we dat niet vergeten. Maar Lens liet bij AZ al leuke dingen zien. Had een periode waarin het gewoon een klasse speler was. Lens heeft het heus wel in zich, maar de manier waarop hij nu gebruikt wordt, komt het er niet uit.
[..]
Engelaar speelde vandaag een prima wedstrijd. En PSV als geheel speelt al meer dan twee jaar onder het niveau dat het eigenlijk zou moeten zijn. Dat is niet de schuld van één enkele speler.
PSV speelde echt wel beter hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 18:16 schreef Kenju het volgende:
FANTASTISCH, we winnen van een club uit de top 10. Alles is weer helemaal top. Fred is helemaal te waus. PSV wordt kampioen, wint de EL, etc. etc.
Het gaat over fucking Heracles, en als je naar het spel kijkt, kun je zeggen dat Heracles gewoon gelijkwaardig is vandaag.
Niet overdrijven, veel beter speelde PSV niet. De individuele kwaliteiten gaven de doorslag (en de grensrechter)quote:Op zondag 6 november 2011 18:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV speelde echt wel beter hoor.
Goed gedaan, 1e helft was saai maar goed hersteld en 3 punten gepakt!![]()
Nee.quote:Op zondag 6 november 2011 18:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV speelde echt wel beter hoor.
deze opmerking is GOUD!quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds hij zijn achternaam heeft omgedraaid.
Tegen elkaar wegstrepen? Volg je Heracles een beetje? Daar zit het alleen nog maar tegen dit seizoen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Klasse invalbeurt van Lensie, niks op aan te merken. 2 buitenspelgoals en tja, voetbalregel he(aan het einde van het seizoen kan je alles wel tegen elkaar wegstrepen).
Neemt niet weg dat we verdedigend nog steeds uitermate kwetsbaar zijn, niet zo erg als Ajax, maar toch..
Ja fuck Heracles, vanuit het PSV-standpunt.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Tegen elkaar wegstrepen? Volg je Heracles een beetje? Daar zit het alleen nog maar tegen dit seizoen.
Falende abitrage dit weekend, zo ook de goal van Nec.
Jij zegt dat je alles kan wegstrepen aan het einde van het seizoen, mooi niet dus he. Fuck PSV, vanuit het Heracles-standpunt.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja fuck Heracles, vanuit het PSV-standpunt.
Leuk, Je weet dat dit het PSV-topic is he Sjaak?quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Jij zegt dat je alles kan wegstrepen aan het einde van het seizoen, mooi niet dus he. Fuck PSV, vanuit het Heracles-standpunt.
Ja enquote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Leuk, Je weet dat dit het PSV-topic is he Sjaak?
Speelde goed inderdaad, verdedigend en opbouwendquote:Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
Willems vandaag weer goed.. mooie pass op Toivonen (en die naar Lens waar de goal uit kwam).
Wel een heel erg miniem minpuntje danquote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Willems speelde inderdaad een prima pot, enige minpuntje is dat niet ELKE ingooi richting de parkeerplaats geslingert hoeft te worden.
We moeten niks.quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Oh oh wat moeten jullie je schamen voor je trainer.
?quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Nooit fan van geweest maar zeg effe waar je precies op doelt? Dat deel van 'we hadden toch gewonnen?'quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Vorige wedstrijd zeiken en nu hypocriet lopen doen over die buitenspel goals en penaltyquote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nooit fan van geweest maar zeg effe waar je precies op doelt? Dat deel van 'we hadden toch gewonnen?'
Hij vergat inderdaad die onterecht afgekeurde goal van PSV. Kinderachtig dat ie daar ook niet even op terug komt...quote:Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd zeiken en nu hypocriet lopen doen over die buitenspel goals en penalty
Dan hadden we toch gewoon met 2-1 gewonnen of mis ik iets anders?quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
Mja achteraf kun je heeeeel hypothetisch zeggen dat als de arbitrage de afgelopen 2 wedstrijden normaal gefunctioneerd had. Dan had je vandaag gelijk gespeeld en van Twente gewonnen. En stand technisch is dat gunstiger natuurlijk. Maargoed dit heeft wel een heel hoog 'als' gehalte...
Stel nou dat je dat doet he, meteen scoren vanuit een ingooi. Is die goal dan geldig?quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Die jetro kam hem zo de kruising ingooien
Neequote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stel nou dat je dat doet he, meteen scoren vanuit een ingooi. Is die goal dan geldig?
Nee. Leedvermaak heet zoiets.quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij post dit wel vaak jochie. Ben jij toevallig echt voor Ajax?
Dat is nog een understatement, maar wat heeft Lens zich vandaag bewezenquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef ganzenherder het volgende:
1e helft was echt wel heel slecht hoor, damn dat was even schrikken weer.
Hij heeft genoeg wedstrijden gehad om zich te bewijzen. En dat deed hij niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement, maar wat heeft Lens zich vandaag bewezen![]()
En nu wel, dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg wedstrijden gehad om zich te bewijzen. En dat deed hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |