Beter kun je jagen zoals in Red Dead Redemptionquote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
Een hond in het begin van de trailer.
Iedereen is even scherm en toetsenbord schoonmaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Jaapo het volgende:
Zo het is een stuk rustiger hier opeens.
Jups, gaat vrij snel met 12 MB, kwartiertje ofzoquote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen heeft de download van SA binnen (ik wel)
Ik hoop negersquote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef Jaapo het volgende:
Ik hoop dat je honden dood kunt schieten.
Of kunt trainen! ( om aan te vallen)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef Jaapo het volgende:
En over ze heen kunt rijden + ze verkopen in Little Thailand aan restaurants.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef Jaapo het volgende:
Beter kan je een eigen hond kopen en die commanderen mensen aan te vallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beter kun je jagen zoals in Red Dead Redemption.
Ik neem aan van wel. Dacht hetzelfde toen ik dat zag.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Man plaatst bordje met 'For Sale' voor zijn huis... Zou je weer huizen en dergelijke kunnen kopen?!
verkopen mag ook welquote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Man plaatst bordje met 'For Sale' voor zijn huis... Zou je weer huizen en dergelijke kunnen kopen?!
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef naim380 het volgende:
leuke feit, gast met karton lijkt op Nico Bellic en op zijn bord '' Need money for beer ...... at least im not bullshit.''
ja zag ik ook al!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef tjawatdan het volgende:
Het is "at least im not bullshiting you"
Da's toch lache, die heb je bij GTA IV ook wel een beetje.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
je ziet ook wel erg veel zwervers.
en een zeppelin
Nee. De hoofdpersoon zegt dat hij erheen is verhuisd 'for the weather' (doen latino's normaliter niet) en hij wilde een family man worden. Het lijkt me zodoende dat we hier te maken hebben met een blanke man van tussen de 35-45 jaar. Vanaf 00:38 zie je de hoofdpersoon in de trailer. Eerst staat hij op een balkon, daarna zie je hem met masker op een overal plegen (toevallig net nadat hij zegt "you know how it goes", daarna zie je hem in zijn auto rijden. Waarom een bijpersonage drie keer achter elkaar in een shot stoppen en zijn acties precies laten aansluiten op de narrator?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef naim380 het volgende:
hoofdpersoon misschien een latino?
Hoofdpersoon zou latino kunnen zijn. maar ook de mensen die de bank/iets begonnen te beroven.
ja vet juist. met je auto door een tentenkamp rijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's toch lache, die heb je bij GTA IV ook wel een beetje.
SA speelt zich af in 1992, nog niet echt de tijd van windenergie toch?quote:
Er loopt ook ergens zo een negroïde man in een spencer tijdens diezelfde voiceover.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. De hoofdpersoon zegt dat hij erheen is verhuisd 'for the weather' (doen latino's normaliter niet) en hij wilde een family man worden. Het lijkt me zodoende dat we hier te maken hebben met een blanke man van tussen de 35-45 jaar. Vanaf 00:38 zie je de hoofdpersoon in de trailer. Eerst staat hij op een balkon, daarna zie je hem met masker op een overal plegen (toevallig net nadat hij zegt "you know how it goes", daarna zie je hem in zijn auto rijden. Waarom een bijpersonage drie keer achter elkaar in een shot stoppen en zijn acties precies laten aansluiten op de narrator?
Het zou me niks verbazen als dit de hoofdpersoon uit GTA 3 is. Tommy Vercetti is het niet, je verhuist niet vanuit Miami naar LA vanwege het weer.
Welnee, ik zag bergen, bossen, ruimte!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef speknek het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar ik was klaar na GTAIV, en dit ziet er uit als weer meer van hetzelfde.
Dat is gewoon een kwestie van modden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef Longcat. het volgende:
Kutspel ik wou als een neger spelen.
Eh, jawel hoor, windmolens bestaan al een tijdje.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
SA speelt zich af in 1992, nog niet echt de tijd van windenergie toch?
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef speknek het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar ik was klaar na GTAIV, en dit ziet er uit als weer meer van hetzelfde.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het worden. Opgelost!
Beter kan je een eigen hond kopen en die commanderen om achter het stuur plaats te nemen terwijl jij iedereen doodschietquote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beter kan je een eigen hond kopen en die commanderen mensen aan te vallen.
uuhm. deels gelijk. maar timeline gezien zou hij iets in de 60 moeten zijn als wij vanuit gaan dat het in 2011 is. (30/40 in VC, 20/30 GTAIII)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. De hoofdpersoon zegt dat hij erheen is verhuisd 'for the weather' (doen latino's normaliter niet) en hij wilde een family man worden. Het lijkt me zodoende dat we hier te maken hebben met een blanke man van tussen de 35-45 jaar. Vanaf 00:38 zie je de hoofdpersoon in de trailer. Eerst staat hij op een balkon, daarna zie je hem met masker op een overal plegen (toevallig net nadat hij zegt "you know how it goes", daarna zie je hem in zijn auto rijden. Waarom een bijpersonage drie keer achter elkaar in een shot stoppen en zijn acties precies laten aansluiten op de narrator?
Het zou me niks verbazen als dit de hoofdpersoon uit GTA 3 is. Tommy Vercetti is het niet, je verhuist niet vanuit Miami naar LA vanwege het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |