Alle GTA's stonden voor 10 euro op steam.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hem niet eens origineel in de kast hebben liggen![]()
Er gaat toch niks boven de kaarten van GTA echt in je hand houden en die geniale boekjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle GTA's stonden voor 10 euro op steam.
Hmm niet echtquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Er gaat toch niks boven de kaarten van GTA echt in je hand houden en die geniale boekjes?
Nee hij zat er 20 seconden naastquote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef emokid het volgende:
Wtf, had die ene gast toch gelijk, die met dat lijstje kwam aanzetten over Adrian en zo. Wist ook precies hoe lang de trailer zou duren.
hij zei 1:04 toch? hij duurt 1:24quote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef emokid het volgende:
Wtf, had die ene gast toch gelijk, die met dat lijstje kwam aanzetten over Adrian en zo. Wist ook precies hoe lang de trailer zou duren.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Oh DAN koop ik hem niet. #Boycot GTA 5
Haal eens de tijd van het logo etc eraf.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij zei 1:04 toch? hij duurt 1:24
brommer er vanaf!quote:
Ik heb meegedaan met een groep van 50 man op gtaforums.com waarbij iedereen een ander gebied afzocht, maar neehoor..quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar Big Foot ook zogenaamd zou rondzwerven. Uren naar gezocht als tienertje.
quote:[–]AgainstClint (_) [] 32 points 15 minutes ago (37|4)
Is it just me, or does the homeless guy holding a sign look a lot like Niko?
[–]RageX (_) 15 points 9 minutes ago (15|0)
I think it's a personal insult to Niko's voice actor for complaining they paid him shit along with all of GTA 4's voice actors.
Beter kun je jagen zoals in Red Dead Redemptionquote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
Een hond in het begin van de trailer.
Iedereen is even scherm en toetsenbord schoonmaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Jaapo het volgende:
Zo het is een stuk rustiger hier opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |