neequote:

Iets met sarcasme enzoquote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt exact dezelfde kleren en zie baard enz

Hem niet eens origineel in de kast hebben liggenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben zeker de enige die nu San Andreas binnnen haalt.

Ga zo lekker verder crossen door de badlands
 Ga zo lekker verder crossen door de badlands  

quote:

Alle GTA's stonden voor 10 euro op steam.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hem niet eens origineel in de kast hebben liggen

Er gaat toch niks boven de kaarten van GTA echt in je hand houden en die geniale boekjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle GTA's stonden voor 10 euro op steam.

Hmm niet echtquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Er gaat toch niks boven de kaarten van GTA echt in je hand houden en die geniale boekjes?

Nee hij zat er 20 seconden naastquote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef emokid het volgende:
Wtf, had die ene gast toch gelijk, die met dat lijstje kwam aanzetten over Adrian en zo. Wist ook precies hoe lang de trailer zou duren.

hij zei 1:04 toch? hij duurt 1:24quote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef emokid het volgende:
Wtf, had die ene gast toch gelijk, die met dat lijstje kwam aanzetten over Adrian en zo. Wist ook precies hoe lang de trailer zou duren.

quote:Op woensdag 2 november 2011 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Oh DAN koop ik hem niet. #Boycot GTA 5

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |