Dusquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Rossdale het volgende:
De trailer was erg opgepoetst, de teaser van GTA IV was volledig ingame. Dit was ook wel ingame maar daarna nog heul erg opgeknapt.
De setting staat me wel aan, in ieder geval geen slechte fopnegersetting zoals SA.
Hopelijk iets met mexicaanse drugscartels ofzo
quote:
Ben al eerder MVP geweest hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]ik wist dat deze dag zou komen ooit! helaasch was ik er niet bij
![]()
(maarja dan was je 2nd MVP geweest)
Ik baalde zo hard, had vandaag verjaardag van de pa van me vriendin en baalde alleen maar dat ik geen BF kon spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben al eerder MVP geweest hoorMaar ik stond zèlfs boven Mainframes
Verlichte velgen zijn hier verboden, in de VS nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, heeft er iemand nog 55000 over?
http://www.hammacher.com/Product/Default.aspx?sku=11862
Naja, zet je die uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verlichte velgen zijn hier verboden, in de VS niet
MW3 topic. Hier zitten alleen BF3 fans.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus die MOAB dood alle vijanden op de map?
Handig voor headquarters.
Beste die ik tot nu toe gezien heb denk ik.quote:
Mooi he. Heb hetzelfde gedaan maar vloog achteruit.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
OMG!?!?@?!@?# kutkabouter is een fag!
Zieke copter skillsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
OMG!?!?@?!@?# kutkabouter is een fag!
Hoe heb je dat nou weer gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Controller net gesneuveld tijdens FIFA, schijtspel. Morgen maar een nieuwe halen
Muur was te hardquote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)monnee_vergeten.html
Degene die hier als eerst een "goeie" comment op geeft krijgt een prijs.Ik voel hem al aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gewonnen?Half bezopen is weggegooid geld.
is een teken dat je toch had moeten gaan werkenquote:Op donderdag 3 november 2011 06:14 schreef tliciouz het volgende:
Meh ben je vrij word je nog vroeg wakker.
Ben er al sinds 5:30 uitquote:Op donderdag 3 november 2011 06:14 schreef tliciouz het volgende:
Meh ben je vrij word je nog vroeg wakker.
Breng me niet in verwarring haha, toch echt vrij vandaag.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is een teken dat je toch had moeten gaan werken
Doe mij die attack heli op Firestorm maarquote:Op donderdag 3 november 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
Af en toe heb ik wel een beetje te doen met nietsvermoedende mensen op die peak map en op die container map als ze nietsvermoedend opstijgen en ik al achter een paar bosjes klaar hang te zweven met mijn little bird.
Gewoon niet te hard rijden....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut weer geflitst, soms heb ik echt van die periodes.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Pixell het volgende:
Tentamen Engels zit er weer op, morgen nog 2 en dan ben ik weer verlost!
Godzijdank!
is moeilijker dan je denktquote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon niet te hard rijden....
Echt WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef Tauchmeister het volgende:
‘Verplicht inchecken bij NS vanaf januari’
Dag privacy
Kom 1 op 1 dan, little bird tegen attack heli. Ik denk dat little bird dan wint omdat miniguns ipv unguided rockets.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe mij die attack heli op Firestorm maarEerst alles wegblazen bij een capture point, om vervolgens sneaky op daken te landen om die punten te cappen
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar nu eerst m'n rug laten onderzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja je wilt gewoon non stop bf 3 en mw3 doen
ai balen manquote:Op donderdag 3 november 2011 13:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar nu eerst m'n rug laten onderzoeken.
Ik ben waarschijnlijk door me rug gegaanquote:
School?quote:
Genoeg om op te gamen.quote:
Wow.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar met Usenet haal ik maximaal 750 kb/s en dat is wel matig.
Bij mij is het met Tele 2 ongeveer hetzelfde. Varieert ook zo tussen de 5 en 7 Mbit/squote:Op donderdag 3 november 2011 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe overleef ik dit godverdomme nog. En dat op een 20Mb abo...
Vorige huis Ziggo 40Mb. En dat stond er ook. Ik moet echt snel die shit weer aanvragen.
Absurd, ik heb er zo'n hekel aan. Wachten op internetquote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij is het met Tele 2 ongeveer hetzelfde. Varieert ook zo tussen de 5 en 7 Mbit/s
Tv is nog niet aangesloten :S moet wachten op dat interactieve ontvanger ding.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
HD-zenders is wel chill, wat een verschil (zeker bij voetbal).
Ik wist niet dat je niet meer op de TU zat... Wel 'dezelfde' studie blijven doen? Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet nog wel op de TU vorig jaar. Met 13 mb/s torrentjes binnentrekken.
Jep, nog steeds WB, maar nu een stuk beter te doen. Geen spijt van uiteindelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je niet meer op de TU zat... Wel 'dezelfde' studie blijven doen? Hoe gaat het nu?
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, nog steeds WB, maar nu een stuk beter te doen. Geen spijt van uiteindelijk.
Op de UT mochten we niet torrenten, maar campus had een privénetwerk waar je ook wel alles konnen binnenhalen met belachelijke snelheden jaquote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet nog wel op de TU vorig jaar. Met 13 mb/s torrentjes binnentrekken.
Jup. Hoezo?!?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |