Doe mij die attack heli op Firestorm maarquote:Op donderdag 3 november 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
Af en toe heb ik wel een beetje te doen met nietsvermoedende mensen op die peak map en op die container map als ze nietsvermoedend opstijgen en ik al achter een paar bosjes klaar hang te zweven met mijn little bird.
Gewoon niet te hard rijden....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut weer geflitst, soms heb ik echt van die periodes.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Pixell het volgende:
Tentamen Engels zit er weer op, morgen nog 2 en dan ben ik weer verlost!
Godzijdank!
is moeilijker dan je denktquote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon niet te hard rijden....
Echt WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef Tauchmeister het volgende:
‘Verplicht inchecken bij NS vanaf januari’
Dag privacy
Kom 1 op 1 dan, little bird tegen attack heli. Ik denk dat little bird dan wint omdat miniguns ipv unguided rockets.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe mij die attack heli op Firestorm maarEerst alles wegblazen bij een capture point, om vervolgens sneaky op daken te landen om die punten te cappen
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar nu eerst m'n rug laten onderzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja je wilt gewoon non stop bf 3 en mw3 doen
ai balen manquote:Op donderdag 3 november 2011 13:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar nu eerst m'n rug laten onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |