Beste die ik tot nu toe gezien heb denk ik.quote:
Mooi he. Heb hetzelfde gedaan maar vloog achteruit.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
OMG!?!?@?!@?# kutkabouter is een fag!
Zieke copter skillsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
OMG!?!?@?!@?# kutkabouter is een fag!
Hoe heb je dat nou weer gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Controller net gesneuveld tijdens FIFA, schijtspel. Morgen maar een nieuwe halen
Muur was te hardquote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)monnee_vergeten.html
Degene die hier als eerst een "goeie" comment op geeft krijgt een prijs.Ik voel hem al aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gewonnen?Half bezopen is weggegooid geld.
is een teken dat je toch had moeten gaan werkenquote:Op donderdag 3 november 2011 06:14 schreef tliciouz het volgende:
Meh ben je vrij word je nog vroeg wakker.
Ben er al sinds 5:30 uitquote:Op donderdag 3 november 2011 06:14 schreef tliciouz het volgende:
Meh ben je vrij word je nog vroeg wakker.
Breng me niet in verwarring haha, toch echt vrij vandaag.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is een teken dat je toch had moeten gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |