School?quote:
Genoeg om op te gamen.quote:
Wow.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar met Usenet haal ik maximaal 750 kb/s en dat is wel matig.
Bij mij is het met Tele 2 ongeveer hetzelfde. Varieert ook zo tussen de 5 en 7 Mbit/squote:Op donderdag 3 november 2011 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe overleef ik dit godverdomme nog. En dat op een 20Mb abo...
Vorige huis Ziggo 40Mb. En dat stond er ook. Ik moet echt snel die shit weer aanvragen.
Absurd, ik heb er zo'n hekel aan. Wachten op internetquote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij is het met Tele 2 ongeveer hetzelfde. Varieert ook zo tussen de 5 en 7 Mbit/s
Tv is nog niet aangesloten :S moet wachten op dat interactieve ontvanger ding.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
HD-zenders is wel chill, wat een verschil (zeker bij voetbal).
Ik wist niet dat je niet meer op de TU zat... Wel 'dezelfde' studie blijven doen? Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet nog wel op de TU vorig jaar. Met 13 mb/s torrentjes binnentrekken.
Jep, nog steeds WB, maar nu een stuk beter te doen. Geen spijt van uiteindelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je niet meer op de TU zat... Wel 'dezelfde' studie blijven doen? Hoe gaat het nu?
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, nog steeds WB, maar nu een stuk beter te doen. Geen spijt van uiteindelijk.
Op de UT mochten we niet torrenten, maar campus had een privénetwerk waar je ook wel alles konnen binnenhalen met belachelijke snelheden jaquote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet nog wel op de TU vorig jaar. Met 13 mb/s torrentjes binnentrekken.
Jup. Hoezo?!?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |