quote:1. Next Fool
Music & Lyrics: Ivan Peroti, Peter Gordeno, Eric van Tijn, Jochem Fluitsma
Publishing: Core Music / Talpa, Reverb Music, Talpa Music / Sony ATV, Tallpa Music / Sony ATV
Op basis van deze gegevens wordt deze song voor 75% gecontroleerd door Talpa, want zowel Ivan Peroti als Fluitsma & Van Tijn staan daarbij onder contract.
Maar da's toch met TVOH ook, allemaal mensen die ineens 'gevraagd' blijken te zijn i.p.v. zichzelf te hebben opgegeven.quote:
Mogen we het nummer niet even horen dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef JeroenG8 het volgende:
En hier even een berichtje van FOK-ker JeroenG8.
Ik had als componist een nummer ingestuurd voor het NSF, de uitvoerende artiest is Marieke van Ginneken (bekend van o.a. Idols 1).
Zoals inmiddels bekend zitten we niet bij de zes kandidaten. Jammer maar helaas.
Binnenkort gaan we met Marieke overleggen of we iets anders met het nummer gaan doen, en mocht dat zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk.
Aan de ene kant vind ik het jammer dat op 1 na (maar die heeft een TROS-link) het allemaal kandidaten zijn die een
link met The Voice Of Holland zijn.
Aan de andere kant hebben wij ook heel bewust gekozen om zangeressen te benaderen die aan dergelijke talentenshows hebben meegedaan, dus
wat dat betreft zaten we wel in de goede richting te denken, en ja we hebben ook met TVOH-mensen gesproken.
Grappig om te zien dat Raffaëla één van de kandidaten is, want met haar hadden we ook nog een lijntje liggen in de voorbereidingen, maar uiteindelijk zijn we
met Marieke in zee gegaan.
Geen foto, wel een filmpje...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand trouwens een foto van Ivan Perotti? Ik heb even gegoogled, maar kreeg allerlei mensen, waaronder een Guy-achtig mannetje, geen idee wie de juiste is....
Moet eerst overleggen met Marieke, en aangezien ik morgen op vakantie ga, zal dat na mijn vakantie worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mogen we het nummer niet even horen dan?
http://www.songfestival.nl/index.php?id=1292quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand trouwens een foto van Ivan Perotti? Ik heb even gegoogled, maar kreeg allerlei mensen, waaronder een Guy-achtig mannetje, geen idee wie de juiste is....
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef alors het volgende:
wehehe hoe treurig dit, alsof wij gek zijn ofzo.. geef het gewoon toe dat dit handjeklap is geweest voor eigen artiesten.
Er zijn 6 kandidaten, dus na 1 ronde houd je er 3 over... das een oneven getal. Gaan die dan ook tegen elkaar battlen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef ijs_beer het volgende:
hopsakee, ook nog eens een nieuw format!
[..]
http://www.songfestivalweblog.nl/2012/01/nationaal-songfestival-2012-nieuw-format
TVOH-light wordt dit dus
Zal vast wel met smsjes gebeuren...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
De act moet sowieso goed zijn voordat er op gestemd wordt. En kijken naar de winnende acts van afgelopen jaren is natuurlijk niet heel erg relevant, want het grootste gedeelte van de deelnemers is "blank", dus de kans dat die winnen is dan ook relatief net zo groot. Ik zou zeggen, zet de zwarte artiesten van de afgelopen 15 jaar eens op een rij en kijk hoe die gescoord hebben. Als je daarin een trend ontdekt dan kun je daar conclusies uit trekken, maar tot die tijd is het wat mij betreft een fabeltje dan zwarte artiesten niet (kunnen) scoren op het ESF. En zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is dat natuurlijk geen reden om maar geen zwarte artiesten af te vaardigen naar het ESF!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh ik las trouwens dat iemand zei dat dat van die zwarte zangeressen bullshit is (Cornald Maas zei dat ook op Twitter, want 'kijk naar Edsilia en Imaani').. nou ik kan je één ding vertellen.. de act en het nummer van Raffaella, Pearl of Ivan moeten wel héél goed zijn voordat daar op gestemd wordt. Kijk maar naar de winnende acts van de afgelopen paar jaar. Tel daarbij hoeveel donkere zangers er tussen zitten... NOT
Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef grazz het volgende:
Ik lees het nieuws net en moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben op dit moment. Ik vind het jammer dat het een soort van TVOH reünie is geworden. Net als vele anderen krijg ik hierdoor ook de indruk dat andere artiesten niet echt een eerlijke kans heb gekregen. Was dat nummer van Tao niet goed genoeg? Als ik eerlijk ben geloof ik dat gewoon niet! Ik snap ook niet dat Brandi er niet bij zit. Zij doet echt niet onder voor één van de kandidaten. Tim doet gewoon voor spek en bonen mee om de TROS te pleasen. De winnaar is nu al bekend (net als bij alle andere talentenjachten) en daarom heen zal de show wel worden gemaakt.
Ik heb trouwens niks tegen de geselecteerden. Ik vind Joan en Pearl bijvoorbeeld erg goed dus daar kijk ik zeker wel naar uit! Ook ben ik toch wel benieuwd met wat voor show Raffaela komt, want dat is echt een podiumbeestAls we maar niet zoals voorgaande jaren weer een goede artiest sturen met een middelmatig lied...Dat we de liedjes niet kennen maakt het ook nog wel spannend
En ik vind het ook wel positief dat er voor een andere format is gekozen, ook al lijkt dat op TVOH.
Je vindt het niet errug toevallig dat ze allemaal uit dezelfde stal komen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren
Geloof je dat echt of is dit wishful thinking?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren
Kusje d'rop!quote:
In opdracht van?! Dat jasje is dan zeker een die Martijn altijd aan heeft bij the Voicequote:
Dat is niet toevallig, die zijn er door de selectiecommissie, lees John de Mol, gewoon bijgezocht. Waar ik vooral benieuwd naar ben is welke liedjes uit "de koffer" zijn geselecteerd en welke zijn gecomponeerd in opdracht van de selectiecommissie, lees John de Mol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vindt het niet errug toevallig dat ze allemaal uit dezelfde stal komen?
Hoeveel kandidaten wilde John nou per se hebben? 6 toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef UltraR het volgende:
Het zijn ook echt de Voice kandidaten die het verst zijn gekomen zonder er een carrière aan over te houden. Eigenlijk ontbreekt alleen Esther Nijhove.
Ik ben het op zich wel met je eens, Erik. Het grote probleem is dat dat de hele selectie weinig transparant is. Er worden ons nu zes keuzes aangeboden, maar we weten niet wat er nog meer in de koffer zat en wat voor nummers is afgevallen. Bovendien weten we niet welke van de nummers/artiesten uit de open inschrijving komt, en welke er door de selectiecommissie zijn bijgezocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al langer dat 6 keuzes uit bijna 500 inzendingen veel te weinig is. Maar het is zoals het al jaren is, de illusie dat het volk iets te zeggen heeft wordt minimaal in stand gehouden, te weinig invloed om daadwerkelijk iets uit te maken natuurlijk, want "de organisatie" wil natuurlijk niet dat er een artiest komt te staan die ze niet 100% zelf gevormd hebben.
Dan moeten het wel echt hele goede liedjes zijn! Ik wacht af, maar had toch Drug of Oblivion er graag bij willen hebben. Volgens mij kun je daar qua act zoveel mee doen. Wie weet kan ze dit nr insturen voor een ander land en alsnog mee doen en dan boven Nederland eindigenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Wie zouden we dan heensturen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens in de organisatie zaten he...
Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
Ik durf te zeggen dat we dan allang een keer de finale hadden gehaaldquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens in de organisatie zaten he...
Nathalieeeeeeeeeeeequote:
"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, neequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden?
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben op voorhand van deze 6 wel het meest enthousiast over Joan... maar ik ben bang dat ook zij met een liedje op de proppen komt dat je al bent vergeten na 30 seconden
Ik denk dat Rafaella een uptempo-song heeft aan de titel te zien... dat zou ook best nog iets kunnen zijn
Ik vind Raffaella best leuk, maar ik heb een piemel, misschien dat dat uitmaaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...
Tja ik ben dan nog best blij dat zij het is en niet Floortjequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...
Ik vind het lastig om zo een naam te noemen (maar inderdaad Nathalie zou wel een streepje voor hebben bij mequote:
Was dat niet een of ander b-televisieprogramma?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |