abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:01:59 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106439748
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef iBenny het volgende:
Google "Ivan Peroti" icm "Talpa":

[..]

In opdracht van?! Dat jasje is dan zeker een die Martijn altijd aan heeft bij the Voice :'). Kek v-halsje eronder en klaar zijn we als act.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:03:56 #277
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106439820
En niks ten nadele van de goede zangeressen (ik was bij TVOH1 best wel voor Joan en ook Pearl vind ik prima zingen), maar toch :r. "Eerlijk" :').

Het is exact hetzelfde als de selectieprocedure van de TROS waar iedereen al jarenlang boos om is, maar dan met RTL/JohndeMol.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106439925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je vindt het niet errug toevallig dat ze allemaal uit dezelfde stal komen?
Dat is niet toevallig, die zijn er door de selectiecommissie, lees John de Mol, gewoon bijgezocht. Waar ik vooral benieuwd naar ben is welke liedjes uit "de koffer" zijn geselecteerd en welke zijn gecomponeerd in opdracht van de selectiecommissie, lees John de Mol.

Verder verwacht ik dat in ieder geval een aantal van de zes liedjes zwaar tegen gaan vallen, en dan kunnen we naar hartelust gaan zeuren dat ze Brandi (of Tao of Jeronimo of de andere favoriet naar keuze) hadden moeten selecteren. Ik vrees het ergste hoor, net als iederen, simpelweg omdat "we" de selectie voor het songfestival al 10 jaar lang weten te verprutsen, maar totdat je de zes liedjes daadwerkelijk hebt gehoord kun je er in feite niks van zeggen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:11:56 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106440124
Ik vind al langer dat 6 keuzes uit bijna 500 inzendingen veel te weinig is. Maar het is zoals het al jaren is, de illusie dat het volk iets te zeggen heeft wordt minimaal in stand gehouden, te weinig invloed om daadwerkelijk iets uit te maken natuurlijk, want "de organisatie" wil natuurlijk niet dat er een artiest komt te staan die ze niet 100% zelf gevormd hebben.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106440243
Het zijn ook echt de Voice kandidaten die het verst zijn gekomen zonder er een carrière aan over te houden. Eigenlijk ontbreekt alleen Esther Nijhove.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_106440295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef UltraR het volgende:
Het zijn ook echt de Voice kandidaten die het verst zijn gekomen zonder er een carrière aan over te houden. Eigenlijk ontbreekt alleen Esther Nijhove.
Hoeveel kandidaten wilde John nou per se hebben? 6 toch?
pi_106440679
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al langer dat 6 keuzes uit bijna 500 inzendingen veel te weinig is. Maar het is zoals het al jaren is, de illusie dat het volk iets te zeggen heeft wordt minimaal in stand gehouden, te weinig invloed om daadwerkelijk iets uit te maken natuurlijk, want "de organisatie" wil natuurlijk niet dat er een artiest komt te staan die ze niet 100% zelf gevormd hebben.
Ik ben het op zich wel met je eens, Erik. Het grote probleem is dat dat de hele selectie weinig transparant is. Er worden ons nu zes keuzes aangeboden, maar we weten niet wat er nog meer in de koffer zat en wat voor nummers is afgevallen. Bovendien weten we niet welke van de nummers/artiesten uit de open inschrijving komt, en welke er door de selectiecommissie zijn bijgezocht.

Aan de andere kant, afgaande op alle nummers die we gehoord hebben zat er ook wel heel veel crap tussen die bijna 500 inzendingen. Daar moet iemand wel een eerste schifting in worden gemaakt. Ook moeten er bij nummers die zonder zanger zijn ingezonden (bv. alleen een demo) artiesten en/of producers worden gezocht.

Stel dat je echt een totaal open inschrijving hebt waar de winnaar uit gekozen moet worden, dan loop je het risico dat er niks tussen zit dat goed genoeg is. Ik snap die angst wel, en daarom houdt men ook een slag om de arm en zegt men dat er ook van buitenaf nog artiesten/componisten kunnen worden aangetrokken.

Ik zou het zelf wel leuk vinden als men een soort van Zweeds systeem hanteert, waarbij een aantal nummers worden gekozen uit een open inzending, een act via een publieke YouTube verkiezing, en dan nog een eental acts door een commissie worden gevraagd of samengesteld. Op die manier heb je het beste van beide werelden.

Het allerbelangrijkste is denk ik echter dat de selectieprocedure transparant is en dat van te voren duidelijk is hoe het zal gaan. Nu werd halverwege John de Mol aangetrokken die natuurlijk weer zijn eigen ideeen er over had.

Verder heb ik persoonlijk liever een finale van zes hele goede nummers dan een finale met 24 middelmatige nummers. Een beter getal was misschien acht deelnemers geweest, dan heb je net wat meer ruimte voor variatie en gedurfde keuzes.
pi_106440710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren ;)
Dan moeten het wel echt hele goede liedjes zijn! Ik wacht af, maar had toch Drug of Oblivion er graag bij willen hebben. Volgens mij kun je daar qua act zoveel mee doen. Wie weet kan ze dit nr insturen voor een ander land en alsnog mee doen en dan boven Nederland eindigen :@ :o lol.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106440768
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106440810
Wat een schande, wat een wassen neus, wat een farce is die selectieprocedure :') :r :(

Maar misschien zijn die liedjes wel goed, dus ik ben iets afwachtend :Y
pi_106440918
6 liedjes op 500 vond ik ook weinig... maar nu snap ik ook waarom het er maar 6 zijn... ze hadden nooit de intentie om er meer te 'selecteren' :')

Had dan zoals in 1998 een tweedeling gemaakt... toen werden er 4 componisten(duo's) benaderd die de vrije hand kregen, aangevuld met 4 inzendingen uit een vrije inschrijving.. ze hadden dit jaar makkelijk hetzelfde kunnen doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:38:13 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106440956
Als wij toch eens in de organisatie zaten he :D...
Hoogachtend,
Erik.
pi_106440979
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zouden we dan heensturen? :@.
Don't be a drag, just be a queen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 15:38:41 #290
163650 Greys
pi_106440983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106441033
Ik ben op voorhand van deze 6 wel het meest enthousiast over Joan... maar ik ben bang dat ook zij met een liedje op de proppen komt dat je al bent vergeten na 30 seconden :')

Ik denk dat Rafaella een uptempo-song heeft aan de titel te zien... dat zou ook best nog iets kunnen zijn
pi_106441052
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf te zeggen dat we dan allang een keer de finale hadden gehaald :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 15:40:27 #293
163650 Greys
pi_106441056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:

[..]

Nathalieeeeeeeeeeee *O* Bijvoorbeeld.
Opvallend persoon, uitgesproken type, podiumBEEST, geweldige stem!
Maar ja, Idols was niet van John, zeker? :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106441057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden? :D
"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, nee ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 15:40:59 #295
163650 Greys
pi_106441070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben op voorhand van deze 6 wel het meest enthousiast over Joan... maar ik ben bang dat ook zij met een liedje op de proppen komt dat je al bent vergeten na 30 seconden :')

Ik denk dat Rafaella een uptempo-song heeft aan de titel te zien... dat zou ook best nog iets kunnen zijn
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat... ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106441137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind Raffaella best leuk, maar ik heb een piemel, misschien dat dat uitmaakt :P
pi_106441173
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Tja ik ben dan nog best blij dat zij het is en niet Floortje :r

Daar had ik echt rooie vlekken van gekregen :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:44:01 #298
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106441204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om zo een naam te noemen (maar inderdaad Nathalie zou wel een streepje voor hebben bij me O+), maar ik zou in ieder geval kijken naar een gevarieerde selectie, teruggaan naar hoe het NSF vroeger was.

Ik zou in ieder geval niet mijn kandidaten uit één vijvertje vissen. Het NSF moet weet iets nationaals worden, het was eerst het TROS songfestival en nu is het een John song festival. Verder zou ik de hele TROS eruit kicken, met Daniel Dekker voorop :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_106441248
Trouwens in dat filmpje: Tim Douwsma die probeert te rappen :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:44:51 #300
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_106441251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, nee ;)
Was dat niet een of ander b-televisieprogramma?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')