In opdracht van?! Dat jasje is dan zeker een die Martijn altijd aan heeft bij the Voicequote:
Dat is niet toevallig, die zijn er door de selectiecommissie, lees John de Mol, gewoon bijgezocht. Waar ik vooral benieuwd naar ben is welke liedjes uit "de koffer" zijn geselecteerd en welke zijn gecomponeerd in opdracht van de selectiecommissie, lees John de Mol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vindt het niet errug toevallig dat ze allemaal uit dezelfde stal komen?
Hoeveel kandidaten wilde John nou per se hebben? 6 toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef UltraR het volgende:
Het zijn ook echt de Voice kandidaten die het verst zijn gekomen zonder er een carrière aan over te houden. Eigenlijk ontbreekt alleen Esther Nijhove.
Ik ben het op zich wel met je eens, Erik. Het grote probleem is dat dat de hele selectie weinig transparant is. Er worden ons nu zes keuzes aangeboden, maar we weten niet wat er nog meer in de koffer zat en wat voor nummers is afgevallen. Bovendien weten we niet welke van de nummers/artiesten uit de open inschrijving komt, en welke er door de selectiecommissie zijn bijgezocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al langer dat 6 keuzes uit bijna 500 inzendingen veel te weinig is. Maar het is zoals het al jaren is, de illusie dat het volk iets te zeggen heeft wordt minimaal in stand gehouden, te weinig invloed om daadwerkelijk iets uit te maken natuurlijk, want "de organisatie" wil natuurlijk niet dat er een artiest komt te staan die ze niet 100% zelf gevormd hebben.
Dan moeten het wel echt hele goede liedjes zijn! Ik wacht af, maar had toch Drug of Oblivion er graag bij willen hebben. Volgens mij kun je daar qua act zoveel mee doen. Wie weet kan ze dit nr insturen voor een ander land en alsnog mee doen en dan boven Nederland eindigenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren
Wie zouden we dan heensturen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens in de organisatie zaten he...
Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
Ik durf te zeggen dat we dan allang een keer de finale hadden gehaaldquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij toch eens in de organisatie zaten he...
Nathalieeeeeeeeeeeequote:
"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, neequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwsema heeft het minst goede lied gekregen, wedden?
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben op voorhand van deze 6 wel het meest enthousiast over Joan... maar ik ben bang dat ook zij met een liedje op de proppen komt dat je al bent vergeten na 30 seconden
Ik denk dat Rafaella een uptempo-song heeft aan de titel te zien... dat zou ook best nog iets kunnen zijn
Ik vind Raffaella best leuk, maar ik heb een piemel, misschien dat dat uitmaaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...
Tja ik ben dan nog best blij dat zij het is en niet Floortjequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat Rafaella gaat...
Ik vind het lastig om zo een naam te noemen (maar inderdaad Nathalie zou wel een streepje voor hebben bij mequote:
Was dat niet een of ander b-televisieprogramma?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
"Undercover Lover" van Bruce Smith, dat klinkt niet heel veel belovend, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |