abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106436447
Eerste nummer op het album van Ben Saunders...:
quote:
1. Next Fool
Music & Lyrics: Ivan Peroti, Peter Gordeno, Eric van Tijn, Jochem Fluitsma
Publishing: Core Music / Talpa, Reverb Music, Talpa Music / Sony ATV, Tallpa Music / Sony ATV

Op basis van deze gegevens wordt deze song voor 75% gecontroleerd door Talpa, want zowel Ivan Peroti als Fluitsma & Van Tijn staan daarbij onder contract.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 13:34:43 #252
43556 miss_dynastie
pi_106436449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

"Open inschrijving" _O-
Maar da's toch met TVOH ook, allemaal mensen die ineens 'gevraagd' blijken te zijn i.p.v. zichzelf te hebben opgegeven.
pi_106436494
En hier even een berichtje van FOK-ker JeroenG8.
Ik had als componist een nummer ingestuurd voor het NSF, de uitvoerende artiest is Marieke van Ginneken (bekend van o.a. Idols 1).
Zoals inmiddels bekend zitten we niet bij de zes kandidaten. Jammer maar helaas.
Binnenkort gaan we met Marieke overleggen of we iets anders met het nummer gaan doen, en mocht dat zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk.

Aan de ene kant vind ik het jammer dat op 1 na (maar die heeft een TROS-link) het allemaal kandidaten zijn die een link met The Voice Of Holland zijn.
Aan de andere kant hebben wij ook heel bewust gekozen om zangeressen te benaderen die aan dergelijke talentenshows hebben meegedaan, dus wat dat betreft zaten we wel in de goede richting te denken, en ja we hebben ook met TVOH-mensen gesproken.
Grappig om te zien dat Raffaëla één van de kandidaten is, want met haar hadden we ook nog een lijntje liggen in de voorbereidingen, maar uiteindelijk zijn we met Marieke in zee gegaan.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 13:35:58 #254
43556 miss_dynastie
pi_106436503
Iemand trouwens een foto van Ivan Perotti? Ik heb even gegoogled, maar kreeg allerlei mensen, waaronder een Guy-achtig mannetje, geen idee wie de juiste is....
pi_106436657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef JeroenG8 het volgende:
En hier even een berichtje van FOK-ker JeroenG8.
Ik had als componist een nummer ingestuurd voor het NSF, de uitvoerende artiest is Marieke van Ginneken (bekend van o.a. Idols 1).
Zoals inmiddels bekend zitten we niet bij de zes kandidaten. Jammer maar helaas.
Binnenkort gaan we met Marieke overleggen of we iets anders met het nummer gaan doen, en mocht dat zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk.

Aan de ene kant vind ik het jammer dat op 1 na (maar die heeft een TROS-link) het allemaal kandidaten zijn die een
link met The Voice Of Holland zijn.
Aan de andere kant hebben wij ook heel bewust gekozen om zangeressen te benaderen die aan dergelijke talentenshows hebben meegedaan, dus
wat dat betreft zaten we wel in de goede richting te denken, en ja we hebben ook met TVOH-mensen gesproken.
Grappig om te zien dat Raffaëla één van de kandidaten is, want met haar hadden we ook nog een lijntje liggen in de voorbereidingen, maar uiteindelijk zijn we
met Marieke in zee gegaan.
Mogen we het nummer niet even horen dan?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106436669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand trouwens een foto van Ivan Perotti? Ik heb even gegoogled, maar kreeg allerlei mensen, waaronder een Guy-achtig mannetje, geen idee wie de juiste is....
Geen foto, wel een filmpje...
pi_106436723
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Mogen we het nummer niet even horen dan?
Moet eerst overleggen met Marieke, en aangezien ik morgen op vakantie ga, zal dat na mijn vakantie worden.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:46:34 #258
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_106436880
Hahaha, bizar dit!

Maar ik vond de Toppers, Shalalie en de Jees allemaal erger, dus aan de andere kant vind ik dit ook wel weer leuk :@ Maar ik zal eens gaan luisteren naar die Brandi en Tao dan, ben wel benieuwd.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 13:51:34 #259
163650 Greys
pi_106437050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
http://www.songfestival.nl/index.php?id=1292 :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106437304
_O- wehehe hoe treurig dit, alsof wij gek zijn ofzo.. geef het gewoon toe dat dit handjeklap is geweest voor eigen artiesten.
know'm sayin?
word? word.
pi_106437323
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef alors het volgende:
_O- wehehe hoe treurig dit, alsof wij gek zijn ofzo.. geef het gewoon toe dat dit handjeklap is geweest voor eigen artiesten.
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_106437826
ben benieuwd hoe het nationale songfestival wordt:

- wordt het in dezelfde studio als The Voice gedaan?
- zijn er toevallig ook rode stoelen met coaches?
- mag het publiek ook met de stoelen omgekeerd zitten?

:P
pi_106437934
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef ijs_beer het volgende:
hopsakee, ook nog eens een nieuw format!

[..]

http://www.songfestivalweblog.nl/2012/01/nationaal-songfestival-2012-nieuw-format

TVOH-light wordt dit dus
Er zijn 6 kandidaten, dus na 1 ronde houd je er 3 over... das een oneven getal. Gaan die dan ook tegen elkaar battlen?
pi_106438066
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
pi_106438152
oh ik las trouwens dat iemand zei dat dat van die zwarte zangeressen bullshit is (Cornald Maas zei dat ook op Twitter, want 'kijk naar Edsilia en Imaani').. nou ik kan je één ding vertellen.. de act en het nummer van Raffaella, Pearl of Ivan moeten wel héél goed zijn voordat daar op gestemd wordt. Kijk maar naar de winnende acts van de afgelopen paar jaar. Tel daarbij hoeveel donkere zangers er tussen zitten... NOT
pi_106438287
Voor de mensen met Twitter:
Rafaëlla Paton @raffaelapaton
Kim de Boer @kimamandam
Pearl Jozefzoon @pearljozefzoon
Tim Douwsma @timdouwsma
Joan Franka @JoanFranka
Ivan Peroti heeft geen twitter?
pi_106438308
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfs dat kan je nog beinvloeden dan... stel de TROS wil Tim Douwsema er zo lang mogelijk inhouden, dan zet je hem tegen de zwakste kandidaat van de zes. En wie bepaalt van die zes wie er doorgaat? Het smspubliek?
Zal vast wel met smsjes gebeuren...
pi_106438356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh ik las trouwens dat iemand zei dat dat van die zwarte zangeressen bullshit is (Cornald Maas zei dat ook op Twitter, want 'kijk naar Edsilia en Imaani').. nou ik kan je één ding vertellen.. de act en het nummer van Raffaella, Pearl of Ivan moeten wel héél goed zijn voordat daar op gestemd wordt. Kijk maar naar de winnende acts van de afgelopen paar jaar. Tel daarbij hoeveel donkere zangers er tussen zitten... NOT
De act moet sowieso goed zijn voordat er op gestemd wordt. En kijken naar de winnende acts van afgelopen jaren is natuurlijk niet heel erg relevant, want het grootste gedeelte van de deelnemers is "blank", dus de kans dat die winnen is dan ook relatief net zo groot. Ik zou zeggen, zet de zwarte artiesten van de afgelopen 15 jaar eens op een rij en kijk hoe die gescoord hebben. Als je daarin een trend ontdekt dan kun je daar conclusies uit trekken, maar tot die tijd is het wat mij betreft een fabeltje dan zwarte artiesten niet (kunnen) scoren op het ESF. En zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is dat natuurlijk geen reden om maar geen zwarte artiesten af te vaardigen naar het ESF!
pi_106438847
Ik lees het nieuws net en moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben op dit moment. Ik vind het jammer dat het een soort van TVOH reünie is geworden. Net als vele anderen krijg ik hierdoor ook de indruk dat andere artiesten niet echt een eerlijke kans heb gekregen. Was dat nummer van Tao niet goed genoeg? Als ik eerlijk ben geloof ik dat gewoon niet! Ik snap ook niet dat Brandi er niet bij zit. Zij doet echt niet onder voor één van de kandidaten. Tim doet gewoon voor spek en bonen mee om de TROS te pleasen. De winnaar is nu al bekend (net als bij alle andere talentenjachten) en daarom heen zal de show wel worden gemaakt.

Ik heb trouwens niks tegen de geselecteerden. Ik vind Joan en Pearl bijvoorbeeld erg goed dus daar kijk ik zeker wel naar uit! Ook ben ik toch wel benieuwd met wat voor show Raffaela komt, want dat is echt een podiumbeest :) Als we maar niet zoals voorgaande jaren weer een goede artiest sturen met een middelmatig lied...Dat we de liedjes niet kennen maakt het ook nog wel spannend :D En ik vind het ook wel positief dat er voor een andere format is gekozen, ook al lijkt dat op TVOH.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106439072
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef grazz het volgende:
Ik lees het nieuws net en moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben op dit moment. Ik vind het jammer dat het een soort van TVOH reünie is geworden. Net als vele anderen krijg ik hierdoor ook de indruk dat andere artiesten niet echt een eerlijke kans heb gekregen. Was dat nummer van Tao niet goed genoeg? Als ik eerlijk ben geloof ik dat gewoon niet! Ik snap ook niet dat Brandi er niet bij zit. Zij doet echt niet onder voor één van de kandidaten. Tim doet gewoon voor spek en bonen mee om de TROS te pleasen. De winnaar is nu al bekend (net als bij alle andere talentenjachten) en daarom heen zal de show wel worden gemaakt.

Ik heb trouwens niks tegen de geselecteerden. Ik vind Joan en Pearl bijvoorbeeld erg goed dus daar kijk ik zeker wel naar uit! Ook ben ik toch wel benieuwd met wat voor show Raffaela komt, want dat is echt een podiumbeest :) Als we maar niet zoals voorgaande jaren weer een goede artiest sturen met een middelmatig lied...Dat we de liedjes niet kennen maakt het ook nog wel spannend :D En ik vind het ook wel positief dat er voor een andere format is gekozen, ook al lijkt dat op TVOH.
Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren ;)
pi_106439298
Macht corrumpeert blijkt maar weer.

Ik ga er vanuit dat vrijwel iedereen deze vriendjespolitiek veroordeeld. Moet ook zeggen dat ik er niemand tussen vind zitten waarvan ik verwacht dat die een briljante show neer zal kunnen zetten (ala Brandi!). En dat vind ik de allergrootste faal van dit faalverhaal.

Wel moet ik natuurlijk even naar mijn avatar verwijzen, wie staat daar al anderhalf jaar op? Juist, Joan Franka! Dus van haar deelname wordt ik wel enthousiast.

Neemt verder niet weg dat het een corrupte pestzooi is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_106439485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Stel nou dat dit zes briljante nummers zijn, dan is het toch logisch dat bv. Brandi niet is geselecteerd, hoe zeer we het haar ook gunnen? Ik vind dat iedereen wel erg snel klaar met zijn mening zonder de liedjes te hebben gehoord. Laten we eerst de liedjes eens horen en dan gaan zeuren ;)
Je vindt het niet errug toevallig dat ze allemaal uit dezelfde stal komen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 14:57:59 #273
43556 miss_dynastie
pi_106439595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Geloof je dat echt of is dit wishful thinking?
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:00:52 #274
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106439709
Omg. Bijgelezen :(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106439719
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg. Bijgelezen :(.
Kusje d'rop! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')