abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103869703

HET IS EEN verhaal dat zelfs in de showbizz zijn weerga nauwelijks kent. KRO-presentator ROB KAMPHUES (51) leert via Facebook een vrouw kennen die hij inpalmt en zwanger maakt, maar met wie hij resoluut breekt wanneer zij een abortus weigert. Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel...

Afgelopen zondag keken opnieuw meer dan 1,8 miljoen mensen naar Robs programma De Reünie , dat hij al sinds 2005 maakt voor de KRO. Maar er is één reünie die de presentator nadrukkelijk uit de weg gaat. Die met zijn ’ex’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn jongste kind!

In WEEKBLAD PRIVÉ doet zij deze week het onthutsende verhaal over haar stormachtige relatie met de KRO-ster, die alles op alles zette om haar tot abortus te bewegen. Hij liet haar zelfs oppakken en insluiten door de politie van zijn woonplaats Broek in Waterland!

De knappe oud-medewerkster van SBS, en ook oud-campagnemedewerkster van Wouter Bos, beleefde eind vorig jaar twee bijzondere maanden met Rob Kamphues. Maanden waar zij inmiddels een levende, vrolijk in haar wieg lachende herinnering aan heeft. En juist die veranderde op slag alles. Want sinds Facebookliefde Mona-Liza stelde van Kamphues in verwachting te zijn, was het meteen over met de liefde.

Toen Mona-Liza weigerde het jonge leven te laten afbreken, liep het op een avond helemaal uit de hand. Rob had al enige tijd niet meer gereageerd op verzoeken om contact met de vrouw die zíjn kind droeg. Op een avond besloot Mona-Liza toen maar naar zijn woning in Broek en Waterland te gaan, waar Rob over die actie zó in woede ontstak, dat hij zelfs de politie belde, haar beschuldigde van ’stalking’ en de moeder van zijn kind zelfs liet opsluiten in een politiecel in Purmerend!

Mona-Liza stond op woensdag 10 augustus vervolgens alléén voor de bevalling. Zij heeft tot nu alléén de zorg voor de kleine. Of dat in de toekomst zal veranderen, hangt in de komende dagen af van Robs reactie. Maar MonaLiza maakt zich vooralsnog weinig illusies over de toekomst, wanneer zij de e-mails terugleest waarin KRO’s eigen don juan beschrijft wat zij de komende jaren als bijdrage van zijn kant zou kunnen verwachten.

Rob – vijf jaar geleden gescheiden, twee kinderen – heeft het naar eigen zeggen immers al druk genoeg. In de afgelopen decembermaand, wanneer hij net van de zwangerschap heeft gehoord, schreef hij een afpoeiermail aan Mona-Liza, die in bezit is van het weekblad: Ik heb al een gebroken gezin met een ex en daarnaast nog een zware baan. Ik heb mijn handen vol om er voor de mensen te zijn die in mijn leven al een belangrijke rol spelen. Nog meer verantwoordelijkheden kan ik er echt niet bij hebben.

Wanneer hij de voordelen van een abortus, met name voor zichzelf, nogmaals heeft uiteengezet besluit de KRO’er: Ik respecteer jouw keus en zal een kind nooit verketteren of verloochenen, maar het zal opgroeien zonder mij als vader werkelijk te kennen. Je zult het vooral zelf moeten doen of met hulp van de mensen om je heen.

Reactie

In deze zin dient over Rob te worden opgemerkt: een man, een man, een woord een woord. Tot dusver heeft hij zich inderdaad niet één keer bekommerd om dat lieve kleine meisje in die Haagse wieg. Het enige beeld dat hij van haar heeft gezien, zijn de zelfgemaakte foto’s die moeder Mona-Liza hem ter gelegenheid van zijn verjaardag op 16 september stuurde: Namens je dochter wens ik je een fijne verjaardag! En ook daarop volgde geen enkele reactie.

Het enige contact wat er nog is tussen de tv-ster en de vrouw op wie hij vorig jaar halsoverkop verliefd leek te zijn geworden verloopt via advocaten en vooral… stroef.

En dan te bedenken hoe vlot en modern het op 27 oktober 2010 om 22.29 uur allemaal begon. Via de website Facebook zoekt Rob dan contact met de vrouw, wier foto hem zeer moet hebben aangesproken. Op haar profiel merkt zijzelf over haar liefdeleven op: het is ingewikkeld. Daarmee hadden ze in elk geval meteen iets met elkaar gemeen. En Rob begon digitaal te flirten: ha mooie vrouw, wat is er zo ingewikkeld aan jouw burgerlijke staat, of voert dat te ver in een eerste kennismaking?

Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan. Maar, achteraf, wil zij niet ontkennen hem lief, charmant en stoutejongensachtig gevonden te hebben. En natuurlijk kwam het tot nieuw contact, een nieuwe ontmoeting en een eerste, romantische liefdesnacht bij hem thuis. Nota bene nadat zij de avond hebben doorgebracht in de Koninginnekamer van de Ridderzaal waar Rob als presentator een klus had. Dat van het een het ander kwam, daar getuigt kleine Monica-Louise van.

Dat Rob haar vader is staat voor Mona-Liza vast. En in alle correspondentie waarmee Rob haar tot abortus probeert te bewegen, doet Rob dat klaarblijkelijk ook. Vorige week zou hij een dna-test doen om daar voor altijd duidelijkheid over te krijgen. Op het laatste moment moest hij vanwege drukke verplichtingen echter afzeggen. Wat die verplichtingen waren, ontdekte Mona-Liza toen zij de televisie aanzette en Rob ’live’ zag zitten… Bij de dames van Koffietijd .

bron

Wat een verhaal :o .
  woensdag 2 november 2011 @ 12:16:17 #2
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_103869981
Bronnen: Telegraaf, Prive.... uiterst betrouwbare zou ik zeggen... :7
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_103870006
Laat die man toch lekker.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 2 november 2011 @ 12:46:47 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103871040
Mooi verhaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_103871175
Triest mannetje. Maar aan de andere kant kiest ze er zelf voor terwijl ze weet dat hij het kind niet wil.
pi_103871376
Hij heeft het toch duidelijk van te voren kenbaar gemaakt?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_103871475
Hij heeft toch zelf onbeschermd sex gehad?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_103872600
Geweldig verhaal zeg, lekker suggestief geschreven.
En Rob vind ik een vreselijk naar mannetje
pi_103874856

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 02-11-2011 15:00:54 (Flikkerstraal op zeg) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 2 november 2011 @ 15:06:23 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_103875682
Nooit van condooms gehoord? Je gaat toch niet zomaar met iemand naar bed zonder bescherming -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103875828
Ja...

Moet hij weten, wel een enorme loser though.
Rustig aan.
pi_103876070
Waarom zo'n man zich niet laat steriliseren als hij geen kinderen meer wil is mij ook een raadsel eigenlijk :?
Valt wel van z'n voetstuk af zeg :')
Niet dat ie er voor mij op stond, maar voor veel anderen blijkbaar wel.
pi_103876718
Wat een herhaal, geen handige actie van beiden om onbeschermde seks te hebben.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103876843
Lijkt mij best kut trouwens als vrouw om een kindje op te moeten voeden van zo een halve tamme als papa. Maar zo wordt er niet gedacht..?
Rustig aan.
pi_103877319
Rob's reactie op de uitlatingen van Mona-Liza:

quote:
ROB KAMPHUES: 'IK BEN ERNSTIG GESTALKT'

Naar aanleiding van de beweringen die Mona-Liza Machado woensdag in De Telegraaf doet, reageert Rob Kamphues; 'Mevrouw Machado heeft mij ernstig en voortdurend gestalkt.'

Woensdagochtend verscheen in De Telegraaf het verhaal van Mona-Liza Machado. Zij beweert in de steek gelaten te zijn door de KRO-presentator, en dat terwijl zij zwanger zou zijn van zijn kind.

Rob Kamphues heeft echter een heel ander verhaal. "Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd.", aldus zijn woordvoerder. "Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado."

"Enkele dagen nadat Rob de omgang met mevrouw Machado beëindigde, beweerde mevrouw Machado van hem zwanger te zijn. Met betrekking tot de zwangerschap heeft hij mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test."

Maar aan dit verzoek heeft Mona-Liza volgens Rob tot nu toe nog geen gehoor gegeven. "Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."

Volgens Mona-Liza reageert Rob niet meer op haar pogingen om in contact te komen. Ook hier heeft Rob een iets andere visie op. "Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."

Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103877415
Dit klinkt als een smakelijke reeks

[ Bericht 69% gewijzigd door static op 02-11-2011 16:05:25 (Laat dat plaatje gerust weg.) ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103878224
quote:
Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk.
:')
pi_103878437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef roos85 het volgende:
Dit klinkt als een smakelijke reeks

:Y Een nieuwe "gate" :P
pi_103879159
bastaardgate?
:@
pi_103879301
't Is een sbs-medewerker, daar zit sowieso een steekje bij los. Arme Rob :(
pi_103879382
Dit wordt zo'n lachen gieren brullen verhaal (hoop ik)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103879412
PRIVE :')

Had die wijfje maar de pil moeten doorslikken, golddigger !

:r
U MAD?
pi_103879444
Baby heeft trouwens zelfde haardracht als Rob......... dus wat dat betreft twijfel ik.
U MAD?
  woensdag 2 november 2011 @ 16:45:31 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103879743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef JaneDoe het volgende:
:')
Ze noemen het oneerbiedig een snackbar, maar je kunt daar echt wel heerlijk eten bij de Thai en ze winnen constant prijzen.

Telegraaf riooljournaille :r
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 november 2011 @ 16:49:26 #25
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103879966
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef JaneDoe het volgende:
bastaardgate?
:@
He nee, er zijn genoeg akelige namen te bedenken voor de ouders, maar het kindje kan er toch niets aan doen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')