waarom?quote:
Dat vind ik zo'n onzin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:55 schreef On het volgende:
Zo, Sinterklaas is voorbij. Dus tijd voor een kerst-avatar.
dat kan jij toch zien?quote:
ja ik kan de originele post zien vandaar dat ik vraag waarom haal je het weg, het was een post waar ze naar zo'n jingle vraagt alleen dan voor kerst ipv sinterklaas, ik snap alleen niet waarom ze het weg gehaald heeft. Misschien is deze SC te langzaam voor mevrouw81quote:
En hoe beïnvloed dat jouw opvoeding?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Mark het volgende:
Mijn opvoeding gaat de goede kant op, mijn dochter van 2 danst op Slayer
Goed bezigquote:
Blannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef belsen het volgende:
Hier worden Roosbeef en Tim Knol meegezongen.
Evenals Jan Kwakman.
Nou, vooral het stukje "De vrouwen het aanrecht, de mannen het bier..." Dat kan scheve gezichten geven als een kind van 5 dat zingt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Blannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnk
De stemming stijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:23 schreef Mark het volgende:
Mijn opvoeding gaat de goede kant op, mijn dochter van 2 danst op Slayer
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:08 schreef belsen het volgende:
WTF-momentje... Zouden opnames moeten zijn uit 1968.
Is dit waarquote:As far as I know Nick Drake produced this recording, before he did a version of this song himself. Please blame only Mr. Drake himself then, if you don't like it. He worked with a young and unknown session musician named Reg Dwight back then, who only hoped to once make a living with his own music.
Nee, het schijnt in 1970 te zijn geweest onder leiding van Nick Drake producer Robert Kirby...quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wazig toen had nick drake die nummers iig nog niet opgenomen toch, of was hij er toen mee bezig...
[..]
Is dit waartrouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |