Je moet ook wel een verstandelijke beperking hebben wil je die jingle niet mee kunnen zingen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik luister het nooit maar kan wel de jingle meezingenQ is good for you!
Zie http://www.q-music.nl/page/splashquote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Darkestrah het volgende:
Wat was het geluid, overigens? (De oplossing)
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef On het volgende:
En ik bleef maar bellen met 'mijn radio' als antwoord. Jammer hoor.
onprofessionele practica = complete chaosquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:
/rant mode aan
Fucking cursus Cytologie & Histologie.. we worden behandeld als gevangenen en hebben zelfs verplichte zelfstudie. Dat valt dan nog mee, maar de bijkomende chaos en onprofessionaliteit van de practicumleiding én practicumassistenten is echt de druppel. Bij de vorige cursussen was het echt top notch!
Ik ga deze cursus echt met onvoldoendes beladen op de evaluatie en ik denk velen met mij ..
/rant mode uit
Waarom luister je zoveel Q music dan, dat je dit allemaal weetquote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Modus het volgende:
En dan is na 3 maanden ofzo Het Geluid geraden tegen 63K euri en dat blijven ze dan nog 2 weken elke dag vertellen, incl. fragmentjes van luisteraars die het níet goed hadden.
Als de uitslag van de lotto op TV komt, gaan ze daarna toch ook niet vertellen welke foute getallen meneer P. Jansen had ingevuld?.
Bij mij ook. En na een week kan je onderhand alles wel meezingen want ze draaien elke dag dezelfde nummers.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:53 schreef Gehenna het volgende:
Wij hadden vroeger op mijn weekendbaantje ook altijd Q-music opstaan, dan moet je wel.
Verplichte centrale radio he.quote:Op donderdag 10 november 2011 02:34 schreef lubje25 het volgende:
Waarom luister je zoveel Q music dan, dat je dit allemaal weet
deze is leukerquote:Op donderdag 10 november 2011 10:53 schreef Gehenna het volgende:
Wij hadden vroeger op mijn weekendbaantje ook altijd Q-music opstaan, dan moet je wel.
ik denk dat ik in die periode dit nummer zo'n, pak hem beet, 823427458973498 keer heb moeten luisteren![]()
Op kantoor inderdaad niet. Ik heb zelf werk waarbij ik niet hoef na te denken en dan is 's ochtends bij het opstarten en 's avonds bij het afsluiten radio erg lekker, ongeacht welke zender - ik heb net zo lief Arrow (best te ontvangen) als 100%NL of regionale zenders.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:01 schreef Gillingham het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat met de radio aan heeft staan tijdens het werken. Zeker niet op kantoor.
Nu begrijp ik sowieso niet waarom men (tegenwoordig nog) radio luistert, maar goed.
Je bewaart de pasta toch niet in de koelkast, hè?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef Darkestrah het volgende:
Bij mij scheurt de boterham altijd mee. Bovendien pindakaas.
Maar die gaat weer rap schimmelen als die een tijdje buiten de koelkast staat.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:35 schreef On het volgende:
Mijn pasta staat lekker warm in de voorraadkast. De koelkast fout maak ik wel altijd met kruidenboter. Dan kan ik er plakkaten uit snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |