Sinterklaas geeft tenminste toe puur voor de kado's hier te zijn, bij kerst is het allemaal zo verscholen onder de 'kerstgedachte' enzo.quote:
Nouja, hij is stiekem hulp-sinterklaas.quote:Op zondag 6 november 2011 23:38 schreef On het volgende:
Sinterklaas toch? Ik bedoel, hij draagt tenslotte een mijter.
Neinquote:
Nou zeg, ik heb een beetje proberen te painten. Maar die UI's mogen maar 60x60 zijnquote:
En als iemand hulp kan gebruiken op het gebied van logistiek, dan is het Sinterklaas welquote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Carl von Clausewitz, om jullie maar te verlichten.
Schrijver van Vom Kriege, 1 van de meest invloedrijkste boeken op militair-strategisch gebied.
Nou, trustah.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Gehenna het volgende:
ik vroeg me vandaag af of er niet toevallig een bluegrass bon jovi coverband was, genaamd banjovi
ik vroeg me vandaag af of er niet toevallig een bluegrass bon jovi coverband was, genaamd banjovi
Nee, wel een quadrofonische Kongjoviquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Gehenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |