abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104393620
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jij kijkt naar een Mk2, terwijl er een fucking 4.9 V8 M5 motor in een e36 ligt..? :')
wehehhehehe.. Geniaal :D
Denk je dat ik kan zien wat voor blok daarin ligt? :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_104397575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Denk je dat ik kan zien wat voor blok daarin ligt? :P
Ik zag het meteen :7
pi_104398625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Jammer van die blauwe achterlichten op de mk2....
man naar me hart :7

waarom is er geen VW topic eigenlijk ? :P
pi_104398805
Maak er eentje aan zou ik zeggen en rot op :')
Facts don't care about your feelings
pi_104399925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Maak er eentje aan zou ik zeggen en rot op :')
ho es ik rijd ook bmw
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:15:42 #159
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_104400552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is BMW :P en dat is eigenlijk ook het gevaarlijke. Je hebt het gevoel dat het ook makkelijk kan. Zelfs met 180 als het rustig is denk je na een tijdje van... tja, is dit het nou? Mooie cruise-snelheid. Maar ja auto's gaan ook steeds harder terwijl de max. snelheden steeds lager worden. Dat is een beetje het kromme :P
Zo herkenbaar... al regelmatig mensen in de auto gehad die het vreemd vonden dat iedereen zo langzaam reed... ze dachten aan 90 ofzo. Waarschijnlijk reden die zo'n 120, maar ik zat op de 180 en het was amper te merken :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104402353
Hahaha ja dat is altijd leuk. Als je gewoon 120 rijdt en dan geleidelijk de snelheid verhoogt. Mensen hebben het dan niet door en na een tijdje begin je iedereen in te halen haha. Nou is dat niet per se BMW eigen. Ik moet zeggen toen ik een tijdje terug in zo'n Laguna station van m'n vader reed dat je ook moeiteloos 160 rijdt in z'n 6 (dci) en het is ook stil EN comfortabeler dan m'n BMW. Ik wil niet eens weten hoe stil het dan wel niet is bij 160 km/u in de nieuwste 760i....
pi_104403424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha ja dat is altijd leuk. Als je gewoon 120 rijdt en dan geleidelijk de snelheid verhoogt. Mensen hebben het dan niet door en na een tijdje begin je iedereen in te halen haha. Nou is dat niet per se BMW eigen. Ik moet zeggen toen ik een tijdje terug in zo'n Laguna station van m'n vader reed dat je ook moeiteloos 160 rijdt in z'n 6 (dci) en het is ook stil EN comfortabeler dan m'n BMW. Ik wil niet eens weten hoe stil het dan wel niet is bij 160 km/u in de nieuwste 760i....
Dan lijkt t alsof je voor een stoplicht staat te wachten :')
pi_104405519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:25 schreef Cyaa het volgende:

[..]

man naar me hart :7

waarom is er geen VW topic eigenlijk ? :P
Whaha, moet inderdaad een VW topic gemaakt worden, ff kijken als ik tijd heb of ik er een kan aanmaken met mooie OP of jij mag t doen? :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_104405608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Cyaa het volgende:

[..]

ho es ik rijd ook bmw
MIJN EXCUSES :P wat voor eentje heb je?
pi_104406099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Whaha, moet inderdaad een VW topic gemaakt worden, ff kijken als ik tijd heb of ik er een kan aanmaken met mooie OP of jij mag t doen? :D
Niet vergeten mij ook in de OP te vermelden he! :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:55:14 #165
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104407080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is BMW :P en dat is eigenlijk ook het gevaarlijke. Je hebt het gevoel dat het ook makkelijk kan. Zelfs met 180 als het rustig is denk je na een tijdje van... tja, is dit het nou? Mooie cruise-snelheid. Maar ja auto's gaan ook steeds harder terwijl de max. snelheden steeds lager worden. Dat is een beetje het kromme :P
Herkenbaar ja. Ook als je hebt zitten bollen in Duitsland... niet heel extreem, maar gewoon een goeie 200km/u, zaterdagavond, superrustig op de weg, dus heel relaxt... en dan kom je over de grens, en mag je 130 (da's nieuw dat dat mag, bij Emmen). Maartsja, alsof je stilstaat zo sloom gaat alles.
Daar geen zin in gaat het ook met 150 verder. Beetje opletten bij de tankstations.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:25 #166
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104407408
Moet je eens een weekendje gaan zeilen op de Waddenzee of Noordzee.
Als ik dan in de auto stap vanuit Harlingen of Den Oever lijkt alles juist supersnel te gaan.
Ik heb wel eens, afgeleid door telefoon, een kwart Afsluitdijk 70 km/u gereden. Op een zondagnacht, maar toch. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:30:52 #167
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_104409154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat lijkt niet zo snel te gaan, ook het optrekken gaat zo snel terwijl je er niks van merkt. Echt absurd gewoon.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_104427036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

aan jou de eer ^O^
pi_104428779
vw golf :')

moet zeggen, met mijn 6 cil is het een stuk relaxter om snelweg te rijden. zoeft er rustig overheen.
vind de m-tech onderstel toch wel net iets te hard trouwens. maar wel vet dat ik het heb :P

keer wat anders. Ben benieuwd hoe hij zich houdt bij gladheid. heb wel tractioncontrol maar kan wel uit ^^
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_104432422
Over mijn deurrubbers. Ik heb alleen rubbers aan mijn auto maar niet op de deuren. Kan het eventueel komen door de rubbers aan mijn auto die "plat" zijn geworden en daardoor niet meer zo goed isoleren? Ik heb ooit iets gehoord dat je daar een kabel in kan steken zodat de rubbers beter isoleren :)

En weet iemand hoe duur ruitenwisarmen zijn? Op bmwfans.info kan ik geen onderdeelnr vinden. Bij mij zijn de tandwiel(niet aan de kant van de motor) doorgedraaid en nu hebben ze alleen grip door de moer maar deze is al eens eerder los geraakt waardoor mijn ruitenwisbladen afbraken.
pi_104437102
sloop geen optie?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_104439915
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Turquaz52 het volgende:
sloop geen optie?
Ben bang dat die in slechte staat zijn(ook doorgedraaid) en je betaald daar meestal de nieuwprijs. Ik weet ook niet wat die dingen kosten. Zo had ik laatst een setje depo mistlampen voor 35 euro gekocht ervan uitgaande dat een originele per stuk zo'n 40 euro was. Een nieuw setje depo kost 35 euro :')
pi_104440079
Even een BMW-service vraagje; mijn voorruit is gebarsten :( en nu moet ik bij een officiele dealer hem laten vervangen . Afspraak staat voor maandag, maar ben vergeten te vragen of je vervangend vervoer krijgt :') geen zin om gelijk terug te bellen, maar misschien weet iemand het hier?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 16:26:17 ]
pi_104440312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Even een BMW-service vraagje; mijn voorruit is gebarsten :( en nu moet ik bij een officiele dealer hem laten vervangen . Afspraak staat voor maandag, maar ben vergeten te vragen of je vervangend vervoer krijgt :') geen zin om gelijk terug te bellen, maar misschien weet iemand het hier?
Je krijgt een 760IL mee en een volle tank. Indien gewenst ook een chauffeur
  woensdag 16 november 2011 @ 16:33:41 #175
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104440417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
hoezo laat je dit bij de dealer fixen. kan carglass net zo makkelijk en idd je krijg een 7 serie mee...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_104440669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Je krijgt een 760IL mee en een volle tank. Indien gewenst ook een chauffeur
:')

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef Matty___ het volgende:

[..]

hoezo laat je dit bij de dealer fixen. kan carglass net zo makkelijk en idd je krijg een 7 serie mee...
Dat moet :') staat in de verzekeringsvoorwaarden 8)7

quote:
Indien u Mini- en Volledig Casco verzekerd bent valt ruitschade onder de dekking van uw polis. Dit heeft geen consequenties voor uw no-claim. U hoeft een ruitschade niet aan ons te melden, behalve wanneer een ander aansprakelijk is voor de schade. U dient de ruitschade te laten herstellen bij een officiele BMW dealer. Zowel bij ruitvervanging als –reparatie is geen sprake van een eigen risico.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 16:41:28 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 16:51:40 #177
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104441230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Scorpie het volgende:

Dat moet :') staat in de verzekeringsvoorwaarden 8)7

ok met all risk. dacht dat je het zelf moet dokken.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_104441528
Maar plaats pics van de 760IL ok?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104465372
Wat kan het zijn als je op de snelweg met een bocht naar links getril in je stuur krijgt? net alsof je over kleine hobbeltjes rijdt.
Het gaat hier dan om een snelheid van boven de 140 km/u en een redelijke bocht naar links.

naar rechts is geen probleem. zal allemaal in verband staan met het probleem dat mijn auto erg spoort.
as well as infernal
pi_104465605
Draagarmrubbers?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 17 november 2011 @ 10:02:15 #181
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104466700
Passen eigenlijk alle wieldoppen op elke velg mits juist inch maat natuurlijk?

(heb winterbanden op stalenvelg en zoek dus nu wieldoppen)
pi_104468026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef piekartz87 het volgende:
Wat kan het zijn als je op de snelweg met een bocht naar links getril in je stuur krijgt? net alsof je over kleine hobbeltjes rijdt.
Het gaat hier dan om een snelheid van boven de 140 km/u en een redelijke bocht naar links.

naar rechts is geen probleem. zal allemaal in verband staan met het probleem dat mijn auto erg spoort.
Of de lagers bij je schokbreker, of (zoals mikkie zegt) de draagarmrubbers. Dat is een bekende kwaal bij de E36's :P
pi_104553930
Ok dank, die zal ik eens snel controleren.
as well as infernal
pi_104556416
Vandaag was het zover. Ik reed even naar de gamma en het viel me op dat de accu lampje heel dof begon te branden. Op een gegeven moment viel alles 1 voor 1 uit. Dus ASC en ABS, Airbag(lampjes gingen aan). Verbruiksmeter viel weg en uiteindelijk deed mijn verlichting het niet meer maar draaide alleen de motor.
Kortom... accu laadde niet meer op :r

Op internet lees ik dat het of de dynamo is of de spanningsregelaar. Het probleem is opeens ontstaan dus lijkt het mij dat het niet de dynamo is.

Wat zeggen jullie?
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:57:41 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_104557451
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Vandaag was het zover. Ik reed even naar de gamma en het viel me op dat de accu lampje heel dof begon te branden. Op een gegeven moment viel alles 1 voor 1 uit. Dus ASC en ABS, Airbag(lampjes gingen aan). Verbruiksmeter viel weg en uiteindelijk deed mijn verlichting het niet meer maar draaide alleen de motor.
Kortom... accu laadde niet meer op :r

Op internet lees ik dat het of de dynamo is of de spanningsregelaar. Het probleem is opeens ontstaan dus lijkt het mij dat het niet de dynamo is.

Wat zeggen jullie?
Hoe oud is de accu? Heb je eerder electra en/of startproblemen gehad?
pi_104557710
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe oud is de accu? Heb je eerder electra en/of startproblemen gehad?
2 maanden terug een lege accu(niet leeg maar niet genoeg dat hij kon starten) maar dat was omdat ik bezig was aan de auto en de contact 1 uur aan liet met mn verlichting aan.

Ik heb helemaal geen startproblemen gehad. Was zelfs dinsdag met mn vriendin 2 uur in de auto muziek aan het luisteren en zelfs toen startte hij meteen.

Dit probleem is sinds vandaag ontstaan en startte ook zonder moeite en zag ik in de dash de batterij lampje dof branden. Lampje ging wel uit op de heenweg maar op de terugweg brandde hij fel en toen viel het systeem uit.
pi_104557916
Ik denk dynamo..
Meet eens of ie spanning levert.. ;)
(ff overstarten natuurlijk :P )
Quote van Tjabbo:
pi_104559018
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk dynamo..
Meet eens of ie spanning levert.. ;)
(ff overstarten natuurlijk :P )
Hij doet nu niets meer. Alleen klokje brand nog :'')

Bij mn oude E39 had ik het probleem dat de dynamo aan het sterven was. Dus laadde de dynamo zo langzaam dat ik soms bij korte ritjes een lege accu had. Wanneer ik een ritje op de snelweg maakte, was hij weer "opgeladen".

Nu is dit echt opeens gekomen. Gisteren deed alles het nog goed maar vandaag laadde de accu helemaal niet op. Een dynamo gaat toch niet opeens kapot?
pi_104560284
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Hij doet nu niets meer. Alleen klokje brand nog :'')

Bij mn oude E39 had ik het probleem dat de dynamo aan het sterven was. Dus laadde de dynamo zo langzaam dat ik soms bij korte ritjes een lege accu had. Wanneer ik een ritje op de snelweg maakte, was hij weer "opgeladen".

Nu is dit echt opeens gekomen. Gisteren deed alles het nog goed maar vandaag laadde de accu helemaal niet op. Een dynamo gaat toch niet opeens kapot?
Het kan wel opeens dood gaat, maar het kan ook goed zijn dat er een kabelbreuk is tussen je dynamo en accu.. Meten is Weten lenggg
Quote van Tjabbo:
pi_104568254
Heb ff mn neef gebeld. Morgen rij ik de auto naar zijn garage toe. Hij zei dat ik de dynamo beter helemaal kan vervangen.
Kan ie misschien ook even kijken naar mn tussenaslager die er weer uit ligt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gokhan03 op 19-11-2011 22:38:03 ]
pi_104574581
Kut mn linker koplamp heeft het weer eens begeven ;(
pi_104580844
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Kut mn linker koplamp heeft het weer eens begeven ;(
heb de mijne gisteren weer gefixt, vorige week was me rechter aan de beurt..
Quote van Tjabbo:
pi_104581566
Was afgelopen week erg blij dat ik er een setje Brembo's onder heb liggen.

Ik kwam vrolijk aantuffen met 220 km/u (Autobahn), schiet zo'n josti 'm er ineens voor met 120. Als 'ie dat ruim optijd had gedaan was ik minder pissed geweest, maar dit was letterlijk ongeveer 10 autolengtes voor mij. Wat een achterlijke randdebiel. Het gebeurt daar wel vaker, maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat deed terwijl ik al zo dichtbij was.

Uiteraard heb ik 'm daarna vrolijk getrakteerd op groot licht, een middelvinger en getoeter.

Ergste was, dat was de tweede keer dat dat gebeurde binnen 2 min. Ervoor was het een vrachtwagen (!!!).
  zondag 20 november 2011 @ 12:41:08 #194
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104581657
Met dat soort dingen wou ik dat ik een bullbar had die aardig wat kan hebben :D
  zondag 20 november 2011 @ 12:41:15 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104581667
quote:
13s.gif Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Maharbal het volgende:
Was afgelopen week erg blij dat ik er een setje Brembo's onder heb liggen.

Ik kwam vrolijk aantuffen met 220 km/u (Autobahn), schiet zo'n josti 'm er ineens voor met 120. Als 'ie dat ruim optijd had gedaan was ik minder pissed geweest, maar dit was letterlijk ongeveer 10 autolengtes voor mij. Wat een achterlijke randdebiel. Het gebeurt daar wel vaker, maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat deed terwijl ik al zo dichtbij was.

Uiteraard heb ik 'm daarna vrolijk getrakteerd op groot licht, een middelvinger en getoeter.

Ergste was, dat was de tweede keer dat dat gebeurde binnen 2 min. Ervoor was het een vrachtwagen (!!!).
Komt toch in Dld weinig voor dat ze hem er zo voor gooien, waren het Duitsers?
pi_104581725
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Komt toch in Dld weinig voor dat ze hem er zo voor gooien, waren het Duitsers?
Ja, dat was het meest ongelooflijke. Het waren gewoon duitsers.

Toevallig ook een vrouw in die auto :P .
pi_104582030
Blergh, zoveel anders dan NL is het daar ook weer niet. Als ik hier 140 rijd dan ben je ook constant bezig met kijken naar de rechterbaan of iemand misschien hem naar links wilt gooien. Vroeg of laat gebeurt dat ook gewoon en dan kan je vol remmen. Krijg je soms nog een middelvinger ook van ze pfffff. Soms heb ik echt zin om dit te doen:

zondag 20 november 2011 @ 13:05:08 #198
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104582495
Sexy hoor... Hij pakt em alleen met die bar ...
  zondag 20 november 2011 @ 13:07:30 #199
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104582586
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, dat was het meest ongelooflijke. Het waren gewoon Duitsers.

Toevallig ook een vrouw in die auto :P .
Als je 220 rijdt moet je niet raar kijken dat er eens ééntje tussenzit die dat niet doorheeft. :)
Ook in Duitsland.
Ikzelf rij alleen 180 plus op een lege 2-baans of een 3-baans met alleen verkeer op de rechterbaan. En dan moet je nog uitkijken voor invoegers en mensen die invoegers (teveel) ruimte geven.

NB.
Je kan wel gelijk hebben volgens de regeltjes, maar daar heb je weinig meer aan als je met 200 de vangrail in knalt. :P
pi_104582870
Ja, maar mag je nog wel boos worden :P Als het mis gaat ben je gewoon morsdood met 220, meeste risico zit volledig bij jezelf.
pi_104583609
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Als je 220 rijdt moet je niet raar kijken dat er eens ééntje tussenzit die dat niet doorheeft. :)
Ook in Duitsland.
Ikzelf rij alleen 180 plus op een lege 2-baans of een 3-baans met alleen verkeer op de rechterbaan. En dan moet je nog uitkijken voor invoegers en mensen die invoegers (teveel) ruimte geven.

NB.
Je kan wel gelijk hebben volgens de regeltjes, maar daar heb je weinig meer aan als je met 200 de vangrail in knalt. :P
Natuurlijk. Ik kijk ook altijd ver vooruit of er niet een of andere hosti het verkeersinzicht van een pretzel heeft en 'm er toch tussengooit. Maar hier was ik al bijna voorbij -.-

Overigens vind ik dat je per direct je rijbewijs moet inleveren als je niet doorhebt dat er iemand aan komt knallen met een veel hogere snelheid dan jij. Zo moeilijk is het toch niet om in je spiegels te kijken.....2/3 sec te wachten en dan weer in je spiegel te kijken.

Als ik er overigens vol in was geknald waren al m'n airbags nog van nut geweest. Diegene die 'm ervoor gooide was juist morsdood geweest, want 't was zo'n klein koekblik.
pi_104583777
Oke, terecht dan :)

Nu trouwens fucking mistig hier, gisteravond ook al en grappig hoe mensen nog blijven kleven achter elkaar op de rechterbaan.
  zondag 20 november 2011 @ 14:55:17 #203
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104587009
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
...
Als ik er overigens vol in was geknald waren al m'n airbags nog van nut geweest. Diegene die 'm ervoor gooide was juist morsdood geweest, want 't was zo'n klein koekblik.
Knallen met 200 plus loopt voor iedereen slecht af.
Met of zonder airbags maakt dan weinig meer uit.
Ik zou er iig. geen geld op zetten. :')

NB.
Ik werk in een ziekenhuis en zie wel eens slachtoffers van verkeersongelukken.
Als ze nog leven, reden ze meestal niet harder dan 130-150 en hadden ze geluk.

Boven een bepaalde snelheid kan je niet meer (genoeg) corrigeren nadat het fout gaat door een slippartij of contact met vangrail of andere auto. In principe lijkt het mij verstandig te voorkomen dat je in zo'n "nadelige situatie" komt. :P

Aken; vermoedelijk te snel gereden, doormidden gescheurd, 5 doden:

quote:
Der Mercedes des Unfallfahrers wurde bei dem Aufprall in zwei Teile gerissen, das Heck flog 40 Meter weit!
http://www.express.de/koe(...)h,2856,11170532.html

Ook nog plaatjes van de kettingbotsing bij Gronau:
http://www.express.de/pan(...)e,2192,11169708.html
pi_104587785
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Knallen met 200 plus loopt voor iedereen slecht af.
Met of zonder airbags maakt dan weinig meer uit.
Ik zou er iig. geen geld op zetten. :')

NB.
Ik werk in een ziekenhuis en zie wel eens slachtoffers van verkeersongelukken.
Als ze nog leven, reden ze meestal niet harder dan 130-150 en hadden ze geluk.

Boven een bepaalde snelheid kan je niet meer (genoeg) corrigeren nadat het fout gaat door een slippartij of contact met vangrail of andere auto. In principe lijkt het mij verstandig te voorkomen dat je in zo'n "nadelige situatie" komt. :P

Aken; vermoedelijk te snel gereden, doormidden gescheurd, 5 doden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[..]

http://www.express.de/koe(...)h,2856,11170532.html

Ook nog plaatjes van de kettingbotsing bij Gronau:
http://www.express.de/pan(...)e,2192,11169708.html
Het loopt voor iedereen slecht af ja. Het was meer om aan te geven dat je zou verwachten dat iemand in zo'n koekblik nog voorzichtiger is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')