je kunt zien dat deze autos meer op de autobahn thuis horen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is BMWen dat is eigenlijk ook het gevaarlijke. Je hebt het gevoel dat het ook makkelijk kan. Zelfs met 180 als het rustig is denk je na een tijdje van... tja, is dit het nou? Mooie cruise-snelheid. Maar ja auto's gaan ook steeds harder terwijl de max. snelheden steeds lager worden. Dat is een beetje het kromme
Als je de 120 haalt ja..:')quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:20 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je kunt zien dat deze autos meer op de autobahn thuis horen.
Volgende auto wordt een panda. heb je beetje snelheidsbeleving bij 120
Denk je dat ik kan zien wat voor blok daarin ligt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een Mk2, terwijl er een fucking 4.9 V8 M5 motor in een e36 ligt..?
wehehhehehe.. Geniaal
Ik zag het meteenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Denk je dat ik kan zien wat voor blok daarin ligt?
man naar me hartquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Jammer van die blauwe achterlichten op de mk2....
ho es ik rijd ook bmwquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Maak er eentje aan zou ik zeggen en rot op
Zo herkenbaar... al regelmatig mensen in de auto gehad die het vreemd vonden dat iedereen zo langzaam reed... ze dachten aan 90 ofzo. Waarschijnlijk reden die zo'n 120, maar ik zat op de 180 en het was amper te merkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is BMWen dat is eigenlijk ook het gevaarlijke. Je hebt het gevoel dat het ook makkelijk kan. Zelfs met 180 als het rustig is denk je na een tijdje van... tja, is dit het nou? Mooie cruise-snelheid. Maar ja auto's gaan ook steeds harder terwijl de max. snelheden steeds lager worden. Dat is een beetje het kromme
Dan lijkt t alsof je voor een stoplicht staat te wachtenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha ja dat is altijd leuk. Als je gewoon 120 rijdt en dan geleidelijk de snelheid verhoogt. Mensen hebben het dan niet door en na een tijdje begin je iedereen in te halen haha. Nou is dat niet per se BMW eigen. Ik moet zeggen toen ik een tijdje terug in zo'n Laguna station van m'n vader reed dat je ook moeiteloos 160 rijdt in z'n 6 (dci) en het is ook stil EN comfortabeler dan m'n BMW. Ik wil niet eens weten hoe stil het dan wel niet is bij 160 km/u in de nieuwste 760i....
Whaha, moet inderdaad een VW topic gemaakt worden, ff kijken als ik tijd heb of ik er een kan aanmaken met mooie OP of jij mag t doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:25 schreef Cyaa het volgende:
[..]
man naar me hart![]()
waarom is er geen VW topic eigenlijk ?
Niet vergeten mij ook in de OP te vermelden he!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Whaha, moet inderdaad een VW topic gemaakt worden, ff kijken als ik tijd heb of ik er een kan aanmaken met mooie OP of jij mag t doen?
Herkenbaar ja. Ook als je hebt zitten bollen in Duitsland... niet heel extreem, maar gewoon een goeie 200km/u, zaterdagavond, superrustig op de weg, dus heel relaxt... en dan kom je over de grens, en mag je 130 (da's nieuw dat dat mag, bij Emmen). Maartsja, alsof je stilstaat zo sloom gaat alles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat lijkt niet zo snel te gaan, ook het optrekken gaat zo snel terwijl je er niks van merkt. Echt absurd gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha ja dat is altijd leuk. Als je gewoon 120 rijdt en dan geleidelijk de snelheid verhoogt. Mensen hebben het dan niet door en na een tijdje begin je iedereen in te halen haha. Nou is dat niet per se BMW eigen. Ik moet zeggen toen ik een tijdje terug in zo'n Laguna station van m'n vader reed dat je ook moeiteloos 160 rijdt in z'n 6 (dci) en het is ook stil EN comfortabeler dan m'n BMW. Ik wil niet eens weten hoe stil het dan wel niet is bij 160 km/u in de nieuwste 760i....
aan jou de eerquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Whaha, moet inderdaad een VW topic gemaakt worden, ff kijken als ik tijd heb of ik er een kan aanmaken met mooie OP of jij mag t doen?
Ben bang dat die in slechte staat zijn(ook doorgedraaid) en je betaald daar meestal de nieuwprijs. Ik weet ook niet wat die dingen kosten. Zo had ik laatst een setje depo mistlampen voor 35 euro gekocht ervan uitgaande dat een originele per stuk zo'n 40 euro was. Een nieuw setje depo kost 35 euroquote:
Je krijgt een 760IL mee en een volle tank. Indien gewenst ook een chauffeurquote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Even een BMW-service vraagje; mijn voorruit is gebarstenen nu moet ik bij een officiele dealer hem laten vervangen . Afspraak staat voor maandag, maar ben vergeten te vragen of je vervangend vervoer krijgt
geen zin om gelijk terug te bellen, maar misschien weet iemand het hier?
hoezo laat je dit bij de dealer fixen. kan carglass net zo makkelijk en idd je krijg een 7 serie mee...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Even een BMW-service vraagje; mijn voorruit is gebarstenen nu moet ik bij een officiele dealer hem laten vervangen . Afspraak staat voor maandag, maar ben vergeten te vragen of je vervangend vervoer krijgt
geen zin om gelijk terug te bellen, maar misschien weet iemand het hier?
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Je krijgt een 760IL mee en een volle tank. Indien gewenst ook een chauffeur
Dat moetquote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoezo laat je dit bij de dealer fixen. kan carglass net zo makkelijk en idd je krijg een 7 serie mee...
quote:Indien u Mini- en Volledig Casco verzekerd bent valt ruitschade onder de dekking van uw polis. Dit heeft geen consequenties voor uw no-claim. U hoeft een ruitschade niet aan ons te melden, behalve wanneer een ander aansprakelijk is voor de schade. U dient de ruitschade te laten herstellen bij een officiele BMW dealer. Zowel bij ruitvervanging als –reparatie is geen sprake van een eigen risico.
ok met all risk. dacht dat je het zelf moet dokken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Dat moetstaat in de verzekeringsvoorwaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de lagers bij je schokbreker, of (zoals mikkie zegt) de draagarmrubbers. Dat is een bekende kwaal bij de E36'squote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef piekartz87 het volgende:
Wat kan het zijn als je op de snelweg met een bocht naar links getril in je stuur krijgt? net alsof je over kleine hobbeltjes rijdt.
Het gaat hier dan om een snelheid van boven de 140 km/u en een redelijke bocht naar links.
naar rechts is geen probleem. zal allemaal in verband staan met het probleem dat mijn auto erg spoort.
Hoe oud is de accu? Heb je eerder electra en/of startproblemen gehad?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Gokhan03 het volgende:
Vandaag was het zover. Ik reed even naar de gamma en het viel me op dat de accu lampje heel dof begon te branden. Op een gegeven moment viel alles 1 voor 1 uit. Dus ASC en ABS, Airbag(lampjes gingen aan). Verbruiksmeter viel weg en uiteindelijk deed mijn verlichting het niet meer maar draaide alleen de motor.
Kortom... accu laadde niet meer op![]()
Op internet lees ik dat het of de dynamo is of de spanningsregelaar. Het probleem is opeens ontstaan dus lijkt het mij dat het niet de dynamo is.
Wat zeggen jullie?
2 maanden terug een lege accu(niet leeg maar niet genoeg dat hij kon starten) maar dat was omdat ik bezig was aan de auto en de contact 1 uur aan liet met mn verlichting aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe oud is de accu? Heb je eerder electra en/of startproblemen gehad?
Hij doet nu niets meer. Alleen klokje brand nog :'')quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk dynamo..
Meet eens of ie spanning levert..
(ff overstarten natuurlijk)
Het kan wel opeens dood gaat, maar het kan ook goed zijn dat er een kabelbreuk is tussen je dynamo en accu.. Meten is Weten lengggquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hij doet nu niets meer. Alleen klokje brand nog :'')
Bij mn oude E39 had ik het probleem dat de dynamo aan het sterven was. Dus laadde de dynamo zo langzaam dat ik soms bij korte ritjes een lege accu had. Wanneer ik een ritje op de snelweg maakte, was hij weer "opgeladen".
Nu is dit echt opeens gekomen. Gisteren deed alles het nog goed maar vandaag laadde de accu helemaal niet op. Een dynamo gaat toch niet opeens kapot?
heb de mijne gisteren weer gefixt, vorige week was me rechter aan de beurt..quote:Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Kut mn linker koplamp heeft het weer eens begeven
Komt toch in Dld weinig voor dat ze hem er zo voor gooien, waren het Duitsers?quote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef Maharbal het volgende:
Was afgelopen week erg blij dat ik er een setje Brembo's onder heb liggen.
Ik kwam vrolijk aantuffen met 220 km/u (Autobahn), schiet zo'n josti 'm er ineens voor met 120. Als 'ie dat ruim optijd had gedaan was ik minder pissed geweest, maar dit was letterlijk ongeveer 10 autolengtes voor mij. Wat een achterlijke randdebiel. Het gebeurt daar wel vaker, maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat deed terwijl ik al zo dichtbij was.
Uiteraard heb ik 'm daarna vrolijk getrakteerd op groot licht, een middelvinger en getoeter.
Ergste was, dat was de tweede keer dat dat gebeurde binnen 2 min. Ervoor was het een vrachtwagen (!!!).
Ja, dat was het meest ongelooflijke. Het waren gewoon duitsers.quote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt toch in Dld weinig voor dat ze hem er zo voor gooien, waren het Duitsers?
Als je 220 rijdt moet je niet raar kijken dat er eens ééntje tussenzit die dat niet doorheeft.quote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, dat was het meest ongelooflijke. Het waren gewoon Duitsers.
Toevallig ook een vrouw in die auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |