abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103923255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat voor auto heb je dan?
Shame on you. Volg mijn topics nou eens een keertje :6

Een Golf Mk2 met een Mk3 1.9 TDI 110PK blok en Golf 5 Interieur met Mk3 Dashboard.. :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_103923464
Zucht!
Facts don't care about your feelings
pi_103923821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht!
:6
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  donderdag 3 november 2011 @ 19:41:50 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103926003
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Shame on you. Volg mijn topics nou eens een keertje :6

Een Golf Mk2 met een Mk3 1.9 TDI 110PK blok en Golf 5 Interieur met Mk3 Dashboard.. :D
En ook nog die Ster toch? Maar goed dat je niet hier woont, je had elke dag van al die zeuren hiero commentaar gehad waarom je zoveel auto's hebt en of je die niet hier voor de deur wil parkeren want "dit is mijn plekje".
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
pi_103926190
Turq zet ze gewoon in de voortuin :')
pi_103926199
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En ook nog die Ster toch? Maar goed dat je niet hier woont, je had elke dag van al die zeuren hiero commentaar gehad waarom je zoveel auto's hebt en of je die niet hier voor de deur wil parkeren want "dit is mijn plekje".
Heb geen Benz meer.. :') Weg met da sloom ding..
Quote van Tjabbo:
pi_103926207
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Turq zet ze gewoon in de voortuin :')
Nee, alleen de Golf.. BMW ligt @ de garage..
Quote van Tjabbo:
pi_103926233
Waarom ligt je bmw in de garage dan? Iets gebeurd turq?
  donderdag 3 november 2011 @ 20:37:34 #34
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103929539
Die Benz weg. Hmm. En had je er die net luxe leren bekleding in gezet en de electriek van de stoelen aangesloten enzo.
Is een Amerikaanse auto niet wat voor je? Zo'n Dodge Charger bijvoorbeeld, of een Pontiac Firebird.... echt zo'n sleutelbak.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_103931890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef Gokhan03 het volgende:
Waarom ligt je bmw in de garage dan? Iets gebeurd turq?
De auto heeft altijd al @ garage geslapen..
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Benz weg. Hmm. En had je er die net luxe leren bekleding in gezet en de electriek van de stoelen aangesloten enzo.
Is een Amerikaanse auto niet wat voor je? Zo'n Dodge Charger bijvoorbeeld, of een Pontiac Firebird.... echt zo'n sleutelbak.
Gaar dingk, 3.0 6 cilinder en maar 110PK..
Quote van Tjabbo:
pi_103932216
En gaat nooit stuk.... je gaat toch ook niet scheuren in een Mercedes?
  donderdag 3 november 2011 @ 22:27:33 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103937001
Een Ster is om je je deftig te vervoeren. :Y
Werkplek
(zelfst. naamw.)
  donderdag 3 november 2011 @ 22:39:39 #38
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_103937882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Ster is om je je deftig te vervoeren. :Y
Taxi heet dat :')
pi_103939191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef YoshiBignose het volgende:
En gaat nooit stuk.... je gaat toch ook niet scheuren in een Mercedes?
Maar inhalen is ook een drama..
Quote van Tjabbo:
pi_103939200
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Taxi heet dat :')
Juist.
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 4 november 2011 @ 08:55:28 #41
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103947555
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Maar inhalen is ook een drama..
Inhalen doe je alleen op de snelweg. Op 80km wegen geeft dat toch amper winst. Ja hoera je staat 30 seconden eerder bij het volgende stoplicht dan de ander, hmmtsja...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_103950365
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Inhalen doe je alleen op de snelweg. Op 80km wegen geeft dat toch amper winst. Ja hoera je staat 30 seconden eerder bij het volgende stoplicht dan de ander, hmmtsja...
Slechts een klein stapje in het kwartier of meer dat ik uiteindelijk eerder thuis ben O+
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:03:30 #43
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103954233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:51 schreef rival het volgende:

[..]

Slechts een klein stapje in het kwartier of meer dat ik uiteindelijk eerder thuis ben O+
:D

't is maar goed dat jij nooit met mij meerijdt, je vreet je helemaal op dan. :+

Het nieuwe rijden icm uiterst defensief rijden icm het materiaal niet onnodig willen afbeulen doet mij soepeltjes en beheerst voortbewegen. Je kunt bij mij praktisch een kopje thee drinken onder het rijden, je morst geen druppel.

Snelheidsboetes loop ik dus ook altijd alleen maar op doordat ik - alweer door het nieuwe rijden - netjes met gas los op de motor afremmend een dorpje of een of ander woonwijk insuis, en de kutflitser staat net achter het 50 of 70 bord in de bosjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 04-11-2011 14:10:47 ]
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_103955235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

nee die tijd heb ik wel gehad... ik besef ondertussen wel dat niet iedereen snel ergens aan wilt komen... maar als ik ergens de ruimte heb haal ik in :)
pi_103956872
quote:

[..]

Het nieuwe rijden icm uiterst defensief rijden icm het materiaal niet onnodig willen afbeulen doet mij soepeltjes en beheerst voortbewegen. Je kunt bij mij praktisch een kopje thee drinken onder het rijden, je morst geen druppel.

Snelheidsboetes loop ik dus ook altijd alleen maar op doordat ik - alweer door het nieuwe rijden - netjes met gas los op de motor afremmend een dorpje of een of ander woonwijk insuis, en de kutflitser staat net achter het 50 of 70 bord in de bosjes.
"Defensief' rijden. Dat vind ik altijd zo'n kulterm voor mensen die eigenlijk te onzeker zijn in het verkeer.

Als ik voorrang heb, heb ik voorrang.
pi_103957584
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

"Defensief' rijden. Dat vind ik altijd zo'n kulterm voor mensen die eigenlijk te onzeker zijn in het verkeer.

Als ik voorrang heb, heb ik voorrang.
van die mensen voor je die gaan remmen terwijl je voorrang hebt, alleen maar omdat iemand met een beetje vaart aan komt rijden ;( (maak er andersom natuurlijk ook gebruik van :+ )
pi_103960425
Ja gewoon toeterend vol gas met alarmlichten dat kruispunt op en dan remmen ze wel hoor. Tenzij je dus een mongool hebt die niet oplet pfff van die idioten mag je rijbewijs afnemen :')

quote:

[..]

Er is een verschil tussen soepeltjes en beheerst, of gewoon rijden als een bejaarde slak. In een 7-serie ga je ook niet elke bocht in hoeken, dan cruise je gewoon, maar ik zorg er altijd wel gewoon voor dat ik met het verkeer mee rijd. Niet dat iedereen je in moet halen omdat je kinderen jenga willen spelen op de achterbank 8)7 :')
pi_103960713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja gewoon toeterend vol gas met alarmlichten dat kruispunt op en dan remmen ze wel hoor. Tenzij je dus een mongool hebt die niet oplet pfff van die idioten mag je rijbewijs afnemen :')

[..]

Er is een verschil tussen soepeltjes en beheerst, of gewoon rijden als een bejaarde slak. In een 7-serie ga je ook niet elke bocht in hoeken, dan cruise je gewoon, maar ik zorg er altijd wel gewoon voor dat ik met het verkeer mee rijd. Niet dat iedereen je in moet halen omdat je kinderen jenga willen spelen op de achterbank 8)7 :')
_O-
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:49:18 #49
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103964876
Nou ik rijd ook niet als een slak hoor. Gewoon 110, 120 op de snelweg, lekker cruisen, relaxt man!
Kost ook niet zoveel benzine. Al dat gedrang en geplak op de linkerbaan, asjeblieft zeg.
's middags naar huis rijd ik wel harder, 130, ook omdat er vaak meer ruimte is.

Soms trap ik 's ochtends richting werk pas voor het eerst een keer op de rem bij een stel stoplichten 30 km verderop. Al die tijd door anticiperen niet eerder hoeven remmen.
Netjes vind ik dat.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_103971991
Ja was het allemaal maar een kwestie van anticiperen. 30 km rijden zonder te remmen kan ik nooit lukken, dan zou alles een soort groene golf van m'n huis af moeten zijn. Zo min mogelijk remmen op je motor afremmen is leuk, maar ook niet altijd even handig. Heb dat iemand in de file ook zien doen .... gast erachter zag dus niet dat z;n snelheid ineens afnam door terug te schakelen want er waren geen remlichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')