abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103863394
Zoals de TT al zegt...

is Google+ al officieel een fail? Iedereen twittert en facebookt rustig door en Google+ lijkt in mijn beleving al een heel stuk afgedreven zijn.

De mensen in mijn FB lijst die met veel bombarie afscheid hebben genomen van FB en naar Google gingen (eentje inclusief een afscheidsbrief van 2 A4'tjes :') ) zijn weer terug bij FB alsof ze nooit zijn weg geweest.

Is dit ook jullie beleving of wordt in jullie omgeving Google+ wel meer gebruikt?
  woensdag 2 november 2011 @ 07:06:12 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_103863430
Ik kijk er inmiddels dagelijks :s). Maar facebook gebruik ik ook nog steeds.
pi_103863480
Ik vind er nog niet veel aan. Maar misschien komt dat nog. Ik blijf de ontwikkelingen wel in de gaten houden.
pi_103863646
Nog helemaal niks met Google+ gedaan, en zie mij zelf dat ook niet snel doen.
Voor mij is het een hele korte hype geweest die ik aan mij zelf voor bij heb laten gaan.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  woensdag 2 november 2011 @ 08:02:18 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_103863790
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk er inmiddels dagelijks :s). Maar facebook gebruik ik ook nog steeds.
Ik heb een periode veel gepost, maar kreeg erg weinig respons. Dus nu is het een stuk minder.
Life is what you make it.
pi_103863819
Heb Google+ maar heb in het verleden nauwelijks gebruikt. En nu... oh ja, ik heb Google+
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 2 november 2011 @ 08:13:59 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103863894
Ik ken hooguit 3 mensen die + gebruiken. Lijkt me ook niet echt de moeite waard om er tijd in de investeren als je account zonder reden verwijderd kan worden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103863929
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?

BIng lukt ook maar niet voor MS bijvoorbeeld.
  Boks-Chick woensdag 2 november 2011 @ 08:25:56 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103864035
Ik heb een account, maar moet zeggen dat ik er zelden nog kom :o
lolwut
pi_103864068
Google+ is toch nog maar in test fase, of niet?
Kan me voorstellen dat ze het dan nog niet zwaar promoten.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat het sowieso een flinke uitdaging is om de user base bij Facebook weg te lokken. Mensen hebben toch niet graag meerdere social networks, waarmee ze communiceren met hun netwerk.
pi_103864212
Ze hadden toch laatst al een persbericht dat ze + weer gingen uitfaseren? Net als [hoe heette die mislukte twitterkloon ook al weer?]
pi_103864227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:29 schreef STING het volgende:
Google+ is toch nog maar in test fase, of niet?
Kan me voorstellen dat ze het dan nog niet zwaar promoten.

Invitation only is al lang weg gehaald en zelfs dat is natuurlijk alleen om schaarste en hype te maken.
Mensen echt in een beta laten werken geeft een slechte user experience
pi_103864231
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hadden toch laatst al een persbericht dat ze + weer gingen uitfaseren? Net als [hoe heette die mislukte twitterkloon ook al weer?]
Dat ging over Google Buzz geloof ik.
pi_103864265
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:41 schreef STING het volgende:

[..]

Dat ging over Google Buzz geloof ik.
Ohja Buzz. Maar ik dacht dat ze daarin ook aankondigden een heleboel andere geflopte diensten te gaan uitfaseren...
  woensdag 2 november 2011 @ 08:47:27 #15
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_103864332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?

Ik neig naar de laatste, maar een goede onderbouwing heb ik daar niet voor.
pi_103864362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ohja Buzz. Maar ik dacht dat ze daarin ook aankondigden een heleboel andere geflopte diensten te gaan uitfaseren...
Klopt: http://tweakers.net/nieuw(...)search-en-jaiku.html
  woensdag 2 november 2011 @ 09:05:27 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103864633
Er is nog steeds geen serieuze API, dus zullen er ook niet veel applicaties en integratie voor komen.

Ik kijk er wel eens, dan heeft iemand wel weer een nieuw lolcat plaatje gezet en that's it :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_103864712
Ze zijn net te laat gekomen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103864724
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze zijn net te laat gekomen.
Denk het ook ja. Maar you never know, Facebook kwam ook, toen er al social networks zoals MySpace bestonden.
pi_103864749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:09 schreef STING het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Maar you never know, Facebook kwam ook, toen er al social networks zoals MySpace bestonden.
Ja maar zij hadden destijds de X-factor. Nu heeft iedereen Facebook en nu komt Google+. Ik gebruik best veel van Google maar ik zie de meerwaarde van + niet.
pi_103864796
quote:

Het probleem met beiden is gewoon: Ze zijn niet de eersten.
pi_103864800
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja maar zij hadden destijds de X-factor. Nu heeft iedereen Facebook en nu komt Google+. Ik gebruik best veel van Google maar ik zie de meerwaarde van + niet.
Je moet inderdaad ook wel met iets heel unieks en gewild komen op dit gebied, om marktaandeel van Facebook af te wenden. Net zoals Hyves dat nu moet doen, ten opzichte van Facebook, om te kunnen overleven. Al denk ik niet dat Hyves dat gaat lukken.
pi_103864813
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het probleem met beiden is gewoon: Ze zijn niet de eersten.
Dat was de google zoekmachine en Facebook ook niet.
MyScpace was echt al serieus groot en altavista en yahoo ook.
pi_103864819
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat was dus die X-factor, het Unique Selling Point.
pi_103864820
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef STING het volgende:

[..]

Je moet inderdaad ook wel met iets heel unieks en gewild komen op dit gebied, om marktaandeel van Facebook af te wenden. Net zoals Hyves dat nu moet doen, ten opzichte van Facebook, om te kunnen overleven. Al denk ik niet dat Hyves dat gaat lukken.
Leeft Hyves nog? Over slechte investeringen gesproken van de Telegraaf.
pi_103864866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar die waren significant beter.
pi_103864892
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat was dus die X-factor, het Unique Selling Point.
Dat denk ik ook. Iets waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen en waarbij ik het gevoel heb dat het ook zo over kan zijn. Een uiterst instabiele markt waarbij de makers je graag anders doen geloven.

Hele grote sites die in enkele jaren/maanden van marktleider in vergetelheid vervallen.
Myspace, Altavista, Ilse en startpagina om er maar een paar te noemen.

MSN messenger waar bij mij afgezien van mijn moeder echt niemand meer zit. Vroeger moest ik mensen uit mijn lijst gooien om ruimte te maken. ;(
pi_103864921
Hmmm, msn gebruik ik nog best veel.
pi_103864923
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Maar die waren significant beter.
Niet mee eens. Beter maat niet significant. Dat zijn ze nu misschien vergeleken met .... maar ook niet van de start.

Maar om het terug te brengen naar het begin..
Dat is Google+ dus niet?
pi_103865116
MSN gebruik ik nu ook een stuk minder, zeker icm whatsapp en Facebook (chat). Maarja, kip en ei verhaal, er zijn ook beduidend minder mensen online.
pi_103865181
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
MSN gebruik ik nu ook een stuk minder, zeker icm whatsapp en Facebook (chat). Maarja, kip en ei verhaal, er zijn ook beduidend minder mensen online.
Net als dat IRC zo goed als dood is ;(
Alhoewel, dat is nooit echt mainstream geweest :')
pi_103865209
uh-oh!
  woensdag 2 november 2011 @ 09:39:07 #34
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_103865326
Het is denk ik ook het creëren van een hype. Wat maakte Facebook nou zoveel beter dan Hyves? Het enige wat ik kan bedenken is dat het internationaal is en dat velen het design van Hyves te kinderachtig vonden.
pi_103865526
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef McCandless het volgende:
Het is denk ik ook het creëren van een hype. Wat maakte Facebook nou zoveel beter dan Hyves? Het enige wat ik kan bedenken is dat het internationaal is en dat velen het design van Hyves te kinderachtig vonden.
Bij mij (ik kan natuurlijk alleen voor mij persoonlijk spreken), begon het met het gemis van bijvoorbeeld mijn familie in NY die uiteraard niet op hyves zaten maar wel op FB.
Enkele buitenlandse kennissen en FB was dus puur voor hun.

Dan blijken er al wat meer nederlandse vrienden op te zitten dus die voeg je toe.
Het gaat een beetje lopen onder vrienden, steeds meer eigenlijk in vrij korte tijd.
Mensen vinden het fijn dat ze van de status updates af zijn van hun 13 jarige buurmeisje die ze ooit hebben toegevoegd hebben op hyves maar toch ook niet willen verwijdern.

Op een gegeven moment vaker gehoord dat mensen Hyves houden voor de rommel maar dat ze FB echt schoon houden. Geen vage mensen meer en geen collega's die moeten het namelijk met linkedin doen.

Ik heb hetzelfde. FB voor vrienden en Linkedin voor werk.

Misschien verstandig en volwassen geworden in social media gebruik? Leer proces nodig?

Tot het punt dat er niks meer was op hyves en account weg kon.
pi_103865833
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:33 schreef STING het volgende:

[..]

Net als dat IRC zo goed als dood is ;(
Alhoewel, dat is nooit echt mainstream geweest :')
IRC heeft toch wel gouden tijden gekend, en in het begin was het ook erg leuk.
Inmiddels kom ik er nooit meer.
Sowieso worden we overspoeld met social media
Juin uit Eigen Tuin!
pi_103865853
Hoewel in mijn omgeving niemand serieus Google+ gebruikt, denk ik niet dat dit dezelfde dood als Buzz of Wave zal sterven hoor.. Immers is het voor Google maar al te makkelijk om van GMail, Docs, Agenda, etc. een onderdeel binnen Google+ te maken en dan heb je je actieve gebruikers zo te pakken.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:01:01 #38
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_103865889
Google+ :')

Wat een kutsysteem zeg.
pi_103865909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Google+ :')

Wat een kutsysteem zeg.
Want?
pi_103865933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bij mij (ik kan natuurlijk alleen voor mij persoonlijk spreken), begon het met het gemis van bijvoorbeeld mijn familie in NY die uiteraard niet op hyves zaten maar wel op FB.
Enkele buitenlandse kennissen en FB was dus puur voor hun.

Dan blijken er al wat meer nederlandse vrienden op te zitten dus die voeg je toe.
Het gaat een beetje lopen onder vrienden, steeds meer eigenlijk in vrij korte tijd.
Mensen vinden het fijn dat ze van de status updates af zijn van hun 13 jarige buurmeisje die ze ooit hebben toegevoegd hebben op hyves maar toch ook niet willen verwijdern.

Op een gegeven moment vaker gehoord dat mensen Hyves houden voor de rommel maar dat ze FB echt schoon houden. Geen vage mensen meer en geen collega's die moeten het namelijk met linkedin doen.

Ik heb hetzelfde. FB voor vrienden en Linkedin voor werk.

Misschien verstandig en volwassen geworden in social media gebruik? Leer proces nodig?

Tot het punt dat er niks meer was op hyves en account weg kon.
Ik stop gewoon iedereen die ik ken in FB. Beetje inflatie van het woord "vriend", maar ja ...
pi_103865941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:58 schreef Symphonic het volgende:

Sowieso worden we overspoeld met social media
Worden we overspoeld of trekken we het naar ons toe?
Feitelijk maken ze toch een platform en is het aan de mens om het te gebruiken?
pi_103865963
Google + heeft zeker wel potentie. Als ze er een marketing budget tegenaan gooien kunnen ze nog best wat bereiken.

Een briljante groeistrategie als bij facebook is helaas niet (meer) mogelijk.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:07:09 #43
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_103866044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:59 schreef Ireyon het volgende:
Hoewel in mijn omgeving niemand serieus Google+ gebruikt, denk ik niet dat dit dezelfde dood als Buzz of Wave zal sterven hoor.. Immers is het voor Google maar al te makkelijk om van GMail, Docs, Agenda, etc. een onderdeel binnen Google+ te maken en dan heb je je actieve gebruikers zo te pakken.
Dat is wellicht wel het grote voordeel: alles onder één dak. Als al m'n vrienden en kennissen op Google+ zouden zitten, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer gebruik van maken, dat is nu niet het geval, dus heb ik ook geen reden om er op te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door McCandless op 02-11-2011 16:57:15 ]
pi_103879250
:')
pi_104199136
quote:
Interessant artikel.

Ongelooflijk dat ze early adaptors eigenhandig de nek hebben omgedraaid. Je zou denken dat ze bij Google wel genoeg middelen hebben om een product fatsoenlijk in de markt te zetten.
pi_104228635
Google+ is gewoon een aftreksel van Facebook en doomed to fail. Probeerden ze het eerst nog met Google Buzz en nu dus dit.

Zelfde geld voor Chrome OS en bijvoorbeeld Google Buzz, Buzz was al dood en Chrome OS zal nooit van de grond komen. De markt is al te veel verzadigd met andere OS'en.
pi_104229291
ik zie ook nog niet veel activiteit... Toen het net uitkwam wel een aantal mensen toegevoegd, maar zie nog maar 1 'vriend' regelmatig wat posten :') En volgens mij doet ie dat ook nog met een of ander automatisch progje dat tegelijk naar facebook, twitter en dus ook google+ post.
pi_104233665
Ze zouden al heel ver komen als ze standaard integratie met andere social media zouden leveren. Dan gaan mensen het vanzelf meer gebruiken.
  vrijdag 11 november 2011 @ 06:44:19 #50
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104233688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 06:34 schreef Devv het volgende:
Ze zouden al heel ver komen als ze standaard integratie met andere social media zouden leveren. Dan gaan mensen het vanzelf meer gebruiken.
Inderdaad :s).
pi_104233906
Ik had gisteren een mail van Google dat het nu voor breder publiek toegankelijk is.

Ik pas :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_104233912
Ach... Of Facebook je privacy nou naar de klote helpt of Google.... Same difference.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:08 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104237203
quote:
Google heeft het zelf verpest door te denken dat Facebook 'gewoon' een social networking site is, en ze hebben zelf gedacht ook wel even een social networking site te bouwen die beter was.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_104300862
Ik heb zelf het idee dat google+ gaat floppen. Heb zelf een account maar heb maar een paar vrienden. Laat die vrienden en ikzelf nu net allemaal nerden zijn die zo'n account hebben. Wij hebben namelijk een account omdat we het pc-nieuws in de gaten houden. De sociale meiden die iedereen wil volgen kennen google+ niet enja als die daar niet te vinden zijn zal de rest ook niet volgen.
pi_104313568
Het probleem is inderdaad ook dat iedereen al ergens anders zit (Facebook of Hyves). Ik ken eigenlijk weinig mensen die ook nog eens Google+ hebben. En dat is toch redelijk essentieel om een sociaal netwerk op te zetten...

Daarnaast vind ik de interface van Google+ ook niet echt intuïtief.
pi_104457759
Ik gebruik het dagelijks.

En ik denk dat de drukte nog wel komt. Facebook zat ook niet van de een op de andere dag vol mensen.
pi_105025772
Het is ook erg jammer dat de Google+ API nog in de kinderschoenen staat. Op dat vlak is nog wel winst te behalen.
  woensdag 30 november 2011 @ 21:58:51 #58
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 30 november 2011 @ 22:51:59 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_105029893
Keek net voor de lol even. Denk dat circles e.d. wel handig zou zijn als je 1000+ vrienden heb. Verder vind ik het maar ruk, Heb het sinds je je kan aanmelden daar en tot op heden 4 vrienden.

Op de eerste plaats gebruik je die social zooi om in contact te staan met mensen, de rest is bijzaak. Als er een massa emigratie plaatsvindt naar + ga ik wel mee.
Mai pben rai~!
pi_105039257
Ik denk dat het succes van google+ ook nog voor een groot deel afhankelijk is van het gebruik van gmail. Gmail wordt veel gebruikt, maar nou niet per se door de facebook/hyves doelgroep.

Vooral onder de jongere mensen zijn er nog erg veel met een hotmail account en dat verlaagt de drempel naar google+. Google+ heeft daarnaast niet echt dezelfde stijl als facebook/hyves en spreekt daardoor andere mensen aan.

Ook is er een beetje sprake van overkill. Kijk eens naar een fok nieuwsbericht. De buttons die ik zie:
- Hyves (Respect)
- Facebook (Aanraden)
- Google+ (+1)
- Twitter
- ekudos (nooit v gehoord btw)
- nujij
- en dan heb je nog een andere knop waarmee je het op 300 manieren kan delen.
Eerst denken, dan typen
pi_105044566
Laatst kreeg ik als ik op de 'photos' bar klikte een heel mooi overzicht van alle foto's uit m'n streams. Maar als ik er nu op klik krijg ik alleen de profielfoto's van de mensen in m'n 'friends' circle -O- ..

Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen?
pi_105287023
Volgens mij werkt het allemaal super als je weet hoe, maar werkt het niet intuitief.
pi_105287123
Ik irriteer me vreselijk aan de bar op google met:
quote:
Klik hier om te beginnen met delen op Google+

Optyfen met nutteloze bars. Nu ga ik nog hopen dat het afsterft.
pi_105287200
Google maakt telkens dezelfde fouten met die social apps van ze. Ze laten maar een beperkt aantal mensen toe in het begin.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_105287481
Ik kan niet tegen AL die koppelingen. Ik heb een zakelijk account voor Adsense, Analytics, e.d.

En een prive account voor YouTube, Google+, Android en Google Talk.

Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.

Ook als ik dus op werk zakelijk ingelogd ben, blijf ik die balk krijgen van begin nu met Google+ terwijl ik het dus allang heb.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:15:05 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105287508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.
Extreem hatelijk dit ja :r
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 7 december 2011 @ 12:28:39 #67
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_105290143
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Ik kan niet tegen AL die koppelingen. Ik heb een zakelijk account voor Adsense, Analytics, e.d.

En een prive account voor YouTube, Google+, Android en Google Talk.

Ook als ik dus op werk zakelijk ingelogd ben, blijf ik die balk krijgen van begin nu met Google+ terwijl ik het dus allang heb.
Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.
Life is what you make it.
pi_105294019
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.
Een nu nog beta-versie van Chrome laat je dit doen in dezelfde browser volgens mij. Vast iemand die daar meer over weet.
pi_105294149
In de nieuwste Android kan ik al "schakelen" tussen accounts.
pi_105294432
Volgens de BBC is Google+ dood! Ik zie steeds minder activiteiten op G+
pi_105356359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 06:59 schreef Godtje het volgende:
De mensen in mijn FB lijst die met veel bombarie afscheid hebben genomen van FB en naar Google gingen (eentje inclusief een afscheidsbrief van 2 A4'tjes :') ) zijn weer terug bij FB alsof ze nooit zijn weg geweest.
:') _O- .

Thanks, I needed that.
pi_105357385
Facebook is wat Google 10 jaar geleden was. Er valt op dit moment niet tegenop te concurreren. Facebook is zelfs het ooit ongenaakbaar geachte Hyves aan het elimineren. Hyves is langzaam het nieuwe CU2 aan het worden (alleen nog maar kleuters, huisdieren, pasgeboren baby's en nep profielen).
pi_105357663
Er komt een moment dat G+ Facebook kapot gaat maken. Ik blijf er bij, ondanks al die verhalen dat het deaud is :P
pi_105357986
Ik geloof ook niet dat de strijd al gestreden is. Google+ is pas begonnen. Die haken echt nog wel aan. Ze hebben dezelfde machtspositie als Microsoft.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:02:56 #75
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105359285
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik het dagelijks.

En ik denk dat de drukte nog wel komt. Facebook zat ook niet van de een op de andere dag vol mensen.
Das waar, en toen was er ook al MySpace. Maar ik vindt Google + onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk vergeleken met Facebook. En het feit dat Google het zo hardt door probeert te drukken vind ik niet fijn, zoals in Gmail. Dat deden ze ook met Chrome op Youtube, en Chrome is ook niet echt aangeslagen, iig minder gebruikers dan de andere browsers.
pi_105359287
Google+ kán gewoon niet gaan falen. Google is Google.com, nog altijd de meest bezochte website, Google is Youtube.com, de op 2 na meest bezochte website en Google is Android, het meestgebruikte mobiele besturingssysteem. Mochten de mensen niet vrijwillig naar Google+ komen dan hebben ze nog genoeg middelen om ze vriendelijk doch dringend naar Google+ te forceren, me dunkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')