abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104233906
Ik had gisteren een mail van Google dat het nu voor breder publiek toegankelijk is.

Ik pas :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_104233912
Ach... Of Facebook je privacy nou naar de klote helpt of Google.... Same difference.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:08 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104237203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?
Google heeft het zelf verpest door te denken dat Facebook 'gewoon' een social networking site is, en ze hebben zelf gedacht ook wel even een social networking site te bouwen die beter was.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_104300862
Ik heb zelf het idee dat google+ gaat floppen. Heb zelf een account maar heb maar een paar vrienden. Laat die vrienden en ikzelf nu net allemaal nerden zijn die zo'n account hebben. Wij hebben namelijk een account omdat we het pc-nieuws in de gaten houden. De sociale meiden die iedereen wil volgen kennen google+ niet enja als die daar niet te vinden zijn zal de rest ook niet volgen.
pi_104313568
Het probleem is inderdaad ook dat iedereen al ergens anders zit (Facebook of Hyves). Ik ken eigenlijk weinig mensen die ook nog eens Google+ hebben. En dat is toch redelijk essentieel om een sociaal netwerk op te zetten...

Daarnaast vind ik de interface van Google+ ook niet echt intuïtief.
pi_104457759
Ik gebruik het dagelijks.

En ik denk dat de drukte nog wel komt. Facebook zat ook niet van de een op de andere dag vol mensen.
pi_105025772
Het is ook erg jammer dat de Google+ API nog in de kinderschoenen staat. Op dat vlak is nog wel winst te behalen.
  woensdag 30 november 2011 @ 21:58:51 #58
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 30 november 2011 @ 22:51:59 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_105029893
Keek net voor de lol even. Denk dat circles e.d. wel handig zou zijn als je 1000+ vrienden heb. Verder vind ik het maar ruk, Heb het sinds je je kan aanmelden daar en tot op heden 4 vrienden.

Op de eerste plaats gebruik je die social zooi om in contact te staan met mensen, de rest is bijzaak. Als er een massa emigratie plaatsvindt naar + ga ik wel mee.
Mai pben rai~!
pi_105039257
Ik denk dat het succes van google+ ook nog voor een groot deel afhankelijk is van het gebruik van gmail. Gmail wordt veel gebruikt, maar nou niet per se door de facebook/hyves doelgroep.

Vooral onder de jongere mensen zijn er nog erg veel met een hotmail account en dat verlaagt de drempel naar google+. Google+ heeft daarnaast niet echt dezelfde stijl als facebook/hyves en spreekt daardoor andere mensen aan.

Ook is er een beetje sprake van overkill. Kijk eens naar een fok nieuwsbericht. De buttons die ik zie:
- Hyves (Respect)
- Facebook (Aanraden)
- Google+ (+1)
- Twitter
- ekudos (nooit v gehoord btw)
- nujij
- en dan heb je nog een andere knop waarmee je het op 300 manieren kan delen.
Eerst denken, dan typen
pi_105044566
Laatst kreeg ik als ik op de 'photos' bar klikte een heel mooi overzicht van alle foto's uit m'n streams. Maar als ik er nu op klik krijg ik alleen de profielfoto's van de mensen in m'n 'friends' circle -O- ..

Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen?
pi_105287023
Volgens mij werkt het allemaal super als je weet hoe, maar werkt het niet intuitief.
pi_105287123
Ik irriteer me vreselijk aan de bar op google met:
quote:
Klik hier om te beginnen met delen op Google+

Optyfen met nutteloze bars. Nu ga ik nog hopen dat het afsterft.
pi_105287200
Google maakt telkens dezelfde fouten met die social apps van ze. Ze laten maar een beperkt aantal mensen toe in het begin.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_105287481
Ik kan niet tegen AL die koppelingen. Ik heb een zakelijk account voor Adsense, Analytics, e.d.

En een prive account voor YouTube, Google+, Android en Google Talk.

Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.

Ook als ik dus op werk zakelijk ingelogd ben, blijf ik die balk krijgen van begin nu met Google+ terwijl ik het dus allang heb.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:15:05 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105287508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.
Extreem hatelijk dit ja :r
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 7 december 2011 @ 12:28:39 #67
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_105290143
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Ik kan niet tegen AL die koppelingen. Ik heb een zakelijk account voor Adsense, Analytics, e.d.

En een prive account voor YouTube, Google+, Android en Google Talk.

Ook als ik dus op werk zakelijk ingelogd ben, blijf ik die balk krijgen van begin nu met Google+ terwijl ik het dus allang heb.
Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.
Life is what you make it.
pi_105294019
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.
Een nu nog beta-versie van Chrome laat je dit doen in dezelfde browser volgens mij. Vast iemand die daar meer over weet.
pi_105294149
In de nieuwste Android kan ik al "schakelen" tussen accounts.
pi_105294432
Volgens de BBC is Google+ dood! Ik zie steeds minder activiteiten op G+
pi_105356359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 06:59 schreef Godtje het volgende:
De mensen in mijn FB lijst die met veel bombarie afscheid hebben genomen van FB en naar Google gingen (eentje inclusief een afscheidsbrief van 2 A4'tjes :') ) zijn weer terug bij FB alsof ze nooit zijn weg geweest.
:') _O- .

Thanks, I needed that.
pi_105357385
Facebook is wat Google 10 jaar geleden was. Er valt op dit moment niet tegenop te concurreren. Facebook is zelfs het ooit ongenaakbaar geachte Hyves aan het elimineren. Hyves is langzaam het nieuwe CU2 aan het worden (alleen nog maar kleuters, huisdieren, pasgeboren baby's en nep profielen).
pi_105357663
Er komt een moment dat G+ Facebook kapot gaat maken. Ik blijf er bij, ondanks al die verhalen dat het deaud is :P
pi_105357986
Ik geloof ook niet dat de strijd al gestreden is. Google+ is pas begonnen. Die haken echt nog wel aan. Ze hebben dezelfde machtspositie als Microsoft.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:02:56 #75
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105359285
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik het dagelijks.

En ik denk dat de drukte nog wel komt. Facebook zat ook niet van de een op de andere dag vol mensen.
Das waar, en toen was er ook al MySpace. Maar ik vindt Google + onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk vergeleken met Facebook. En het feit dat Google het zo hardt door probeert te drukken vind ik niet fijn, zoals in Gmail. Dat deden ze ook met Chrome op Youtube, en Chrome is ook niet echt aangeslagen, iig minder gebruikers dan de andere browsers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')