Google heeft het zelf verpest door te denken dat Facebook 'gewoon' een social networking site is, en ze hebben zelf gedacht ook wel even een social networking site te bouwen die beter was.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
Heeft Google het zelf 'verpest' of kan je hypes/populariteit op internet niet sturen?
Optyfen met nutteloze bars. Nu ga ik nog hopen dat het afsterft.quote:Klik hier om te beginnen met delen op Google+
Extreem hatelijk dit jaquote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.
Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
Ik kan niet tegen AL die koppelingen. Ik heb een zakelijk account voor Adsense, Analytics, e.d.
En een prive account voor YouTube, Google+, Android en Google Talk.
Maar ik kan dus nooit ingelogd blijven op YouTube prive en Adsense zakelijk, moet altijd weer in en uitloggen.
Ook als ik dus op werk zakelijk ingelogd ben, blijf ik die balk krijgen van begin nu met Google+ terwijl ik het dus allang heb.
Een nu nog beta-versie van Chrome laat je dit doen in dezelfde browser volgens mij. Vast iemand die daar meer over weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is het een idee om een zakelijke en een privébrowser te gebruiken? Zo die ik het en daar ben ik erg tevreden over. Alle cookies / lastpasswachtwoorden zijn dan gewoon gescheiden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 06:59 schreef Godtje het volgende:
De mensen in mijn FB lijst die met veel bombarie afscheid hebben genomen van FB en naar Google gingen (eentje inclusief een afscheidsbrief van 2 A4'tjes) zijn weer terug bij FB alsof ze nooit zijn weg geweest.
Das waar, en toen was er ook al MySpace. Maar ik vindt Google + onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk vergeleken met Facebook. En het feit dat Google het zo hardt door probeert te drukken vind ik niet fijn, zoals in Gmail. Dat deden ze ook met Chrome op Youtube, en Chrome is ook niet echt aangeslagen, iig minder gebruikers dan de andere browsers.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik het dagelijks.
En ik denk dat de drukte nog wel komt. Facebook zat ook niet van de een op de andere dag vol mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |