abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103862382
We mogen niet toestaan dat Griekenland hetzelfde truckje gaat flikken als ijsland, namelijk met een referendum ervoor zorgen dat wij al ons geld kwijt. Stemmen natuurlijk allemaal tegen en whoosh , weg is ons geld. Wij moeten de riem om de hond heen doen, en dwingen om ons dit kunstje niet nog een keer te flikken. Ik pik dit niet meer!
pi_103862393
Ik denk niet dat onze leiders het rullevant vinden wat jij wel of niet pikt.
pi_103862446
Geeft niet, politici nemen de uitkomst van referenda toch niet serieus :')
pi_103862806
Rustig maar, voor je panikeert. In het Griekse parlement zitten 300 leden. Wil het referendum doorgang vinden, dan moeten 180 leden voor stemmen. In Papandreou's eigen partij zitten 153 leden, waarvan er 6 tegen gaan stemmen. De oppositie is ook sterk tegen. Oftewel: dat referendum komt er helemaal niet.
  woensdag 2 november 2011 @ 02:39:08 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103862981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef Tchock het volgende:
Rustig maar, voor je panikeert. In het Griekse parlement zitten 300 leden. Wil het referendum doorgang vinden, dan moeten 180 leden voor stemmen. In Papandreou's eigen partij zitten 153 leden, waarvan er 6 tegen gaan stemmen. De oppositie is ook sterk tegen. Oftewel: dat referendum komt er helemaal niet.
Heb je hier een bron voor? Zou goed nieuws zijn, maar ik neem het natuurlijk niet aan van de eerste de beste.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_103862998
ze moeten wel even heel snel die stemming gaan doen dan, wat een zooitje..
pi_103863498
ach hoe meer Griekenland van dit soort grapjes uitvoert hoe meer ze in de nesten komen en hoe sneller ze naar de ondergang gaan :P
pi_103863590
pffffff wat mij betreft geen cent er meer naar toe, Griekenland failliet laten gaan, uit de Euro knikkeren en het verlies nemen. Doet flink pijn ja, maar dan zijn we tenminste een keer duidelijk. Als die Grieken nu zelf hun eigen redding nog een keer gaan lopen verzieken omdat ze niet willen meewerken aan hun eigen redding (Lees: bezuinigen, zoals iedereen moet doen die in een schuldsanering terecht komt), kunnen ze van mij de boom in.

Het antwoord in dat referendum is immers wel duidelijk, laten wij dat dan ook zijn: Meewerken of zoek het dan maar helemaal zelf uit.
pi_103863591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:33 schreef Vhiper het volgende:
pffffff wat mij betreft geen cent er meer naar toe, Griekenland failliet laten gaan, uit de Euro knikkeren en het verlies nemen. Doet flink pijn ja, maar dan zijn we tenminste een keer duidelijk. Als die Grieken nu zelf hun eigen redding nog een keer gaan lopen verzieken omdat ze niet willen meewerken aan hun eigen redding (Lees: bezuinigen, zoals iedereen moet doen die in een schuldsanering terecht komt), kunnen ze van mij de boom in.

Het antwoord in dat referendum is immers wel duidelijk, laten wij dat dan ook zijn: Meewerken of zoek het dan maar helemaal zelf uit.
de expert heeft gesproken jongens.

:')
pi_103863671
Er lopen al heel wat topics over bv Griekenland in POL en NWS. Kijk daar eerst eens voor je een nieuw topic opent aub :).

bv maar zeker niet uitsluitend Politiek, stuur aan op een zuiver faillissement voor Griekenland
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')