Heb je hier een bron voor? Zou goed nieuws zijn, maar ik neem het natuurlijk niet aan van de eerste de beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef Tchock het volgende:
Rustig maar, voor je panikeert. In het Griekse parlement zitten 300 leden. Wil het referendum doorgang vinden, dan moeten 180 leden voor stemmen. In Papandreou's eigen partij zitten 153 leden, waarvan er 6 tegen gaan stemmen. De oppositie is ook sterk tegen. Oftewel: dat referendum komt er helemaal niet.
de expert heeft gesproken jongens.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:33 schreef Vhiper het volgende:
pffffff wat mij betreft geen cent er meer naar toe, Griekenland failliet laten gaan, uit de Euro knikkeren en het verlies nemen. Doet flink pijn ja, maar dan zijn we tenminste een keer duidelijk. Als die Grieken nu zelf hun eigen redding nog een keer gaan lopen verzieken omdat ze niet willen meewerken aan hun eigen redding (Lees: bezuinigen, zoals iedereen moet doen die in een schuldsanering terecht komt), kunnen ze van mij de boom in.
Het antwoord in dat referendum is immers wel duidelijk, laten wij dat dan ook zijn: Meewerken of zoek het dan maar helemaal zelf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |