Die hebben zeker niets opgestoken van Dieter Nuhr...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het mankement bij zulk soort vrouwen hysterici, 'de mening omdat het moet'.
Heleen van Royen is ook van dat kaliber.
Geograaf. Financieel antropoloog lijkt me ook een heel boeiend beroep. Beetje waar Luyendijk nu mee bezig is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:52 schreef Tem het volgende:
Maar goed, financieel geoloog of antropoloog
Leg uit? De briljantste econoom van het moment?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef Oidipous het volgende:
Beroepen op Stiglitz. Daar gaat haar geloofwaardigheid.
quote:Op woensdag 2 november 2011 03:15 schreef Louis22 het volgende:
Topwijf, intelligent, spontaan, betrokken en dapper. Het was te verwachten dat fokkertjes zouden denken dat het volwassen staat haar een schreeuwlelijk te noemen en te denken dat ze alleen daarom geen gelijk heeft. Inhoudelijk veegt ze de vloer aan met burgerlulletje Wester en pretentieuze pedant Engelen.
Eens. Ze was inhoudelijk erg sterk, maar ze heeft volgens mij wel wat media training nodig.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:20 schreef Louis22 het volgende:
Conclusie: inhoudelijk gaat de discussie de meeste fokkers de pet te boven, daarom kiezen ze partij voor wie er het representatiefst uitziet en tegen de inhoudelijk souvereine dame, die het ook nog eens met verve wist te brengen.
Die dominante aanpak werkt prima voor hem. Niet voor de show, maar dat maakt hem geen reet uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef Ringo het volgende:
Daaruit blijkt juist dat ie weet hoe je vrouwen moet aanpakken, en tegelijk dat die aanpak dus niet werkt.
Die is al jarenlang bezig met een kruistocht tegen de neoliberale globaliseringsbeweging. Het lijkt me evident dat zoiets in haar straatje ligt. Daarnaast lijkt het gewoon op een staaltje cherry picking, als er 30 (top)economen om een mening wordt gevraagd krijg je 30 verschillende antwoorden. Eén econoom hieruit lichten en verkondigen als 'de absolute waarheid' gaat wat mij betreft te ver.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Leg uit? De briljantste econoom van het moment?
quote:Op woensdag 2 november 2011 07:17 schreef idefixo het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)e8662d90b68a9e0df38a
Interessant terugkijkitem.
Ze was inderdaad stomvervelend. Maar je moet je ook niet laten foppen door de schoolmeestersuitstraling van Frits Wester hoor. Z'n presentatie verbloemt dat ie af en toe ook de grootste onzin verkoopt of plotsklaps een mening ergens tussendoor gooit.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Die is al jarenlang bezig met een kruistocht tegen de neoliberale globaliseringsbeweging. Het lijkt me evident dat zoiets in haar straatje ligt. Daarnaast lijkt het gewoon op een staaltje cherry picking, als er 30 (top)economen om een mening wordt gevraagd krijg je 30 verschillende antwoorden. Eén econoom hieruit lichten en verkondigen als 'de absolute waarheid' gaat wat mij betreft te ver.
Daarnaast was ze als gast gewoon erg irritant. Frits Wester beschuldigen van weinig historisch besef. Gasten in de rede vallen. Vind je het gek dat kijkers zich niet meer concentreren op de inhoud en zich gaan ergeren aan het verschrikkelijke optreden van de correspondente. Een media-vrouw nota bene, dat is nog het wrange van dit alles.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef UncleDolan het volgende:
"De Nederlandse belastingbetaler verdient dik aan Griekenland"
hahahahaahahahahaha
hhaha
haha
ahhahaha
au m'n buik
Maar wel een speciale zapservice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |