.
Die van de uitzending van 1 November? Ik vind haar beredeneringen erg logisch. Die van die VVD-pipo van 2 november is alleen pappen en nathouden zo typisch. Zijn plannen zijn helemaal geen oplossingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef Tem het volgende:
Is dat gare wijf opeens Griekenland deskundige?
ach nee toch,quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Zet gewoon Maarten van Rossem of zijn zus naast dat manische wijf.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Specularium het volgende:
Tegenover manische wijven had ik nog steeds graag Theo van Gogh gezien.
Die kon dat hebben.
Die wél.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Die CNN reporter is fucking hawt!
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef UncleDolan het volgende:
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dat bruine heeft waarschijnlijk te maken met haar Turkse achtergrond.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Dat 'model' ziet er erg 'nep' uit. ogeblazen,onnatuurlijk strak, bruin, allemaal té.
Pauw ging voor ronde 2....quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Bah, ingeborg weer... waarom hebben ze haar in godsnaam weer uitgenodigd...
En ze heeft een duckface:quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Dat 'model' ziet er erg 'nep' uit. ogeblazen,onnatuurlijk strak, bruin, allemaal té.
*slowly backs away*quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef NDAsilenced het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ik zou een 30 jaar jongere Ingeborg denk ik wel hard op z'n Grieks nemen.
Het ergste is dat die rechter niet bewerkt is.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En ze heeft een duckface:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Ingeborg is Jeroen Pauw met een kut.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Ingeborg is Jeroen Pauw met een kut.
Jij zou ook in opstand komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Geen elektriciteit, neem je toch batterijen?
Ze heeft wel gelijk hoor. Moet je Debtocracy maar kijken.quote:
Oud-correspondente in Griekenland.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Pitom het volgende:
Wie is dit nare viswijf? Zit me kapot te ergeren.
'Mevrouw' 'fucking' Beugel.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Pitom het volgende:
Wie is dit nare viswijf? Zit me kapot te ergeren.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
Jullie ergeren je aan haar, maar je gaat niet inhoudelijk op haar in.
Beetje kut op deze manier.
Dit is geen "rate the guest" topic ofzo.
Mevrouw zit wel heel hard door de mensen met verstand heen te tetteren en te verkondigen dat we vereerd mogen zijn dat we ze geld mogen geven.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
Die modepop is de vriendin van Edgar Davids.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jezus.... ik erger me nog meer aan die modepop en die heeft haar mond nog dicht...
Waarom zou je inhoudelijk ingaan op iemand waarvan je zelfs via de tv de onwelriekende voeg kan ruiken?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
Dit soort topics lenen zich niet echt voor een inhoudelijk debat.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat zegt ze helemaal niet...quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zit wel heel hard door de mensen met verstand heen te tetteren en te verkondigen dat we vereerd mogen zijn dat we ze geld mogen geven.
Hey, jij zou niet kijken!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die modepop is de vriendin van Edgar Davids.
Ik kom al 2 jaar in dit topic, en de laatste maanden is het gewoon bagger.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dit soort topics lenen zich niet echt voor een inhoudelijk debat.
twitter:SuperOJ twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:39:25Zometeen te gast @PauwenWitteman.. Gezellig onderwerp: The Crisis reageer retweet
Vandaar die duckface...quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die modepop is de vriendin van Edgar Davids.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:SuperOJ twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:39:25Zometeen te gast @PauwenWitteman.. Gezellig onderwerp: The Crisis reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |