SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Dito.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OHJA! JA FUCK DIT! Ik moet morgen van half 8 tot half 4 werkenGelijk kijken daarna
Ah, niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een zalfje om je piemel te verlengen.
Ruilen? Ik moet 8 uur werken met een kutstagiaire.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, morgen een kwartiertje naar school #hiephoi!
neen dank!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet 8 uur werken met een kutstagiaire.
Ik wil geen piemelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Furdinand het volgende:
niet liegen bloem iedereen wilt een grotere piemel
ze gaan snel vervelen hoor. zullen wij een dag ruilen van geslachtsdelen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil geen piemelNouja, trouwens, dat lijkt me best tof voor een dag. Fascinerende dingen.
Hoe gaan we dat doen? En ik weet niet of die van jou wel leuk is. Ik ruil wel met Klips voor een dag, dan weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze gaan snel vervelen hoor. zullen wij een dag ruilen van geslachtsdelen dan?
Hoe durf je aan de leukheid van mijn Pen0r te twijfelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat doen? En ik weet niet of die van jou wel leuk is. Ik ruil wel met Klips voor een dag, dan weet ik wat ik kan verwachten
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
Ik wil geen kutje. Vind ik een beetje een raar ding eigenlijk.
Ja jeetje, ik ken m toch helemaal niet man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe durf je aan de leukheid van mijn Pen0r te twijfelen
Mooie omschrijving, wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookPiemels kunnen tenminste nog groeien. En krimpen. En weer groeien. Die toen nog wat, tenminste een beetje spannend.
hij is geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik ken m toch helemaal niet man.
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
He ik ga ff met me kut spele en dan slape joe
Af en toe.quote:
Jij gebruikt je kut als opslagplaats?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Furdinand het volgende:
ik zou ook geen kutje willen denk ik... dan zal ik vaak naar de dokter moeten om er dingen uit te laten halen die zijn blijven steken.
Daar is ie niet voor gemaakt hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij gebruikt je kut als opslagplaats?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookPiemels kunnen tenminste nog groeien. En krimpen. En weer groeien. Die toen nog wat, tenminste een beetje spannend.
JA JEETJE! Ik was serieus hoorquote:
Trustequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, nou, laat maar weer, ik ga slapen![]()
![]()
Als een kamerplant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
ej ben
er
weer
hebben jullie
me
gemist ?
vervelend is dat hequote:
Watskeburt??quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]![]()
Wat een vervelende schooldag vandaag...
Ohquote:Op woensdag 2 november 2011 14:46 schreef Furdinand het volgende:
Alleen maar wachten en wachten en wachten en op het laats een "functioneringsgesprek"
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:56 schreef Furdinand het volgende:
Maar ik heb ze lekker niet aan het woord gelaten op het gesprek
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef Furdinand het volgende:
Ik zag net iemand die sprekend op DM leek.
wie isquote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef Furdinand het volgende:
Ik zag net iemand die sprekend op DM leek.
Zijn grote mannen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weer een minimeet gehad vandaag.
Wie wie wie?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weer een minimeet gehad vandaag.
Kunt u mij verstaan? Meneer? Mevrouw?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, Hallo? Hallo?!
Gister, met meeluisteren, hadden we een man met keelkanker aan de lijn.. gesprek maar zo snel mogelijk afgekaptquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kunt u mij verstaan? Meneer? Mevrouw?
Je hád hem iets kunnen verkopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gister, met meeluisteren, hadden we een man met keelkanker aan de lijn.. gesprek maar zo snel mogelijk afgekapt
Zo werken we dus niet hequote:Op woensdag 2 november 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hád hem iets kunnen verkopen.
Nee. Ik moet nog kijken. STFU!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kunnen we al over Glee bitchen?
Echt walgelijk toen ze begonnen te zingen he :nquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die dikke ging dood maar ze leeft nog was gewoon voor de levensverzekeringquote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog kijken. STFU!!!
Ah okanquote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die dikke ging dood maar ze leeft nog was gewoon voor de levensverzekeringze duikt onder bij haar opa in de kelder nu
Opschieten dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet eerst nog etenz en ik heb een drukken avond.quote:
Walgelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet eerst nog etenz en ik heb een drukken avond.
Dus ik verwacht dat jullie spoileren moeten.
Doe ik ook wiedes.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Even voor de goede orde, ik luister nu naar Bruno Mars...?.
Ik las bueno.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Even voor de goede orde, ik luister nu naar Bruno Mars...?.
Neeneeneezwijg, ik kijk nu.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kijken, nu.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
MIJ DUS WELquote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik mag geen heteroboys meeten van jan
Hoi mag je wel mijn piemel likken joe.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi mag je wel mijn piemel likken joe.
Jup!quote:
Wat?! Ik voel me seksueel aangevallen!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi mag je wel mijn piemel likken joe.
Zoiets dacht al wel ja. Niet dat ik het zou durven hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zoiets dacht al wel ja. Niet dat ik het zou durven hoor.
Nah, dat staat gelijk aan ontmoeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Ik voel me seksueel aangevallen!!!
quote:
Appels niet?quote:
OoooOOoooOOoooOOO.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, dat staat gelijk aan ontmoeten.
Ik bedoel, dat is wat elke heteroboi graag wil, uiteindelijk.
Haters gaan hatennnnnnquote:Op woensdag 2 november 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij was het niet waard. [ afbeelding ]
Een paar zegt-iequote:Op woensdag 2 november 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook nog wat hertogjannetjes staan
Ja zekerrr!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kratje ditdat.. flesjes wijn alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ook nogquote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja zekerrr!
Alleen geen sambuca meer.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
Glee:ik ga niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga niet op de spoiler klikken
ik ga niet op de spoiler klikkenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]want als je eht quote zie je het idd niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
ontzettende aarsmade die je bent.quote:
Maar er stond 'Spoiler'quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontzettende aarsmade die je bent.
ofja, eigenlijk, /care
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ga je daar zwemmen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga morgen naar het zwanenmeer, wat tof
Vetquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn jullie weer op de hoogte.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je daar zwemmen? [ afbeelding ]
Amsterdam en nee gekkie, ik moet nog een kaartje kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
Waar ga je naar het Zwanenmeer? En heb je een kaartje over?
Vriendin, misschien nog een vriendin, exklasgenootje en vriendin van exklasgenootje.quote:
Ok, gelukkig geen Klips.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vriendin, misschien nog een vriendin, exklasgenootje en vriendin van exklasgenootje.
Hahaha, nee die wordt daar niet blij van denkquote:
je bent gehacktquote:Op woensdag 2 november 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn msn deed raar. Hij zei dat ik ergens anders aangemeld was al. Wat ik niet ben. Heb ik een kloon?
Janou, maarrr, ik denk dat het aan m'n msndingest ligt. Want nu met gewone msn ingelogd en die deed het wel. En toen weer uitgelogd en met andere msndingst ingelogd en nou doet ie het nog niet.quote:
Jammer, dan ga ik ook niet verder vertellen hoe je zoiets kan voorkomen in de toekomst.quote:
op een ander apparaat nog aangemeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Janou, maarrr, ik denk dat het aan m'n msndingest ligt. Want nu met gewone msn ingelogd en die deed het wel. En toen weer uitgelogd en met andere msndingst ingelogd en nou doet ie het nog niet.
En wat oren.quote:
erger als adele kan het toch niet klinken..quote:
*springt wegquote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erger als adele kan het toch niet klinken..
oke, hij is wel erger,quote:
deze mening blijft ook de mijnequote:
Mwoah, ik vind dr wel mooi zingen en alles. Maar teringtandjes wat een drama en negatief gedoe zeg.quote:
Precies, jij hebt gelukkig niet zoiets.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dr wel mooi zingen en alles. Maar teringtandjes wat een drama en negatief gedoe zeg.
Ben Saundersquote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef HappyBob het volgende:
Adele lelijk vinden zingenDan ben ik toch wel benieuwd naar wat je wel mooi vindt klinken..
quote:
best veel eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef HappyBob het volgende:
Adele lelijk vinden zingenDan ben ik toch wel benieuwd naar wat je wel mooi vindt klinken..
Dat liedje ken ik uit The Vampire Diaries.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best veel eigenlijk.
haar vind ik dan weer geweldig:
adele is gewoon veels te hard gehyped door 3fm. en some one like you begint langzaam pijn te doen aan mn oren.
rumour has it kan ik ook al niet meer horen
Wat is je vraag? Ik zal zo goed mogelijk proberen om een serieus antwoord te formuleren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
Serieuze vraagz zoekt serieus antwoord. Denk jij het serieuze antwoord te zijn, reageer dan nu.
Maar heb je het nu over haar zangkwaliteiten of over haar nummers?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best veel eigenlijk.
adele is gewoon veels te hard gehyped door 3fm. en some one like you begint langzaam pijn te doen aan mn oren.
het nummer is een cover.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar heb je het nu over haar zangkwaliteiten of over haar nummers?
Het nummer ken ik wel, maar ik doelde meer op Adele.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het nummer is een cover.
ze heeft nog meer liedjes op youtube die ik ook best sterk vind.
voor een 15 jarig meisje vind ik dit wel heel knap gezongen
van cosmo en mijquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
van wie van jullie krijg ik een kaartje morgen
ohw, oke. ik vind de nummers nog best goed, alleen vind ik persoonlijk haar niet zo geweldig zingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het nummer ken ik wel, maar ik doelde meer op Adele.
Van mij krijg je een E-Card tochquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
van wie van jullie krijg ik een kaartje morgen
Nee laat het een verrassing blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je weten wat er op de kaart staat?
Doe je de sofa's en openhaardentechniek of ben je meer van het trappetje weghalen in het zwembad ?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
Sims vermoorden even uitgesteld, ze moesten zichzelf eerst updaten voordat ik ze kan vermoorden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ben je morgen jarig?. KB en ik waren gister wel verjaardagskaartjes voor je aan het zoeken, at random.
.
Het huis zonder deuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe je de sofa's en openhaardentechniek of ben je meer van het trappetje weghalen in het zwembad ?
Gevondenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu voor mij een cadeau vinden ja, ik ben voor Bloempje jarig.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Verrassend om te horen. Ik kan echt uren naar haar stem luisteren. Word er helemaal rustig van..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, oke. ik vind de nummers nog best goed, alleen vind ik persoonlijk haar niet zo geweldig zingen.
don't get me wrong: ik vind haar niet slecht, maar ook niet goed genoeg om zo verschrikkelijk vaak gedraaid te worden en zo opgehemeld.
Gister heb ik goed bestudeerd wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil ook een leuk cadeautje uit zo'n hip winkeltje weettoch
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gister heb ik goed bestudeerd wat je leuk vindt..
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gianne, wat vind jij dat dames (en heren) met een goed stem? Ongeacht muziekstijl.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best veel eigenlijk.
Samequote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik dacht, het is al bijna 12 uur... Gemeen gevoel in de war.
Watt? IS HET EEN PUPPY?!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
En voor Bloem hebben we al een cadeau.. Voor meerdere jaren zelfs.
.
Nee sry.quote:
Uhu,quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jeetje, ik ben nog lang niet jarig. Klinksje is eerst toch?
Oh. Nou. Jeetje. Niet eens iets dat trilt?quote:
Er is ook zo'n plaatje en dan staat erachter: And then have sex with you in it. Oid.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zag dit:
[ afbeelding ]
Nu wil ik een fort bouwen.
Ik ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We hebben nog niks gekocht, alleen gekeken en toen zeiden we: Ahh echt iets voor haar!
Oh. Ook leukquote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is ook zo'n plaatje en dan staat erachter: And then have sex with you in it. Oid.
Hello kitty ondergoed staat op het lijstje.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passenKlips zei laatst dat ik het karakter van een roze cupcake heb, dus nou heb ik het gevoel dat ik in een roze wolk moet gaan zitten altijd.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hello kitty ondergoed staat op het lijstje.
En dat is ook niet aardig zegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
dat vindt Klips niet sexy
Ik heb ondergoed met mickey mouse er op, in een kerstslee met rendieren. Ik mocht het niet aan als hij er is van m
Ach, ik heb zat wat ie wel leuk vindtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie de TT nu pas, wat is het?
[..]
En dat is ook niet aardig zeg
OEEHHHHquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee komt door mij, omdat ik niet meer erop reageer.
Ik ga vrijdag chocolade fonduen met Jan.![]()
Broertje hoogstwaarschijnlijk dronken. Grijp je kans.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga alleen zijn. [ afbeelding ]
Jij wil me graag veranderen in een vieze oud homo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Broertje hoogstwaarschijnlijk dronken. Grijp je kans.
Door jou miste ik mn bus, homo!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wil me graag veranderen in een vieze oud homo. [ afbeelding ]
Neehoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij wil me graag veranderen in een vieze oud homo. [ afbeelding ]
Pardon? Jij wou nog klef doen en alles..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door jou miste ik mn bus, homo!
Dan kom ik straks naar dat dorp van jullie, en dan wijst hij me af. Lekker dan, kom ik ook niet meer thuis.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeehoorIk wil je graag een leuke avond bezorgen.
Ohja, dat is wel naar, want ik ben op dat moment niet aanwezig in dat dorp. Nou doe maar niet danquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Pardon? Jij wou nog klef doen en alles..
[..]
Dan kom ik straks naar dat dorp van jullie, en dan wijst hij me af. Lekker dan, kom ik ook niet meer thuis.
Oh, ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat gaan je ouders ook echt goedvinden..
Maak je me weer blij met een dooie mus.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik zou het er maar niet op gokken, ik heb de hoop opgegeven dat ie nog homo gaat worden.
Sorryyquote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maak je me weer blij met een dooie mus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |