alleen doen als je je rug wilt verneukenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bs? Dus als je ergens op staat is het geen DL meer?
Siff legged doen mensen dat zo vaak omdat je anders meteen met je gewichten op de grond knalt:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hogere affiniteit voor het aromatase enzyme.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zou voor Panzermaus een middel als Nolvadex zin hebben?
Zijn Gyno is van natuurlijk aard.
Inderdaad verhoogde T= ook oestrogeen. Maar in first Gen prohormonen ging er iets goed fout waardoor Gyno veel erger was dan normaal met de tegenhanger Roids.
Daar zoek ik een mooie bron van.
Vogens mij zijn de Prohormonen na 2005 sterk verbeterd. (2005 werden de 1e gen prohormonen verboden in de US)
In Nederland wordt behandeling met nolvadex voor gyno niet gedaan, enige optie is chirurgie hier, moet dus op eigen initiatief.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar zou het in theorie werken... Daar ben ik benieuwd naar.
Wat doet een dokter in extreme gevallen bij pubers? Meteen doorsturen naar een chirurg?
In Belgie zijn ze wel met dit soort dingen soepeler ja, weet niet of dat met dit ook het geval is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
Diabox, volgens mij zijn ze in België daar wat soepeler mee, klopt dat? Maat van me wil een wijf worden (ja) en in België kon hij veel sneller terecht voor hormone replacement therapy dan hier in Nederland.
Laten we zeggen als de Gyno den Navel bedekken, dan ffkes aan het Belletje trekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef Diabox het volgende:
Verder niet gelijk gaan slikken, vaak trekt het weg met de jaren, maar als je al jaren last hebt van 'n bobbeltje, en je stoort je er echt heel erg aan, dan kan je het overwegen. Het zijn uiteraard geen snoepjes.
Ik lees ook veel dat lager bf% het minder laat opvallen, wel logisch opzich.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon wegtrekt, borsttraining wil nog wel eens helpen.
Komt vanzelf goed, altans dat heb ik net het laatste halfuur gelezen of fora.
Heb die stukjes gelezen en ik krijg het idee dat het 'baat het niet, dan schaadt het ook niet' is? Op de kosten na dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hogere affiniteit voor het aromatase enzyme.
En ja, nolvadex is ook effectief bij 'natuurlijke' gyno. Daar zijn juist de onderzoeken naar gedaan. Zie bijv;
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14719418
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15998589
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18655526
Verder niet gelijk gaan slikken, vaak trekt het weg met de jaren, maar als je al jaren last hebt van 'n bobbeltje, en je stoort je er echt heel erg aan, dan kan je het overwegen. Het zijn uiteraard geen snoepjes.
[..]
In Nederland wordt behandeling met nolvadex voor gyno niet gedaan, enige optie is chirurgie hier, moet dus op eigen initiatief.
Zou nolva gewoon bij 'n betrouwbare bron krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
Heb die stukjes gelezen en ik krijg het idee dat het 'baat het niet, dan schaadt het ook niet' is? Op de kosten na dan.
http://www.eurodrugstore.(...)nl/nolvadex__51.html
Shippen ook naar NL enzo. Valt wel mee met die prijzen. Hoe lang duurt zo'n kuur in de meeste gevallen?
Er zijn zat uitzonderingen, ik ben bijna 24, en ja ook pas net baardgroei, maar niet eens genoeg om iets te laten staanquote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wiki heeft het over tot en met 17 jaar.
Ik vraag mij dan af, is baardgroei de juiste pleiler hiervoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Er zijn zat uitzonderingen, ik ben bijna 24, en ja ook pas net baardgroei, maar niet eens genoeg om iets te laten staan
Niet perse, zijn enkele syndromen/ziektebeelden waarbij er geen baardgroei optreedt, of verlaat, ondanks normaal testosteronniveau.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Niet zozeer dat de puberteit nog moet komen, maar is toch wel een aanduiding dat je nog niet helemaal bent volgroeid.
Wijsneus, ik had het over normale omstandigheden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Niet perse, zijn enkele syndromen/ziektebeelden waarbij er geen baardgroei optreedt, of verlaat, ondanks normaal testosteronniveau.
Je hoeft weinig te merken van zo'n syndroom/ziektebeeld verder, kan zelfs zijn dat je geeneens weet dat je het hebt. Dus dat je denkt 'normaal' te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wijsneus, ik had het over normale omstandigheden.
Ja, ongetwijfeld, maar zal nog steeds meer de uitzondering zijn dan de regel bij mensen die laat baardgroei krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je hoeft weinig te merken van zo'n syndroom/ziektebeeld verder, kan zelfs zijn dat je geeneens weet dat je het hebt. Dus dat je denkt 'normaal' te zijn.
Statistieken?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld, maar zal nog steeds meer de uitzondering zijn dan de regel bij mensen die laat baardgroei krijgen.
Ben met je eens dat 24 jaar wel behoorlijk laat is, maar ik ken genoeg mensen van 20 (mijzelf incluis) die nog niet echt 'volgroeid' zijn, qua dingen als baardgroei zowel als kaakgroei etcetera.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Statistieken?Zou zomaar kunnen dat dat vaker de oorzaak is van verlate baardgroei (bij 24 jaar), dan een laag testosteron niveau.
En hoe weet je dat een te laag testosteronniveau hieraan de oorzaak ligt i.p.v. 'n syndroom/ziektebeeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ben met je eens dat 24 jaar wel behoorlijk laat is, maar ik ken genoeg mensen van 20 (mijzelf incluis) die nog niet echt 'volgroeid' zijn, qua dingen als baardgroei zowel als andere dingen.
Welke zieken zijn dat dan!?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je hoeft weinig te merken van zo'n syndroom/ziektebeeld verder, kan zelfs zijn dat je geeneens weet dat je het hebt. Dus dat je denkt 'normaal' te zijn.
Dat weet ik niet, maar zoals ik zei, ik ken er zat, en als ik dit topic doorlees zijn er ook enkelen die behoorlijk late baardgroei etcetera hebben. Het lijkt me toch niet dat ze allemaal een syndroom/ziektebeeld hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
En hoe weet je dat een te laag testosteronniveau hieraan de oorzaak ligt i.p.v. 'n syndroom/ziektebeeld?
Ken ze niet uit m'n hoofd, maar weet dat ze er zijn.quote:
Beweer ik nergens, ik zeg alleen dat het een zeer reeele optie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zoals ik zei, ik ken er zat, en als ik dit topic doorlees zijn er ook enkelen die behoorlijk late baardgroei etcetera hebben. Het lijkt me toch niet dat ze allemaal een syndroom/ziektebeeld hebben.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beweer ik nergens, ik zeg alleen dat het een zeer reeele optie is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Statistieken?Zou zomaar kunnen dat dat vaker de oorzaak is van verlate baardgroei (bij 24 jaar), dan een laag testosteron niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |