jazeker ondertussen een keer of 40 bij een optreden geweestquote:Wie is er nog meer zo'n Rowen heze fan?![]()
![]()
Ik heb hem even geheel geupdate.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:26 schreef ganzenherder het volgende:
Die OP is echt ontiegelijk oud ook ondanks het feit dat hij zo te zien een paar keer is geupdate
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Aleandra het volgende:
Rowwen Heze!!
Eind tachtiger jaren werd ik door een aantal vrienden meegenomen naar het optreden van een band waar ik nog nooit van gehoord had. Maar het zou beslist gezellig worden zei men.
Ik vroeg me in het begin van de avond wel af waarom die meiden in de zaal allemaal een petje op hadden en ik zo'n beetje als enigste op hoge hakken, op en top gekleed voor een chic avondje uit, in de zaal stond.
Nou dat heb ik geweten.
Hak afgebroken, knopen van mijn blouse en ik zag er uit als een verzopen kat.
Maar wel de avond van mijn leven gehad![]()
favoriet: Maria
De OP is uit 2003.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef maen het volgende:
inderdaad, die 'toppers' in de OP vind ik echt niet de beste nummers, het zijn alleen de bekendste...
Magisch momentje om daar meteen mee te openen. Stond toen al met compleet vreemde gasten te hossen en te blèren en een gedeelte van het groepje was alweer verdwenenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef .aeon het volgende:
In 2009 veel mooiere opening, al was dat stukje met Seagal wel lache, ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben verzonnen
ZATERDAG!!!:D
ik krijg hier echt nog steeds kippevel van.. Ik heb iets met Schotland & met RH, deze combinatie is voor mij de mooiste opening ooit!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef .aeon het volgende:
In 2009 veel mooiere opening, al was dat stukje met Seagal wel lache, ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben verzonnen
ZATERDAG!!!:D
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef maen het volgende:
ik krijg hier echt nog steeds kippevel van.. Ik heb iets met Schotland & met RH,
Zondag niet? Schandaliggggquote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Exterminator het volgende:
Zowel vrijdag als zaterdag aanwezig komend weekend
Ik heb niet zoveel met de zondag eerlijk gezegd, voor Thomas Berge en Frans Theunisz loop ik niet echt warm. Het is inderdaad wel gezellig als je 'n heel weekend in 'n huisje zit om dan nog even na te borrelen en vervolgens naar Boems Jeu te gaan. Echter is dat dit jaar voor mij niet het gevalquote:
Was maar grapje/sarcasmequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de zondag eerlijk gezegd, voor Thomas Berge en Frans Theunisz loop ik niet echt warm. Het is inderdaad wel gezellig als je 'n heel weekend in 'n huisje zit om dan nog even na te borrelen en vervolgens naar Boems Jeu te gaan. Echter is dat dit jaar voor mij niet het geval
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef maen het volgende:
Ik vond het het beste slotconcert dat ik meegemaakt heb! (dit was de 5e keer) De sfeer was heel goed, muziek paste goed bij elkaar en sloot lekker aan, zelfs de gasten vielen niet uit de toon (ik zal niets verklappen, maar je kunt het wel raden) Het is dat ik heel mijn lichaam opgefeest heb, anders zou ik nog even doorstuiteren
het was echt heel tof, veel plezier vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga toch niet meer dus je mag het mij rustig zeggen
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?quote:
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillenquote:Op zondag 6 november 2011 12:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Hebben ze De Peel In Brand gedaan daar?
Begrijp me niet verkeerd. Vind de Heideroosjes wel een leuke band, maar dat is me toch een partijtje een verkrachting van een nummer...
Het had van mij ook niet gehoeven, maar na een paar keer te hebben geluisterd vind ik het nu best een mooie versie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef maen het volgende:
[..]
ja. Ik vind juist the Opposites met de Neus Omhoeg echt geen betere versie, en deze van de Heideroosjes juist wel tof. Maar smaken verschillen
Mijn groep wilde mij in mijn gezicht tekenen, terwijl ik de dag erna dus moest werken. Heb het overleefd gelukkigquote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Martijn93 het volgende:
De stift is er bijna vanaf, alleen onder mijn nagels nog en op de rest van m'n hand
Sterktequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Er is al 143 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.'
Ik vind het wel degelijk zinvol, dus daarom een schop voor dit topic!
Rowwen Hèze.
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken. Het laatste nummer heeft een extra betekenis gekregen, omdat eergisteren een oud schoolgenootje is verongelukt op 23-jarige leeftijd. 'Unne goje mins blief altied leave'.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken.
Geniet van je biertje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
echt een lekker nummer om rustig mee te fluiten met Tren en zijn accordeonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Ien minuut' ken ik niet, die zal ik zo eens even gaan opzoeken.
Proost.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
Dankjewel.quote:
Jij ook dankjewel.quote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Voor het op gedachten brengen om een heerlijk biertje te gaan drinken?
Hehe, je snapt hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ook? ..
Oh, wacht.
Je bedoelt natuurlijk voor het omhoog schoppen van het topic.![]()
Heerlijk nummer!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb Geal nu een paar keer beluisterd, bevalt mij wel!
Vanaf 14:40 ongeveer:
http://destrepenvanspits.(...)everingen/04-08-2012
Beter om de 6 jaar een prachtplaat dan om de 2 jaar een cd wat niet aan te horen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Da hopman het volgende:
Werd trouwens wel wat tijd voor nieuw materiaal zeg. Als je ondertussen al meer verzamel- en live cd's hebt uitgebracht dan studiowerk, dan gaat er iets niet helemaal goed.
Vond 'm persoonlijk minder dan het schitterende Dageraad. Gespeegeld in de raamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef eentwee het volgende:
Rodius en Lucius vind ik nog steeds een fijne plaat. Hopelijk komen ze ook boven de rivieren optreden.
Hoe krijg je dat toch voor elkaar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Exterminator het volgende:
Zojuist nog 3 nieuwe nummers van Geal mogen aanhoren en 2 kleine sneak previews. Dit album gaat volgens mij helemaal geweldig worden. Ook de teksten zijn weer om te smullen, kreeg al waterige ogen bij een van de sneak previews...
Tja...quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat toch voor elkaar?
familie ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Tja...
Stukje tekst uit het nummer "Zomerpaleis", ben er helemaal verliefd op.
En mer dinke, en mer slaope, opniej beginne, heer in mien paradijs.
Blieve droeme, blieve haope, vur altied blieve, vur altied in mien zomerpaleis
leuk, de mijne is onderweg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
GEAL!!!
[ afbeelding ]
Nu maar eens luisteren!
Ik had het album ook al bij BOL besteld, die is nog onderweg, maar ik kon het toch niet laten om even naar Maastricht te rijden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
leuk, de mijne is onderweg.
morgen in de brievenbus als het goed is
ik heb zitten twijfelen maar om daar 200 km voor te rijden vond ik vanavond toch iets te veel van het goedequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik had het album ook al bij BOL besteld, die is nog onderweg, maar ik kon het toch niet laten om even naar Maastricht te rijden!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=451404128214456
Dat is ook beetje erg ver. Ik woon gelukkig maar 20 km van Maastricht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb zitten twijfelen maar om daar 200 km voor te rijden vond ik vanavond toch iets te veel van het goede
Zie ook:quote:Rowwen Hèze doet goede zaken met het nieuwe album Geal. Het zeventiende studioalbum van de Limburgers komt deze week nieuw binnen op de tweede plek in de Album Top 100.
Morgen nog 4 uurtjes werken, dan weekend, en vrijdagmiddag rond 12 uur vertrekken we richting Americaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef DohanJerksen het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in dit weekend?!?!?!
Ik kan niet wachten. Ben ook benieuwd welke surprise acts er zijn!
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:49 schreef knep het volgende:
Heb er zeker zin in, van vrijdag t/m maandag naar het bungalowpark.
Kaartjes voor de vrijdag en zondag.
Zondag is uitverkocht jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.
Is het voor zondag eigenlijk uitverkocht? Want dit gaat eerste zondag daar worden dat we niet iets gepland hebben, en dus misschien eens bij het optreden kunnen gaan kijken.
Zaterdag is standaard de middag volgepland in cafe Liesbeth in Horst
Jep, klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.
Ja, tegenwoordig heet dat weer Limburgse Peel omdat het weer is overgekocht door Center Parcs. Was voorheen Sunparks ofzoiets. Daar zitten wij ook. Volgens mij loop je dan iets van 20 minuten ofzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is het voor zondag eigenlijk uitverkocht? Want dit gaat eerste zondag daar worden dat we niet iets gepland hebben, en dus misschien eens bij het optreden kunnen gaan kijken.
Zaterdag is standaard de middag volgepland in cafe Liesbeth in Horst
Dan heb ik geen idee hoe jij loopt, maar max 10 minuten vanaf de slagboom...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig heet dat weer Limburgse Peel omdat het weer is overgekocht door Center Parcs. Was voorheen Sunparks ofzoiets. Daar zitten wij ook. Volgens mij loop je dan iets van 20 minuten ofzo.
Wij gaan rond 1 uur hier vertrekken. Meteen even wat boodschappen doen bij een supermarkt en dan naar het park. Kunnen rustig aan doen want we gaan zaterdag naar het concert. Zondag weer naar huis.
M'n gevoel zegt al enkele weken Nick en Simonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef DohanJerksen het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in dit weekend?!?!?!
Ik kan niet wachten. Ben ook benieuwd welke surprise acts er zijn!
Wij 20quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee hoe jij loopt, maar max 10 minuten vanaf de slagboom...
Die van mij Guus Meeuwis, weet alleen niet of die al eens is geweest. Kan me wel Frans Bauer herinnerenquote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef Exterminator het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt al enkele weken Nick en Simon
Sowieso 1xquote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef theKiD het volgende:
Guus is volgens mij al meer dan 1x geweest..
Dan komen we elkaar morgen middag misschien wel tegen bij Boems Jeu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:36 schreef JJ76 het volgende:
Het is een kwestie van geduld, maar eindelijk is het weer zover! wooowwwwww feesten!!!
We vertrekken ook zo naar center parcs "Limburgse Peel", vanmiddag even naar Boems Jeu, dan verder indrinken bij bekenden op het park en uiteraard vanavond naar de tent. Morgen ongeveer zelfde programma. Zondag komen de vrouwen en kids en 's avonds weer afsluiten bij Boems Jeu.
En ditquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:15 schreef densmee het volgende:
Weer een goed slotconcert, beetje jammer van joan. Het wordt overigens wel steeds minder echt Rowwen Heze, met die controle op varkensstiften wat overigens weinig geholpen heeft
Denk niet dat ik nog meer er aan toe te voegen heb!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Paul99 het volgende:
Slotconcert was weer erg tof! Ben nog steeds brak
Joan Frankaquote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef Martijn93 het volgende:
Wat was dit jaar eigenlijk de verassingsact?
mooi om te zien hoe de vrijwilligers voor de hekken mensen stonden aan te moedigen om tshirts te gooienquote:
Precies dit. Misschien volgend jaar even overslaan, dan is het daarna weer wat specialer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Exterminator het volgende:
Ik vond dit toch een van de mindere slotconcerten.
Qua setlist en aankleding/decoratie 'n hmwa en qua gastartiesten helemaal hmwaaaa. De consumptieprijs vond ik overigens ook belachelijk duur.
Misschien ben ik ook te verwend want ik ga al een aantal jaren naar de slotconcerten, maar ik vind dat ze zich er eigenlijk een beetje makkelijk vanaf gemaakt hebben. Of misschien speelt ook wel de crisis parten hier in.
Maar qua sfeer is er wederom weer helemaal niets te klagen! Nu ook nog even verder uitbrakken
Proost!
Geen woord aan toe te voegenquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Niveath het volgende:
Vond het weer écht tof. Maar dit was inderdaad niet het beste slotconcert wat ik bijgewoond heb (dit was de vijfde op rij).
Voorprogramma was vermakelijk en de DJ heeft het traditioneel gemakkelijk met zo'n enthousiaste zaal.
De opening vond ik grappig, maar heb ze wel eens spectaculairder en origineler gezien. De setlist was prima en het viel me op dat bepaalde nummers van de nieuwe cd beter werken live in een tent dan ik dacht. De surpirse-act was ook niet alles. Emile Sarkowizc is altijd wel een hele toffe toevoeging aan de mannen van Rowwen Hèze.
Gelukkig is het slotconcert elk jaar weer geweldig georganiseerd en is de sfeer prachtig.
Volgend jaar ga ik gewoon weer.
haha was daar controle op dan? heel wat kleurtjes gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Paul99 het volgende:
Slotconcert was weer erg tof! Ben nog steeds brak
Heerlen was top!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef DohanJerksen het volgende:
Enige tegenvaller vond ik de, alweer, verhoogde consumptieprijs. De aankleding etc boeit me weinig bij RH. Gaat mij om de muziek en het feest er omheen.
Anyway, vanavond Heerlen!!!
Heel erg goed ja!quote:
Volgens facebookpagina van Rowwen Heze komt er nog een speciale verrassing op center parcs(de limburgse peel), ben benieuwd wat dat gaat zijn. Morgenvroeg richting America en dan tot maandagmorgen feestenquote:
Misschien op zaterdagmiddag een mini-concert? :pquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Volgens facebookpagina van Rowwen Heze komt er nog een speciale verrassing op center parcs(de limburgse peel), ben benieuwd wat dat gaat zijn. Morgenvroeg richting America en dan tot maandagmorgen feesten
Ik ben het helemaal eens met je "review" van het voorprogramma.quote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef DohanJerksen het volgende:
Jaja.. Het was weer mooi! Gaaf van dat podium in het midden!
Het afscheid van Jan was ook erg mooi gedaan met die bal het publiek in alsof hij wordt "vrijgelaten".
Wat vonden jullie van het zaterdagvoorprogramma?
De Kraaien (tieten!!!) vond ik apart geprogrammeerd. Verstond er geen zak van maar de beats waren wel vet! Had ook de indruk dat ze niet echt gewenst waren... Samen met RH was dan wel weer leuk.
Handsome Poets was wel gaaf, en bij Bokkers ging het al helemaal los!
erg mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef densmee het volgende:
Dit vond ik ook wel heel indrukwekkend, Raymond zoals hij altijd bij de optredens was.
Dageraad vind ik misschien wel hun beste cdquote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef Keano het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het recente werk?
Ik ben een fan van het eerste uur, maar die laatste twee CD's vind ik echt zeer matig.
Mijn favorieten zijn Zondag in het Zuiden en Station America en uiteraard de live CD In de Wei.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Dageraad vind ik misschien wel hun beste cd
Rodus & Lucius had ik niet zoveel mee (Droemvlucht)
Manne van Staal vind ik wel heel leuk maar is meer een "B-Sides" CD.
Geal vond ik weer erg goed
Hemel Op Aarde heb ik nog niet gehoord maar het titelnummer vind ik wel erg mooi!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef DjinN het volgende:
Nederland 3 dalijk!![]()
Het verhaal van Rowwen Hèze, en daarna een concert
Ik snap dat ook nooit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die ondertiteling. Een belediging voor de mensen die aan deze docu meewerken. Alsof je ze niet verstaat
Ik ook niet... Zou hetzelfde zijn als ze een documentaire maken over een Fries gezelschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:22 schreef SuzukiSwift het volgende:
Rowwen Hèze snapt niets van ophef ondertitelingssoap:
http://www.l1.nl/video/ro(...)r-rowwen-heze-6-mrt-
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef JJ76 het volgende:
En dit weekend is het weer zover. Slotconcerten!
vorige weekend was het ook al November ;-)quote:Op donderdag 6 november 2014 10:35 schreef DohanJerksen het volgende:
Morgen naar Center Parcs, zaterdag slotconcert, zondag met een dikke kop en een droge mond weer naar huis. Jup, het eerste weekend van november komt er weer aan!
Echt een puinhoop inderdaad. Maar wel weer een sfeertje hoor!quote:Op zondag 9 november 2014 02:16 schreef Silenus het volgende:
Mooie avond, maar het geluid was HEEL ERG KUT...
Geef mij sowieso maar Wladimir!quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef JJ76 het volgende:
Had het er tijdens gezamelijk wildplassen achter boems nog even over met Wladimir. Ze baalden er enorm van uiteraard. Maar buiten dat geweldig slotweekend weer.
midden van de middenbar, welke kant? wellicht stond je wel heel dichtbij dan. haha.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid hierbij bij ons iets minder was (midden van de middenbar)
Rowwen Heze:![]()
![]()
Dát snap ik nog.quote:
Aha. Zo zit dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Da hopman het volgende:
De heren van Rowwen Hèze gaan ieder jaar met een groepje naar Ierland om te gaan vissen op o.a. Lake Shannon. Een weekje zonder vrouwen waarin in niks hoeft en alles mag.
Dat hoor je wel terug in het liedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |