Sterktequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Er is al 143 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.'
Ik vind het wel degelijk zinvol, dus daarom een schop voor dit topic!
Rowwen Hèze.
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken. Het laatste nummer heeft een extra betekenis gekregen, omdat eergisteren een oud schoolgenootje is verongelukt op 23-jarige leeftijd. 'Unne goje mins blief altied leave'.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken.
Geniet van je biertje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
echt een lekker nummer om rustig mee te fluiten met Tren en zijn accordeonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Ien minuut' ken ik niet, die zal ik zo eens even gaan opzoeken.
Proost.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
Dankjewel.quote:
Jij ook dankjewel.quote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Voor het op gedachten brengen om een heerlijk biertje te gaan drinken?
Hehe, je snapt hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ook? ..
Oh, wacht.
Je bedoelt natuurlijk voor het omhoog schoppen van het topic.![]()
Heerlijk nummer!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb Geal nu een paar keer beluisterd, bevalt mij wel!
Vanaf 14:40 ongeveer:
http://destrepenvanspits.(...)everingen/04-08-2012
Beter om de 6 jaar een prachtplaat dan om de 2 jaar een cd wat niet aan te horen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Da hopman het volgende:
Werd trouwens wel wat tijd voor nieuw materiaal zeg. Als je ondertussen al meer verzamel- en live cd's hebt uitgebracht dan studiowerk, dan gaat er iets niet helemaal goed.
Vond 'm persoonlijk minder dan het schitterende Dageraad. Gespeegeld in de raamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef eentwee het volgende:
Rodius en Lucius vind ik nog steeds een fijne plaat. Hopelijk komen ze ook boven de rivieren optreden.
Hoe krijg je dat toch voor elkaar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Exterminator het volgende:
Zojuist nog 3 nieuwe nummers van Geal mogen aanhoren en 2 kleine sneak previews. Dit album gaat volgens mij helemaal geweldig worden. Ook de teksten zijn weer om te smullen, kreeg al waterige ogen bij een van de sneak previews...
Tja...quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat toch voor elkaar?
familie ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Tja...
Stukje tekst uit het nummer "Zomerpaleis", ben er helemaal verliefd op.
En mer dinke, en mer slaope, opniej beginne, heer in mien paradijs.
Blieve droeme, blieve haope, vur altied blieve, vur altied in mien zomerpaleis
leuk, de mijne is onderweg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
GEAL!!!
[ afbeelding ]
Nu maar eens luisteren!
Ik had het album ook al bij BOL besteld, die is nog onderweg, maar ik kon het toch niet laten om even naar Maastricht te rijden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
leuk, de mijne is onderweg.
morgen in de brievenbus als het goed is
ik heb zitten twijfelen maar om daar 200 km voor te rijden vond ik vanavond toch iets te veel van het goedequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik had het album ook al bij BOL besteld, die is nog onderweg, maar ik kon het toch niet laten om even naar Maastricht te rijden!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=451404128214456
Dat is ook beetje erg ver. Ik woon gelukkig maar 20 km van Maastricht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb zitten twijfelen maar om daar 200 km voor te rijden vond ik vanavond toch iets te veel van het goede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |