Zie ook:quote:Rowwen Hèze doet goede zaken met het nieuwe album Geal. Het zeventiende studioalbum van de Limburgers komt deze week nieuw binnen op de tweede plek in de Album Top 100.
Morgen nog 4 uurtjes werken, dan weekend, en vrijdagmiddag rond 12 uur vertrekken we richting Americaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef DohanJerksen het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in dit weekend?!?!?!
Ik kan niet wachten. Ben ook benieuwd welke surprise acts er zijn!
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:49 schreef knep het volgende:
Heb er zeker zin in, van vrijdag t/m maandag naar het bungalowpark.
Kaartjes voor de vrijdag en zondag.
Zondag is uitverkocht jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.
Is het voor zondag eigenlijk uitverkocht? Want dit gaat eerste zondag daar worden dat we niet iets gepland hebben, en dus misschien eens bij het optreden kunnen gaan kijken.
Zaterdag is standaard de middag volgepland in cafe Liesbeth in Horst
Jep, klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
Wij ook van Vrijdag t/m Maandag op bungalowpark. Is dat Loohorst, wat dichtst tegen de tent aanzit? Iig nu voor het 9e jaar denk ik.
Ja, tegenwoordig heet dat weer Limburgse Peel omdat het weer is overgekocht door Center Parcs. Was voorheen Sunparks ofzoiets. Daar zitten wij ook. Volgens mij loop je dan iets van 20 minuten ofzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is het voor zondag eigenlijk uitverkocht? Want dit gaat eerste zondag daar worden dat we niet iets gepland hebben, en dus misschien eens bij het optreden kunnen gaan kijken.
Zaterdag is standaard de middag volgepland in cafe Liesbeth in Horst
Dan heb ik geen idee hoe jij loopt, maar max 10 minuten vanaf de slagboom...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig heet dat weer Limburgse Peel omdat het weer is overgekocht door Center Parcs. Was voorheen Sunparks ofzoiets. Daar zitten wij ook. Volgens mij loop je dan iets van 20 minuten ofzo.
Wij gaan rond 1 uur hier vertrekken. Meteen even wat boodschappen doen bij een supermarkt en dan naar het park. Kunnen rustig aan doen want we gaan zaterdag naar het concert. Zondag weer naar huis.
M'n gevoel zegt al enkele weken Nick en Simonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef DohanJerksen het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in dit weekend?!?!?!
Ik kan niet wachten. Ben ook benieuwd welke surprise acts er zijn!
Wij 20quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee hoe jij loopt, maar max 10 minuten vanaf de slagboom...
Die van mij Guus Meeuwis, weet alleen niet of die al eens is geweest. Kan me wel Frans Bauer herinnerenquote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef Exterminator het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt al enkele weken Nick en Simon
Sowieso 1xquote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef theKiD het volgende:
Guus is volgens mij al meer dan 1x geweest..
Dan komen we elkaar morgen middag misschien wel tegen bij Boems Jeu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:36 schreef JJ76 het volgende:
Het is een kwestie van geduld, maar eindelijk is het weer zover! wooowwwwww feesten!!!
We vertrekken ook zo naar center parcs "Limburgse Peel", vanmiddag even naar Boems Jeu, dan verder indrinken bij bekenden op het park en uiteraard vanavond naar de tent. Morgen ongeveer zelfde programma. Zondag komen de vrouwen en kids en 's avonds weer afsluiten bij Boems Jeu.
En ditquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:15 schreef densmee het volgende:
Weer een goed slotconcert, beetje jammer van joan. Het wordt overigens wel steeds minder echt Rowwen Heze, met die controle op varkensstiften wat overigens weinig geholpen heeft
Denk niet dat ik nog meer er aan toe te voegen heb!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Paul99 het volgende:
Slotconcert was weer erg tof! Ben nog steeds brak
Joan Frankaquote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef Martijn93 het volgende:
Wat was dit jaar eigenlijk de verassingsact?
mooi om te zien hoe de vrijwilligers voor de hekken mensen stonden aan te moedigen om tshirts te gooienquote:
Precies dit. Misschien volgend jaar even overslaan, dan is het daarna weer wat specialer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Exterminator het volgende:
Ik vond dit toch een van de mindere slotconcerten.
Qua setlist en aankleding/decoratie 'n hmwa en qua gastartiesten helemaal hmwaaaa. De consumptieprijs vond ik overigens ook belachelijk duur.
Misschien ben ik ook te verwend want ik ga al een aantal jaren naar de slotconcerten, maar ik vind dat ze zich er eigenlijk een beetje makkelijk vanaf gemaakt hebben. Of misschien speelt ook wel de crisis parten hier in.
Maar qua sfeer is er wederom weer helemaal niets te klagen! Nu ook nog even verder uitbrakken
Proost!
Geen woord aan toe te voegenquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Niveath het volgende:
Vond het weer écht tof. Maar dit was inderdaad niet het beste slotconcert wat ik bijgewoond heb (dit was de vijfde op rij).
Voorprogramma was vermakelijk en de DJ heeft het traditioneel gemakkelijk met zo'n enthousiaste zaal.
De opening vond ik grappig, maar heb ze wel eens spectaculairder en origineler gezien. De setlist was prima en het viel me op dat bepaalde nummers van de nieuwe cd beter werken live in een tent dan ik dacht. De surpirse-act was ook niet alles. Emile Sarkowizc is altijd wel een hele toffe toevoeging aan de mannen van Rowwen Hèze.
Gelukkig is het slotconcert elk jaar weer geweldig georganiseerd en is de sfeer prachtig.
Volgend jaar ga ik gewoon weer.
haha was daar controle op dan? heel wat kleurtjes gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Paul99 het volgende:
Slotconcert was weer erg tof! Ben nog steeds brak
Heerlen was top!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef DohanJerksen het volgende:
Enige tegenvaller vond ik de, alweer, verhoogde consumptieprijs. De aankleding etc boeit me weinig bij RH. Gaat mij om de muziek en het feest er omheen.
Anyway, vanavond Heerlen!!!
Heel erg goed ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |