Gooien? Dat doet die van mij nou nooooooooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Plums het volgende:
Het gooien van de drinkbeker is ook voorbij na paar weekjes foeteren, die duwt ie je nu gewoon in de handen als ie klaar is met drinken.

Daar ongenegeerd opscheppen en kletsen over Oona zodat ik 'in het echte leven' me een beetje kan inhouden
 Daar ongenegeerd opscheppen en kletsen over Oona zodat ik 'in het echte leven' me een beetje kan inhouden

Wij zitten nu op 2 meter
  Wij zitten nu op 2 meter 
 Tja... 'smiddags lag ze te keten in bed ipv slapen.. dan krijg je dat! Zo zielig is dat... Toen we de voordeur binnen kwamen wees ze meteen naar haar kamertje en maakte het slaapgebaar (Bij binnenkomst kijk je meteen haar kamertje in - Maissonette, onze woning is 'andersom' woonkamer boven, rest beneden)
 Tja... 'smiddags lag ze te keten in bed ipv slapen.. dan krijg je dat! Zo zielig is dat... Toen we de voordeur binnen kwamen wees ze meteen naar haar kamertje en maakte het slaapgebaar (Bij binnenkomst kijk je meteen haar kamertje in - Maissonette, onze woning is 'andersom' woonkamer boven, rest beneden) (na het eten was dat nodig haha)
 (na het eten was dat nodig haha) 

Dus dat! Over een kleine kilometer van de opvang naar huis lopen duurt bijna een half uur omdat hij druk is met van alles behalve doorlopen. We noemen hem ook wel anti-loop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:38 schreef Troeta het volgende:
Nou, ik vind het zelf al ver, dus voor een dreumes helemaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |