Sok aan z'n teen gelijmd met secondelijmquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
Wat was er nou precies met zijn voet?
Is dat al een keer geweest?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
En bibi trok 'm er dus vanaf. Nu is het me duidelijk. Ik zat even een halve seconde weg te kijken.
Is dat programma over die 5 Brabantse sletten nog wat?
Die goorlap trok zich af op het gezicht van die gozer die out gingquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef Anno2012 het volgende:
WTF doet die gio daar,op het einde, bij de trailer voor volgende week
Ben benieuwd naar volgende weekquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een aansteller zeg die dennis huilen omdat die dikke tony weer terug was
http://zideo.nl/playzideo/6c4953556e565a72quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Doodloper het volgende:
waar zien we volgende week?m'n spotnet is even out ofzo dus ik kan niks downloaden
Thomasquote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Jullie hebben de aflevering van volgende week dus ook al gezien?
Het is nog niet eens zo raar dat het misschien tussendoor even ter sprake komt, maar uiteindelijk is het wel genoeg ja. "Nee we gaan dus niet ophouden over school", wtf. En dan nog tegen Rob zeggen "wie is hier nou de pro?".quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Thomasx1000
En maar lullen over school; zo versier je toch geen meisje
Ditquote:Op donderdag 3 november 2011 15:22 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zo raar dat het misschien tussendoor even ter sprake komt, maar uiteindelijk is het wel genoeg ja. "Nee we gaan dus niet ophouden over school", wtf. En dan nog tegen Rob zeggen "wie is hier nou de pro?".
Hij gaat wel het meest los van ze allemaal, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, hij lache, zonder hem keek niemand meer.
De buren dragen het programma juistquote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ow? En waarom denk je dat? Hij voegt niet veel toe.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vaste cast ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? En waarom denk je dat? Hij voegt niet veel toe.
En toch wordt ernaar gekeken, raar.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En toch wordt ernaar gekeken, raar.
Bronquote:Thomas Loopstra over Oh Oh Cherso: "Ik zou het zo weer doen"
WOUDRICHEM - Als ze hem zouden vragen, zou de Woudrichemse Thomas Loopstra zeker nog een keer meedoen met het programma Oh Oh Cherso. Afgelopen zomer reisde Loopstra voor het RTL-programma af naar Griekenland.
"Zeker, ik zou er geen seconde over twijfelen", zegt Loopstra op de vraag of hij het nog eens zou doen. "Al weet ik niet of ik weer naar Chersonissos zou willen. Het is een gezellige spot maar volgend jaar word ik 27 en dan ben je bijna een opa daar. Ik hou ook wel van een beetje afwisseling. Als ik mocht kiezen, zou ik met ze naar Ibiza gaan."
X Cherso
In de afvalrace X Cherso werd Loopstra samen met twee andere nieuwelingen uitgekozen om de bekende groep feestende Hagenezen te versterken. "Ik was heel zenuwachtig, ik dacht dat Ivo de afvalrace zou winnen omdat hij veel meer gesocialized had met de groep. Uiteindelijk ben ik het toch geworden."
"Cille vakantie"
Loopstra zegt een relaxe, chille vakantie te hebben gehad op het Griekse eiland. "We hebben lekker gedronken en alleen maar zon en feest gehad. Het was helemaal goed. De Hagenezen zijn anders dan op televisie maar wel op een positieve manier. Natuurlijk zijn er ups en downs geweest. Ik denk dat dat wel logisch is als je met tien mensen op vakantie gaat."
Carnaval
"Wij Brabanders zijn levensgenieters, ik heb geprobeerd die Brabantse gezelligheid in de groep te brengen. Volgens mij is dat gelukt." Het lijkt Loopstra wel gaaf om met de Hagenezen carnaval gaan te vieren in Brabant. "Al hoeft er natuurlijk nooit een excuus te zijn voor een goed feestje."
Die kerel is nog best relaxed eigenlijk..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha die Hagenees koppelt Thomas en die Janneke ff
Oh nee, toch niet
Ja, dat is wel grappig jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
Maar voor de rest is het einde van het feest wel epic....Thomas![]()
![]()
Wat een kneus idd, snap goed dat mensen hem irritant vinden als je er de hele dag met je lip op zitquote:
Ja is hoogtepunt uit dit seizoen volgens mij...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Droopie het volgende:
Als jokerrje zo reageert blijf ik kijken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Die kerel sla je toch meteen op zijn gezicht, en daarna dat meisje
Hij zou het zo weer doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Thomas moet echt spijt hebben dat ie meegedaan heeft
Haha, wat die heeft echt een appartementencomplex voor zijn kop.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zou het zo weer doen
[RTL5] Oh oh Cherso #26 Waar Gio een halve zool is
Die gast heeft echt een plank voor z'n kopquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zou het zo weer doen
[RTL5] Oh oh Cherso #26 Waar Gio een halve zool is
Gijpquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wat die heeft echt een appartementencomplex voor zijn kop.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef J2T het volgende:
Zielig voor Thomas. Ik kan daar zo slecht tegen als een hele groep zich keert tegen 1 iemand. Zo zwak.
Hij doet het zichzelf aan...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef J2T het volgende:
Zielig voor Thomas. Ik kan daar zo slecht tegen als een hele groep zich keert tegen 1 iemand. Zo zwak.
Was ie altijd al, stomme uitslover dat ie isquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef THeeF het volgende:
Wat een mongool is die Sniper eigenlijk. Ook ineens een nep accent.
Klopt. Maar ik vind het gewoon zwak. Je hoeft geen vrienden met elkaar te zijn, maar stel die jongen een beetje op zijn gemak. Het ziet er zo pijnlijk uit allemaal.quote:
Dit is duidelijk aan het einde van de vakantie..hij heeft genoeg kansen gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef J2T het volgende:
Die gio is echt fail zeg
[..]
Klopt. Maar ik vind het gewoon zwak. Je hoeft geen vrienden met elkaar te zijn, maar stel die jongen een beetje op zijn gemak. Het ziet er zo pijnlijk uit allemaal.
Klopt wel. Maar ik denk dat je daar van te voren moet over nadenken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef J2T het volgende:
En 26 bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ik denk dat je daar van te voren moet over nadenken.
Ik zou zelf nooit met zo'n programma meedoen. Als hij niet durft te zoenen,alleen maar over school blijft praten,ik denk dat je dan 2x moet nadenken of je bij deze groep hoort.
Tsjah. Als ze hem gewoon niet mogen? Moeten ze dan maar met zijn allen geforceerd aardig gaan doen? Je weet over wie je het hebt he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef J2T het volgende:
Die gio is echt fail zeg
[..]
Klopt. Maar ik vind het gewoon zwak. Je hoeft geen vrienden met elkaar te zijn, maar stel die jongen een beetje op zijn gemak. Het ziet er zo pijnlijk uit allemaal.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef luckass het volgende:
Kan de nieuwe aflevering hier gepost worden?
Haha, die gast had vorig jaar echt een veel beter figuur (no homo)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:32 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Kijk jokertje weer semi tof staan buik in houden alles
inddquote:Op woensdag 9 november 2011 16:32 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Kijk jokertje weer semi tof staan buik in houden alles
Hij was een beetje te serieus voor dit programma.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef Breekfast het volgende:
Thomas is een veel te normale gast om bij die Haagse clan te horen.
Beetje jammer ook dat hij zich ook zo laat opnaaien door die oudere gasten om meteen op die meisjes af te stappen wanneer 1 van die oudere gasten hem daar toe aanspoort. Was niet helemaal vrijwillig volgens mij.
Was gewoon lekker naar huis gegaan denk ik dan. Als het de eerste twee weken niet klikt gaat het de laatste week ook niet meer klikken.
Die gast doet eigenlijk nooit iets iddquote:Op woensdag 9 november 2011 17:41 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
indd
Hij is eigenlijk ook maar saai.
Is hij ooit dronken geweest?
Hij heeft een vriendin thuis zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef sausagin het volgende:
Idd jokertje ziet je nooit en hij heeft ook niemand voor de BBQ uitgenodigd. ook nooit meisjes meenemen.
Dat excuus kon ie in de eerste twee seizoenen niet gebruiken en toen was 't niet veel anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin thuis zitten
Sowieso Tony als hij deftig probeert te praten of levenslessen verteltquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf, Tony als de buren vertrekken.
Haha, echt he. Alsof iemand hem serieus neemt.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Sowieso Tony als hij deftig probeert te praten of levenslessen vertelt
idd. Ik moest het af en toe even stilzetten om bij te komen vd plaatsvervangende schaamte.. wat een rare gast. hij gedraagt zich vervolgens ook nog als een faler door de gel/haarlak van die gio te jattenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een vertoning die thomas hehe
Vind haar de leukste van de dames eigenlijk. Ze moet echt wel blijvenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zou Elize ooit nog eens hard gebald worden? ...
Elize, die is pas saai.
Volgens mij is het echt een aardige jongen. Maar past inderdaad niet helemaal in het groepje.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd. Ik moest het af en toe even stilzetten om bij te komen vd plaatsvervangende schaamte.. wat een rare gast. hij gedraagt zich vervolgens ook nog als een faler door de gel/haarlak van die gio te jatten
is al verwijdertquote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Doodloper het volgende:
http://zideo.nl/playzideo/6c4953566d313976
quote:Tijgertje weer opgepakt na diefstal
Oh oh het is weer zover. De Haagse stoeipoes Tijgertje, bekend van de serie Oh Oh Tirol, is weer opgepakt voor diefstal.
Een politiewoordvoerster heeft bevestigd dat het om de 24-jarige Haagse gaat. Tijgertje, die eigenlijk Tatjana Liefhebber heet, werd eind september al veroordeeld tot 96 dagen celstraf, een taakstraf van zestig uur een voorwaardelijke celstraf wegens diefstal.
Destijds hoefde ze niet de cel in omdat ze haar straf al in voorarrest had uitgezeten. Wat er nu met het grijpgrage feestbeest gaat gebeuren is onduidelijk.
De 24-jarige Haagse heeft zich het afgelopen jaar verzekerd van het label veelpleegster. Ze werd maar liefst zes keer opgepakt. Ook maakte ze geregeld een familie-uitje van haar roofpraktijken, want haar moeder werd ook al vier keer ingerekend.
Tijgertje, die enkele kledingstukken had gestolen, werd dit keer echter alleen opgepakt. Tijdens haar aanhouding verzette ze zich hevig en schold ze bovendien agenten uit met het scheldwoordenarsenaal dat al eerder op televisie te zien was.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zou Elize ooit nog eens hard gebald worden? ...
Elize, die is pas saai.
Gaat Matsoe Matsoe weer mee deze keer???quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef rubje het volgende:
btw die gasten gaan weer op reis zo te zien.
Tony Star 'Sterretje'quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Gaat Matsoe Matsoe weer mee deze keer???
Dat zijn oude foto's? Gaat over Oh Oh Tirol van eerder dit jaar. Deze serie gaat echt geen vervolg meer krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef rubje het volgende:
btw die gasten gaan weer op reis zo te zien.
Misschien maar het beste ook denk ik..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat zijn oude foto's? Gaat over Oh Oh Tirol van eerder dit jaar. Deze serie gaat echt geen vervolg meer krijgen.
wel erg als het hele land weet dat je een faler bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lachen met Thomas zeg. Wat een swagger. Mister lovah lovah met zijn mooie verhalen over hiėrogliefen op school.
Wel lullig, hij past gewoon niet bij de groep. Op een gegeven moment gaat ie ook alles wat doen wat de groep niet tof vind..
Ik denk dat zijn grootste faal is dat hij iedereen daar voorhoudt dat ie de vrouwtjes in zijn binnenzak heeft. Als hij zich wat kwetsbaarder had opgesteld, had niemand moeilijk gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
wel erg als het hele land weet dat je een faler bent
je kan iig niet meer normaal uitgaan
Uhuh, hij valt zwaar tegenquote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij de audities leek Thomas mij juist precies zo'n Cherso mooiboy-player-type, maar nu hij vervolgens in Cherso is is hij opeens een hele gevoelige "lekker babbelen"-type.
Ik kijk nog liever naar een krop sla dan naar Gio.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef zoem het volgende:
Nog altijd beter dan Thomas; hij heeft geen reet uitgevoerd
hahaha ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
oke ik schakel naar het andere topic
Eten gekookt, kleren gestreken en afgewassen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Anno2012 het volgende:
Wat hebben die huismoeders eigenlijk gedaan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Nieuwe aflevering al ergens te bekijken?
Ik vind gio wel een interessante toevoegingquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef mootie het volgende:
Zie net voor het eerst in tijden weer een stukje... Met die Gio hebben ze wel het absolute dieptepunt bereikt
Het levert wel gespreksstof opquote:Op woensdag 16 november 2011 07:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind gio wel een interessante toevoeging
jup, vind hem ook voor veel actie zorgen. Eerst was het toch een stuk sufferquote:Op woensdag 16 november 2011 07:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind gio wel een interessante toevoeging
Ze willen niet als "hoeren" overkomen op de televisie.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef rubje het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit die ene meid Elize zich zo min mogelijk in te spannen aan een gozer te geraken terwijl om haar heen er flink geflikfooid wordt door de anderen.Die Bibi houdt zich ook zo afzijdig als het gaat om gasten scoren.
Ze zullen beiden toch niet al een vriendje hebben en daardoor zich zo 'netje's gedragen op tv?
![]()
Thanksquote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef NotYou het volgende:
Registreren? Fuck dat.
www.ohohchersofansite.nl/site/video/Aflevering13.mp4
Kijkze iedereen.
Dankje.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef NotYou het volgende:
Registreren? Fuck dat.
Kijkze iedereen.
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat Thomas de mooiste meisjes mee naar de villa neemt. Dat hij er vervolgens niet veel mee doet is daarentegen natuurlijk weer niet zo slim.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:52 schreef Doodloper het volgende:
Ze zeiken Thomas ook echt ALTIJD en OVERAL om afterwijl als een van die andere gasten een keertje doet wat Thomas doet dan vinden ze het prachtig
![]()
tevens: "ik versta geen Belgisch"![]()
thnxquote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef NotYou het volgende:
Registreren? Fuck dat.
Kijkze iedereen.
je kan het gewoon op rtl gemist kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:52 schreef RobbieBoy het volgende:
weet iemand of dit seizoen nog op dvd komt? heb dit seizoen compleet gemist, schijnbaar
ja, maar achter de pc, dat kijkt toch een stuk minder prettigquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
je kan het gewoon op rtl gemist kijken
ja echt waar stomme belgenquote:
Ik geloof je wel maarquote:
dronken engelsen zijn zooooooo makkelijkquote:
en daarna gaat hij poepenquote:
Meneer Sterretje doet natuurlijk exact hetzelfde. Die vadsige blob scoort ook alleen maar omdat hij een zgn. Bn-er is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
zo, sterretje heeft het door dat hij een fake is
en maar stoer doen tegen tony als een alfa mannetjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Meneer Sterretje doet natuurlijk exact hetzelfde. Die vadsige blob scoort ook alleen maar omdat hij een zgn. Bn-er is.
De rest ligt allemaal aan de leiband van vriendje of vriendinnetje.
hij jouw nietquote:
dat maakt niks uitquote:
Dank voor je live-verslag van de uitzending.quote:
http://www.ohohchersofansite.nl/site/video/Aflevering14.mp4quote:Op woensdag 23 november 2011 10:06 schreef Doodloper het volgende:
Volgens mij zijn die nog niet begonnen. Ik heb er vorige week naar gezocht maar kon ze nergens vinden (enkel de Nederlandse Cherso die ook in Belgiė is/wordt? uitgezonden.
[..]
Dank voor je live-verslag van de uitzending.
Iemand een link naar de volgende uitzending?
chanant jaquote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Leuke aflevering gisteren!
Die Tony begint trouwens écht een mietje te worden. Beetje chanant dat 'Jook' en 'Maatje' continu en dan die emotionele dikke kop van 'm erbij
jammerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef sausagin het volgende:
Belgische oh oh cherso wordt pas vanaf maart uitgezonden in Belgiė.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Nieuwe aflevering al online? Anyone?
Zo moeilijk is één pagina bekijken toch niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.ohohchersofansite.nl/site/video/Aflevering14.mp4
net als vorig jaar, volgens mij meeten ze gewoon op het vliegveld.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef MaxC het volgende:
Best wel achterlijk dat één-voor-één weggaan, alsof ze niet allemaal met het zelfde vliegtuig gaan
Kut, die kan ik niet afspelen op deze laptop. Moet je daarvoor de nieuwste mediaplayer hebben?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef rolfson het volgende:
[..]
[..]
Zo moeilijk is één pagina bekijken toch niet.
Gewoon opslaan als en dan downloadenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kut, die kan ik niet afspelen op deze laptop. Moet je daarvoor de nieuwste mediaplayer hebben?
Het is gratis, niet bitchenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:04 schreef PfenisBaron het volgende:
die hoerensite is echt langzaam! ongelooflijk zeg, biedt dan niks aan!!
quote:[voice-over]En daar hebben we kleine max, hij houdt veel van aziatische vechtcartoons en snoepen, vooral chocolade gaat er bij Max altijd wel wel in. Max is een stoere populaire jongen en heeft aan vriendjes en vriendinnetjes in de klas dan ook geen gebrek. Maar Max.. heeft ook een geheim...
*cut naar verduisterde slaapkamer, smoezelig ogend dekbed, langzame pan/zoom naar een vlek op (voor een kleuter) kruishoogte*
*Stem van Max' moeder, zachtjes huilend die na de eerste paar woorden ook in beeld komt, abrupte cut*
[Moeder] Ja ik weet ook niet wat het is met hem, Max is een vrolijke populaire jongen en toch wil het met dit maar niet lukken. Hij doet echt zijn best, dat zie ik ook wel maar het lukt gewoon niet en dat is.. best wel frustrerend ja. Ook voor Max. Alles hebben we al geprobeerd: we zij met hem naar de huisarts geweest maar helaas werd al snel duidelijk dat, dat op niets uit zou lopen. Gelukkig troffen we kort daarop Myrthe, ons medium, en zij is ervan overtuigd dat Max worstelt met een onverwerkt trauma uit een voorgaand leven
*cut naar shot van een mistig kerkhof, goedkoop klinkende horrormuziek en een wolf die jankt*
*bovenstaand shot blijkt de backdrop te zijn die over de greenscreen openbaringen is heen gemonteerd en verspringt gedurende dit segment naar een paar vergelijkbare niet grappige afbeeldingen/animaties*
- kinderen uit de kleuterklas vertellen individueel of met z'n tweeėn over geesten: of ze hier in geloven, waaraan ze denken als ze het woord geest/spook horen, etc. -
*voice over valt weer in, over beelden van Max en diens moeder 's ochtends in de keuken*
[voice-over ] Maar gelukkig heeft Max er overdag geheel geen moeite mee. Fris en fruitig staat hij op het punt te vetrekken naar school, in zijn lunchtrommeltje een met liefde door zijn moeder bereide Liga-koek (sponsor momentje) en een lekkere beker Campina volle melk!
Max gaat het liefst op de fiets naar school. Kijk hem eens trappen, stoer naast zijn moeder. De blijvende herinnering die hier gevormd wordt zal Max de rest van zijn leven bij zich dragen en koesteren, *narrator verdraait zijn stem ietwat zodat het klinkt alsof hij geėmotioneerd raakt* en Max niet alleen
*Max' moeder komt in beeld, op het greenscreen achter haar geplakt zijn geblurde beelden waarop zij en Max naar school fietsen, ze is zichtbaar geėmotioneerd als ze haar verhaal doet*
[Moeder] Ja, dat was.. echt een mooi moment toen Max en ik daar naar school fietsten, ik denk ook niet dat ik dit ooit nog zal vergeten.. het is bijna als een minuut geleden, zo vers nog in mijn geheugen, dat ik aan hem vroeg "Heb je je lunctrommeltje wel mee, schat?" en hij direct trots antwoordde "Ja mama!" *moeder pinkt een traantje weg* Zo mooi hč, dit soort momenten, daar doe je het als ouder toch voor.
*snelle cut, shot van max die afstapt, langzame pan naar zijn schoen waarvan een veter blijkt los te zitten. camera draait opzij en omhoog voor een close up van Max' moeder*
[moeder] "Max, lieverd, pas op! Je vetertje zit los!"
*Max voor een greenscreen, als achtergrond eerst een schoen met losse veter, gevolgd door een leeg ziekenhuisbed met hartslagmonitor ernaast*
[Max] Nee dat scheelde niet veel!
*Moeder voor het green screen*
[Moeder] Oh wat een geluk dat ik het direct zag, dat had anders heel erg verkeerd af kunnen lopen!
*In beeld is Max die opstaat na het strikken van zijn veter*
[voice-over] Bijgekomen van de schrik vervolgen Max en zijn moeder opgelucht hun weg naar het schoolgebouw maar voor ze daar zijn moeten ze nog wel het plein over en dat gaat niet zomaar..
*camera draait naar het schoolplein en zoomt in op een leeg colablikje dat op de tegels ligt*
Het slaat nergens op maar toch moest ik lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NotYou het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind: de melodramatische voice-over die de meest triviale activiteiten omschrijft als events van epische proporties of de manier waarop ze beeldmateriaal voor misschien een kwart seizoen oprekken tot een geheel seizoen aan uitzendingen. Ook de kunstgrepen die ze dit seizoen toegepast hebben om toch maar iets te kunnen tonen verdienen een eervolle vermelding.
Mochten jullie nog iemand zoeken voor in jullie creatieve team bel me!
Om mijn kunnen te tonen zal ik hieronder een kort fragment schetsen uit het eventuele "oh oh weer in m'n broek gepoept", een real life soap die het wel en wee van een kleuterklas volgt.
[..]
ditquote:Op donderdag 24 november 2011 02:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het slaat nergens op maar toch moest ik lachen
bronquote:Oh oh Cherso-ster Matsoe Matsoe weer vrijgezel
Joey Spaan, beter bekend als Matsoe Matsoe, is weer vrijgezel. De Hagenees is bekend van het eerste seizoen van Oh oh Cherso en Oh oh Tirol. Hij is al een tijdje niet meer samen met zijn vriendin.
Dat meldt RTL Boulevard vanavond.
Matsoe Matsoe stopte met de serie omdat hij niet meer mee mocht doen van zijn vriendin. 'Ik heb het allemaal al gezien en meegemaakt. Als je als meisje zijnde je vriend drie weken moet missen is het sowieso niet leuk', liet hij afgelopen zomer weten.
In het tweede seizoen van Oh Oh Cherso maakte Joey plaats voor de nieuwe gezichten Gio, Kayleigh en Thomas.
(Redactie)
ik niet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, maar de meesten zullen hem al via internet gezien hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |