Sok aan z'n teen gelijmd met secondelijmquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
Wat was er nou precies met zijn voet?
Is dat al een keer geweest?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
En bibi trok 'm er dus vanaf. Nu is het me duidelijk. Ik zat even een halve seconde weg te kijken.
Is dat programma over die 5 Brabantse sletten nog wat?
Die goorlap trok zich af op het gezicht van die gozer die out gingquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef Anno2012 het volgende:
WTF doet die gio daar,op het einde, bij de trailer voor volgende week
Ben benieuwd naar volgende weekquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat een aansteller zeg die dennis huilen omdat die dikke tony weer terug was
http://zideo.nl/playzideo/6c4953556e565a72quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef Doodloper het volgende:
waar zien we volgende week?m'n spotnet is even out ofzo dus ik kan niks downloaden
Thomasquote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Jullie hebben de aflevering van volgende week dus ook al gezien?
Het is nog niet eens zo raar dat het misschien tussendoor even ter sprake komt, maar uiteindelijk is het wel genoeg ja. "Nee we gaan dus niet ophouden over school", wtf. En dan nog tegen Rob zeggen "wie is hier nou de pro?".quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Thomasx1000
En maar lullen over school; zo versier je toch geen meisje
Ditquote:Op donderdag 3 november 2011 15:22 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zo raar dat het misschien tussendoor even ter sprake komt, maar uiteindelijk is het wel genoeg ja. "Nee we gaan dus niet ophouden over school", wtf. En dan nog tegen Rob zeggen "wie is hier nou de pro?".
Hij gaat wel het meest los van ze allemaal, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, hij lache, zonder hem keek niemand meer.
De buren dragen het programma juistquote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ow? En waarom denk je dat? Hij voegt niet veel toe.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vaste cast ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? En waarom denk je dat? Hij voegt niet veel toe.
En toch wordt ernaar gekeken, raar.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En toch wordt ernaar gekeken, raar.
Bronquote:Thomas Loopstra over Oh Oh Cherso: "Ik zou het zo weer doen"
WOUDRICHEM - Als ze hem zouden vragen, zou de Woudrichemse Thomas Loopstra zeker nog een keer meedoen met het programma Oh Oh Cherso. Afgelopen zomer reisde Loopstra voor het RTL-programma af naar Griekenland.
"Zeker, ik zou er geen seconde over twijfelen", zegt Loopstra op de vraag of hij het nog eens zou doen. "Al weet ik niet of ik weer naar Chersonissos zou willen. Het is een gezellige spot maar volgend jaar word ik 27 en dan ben je bijna een opa daar. Ik hou ook wel van een beetje afwisseling. Als ik mocht kiezen, zou ik met ze naar Ibiza gaan."
X Cherso
In de afvalrace X Cherso werd Loopstra samen met twee andere nieuwelingen uitgekozen om de bekende groep feestende Hagenezen te versterken. "Ik was heel zenuwachtig, ik dacht dat Ivo de afvalrace zou winnen omdat hij veel meer gesocialized had met de groep. Uiteindelijk ben ik het toch geworden."
"Cille vakantie"
Loopstra zegt een relaxe, chille vakantie te hebben gehad op het Griekse eiland. "We hebben lekker gedronken en alleen maar zon en feest gehad. Het was helemaal goed. De Hagenezen zijn anders dan op televisie maar wel op een positieve manier. Natuurlijk zijn er ups en downs geweest. Ik denk dat dat wel logisch is als je met tien mensen op vakantie gaat."
Carnaval
"Wij Brabanders zijn levensgenieters, ik heb geprobeerd die Brabantse gezelligheid in de groep te brengen. Volgens mij is dat gelukt." Het lijkt Loopstra wel gaaf om met de Hagenezen carnaval gaan te vieren in Brabant. "Al hoeft er natuurlijk nooit een excuus te zijn voor een goed feestje."
Die kerel is nog best relaxed eigenlijk..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha die Hagenees koppelt Thomas en die Janneke ff
Oh nee, toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |