Natuurlijk wel. En iedereen weet dat ene piepje een vies woord is.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe triest ook zeg, die Amerikanen...Alsof je het wordt frak anders interpreteert![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Salamander het volgende:
En het mooie is, het wordt alleen maar beter.
Ben er ook niet echt van, maar voorlopig doen ze het heel mooiquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het begin iets mooier, ik ben niet zo van de goden, het geloof, de wonderen etc.
Ik vond de eerste 3 seizoenen erg sterk, het laatste gewoon goed. Ik was meer een fan van het menselijke drama, niet echt van de zweverige voorbestemdheid en dergelijke.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het begin iets mooier, ik ben niet zo van de goden, het geloof, de wonderen etc.
Ik vond dat wel iets hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 3 seizoenen erg sterk, het laatste gewoon goed. Ik was meer een fan van het menselijke drama, niet echt van de zweverige voorbestemdheid en dergelijke.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Salamander het volgende:
Ja leuk, nu moet ik Resurrection ship 1&2 weer gaan kijken.
Het is echt geniaal in hoe ze niet cliche zijn. Ja, het grootste gevecht van de hele serie (en de reden dat 99% van de SF/actiefilm fans dit soort series kijken (er zal wel veel geklaagd zijn over deze eps door kijkers die dit kijken omdat het een lekkere actie-SF serie is ofzo)), maar het gaat gewoon in 5 minuten even bam bam bam en ze winnen zonder enige moeite. Het is er wel, maar ze leggen de nadruk op zoveel andere dingen. Geniaal. Ook hoe ze geen van beide Adama/Cain vermoorden, totaal onverwacht plot, maar dat Gaius uiteindelijk wel uit moralistisch oogpunt 'zorgt' dat Cain gewroken wordt...fantastischquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:18 schreef Salamander het volgende:
Maar echt, dat gesprek tussen Roslin en Adama is zo geniaal. En je verwacht echt een gigantisch gevecht met twee Battlestars, een Resurrection ship en twee Basestars geloof ik. En weet ik wat. En eigenlijk zie je er niks van, maar toch is het meesterlijk.
Ach ik weet dat Adama het heel erg lang volhoudt, en dat Laura toch ergens dood gaat ja (Gaius moet toch ooit president worden...)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Salamander het volgende:
Laura en Adama zijn acteurs die ze sowieso wilden hebben. Maar de schrijvers zijn echt niet bang om hoofdpersonen dood te laten gaan. Ik ga niks spoilen, maar ...
Nee toch maar niet.
Eh, refresh my memory, wie dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Salamander het volgende:
Laura en Adama zijn acteurs die ze sowieso wilden hebben. Maar de schrijvers zijn echt niet bang om hoofdpersonen dood te laten gaan. Ik ga niks spoilen, maar ...
Nee toch maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral Black Market. Wat een baggeraflevering was dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Norrage het volgende:
Geniale afleveringen met Pegasus en dat Resurrection schip, maar die afleveringen daarna..hemeltje lief...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Eh, refresh my memory, wie dan?Tja, nu je het zo vraagt weet ik het eigenlijk niet. Moet er even over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door Salamander op 21-03-2012 23:04:08 ]You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
Ja klopt inderdaad. Zoiets tenminste.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Camelot was toch de US versie van Merlin?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef Salamander het volgende:
Heb ik een heel verhaal getypt gooi ik het per ongeluk weg. Nog een keer dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt inderdaad weer beter jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Norrage het volgende:
Ok nu is het weer goed! Nu bij de laatste ep van seizoen 2
Opschieten dan! Maandag is S02E01 te bewonderen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Nu op naar seizoen 3, alhoewel ik ergens ook nog even Game of Thrones moet inhalen
Tim,quote:Op zondag 26 februari 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze even handig in een map gezet voor mijn huisgenoot, dit is de volgorde:
[ afbeelding ]
En tsja, GoT...ik was nog niet bij...en na de louter en alleen maar positieve dingen dacht ik "ik haal het ff in" maar ik was ooit bij aflevering 5 afgehaakt, en dat blijf ik nu. Ik val verdomme non-stop in slaap bij die serie...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Opschieten dan! Maandag is S02E01 te bewonderen.
De resistance webisodes voegen niet heel veel toe, en zijn zeker niet noodzakelijk voor begrip van het verhaal. Dat je het gevoel hebt dat je een heel seizoen gemist heb aan het begin van seizoen 3 vind ik juist het sterke eraanquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tim,
Die webisodes, zijn die boeiend? Seizoen 3 begint echt ongelooflijk van de hak op de tak. Worden er in die resistance webisodes belangrijke dingen uitgelegd? Want ik vind het echt maar een vage eerste ep, alsof ik een heel seizoen gemist heb(wat ik dus wel vaker heb bij deze serie...plot loopt niet echt lineair...)
Ik vond de verhaallijnen juist enorm goed in elkaar vallen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Maar briljante serie hoor! Echt een van de betere die ik heb gezien. Maar ik vind de verhaallijnen net niet zo "mooi in elkaar vallen" om dit echt een legendarische te laten zijn
Het einde van seizoen 3, wat ik net zie, is ook wel redelijk wtfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Merkie het volgende:
Die "bevrijding" van New Caprica is echt superbaas.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef MAHL het volgende:
Hoe vind je Romo Lampkin? Wat een baas was dat zeg
Firefly is echt een goede serie, maar wel een beetje apart en niet echt mainstream. Ze hadden het dan ook nooit op een mainstream zender moeten uitzenden aangezien het niet echt geschikt is voor het doorsnee Amerikaanse publiek dat liever naar de 83e editie van X-Factor kijktquote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Norrage het volgende:
Ik ga als ik dit af heb ook eens Firefly kijken...Waarom is dat zo fantastisch? Het is gecancelled, dan kan het toch niet zo goed zijn? En onafgerond zijn?
Zijn ze bij de aarde? Wat is de aarde....quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn bij de aarde![]()
ik had niet verwacht dat ze daar ook echt nog eens zouden komen
En ja, ik heb de hele zondag lang nonstop Battlestar gekeken....wat een serie
De volgende paar afleveringen worden ge-ni-aalquote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn bij de aarde![]()
ik had niet verwacht dat ze daar ook echt nog eens zouden komen
En ja, ik heb de hele zondag lang nonstop Battlestar gekeken....wat een serie
The Adama Tacticquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Merkie het volgende:
Die "bevrijding" van New Caprica is echt superbaas.
Dat is wel stoer gedaan ja. De Caprica die zo naar beneden valt en dan jumpt en die Vipers die in de open lucht vliegen, wat je op dat moment ook nog niet hebt gezien. Eenv an die piloten roept dan ook iets in de trant van "Well, this should be interesting...."quote:
Voor mij deed het hem het meest toen Sam aan Kara vroeg wat ze zou doen als hij een Cylon was... Die blik in die arme jongen zijn ogenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Norrage het volgende:
Die laatste ep kreeg ik echt een traantje op mijn wang toen Tigh vertelde aan Adama dat ie een Cylon is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |