Ik ook. En een Facebook search doet vermoeden dat we het over dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef nils7 het volgende:
Van 1 ervan ken ik haar broer, haar zelf alleen van zien tijdens het stappen.
jah haha zoveel nils'en zitten er niet op FBquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ook. En een Facebook search doet vermoeden dat we het over dezelfde hebben.
Welke dan? Ik vind die Jessica het leukste.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
jah haha zoveel nils'en zitten er niet op FB
vind d'r in het echt er trouwens beter uit zien dan op tv iig.
Kirstenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Welke dan? Ik vind die Jessica het leukste.
sharonquote:
Kloptquote:
oh sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Het ging om degene die nils en ik "kenden".
Ach, dat doen ze anders ook wel en dan betalen ze voor de vakantiequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
gewoon je kut verkopen in een programma
verkopen? gewoon gratis hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
gewoon je kut verkopen in een programma
kost en inwoning zijn gratisquote:
eerder greppeldellen?quote:
mastubeertjequote:
welke welquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef leolinedance het volgende:
ZOOOo twee jongens gekregen de eerste avond! Lekker DPen
zo, dat zou je wel eens graag willen doen he? Lekker piemolschuren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef leolinedance het volgende:
ZOOOo twee jongens gekregen de eerste avond! Lekker DPen
ik zou me hond er nog vanaf trappen!quote:
dat is juist het spelquote:
ik lees steeds nikkie pissenquote:
okquote:
aids stemquote:
Om er vervolgens zelf op te duiken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou me hond er nog vanaf trappen!
je natuurlijk, mij kiest ze altijd boven jouw!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Om er vervolgens zelf op te duiken?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je natuurlijk, mij kiest ze altijd boven jouw!
Brabant loopt dan ook 3 jaar achterquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef leolinedance het volgende:
goeiemoggel...is dit opgenomen in 2008 ofzo?
Dat ze allebei meedoen en bij elkaar in de kamer belandenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb een dochter én een zoon. Maar wat is nou erger?
nee, de deal is slapen, niet meteen neukenquote:
Die stem d'r ook bijquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Die Britt is dan ook echt fucking lelijk
toen was ze dronkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze voor die eerste nacht nog wel normaal klonk
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Britt gaat op jacht naar een mooiboy
Dat zou echt heel sneu zijn dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ze allebei meedoen en bij elkaar in de kamer belanden
oh oh cherso is ook over zijn hoogtepunt heenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
We zitten nog maar op de helft van het programma, dat voorspelt wat![]()
Hadden ze met Oh Oh Cherso ook beter kunnen doen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Britt slaapt eerste nacht alleen
[ afbeelding ]
wordt er geneukt, ga je het uitzettenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef leolinedance het volgende:
Ik zet hem af, dit is echt verschrikkelijk slecht
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is gewoon De Villa in het kwadraat, je moet neuken om te blijven
dat gaat al niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Inkomen het volgende:
kun je beter het eerste half uur overslaan
Paradise Hotel was zo kuis als de EO-jongerendag vergeleken met deze bagger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef -Willempie- het volgende:
Paradise Hotel was toch ook zoiets als dit?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paradise Hotel was zo kuis als de EO-jongerendag vergeleken met deze bagger.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Albertoooo het volgende:
Ze hadden die Britt beter Beer kunnen noemen!
duh, maar het principe was toch hetzelfde. Sliep je alleen dan ging je eruit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paradise Hotel was zo kuis als de EO-jongerendag vergeleken met deze bagger.
wacht maar totdat je ze kruistquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Albertoooo het volgende:
Ze hadden die Britt beter Beer kunnen noemen!
30cm per nacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat kunnen ze winnen eigenlijk?
Oh, dat weet ik niet meer. Zou zomaar eens waar kunnen zijn, ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
duh, maar het principe was toch hetzelfde. Sliep je alleen dan ging je eruit.
een leven zonder de druk van zelfrespectquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Een snoepreisje inclusief ontmaagdingquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
daarvoor hebben we een term, wishfull thinkingquote:
Haha die Beer ken ik wel, regelmatig tegen gekomen met het uitgaan.quote:
Ze zijn een jaar of 24, dus die vlies zijn ze al een jaar of 11 kwijt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Een snoepreisje inclusief ontmaagding
Ze kunnen dus echte liefde winnenquote:In deze nieuwe serie gaan vijf Brabantse single vrouwen op zoek naar liefdesavontuur.
Terwijl de dames zich nestelen in een super-de-luxe villa op het exotische Curaçao, staan iedere week vier jongens te popelen om de Brabantse schonen te ontmoeten. Aan het eind van elke aflevering staan de babes voor een belangrijke keuze: verlaten ze met deze man het eiland of blijven ze op het zonovergoten Curaçao voor een nieuwe lichting mannen?
echt hequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Inkomen het volgende:
ik snap haar wel, daar komen om iets te vinden
24?! Ze gedragen zich als 16-jarige sletjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zijn een jaar of 24, dus die vlies zijn ze al een jaar of 11 kwijt.
Ik vrees ook dat dit het plafond van hun niveau is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef zoem het volgende:
[..]
24?! Ze gedragen zich als 16-jarige sletjes
daarom zetten ze ook het huis op z'n kop!!1 plafond is de nieuwe bodemquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat dit het plafond van hun niveau is.
Serieus? Dit MOET ondertiteld wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Inkomen het volgende:
"maar als ik naar mezelf kijk ben ik ook... niet vast"
idemquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef DjinN het volgende:
Ik lach me kapot om deze aanstellerige kansloze bendeIk ga me gewoon bijna schamen dat ik een Brabander ben
Nou, ik zou me zoiezo schamen als ik brabander wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef DjinN het volgende:
Ik ga me gewoon bijna schamen dat ik een Brabander ben
Zoiezoquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik zou me zoiezo schamen als ik brabander was
sorry, sobersoquote:
no shit spuit 11quote:
"zoiezo"quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik zou me zoiezo schamen als ik brabander was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
"brabander"quote:
jij schaamt je al genoegquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
"zoiezo"Ik zou me schamen als ik sowieso niet eens fatsoenlijk kon spellen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef -Willempie- het volgende:
als Sharon blijft, dan is ze echt een sletje
Is ze toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de horen aan het "douchen"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Vraag maar aan beer, die weet wel wat spuiten betekent
"amsterdammer"quote:
ik vind het sobeerso al knap dat ie hem omhoog kreegquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Vraag maar aan beer, die weet wel wat spuiten betekent
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het sobeerso al knap dat ie hem omhoog kreeg
waar moet ik me verder voor schamen ?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik zie jou thuis wel, denk ik... Als ik drie weken lang volgespoten ben door twintig andere gasten!"
• brabanderquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
waar moet ik me verder voor schamen ?
for your pleasurequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Sandsz het volgende:
3 keer niet scoren is exit en een nieuwe chick in de villa? tis dus echt gwn geteleviseerde prostitutie
er is al meer geneukt dan in de Villa en Oh Oh Cherso bij elkaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een programma
Dacht dat de NL-televisie niet dieper kon zinken na De Villa, maar dus wel heh
![]()
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat er een nieuw genre televisie geboren is hiernaKoortslip-TV
Dat zijn echt de meest belachelijke redenen die ik ooit heb gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
• brabander
• zachte g
• de sletjes op tv
• guus meeuwis
• psv
• vergeten dat je een Noord-Brabander bent
• vrouw zijn
Moet ik doorgaan?
Je bedoelt SOA-tv? Gênante lijven Nederlandse editie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
"Hoeveel Soa's kan jij kweken voordat de vakantie afgelopen is ??? Als je er genoeg krijgt, win je 50,000 euro!"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
Dat been van die kerel netquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Je bedoelt SOA-tv? Gênante lijven Nederlandse editie.
Youp van 't Hek zit blijkbaar ook op FOK!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
Nog een beetje mosterd bij je broodje? Gadverdamme wat een vieze infectiedrab kwam daar afquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat been van die kerel net![]()
![]()
gvd zit net een broodje te eten hier
dat was voor mij ook wel de druppelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat been van die kerel net![]()
![]()
gvd zit net een broodje te eten hier
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
Echt hequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog een beetje mosterd bij je broodje? Gadverdamme wat een vieze infectiedrab kwam daar af
Omg, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het was de druppel die zijn been deed overlopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dat was voor mij ook wel de druppel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
het was de druppel die zijn been deed overlopen
Volgens mij komt ze van oorsprong uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Kirsten is dus géén Brabo he
Zo lullen we hier nie
Is sowieso een mongol die Beer. Die Regillio (of hoe je het ook schrijft) is wel een relaxe gast trouwens. Die Daniël was echt het stereotype playboy en die Michel gewoon 'n nerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef luckass het volgende:
Even teruggekeken, maar dit is echt erger dan Oh Oh Cherso en De Villa zeg.
En wat heeft die Beer een ongelofelijke rotkop, hoe kun je daar op vallen als vrouw.
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is sowieso een mongol die Beer. Die Regillio (of hoe je het ook schrijft) is wel een relaxe gast trouwens. Die Daniël was echt het stereotype playboy en die Michel gewoon 'n nerd
Denken een fatsoenlijke chick te regelen in zo'n programmaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.
Ja dat zou ik ook niet relaxed vinden, maar goed, wat verwacht je ook in zo'n setting..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.
Als je dat al niet relaxed vind dan wens ik jou later veel plezier in een relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook niet relaxed vinden, maar goed, wat verwacht je ook in zo'n setting..
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je dat al niet relaxed vind dan wens ik jou later veel plezier in een relatie.
hahaha, ik zou vaste kijker wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Vergeet de hairextensions, de nepwenkbrauwen, en die neppe lange aanplaknagels niet, en dan allemaal een piercing in die tonglap gatverdamme! Welke vrouw denkt nu werkelijk dat ze zo aantrekkelijk is en welke kerel wil daar nu zijn willie in stoppen? Maar volgende week moet ik zeker niet vergeten te kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef sherezade het volgende:
lelijke wijvenen dan ook nog die gele scheve tanden van enkele meiden
ik wou het al niet allemaal opsommen want anders ben ik weer zogenaamd diegene wat alleen maar wat op te merken hier heeft op fokquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vergeet de hairextensions, de nepwenkbrauwen, en die neppe lange aanplaknagels niet, en dan allemaal een piercing in die tonglap gatverdamme! Welke vrouw denkt nu werkelijk dat ze zo aantrekkelijk is en welke kerel wil daar nu zijn willie in stoppen? Maar volgende week moet ik zeker niet vergeten te kijken
'quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
In principe is die villa gewoon een hoerenkast en de presentatrice de hoerenmadam. Zou de regelgeving omtrent prostitutie in de Koloniën minder streng zijn dan in Nederland? Hoogstaande televisie dat wel....
Ze presenteerde ook al Can't buy me Love, dat was ook al een hoerenkast.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ja het doet zeker ook geen goed voor de carierre van Nicky
Ach, die kon toch al niet presenteren.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ja het doet zeker ook geen goed voor de carierre van Nicky
Ze kunnen trouwens ook alle tien aids hebben, succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Of eentje niet, en diegene van wie hij/ zij aids krijgt is dan de winnaarquote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ze kunnen trouwens ook alle tien aids hebben, succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Of eentje niet, en diegene van wie hij/ zij aids krijgt is dan de winnaar
Tinie Tempah - Pass outquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer op 20.42?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e175df82-22a8-3f51-9981-dca69933b6b8/
klopt hij vult nu zijn zakken in indonesiequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Volgens mij is hij trouwens Regillio Jacobs, heeft ook bij Top Oss gevoetbald just for the record
jaja ze grijpt ook ieder afgedankt rotklusje aan om maar op de tv te blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 05:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Ach, die kon toch al niet presenteren.![]()
Het is er zoëen die je om merkwaardige redenen OVERAL ziet, als columniste en zogenaamd stijlicoon in van die glossy blaadjes en zo, maar om nou te zeggen dat ze er zo uit springt?
Haha ja, zie posts hierboven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Regillio Jacobs doet ook mee zie ik..oud-speler van ons
[ afbeelding ]
Ja zijn moeder is Indonesisch toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
klopt hij vult nu zijn zakken in indonesie
Haar vervangen door een lekker wijf aubquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef StarGazer het volgende:
Die big zal dus wel naar huis mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |