Vergeet de hairextensions, de nepwenkbrauwen, en die neppe lange aanplaknagels niet, en dan allemaal een piercing in die tonglap gatverdamme! Welke vrouw denkt nu werkelijk dat ze zo aantrekkelijk is en welke kerel wil daar nu zijn willie in stoppen? Maar volgende week moet ik zeker niet vergeten te kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:11 schreef sherezade het volgende:
lelijke wijvenen dan ook nog die gele scheve tanden van enkele meiden
ik wou het al niet allemaal opsommen want anders ben ik weer zogenaamd diegene wat alleen maar wat op te merken hier heeft op fokquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vergeet de hairextensions, de nepwenkbrauwen, en die neppe lange aanplaknagels niet, en dan allemaal een piercing in die tonglap gatverdamme! Welke vrouw denkt nu werkelijk dat ze zo aantrekkelijk is en welke kerel wil daar nu zijn willie in stoppen? Maar volgende week moet ik zeker niet vergeten te kijken
'quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
In principe is die villa gewoon een hoerenkast en de presentatrice de hoerenmadam. Zou de regelgeving omtrent prostitutie in de Koloniën minder streng zijn dan in Nederland? Hoogstaande televisie dat wel....
Ze presenteerde ook al Can't buy me Love, dat was ook al een hoerenkast.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ja het doet zeker ook geen goed voor de carierre van Nicky
Ach, die kon toch al niet presenteren.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
ja het doet zeker ook geen goed voor de carierre van Nicky
Ze kunnen trouwens ook alle tien aids hebben, succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
Of eentje niet, en diegene van wie hij/ zij aids krijgt is dan de winnaarquote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ze kunnen trouwens ook alle tien aids hebben, succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Of eentje niet, en diegene van wie hij/ zij aids krijgt is dan de winnaar
Tinie Tempah - Pass outquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer op 20.42?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e175df82-22a8-3f51-9981-dca69933b6b8/
klopt hij vult nu zijn zakken in indonesiequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Volgens mij is hij trouwens Regillio Jacobs, heeft ook bij Top Oss gevoetbald just for the record
jaja ze grijpt ook ieder afgedankt rotklusje aan om maar op de tv te blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 05:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Ach, die kon toch al niet presenteren.![]()
Het is er zoëen die je om merkwaardige redenen OVERAL ziet, als columniste en zogenaamd stijlicoon in van die glossy blaadjes en zo, maar om nou te zeggen dat ze er zo uit springt?
Haha ja, zie posts hierboven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Regillio Jacobs doet ook mee zie ik..oud-speler van ons
[ afbeelding ]
Ja zijn moeder is Indonesisch toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
klopt hij vult nu zijn zakken in indonesie
Haar vervangen door een lekker wijf aubquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef StarGazer het volgende:
Die big zal dus wel naar huis mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |