dat was voor mij ook wel de druppelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat been van die kerel net![]()
![]()
gvd zit net een broodje te eten hier
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
Echt hequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog een beetje mosterd bij je broodje? Gadverdamme wat een vieze infectiedrab kwam daar af
Omg, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
het was de druppel die zijn been deed overlopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dat was voor mij ook wel de druppel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
het was de druppel die zijn been deed overlopen
Volgens mij komt ze van oorsprong uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Kirsten is dus géén Brabo he
Zo lullen we hier nie
Is sowieso een mongol die Beer. Die Regillio (of hoe je het ook schrijft) is wel een relaxe gast trouwens. Die Daniël was echt het stereotype playboy en die Michel gewoon 'n nerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef luckass het volgende:
Even teruggekeken, maar dit is echt erger dan Oh Oh Cherso en De Villa zeg.
En wat heeft die Beer een ongelofelijke rotkop, hoe kun je daar op vallen als vrouw.
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is sowieso een mongol die Beer. Die Regillio (of hoe je het ook schrijft) is wel een relaxe gast trouwens. Die Daniël was echt het stereotype playboy en die Michel gewoon 'n nerd
Denken een fatsoenlijke chick te regelen in zo'n programmaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.
Ja dat zou ik ook niet relaxed vinden, maar goed, wat verwacht je ook in zo'n setting..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Regilio is een jaloerse niets nut man. Daar komt niets uit. Had je hem moeten zien kijken toen zijn chick een banaan bij de barman aan het eten was.
Als je dat al niet relaxed vind dan wens ik jou later veel plezier in een relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook niet relaxed vinden, maar goed, wat verwacht je ook in zo'n setting..
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je dat al niet relaxed vind dan wens ik jou later veel plezier in een relatie.
hahaha, ik zou vaste kijker wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |