waar moet ik me verder voor schamen ?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik zie jou thuis wel, denk ik... Als ik drie weken lang volgespoten ben door twintig andere gasten!"
• brabanderquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
waar moet ik me verder voor schamen ?
for your pleasurequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Sandsz het volgende:
3 keer niet scoren is exit en een nieuwe chick in de villa? tis dus echt gwn geteleviseerde prostitutie
er is al meer geneukt dan in de Villa en Oh Oh Cherso bij elkaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een programma
Dacht dat de NL-televisie niet dieper kon zinken na De Villa, maar dus wel heh
![]()
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat er een nieuw genre televisie geboren is hiernaKoortslip-TV
Dat zijn echt de meest belachelijke redenen die ik ooit heb gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
• brabander
• zachte g
• de sletjes op tv
• guus meeuwis
• psv
• vergeten dat je een Noord-Brabander bent
• vrouw zijn
Moet ik doorgaan?
Je bedoelt SOA-tv? Gênante lijven Nederlandse editie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
"Hoeveel Soa's kan jij kweken voordat de vakantie afgelopen is ??? Als je er genoeg krijgt, win je 50,000 euro!"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
Dat been van die kerel netquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Je bedoelt SOA-tv? Gênante lijven Nederlandse editie.
Youp van 't Hek zit blijkbaar ook op FOK!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze moeten eens 10 mannen en 10 vrouwen in een huis opsluiten voor een half jaar en dat filmen met veel drank en zon enzo. Wat ze alleen niet weten is dat er 1 aids heeft maar de kijker thuis weet dat wel
Nog een beetje mosterd bij je broodje? Gadverdamme wat een vieze infectiedrab kwam daar afquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat been van die kerel net![]()
![]()
gvd zit net een broodje te eten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |