SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian/Patrocious of BrainPulse/Bogardo
BF3 Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Op de BoF server kan je gewoon met voertuigen rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Ja, wel een beetje jammer dat je niet in een lege server even kan oefenen met vehicles. Waiting for players. :/
enne wat een kut TTEvery war is different, every war is the same.![]()
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?![]()
FFS, wat een kut TT
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
(nog) geen last van gehadquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef CamelNLD het volgende:
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nope, waiting for players.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Op de BoF server kan je gewoon met voertuigen rijden.
enne wat een kut TT![]()
Heb daar in het begin erg veel last van gehad, en dan niet spectaten, maar gewoon dood spawnen. (suicide zie je in log)quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef CamelNLD het volgende:
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?
ik vermoedde dat het aan PB lag, deze heb ik handmatig geupdate en sindsdien geen problemen meer gehad.
Maar op 9 van de 10 servers heb ik nergens last van.
Het is trouwens inderdaad een kutgame![]()
![]()
Ik kan het wel spelen, maar het voelt nog niet lekker, netcode is frut/erger dan BC2, balans is zoek (serieus, een 870 met 12x scope, 12 gauge slugs en laser? WTF?) en meer van dat soort leuke kinderziektes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:12 schreef Jeff89 het volgende:
Vanwaar die haat, Splitter?? Omdat je niet kan spelen nu ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Conquest in Operation Metro is echt madness
Die map is echt totaal niet gebalanceerd, maar wel lekker punten scoren
Ik vind het juist lekkerder wegspelen als BC2.
Of zou dat aan het nieuwe van de game liggen en negeer ik de slechte punten gewoon.![]()
Soms duurt het joinen zolang dat ondertussen geen slots meer vrij zijn. Met als gevolg dat bf3.exe crashed.
Battlelog is een leuk systeem, maar het blijft ongelofelijk omslachtig
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je privacy wordt geschonden met Origin.
Gamekings link
Tweakers link
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?
Hier overigens het resultaat op Amazon.de.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Ja, heb ik ook gezien. Ik heb het zelf toen ook gecheckt via process manager, maar ik kon niets ontdekken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
http://www.gamekings.tv/n(...)t&utm_medium=twitter
http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?![]()
Was vanochtend al gepostquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Gamekings link
Tweakers link
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?
Hier overigens het resultaat op Amazon.de.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef valek het volgende:
Lees net dit bericht op tweakers http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Wel een stel boeven bij EA.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ik ging dit spel al niet kopen omdat origin en EA-prutsers,
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spelOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel![]()
BC2 speelt meer als een spel, voelt duidelijker en helderder aan, BF3 lijkt veel meer random en IMO net teveel naar COD getrokken. Maar kinderziektes hoop ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:21 schreef NML het volgende:
Ik vind het juist lekkerder wegspelen als BC2.
Of zou dat aan het nieuwe van de game liggen en negeer ik de slechte punten gewoon.Ik post hier tussen mijn rondjes in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Sarcasme, y u no work?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga vanuit dat je dit baseert op de bčta, waardoor vrijwel al je klachten kunnen worden verworpen, aangezien de bčta een zeer oude build was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel
De stelling dat er misschien te hoge verwachtingen waren ben ik met je eens.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Gelukkig was van 1942 (vietnamquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op))en bf2 en bfbc2 de release wel bugloos. Oh wacht...
Niet dat ik bugs goed wil praten maar we zijn niet anders gewend van Dice.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ga anders ff de held uithangen op het cheezburger networkquote:
Eerlijk gezegd vind ik bad company ook wat lekkerder spelen, komt ook doordat ik daar al een stuk verder ben in progress, maar toch.. de mapgrootte vind ik in BF3 echt ideaal.![]()
quote:humorloze zooi hier
BC2 speelde gewoon als spel, hier zie je soms geen fuck vanwege lensflarequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef andreas612 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik bad company ook wat lekkerder spelen, komt ook doordat ik daar al een stuk verder ben in progress, maar toch.. de mapgrootte vind ik in BF3 echt ideaal.!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:
Ik heb ook ff gechecked en het zat in mijn andere games te woelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien. Ik heb het zelf toen ook gecheckt via process manager, maar ik kon niets ontdekken.
In Dirt 3 en F1 2010.
En ook nog Acrobat reader.Ik ben hier meer tevreden over dan toen ik COD:BO had gekocht. Afgezien van Origin danquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)![]()
![]()
BO was drama ja,quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gechecked en het zat in mijn andere games te woelen.
In Dirt 3 en F1 2010.
En ook nog Acrobat reader.
[..]
Ik ben hier meer tevreden over dan toen ik COD:BO had gekocht. Afgezien van Origin dan
en origin is gewoon crimineel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar voor de rest speelt BF3 goed hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef leeell het volgende:
[..]
BO was drama ja,
en origin is gewoon crimineel
Nog helemaal geen gezeik gehad. Ook niet met de activatie![]()
![]()
Wat een geklaag zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)
Alle battlefields hadden bugs gehad in het begin. Bf 3 en bc2 hadden bijv allebei last van lag in het begin.
Soms weet je gewoon van bepaalde makers de negatieve dingen.
-Dice weet je dat er bugs zijn in begin van een release. Ook kunnen ze geen singleplayer maken.
-Blizzard weet je ook dat als ze een eerste release datum geeft dat daarna die datum nog 3 keer word gewijzigd.
En ik vind het een erg dik spel! Zeker als dalijk de nieuwe mappen erbij komen en de game bug vrij is.![]()
Gisteren een rondje gehad waarbij een 2M drop van een paar rotsjes kennelijk gebroken enkels en nekwervels betekenden, want ik ging steeds dood. Diverse plaatsen op die map ook.
En ja, ik denk dat veel van mijn issues wel gefixt gaan worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Wat een geklaag zeg.
Alle battlefields hadden bugs gehad in het begin. Bf 3 en bc2 hadden bijv allebei last van lag in het begin.
Soms weet je gewoon van bepaalde makers de negatieve dingen.
-Dice weet je dat er bugs zijn in begin van een release. Ook kunnen ze geen singleplayer maken.
-Blizzard Valve weet je ook dat als ze een eerste release datum geeft dat daarna die datum nog 3 keer word gewijzigd.
En ik vind het een erg dik spel! Zeker als dalijk de nieuwe mappen erbij komen en de game bug vrij is.
Every war is different, every war is the same.![]()
Weet iemand bij welke winkel je hem het goedkoopst haalt? Heb ff geen zin om het via internet te bestellen, of is de prijs overal hetzelfde in de winkels? In de buurt van Rotterdam of Amsterdam het liefst![]()
insert link any pricewatch websitequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef Turalyon het volgende:
Weet iemand bij welke winkel je hem het goedkoopst haalt? Heb ff geen zin om het via internet te bestellen, of is de prijs overal hetzelfde in de winkels? In de buurt van Rotterdam of Amsterdam het liefstEvery war is different, every war is the same.![]()
budgetgaming.nl oid toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Net 4de plek in mijn team met alleen Jet
Weet iemand wat dat ding moet inhouden wat je net uit je raam ziet bij een jet? met 2 pijltjes en een cirkel?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muņo ēngos ņuhys issa."![]()
Je bedoelt dat < o > ding? Ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef benx het volgende:
Weet iemand wat dat ding moet inhouden wat je net uit je raam ziet bij een jet? met 2 pijltjes en een cirkel?HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Dit is echt een van de beste shooters die ik ooit gespeeld heb. Ik ben heel erg tevreden met m'n aankoop. Ik had hoge verwachtingen en daar voldoet het aan, wat een paar reviewers zeggen kan me niet zoveel schelen. Het nadeel is inderdaad Origin en Battlelog. Vervelend, maar niet zo erg dat het spel niets meer aan is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel
Je hebt overigens wel gelijk hoor, er moet nog behoorlijk wat gepatched worden, maar het spel is tot dusver erg vet.![]()
Meh, rij ik vrolijk door de wildernis in mn jeep..
Verspringen ineens al mn controls, wtf.. Dus ineens keihard achteruit terwijl ik gas geef etc..
Na 5 seconden alles weer normaal, donder ik daarna dwars door een berg..
Ach ja, als dat de enige problemen zijn kan ik er mee leven
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Beetje overdreven nietquote:.
BF3 kutgame o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Diamond3d het volgende:
Na het lezen van wat reacties ben ik benieuwd wat de TT WAS![]()
Ja dat kan dan ook niet natuurlijk! ...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Beetje overdreven niet.
[..]
BF3 kutgame o.i.d.![]()
Verzoek om de TT te veranderen kwam van een user, niet van mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja dat kan dan ook niet natuurlijk! ...Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
99% eens met Onmisbaar! Ik ben erg tevreden over het spel en over Battlelog, Origin is natuurlijk gewoon klote vergeleken met Steam. Sowieso is geen enkele game perfect bij de launch..![]()
Slecht I know, maar ik moest lachen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, rij ik vrolijk door de wildernis in mn jeep..
Verspringen ineens al mn controls, wtf.. Dus ineens keihard achteruit terwijl ik gas geef etc..
Na 5 seconden alles weer normaal, donder ik daarna dwars door een berg..
Ach ja, als dat de enige problemen zijn kan ik er mee levenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Onmisbaar wat is er zo irritant aan battlelog ?
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik moet zeggen dat ik Battlelog ook niet zo vreselijk vindt, het was alleen praktischer geweest als het in game had gezeten in plaats van apart in een browser, maar dat krijg je met de huidige social media trend. Alles moet door te zetten zijn en daar ben ik (persoonlijke mening dus) geen fan van. Het systeem zelf heb ik geen problemen mee, werkt prima. Iets wat ik helaas niet van Origin kan zeggen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef BurnaBoy het volgende:
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Bazen vervangen door kut, het valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Diamond3d het volgende:
Na het lezen van wat reacties ben ik benieuwd wat de TT WAS![]()
Lang niet gepost
Wat kan ik zeggen. Het is echt Battlefield 3 en geen Bad Company 3. GE-WEL-DIG. Alleen ben ik gewoon een graphics hoer en moet ik het op high/ultra met dikke AA en AF spelen. Dan wacht ik lieverMaar binnenkort als ik genoeg centjes heb ga ik lekker met jullie allemaal een potje raggen! See you in the battlefield!
![]()
Stats kloppen echt geen reet van, zo heb ik 11,2% accuracy terwijl ik gemiddeld met alle wapens zo'n 16-17% heb.![]()
En op tanks en A.A. enzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Captainp00face het volgende:
Stats kloppen echt geen reet van, zo heb ik 11,2% accuracy terwijl ik gemiddeld met alle wapens zo'n 16-17% heb.![]()
![]()
Zo, BF3 kopieren naar mijn SSD, kijken of dat lukt
Edit: het werkt! Dank NML!
[ Bericht 15% gewijzigd door robuust89 op 01-11-2011 18:55:44 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
verdomme 6 keer ts gejoined bleek dat me mic gewoon uitstond
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Volgende TTquote:
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef Jorwol het volgende:
99% eens met Onmisbaar! Ik ben erg tevreden over het spel en over Battlelog, Origin is natuurlijk gewoon klote vergeleken met Steam. Sowieso is geen enkele game perfect bij de launch..Ik vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Battlelog vind ik eigenlijk wel een toffe feature (ik was ook echt een StatsVerse hoer met BC2.. Na elk potje checken)..
Ingame zijn er wat mij betreft maar een paar struikelpuntjes:
1) Lensflare is TE overdreven.. Tegen de zon in spelen is eigenlijk gewoon niet te doen
2) Het komt nogal eens voor dat je ineens doodgaat na een val/sprong van 2 meter oid
3) De tijd tussen potjes is te lang.. 45 seconden ofzo voor de nieuwe map/ronde begint
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten..![]()
1, Nooit klachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftIk vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Battlelog vind ik eigenlijk wel een toffe feature (ik was ook echt een StatsVerse hoer met BC2.. Na elk potje checken)..
1) Lensflare is TE overdreven.. Tegen de zon in spelen is eigenlijk gewoon niet te doen
2) Het komt nogal eens voor dat je ineens doodgaat na een val/sprong van 2 meter oid
3) De tijd tussen potjes is te lang.. 45 seconden ofzo voor de nieuwe map/ronde begint
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten..
2, af en toe gebeurt het wel eens
3, ligt er aan hoeveel dingen andere mensen hebben vrijgespeeld of badges die ze hebben gewonnnen...![]()
Ik vind die zon ook nogal overdreven. Het is een interessante mechanic om balans toe te passen maar in mijn ogen zijn ze er iets te gul mee geweest.Conscience do cost.![]()
Ik word soms gedisconnect van de server, waardoor ik dus het spel opnieuw op moet starten en dat duurt langer. Even snel van server switchen vind ik langzamer werken dan met BC2, dat vond ik een betere browser als ik eerlijk ben. Daarnaast vind ik het vervelend dat ik niet gewoon het spel kan starten en vanaf daar rustig mijn wapens met accessoires kan kiezen. Ik moet nu eerst een server joinen en dan kan ik pas m'n loadouts kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef BurnaBoy het volgende:
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.
Verder is Battlelog wel goed, al die stats zijn inderdaad leuk om te zien, maar ze hadden het ook weg kunnen laten van mij. Het is naar mijn idee gewoon overbodig.![]()
Wat die zon betreft: Zijn daar instellingen voor ofzo? Want soms word je gewoon 100% verblind, ik kan me echt slecht voorstellen dat jij daar geen last van hebt.. Of misschien tref ik het gewoon altijd slecht kwa zonnenstandquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
1, Nooit klachten
2, af en toe gebeurt het wel eens
3, ligt er aan hoeveel dingen andere mensen hebben vrijgespeeld of badges die ze hebben gewonnnen...
En dat laatst, hangt dat af van wat mensen vrijspelen ja? Ik kreeg de indruk dat het altijd veeeeel te lang duurt.. Zelfs als ik veel lintjes enzo heb, en die allemaal check heb ik daarna nog 30 seconden over..![]()
Waarom geven sniper scopes licht? Alsof de zon er altijd in reflecteert
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
1. Is me niet zo vaak voorgekomen. En is ergens ookwe l realistisch natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftIk vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten...
2. Net nog gehad in een van de parijs levels. Gisteren deed ik dezelfde sprong en overleefde ik, nu was ik meteen dood.
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar...non est vivere sed valere vita est ..![]()
De zon in BF3 is extra powerful, zie punt 1 van mijn eerdere (kleine) klachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom geven sniper scopes licht? Alsof de zon er altijd in reflecteertIs natuurlijk waar, maar als ik zit te BF'en wil ik gewoon METEEN verderquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar.![]()
![]()
Ik kan niet alt-tabben tussen potjes doorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
1. Is me niet zo vaak voorgekomen. En is ergens ookwe l realistisch natuurlijk.
2. Net nog gehad in een van de parijs levels. Gisteren deed ik dezelfde sprong en overleefde ik, nu was ik meteen dood.
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
spawn beacon abuse
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Eerst alt enter doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik kan niet alt-tabben tussen potjes doorEvery war is different, every war is the same.![]()
In die 45 seconden kan je wel lekker een biertje halen.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Hm, misschien moet ik dat proberen, wordt mn accuracy daar beter vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
In die 45 seconden kan je wel lekker een biertje halen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Dan weet jij vast wel hoe je een Jet het beste kan besturen. Ik heb na tig vluchten welgeteld 16 punten verzameld (één kill assist). Met die minigun is het echt onmogelijk om vijandige Jets (of helikopters) neer te schieten... Beschadigen lukt nog wel, maar doden hó maar. Of lukt dat op hardcore beter? Ook wordt je binnen de kortste keren over het algemeen zo neergeschoten door missiles. Overige vlieg ik nu met een xbox controller, want met de muis vind ik het helemaal gaar besturen. Dus heb je misschien nog tips over hoe je die punten kan verzamelen?quote:![]()
Er zit een bepaalde curve in, verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dat proberen, wordt mn accuracy daar beter vanHEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Jeetje, de SP was wel heeeeeel erg kort
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Kan iemand voor mij een slotje opengooien? Dan kan ik de server joinen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
atm genoeg ruimte op de serverquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand voor mij een slotje opengooien? Dan kan ik de server joinenEvery war is different, every war is the same.![]()
Band of fokkers 32/32...quote:Leer spaties gebruiken!
vaak, of compleet leegquote:
epic shit, blijft grappig.quote:![]()
Teamplay zit er nog niet echt in... ammo is vooral schaars op de meeste servers...
Tijd dat mijn bestelling uit Engeland binnenkomt, kunnen mijn broertjes en ik op Skype iig samenwerken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Past niet onder mijn koptelefoon...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
Toch ook maar eens een Bluetooth headset kopen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mortar spam op hardcore, wat een onzin. En dan campen ze ook nog vaak ergens in hun eigen spawnpoint, waar je ze niet kan raken tenzij je zelf ook met mortars gaat spelen.
![]()
Ik zag wel een server genaamd "fliegschule", maar die was wel gepassworded
ik ga spoedig mijn joystick weer eens zoeken...Ik vind dat ook behoorlijk irritant...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Tical2000 het volgende:
Mortar spam op hardcore, wat een onzin. En dan campen ze ook nog vaak ergens in hun eigen spawnpoint, waar je ze niet kan raken tenzij je zelf ook met mortars gaat spelen.
Ik word zo chagrijnig van die jets.. Ik kan prima vliegen, maar zodra ik gelocked word ben ik zo goed als kansloos.![]()
In 1 streep naar beneden vliegen, en 1 meter voor de grond weer optrekken, zodat je de grond iets aanraakt. Het werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Captainp00face het volgende:
Ik word zo chagrijnig van die jets.. Ik kan prima vliegen, maar zodra ik gelocked word ben ik zo goed als kansloos.![]()
Trouwens, mijn ingame naam is ook gewoon Kaasrol. Kan ik ook nog op het lijstje?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
het werktquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In 1 streep naar beneden vliegen, en 1 meter voor de grond weer optrekken, zodat je de grond iets aanraakt. Het werkt.![]()
![]()
keihard op je pijltjestoetsen drukken en veel scherpe bochten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In 1 streep naar beneden vliegen, en 1 meter voor de grond weer optrekken, zodat je de grond iets aanraakt. Het werkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wees blij: ik kan überhaupt niet vliegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Captainp00face het volgende:
![]()
Heb ondertussen heat seeking missles geunlocked met jets en icm flares kan ik soms hele games in de lucht blijven
Conscience do cost.![]()
Me too. Eindelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:23 schreef ems. het volgende:
Heb ondertussen heat seeking missles geunlocked met jets en icm flares kan ik soms hele games in de lucht blijven![]()
![]()
Heb ik in attack helicopters.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:23 schreef ems. het volgende:
Heb ondertussen heat seeking missles geunlocked met jets en icm flares kan ik soms hele games in de lucht blijven
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Dat doe ik met loopingsquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In 1 streep naar beneden vliegen, en 1 meter voor de grond weer optrekken, zodat je de grond iets aanraakt. Het werkt.
Wel jammer dat het enige voordeel is aan de javelins dat je van een afstandje kan locken maar verder zijn ze niet krachtiger, minder ammo en de lock duurt best lang...
Nee... blijf wel gewoon de normale RPG houden..![]()
Zo. even de BoF server joinen
server vol
Leer spaties gebruiken!
Ah, plek
Leer spaties gebruiken!
Battlefield 3: crashen met je vliegtuig of helikopter is verleden tijd
Misschien een tip voor sommige mensen, ook voor mij zelf wel handigOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
De NSFC server is vanaf nu ook 32 slots
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Awesum!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef Civilian het volgende:
De NSFC server is vanaf nu ook 32 slots
Ik begin de ballistiek/bulletdrop aardig door te krijgen, maar vind de tanks niet prettig schieten als je BC2 gewend bent. Netcode/lag is nog steeds niet aan te raden IMO, client-side hitdetection heeft zijn beperkingen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben nog niet echt enthousiast over BF3, veel server disconnects, zwarte schermen, uberslechte spawns (zeggen ze dat BO slecht was, nou, BF3 kan er ook wat van)
Ik ga er vanuit dat het tijdelijk is en snel verholpen wordt. Ik hoop het in ieder geval wel![]()
ik wil me aanmelden bij die EA gunclub om mijn m911 pistool te claimen
maar daar heb je een "EA handle" voor nodig
wtf is dat
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Vraagje... Kan je co-op alleen met 1 andere speler spelen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Weet je zeker dat dat niet aan je pc ligt? Ik heb het namelijk zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Blik het volgende:
Ik ben nog niet echt enthousiast over BF3, veel server disconnects, zwarte schermen, uberslechte spawns (zeggen ze dat BO slecht was, nou, BF3 kan er ook wat van)
Ik ga er vanuit dat het tijdelijk is en snel verholpen wordt. Ik hoop het in ieder geval wel
@topic.
Ik heb laatst in een map gespeeld, en ik kan hem niet meer terug vinden :S
Het is een map die als je aan de ene kant begint (weet niet of het us or ru was) en dan richting punt 1 loopt van conquest, dan begint er een tunnel.
Het is niet Metro.
Vond het een hele coole map maar kan hem niet weer vinden.
Had op google ook gekeken naar map images maar kon hem zo niet vinden...
Iemand een idee?Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
bedoel je of het ook alleen kan? of ook met meer dan 1?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
Vraagje... Kan je co-op alleen met 1 andere speler spelen?Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Bedoel je niet Damavand Peak?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet aan je pc ligt? Ik heb het namelijk zelden tot nooit.
@topic.
Ik heb laatst in een map gespeeld, en ik kan hem niet meer terug vinden :S
Het is een map die als je aan de ene kant begint (weet niet of het us or ru was) en dan richting punt 1 loopt van conquest, dan begint er een tunnel.
Het is niet Metro.
Vond het een hele coole map maar kan hem niet weer vinden.
Had op google ook gekeken naar map images maar kon hem zo niet vinden...
Iemand een idee?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Yup. Duidelijk Damavand Peak.quote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Meer dan 1. Maar na lang proberen kan het nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef bambino het volgende:
[..]
bedoel je of het ook alleen kan? of ook met meer dan 1?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Pc was dus niet echt lead platform;
http://www.computerandvid(...)les-mid-development/
EA previously said it lead development on PC because that audience "has been the one complaining."
Jammer.![]()
Niet zo raar. Het kost meer moeite om zo'n spel correct te laten draaien op de PS3/XboX dan op de PCquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef Captainp00face het volgende:
EA previously said it lead development on PC because that audience "has been the one complaining."
Jammer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vroeger zou het mij verrassen, nu vraag ik mij af hoe ik zo naïef geweest kon zijn om het te gelovenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef Captainp00face het volgende:
Jammer.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik zij dat toen ik op de boot in canals stond op rushquote:Every war is different, every war is the same.![]()
Ik zit heel erg te twijfelen of ik de game voor de console of de PC zou halen. Zijn er nog limited edtions met back to kharkand? Op g2play.net kan ik de standard editie halen voor 23 euro. Maar ik heb een ps3 en ik ben niet gewend aan schietgames op de PC.![]()
PC zou het prima moeten aankunnen, kan ook zonder problemen op 1920 x1080 spelen met meeste op high.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet aan je pc ligt? Ik heb het namelijk zelden tot nooit.
AMD Phenom XII 945 3 ghz
4gb intern
Asus HD4890![]()
En dan kun je ze op een belachelijk vage manier aan je wapen toevoegen. Waarom ze niet een bepaald aantal standaard classes maken die je kan selecteren is me een raadselquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Geneziz het volgende:
Kills maken met je wapens. Dan je kan ze per wapen unlocken.![]()
Net even een half uurtje gespeeld, ik MOEST het vandaag gewoon spelen. Gister was het maar een uurtje, vanavond pas om 22.30u thuis. Morgenavond er maar eens heel goed voor zitten om wat unlocks te halen.
Bulletdrop blijft lastig. Maar wel realistisch.
In welke map heb je eigenlijk de Frogfoot en A-10 Thunderbolt?![]()
Dat is emquote:dank u
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
muis+keyboard owns controller met shootersquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef Flows het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik de game voor de console of de PC zou halen. Zijn er nog limited edtions met back to kharkand? Op g2play.net kan ik de standard editie halen voor 23 euro. Maar ik heb een ps3 en ik ben niet gewend aan schietgames op de PC.![]()
in rush mode geloof ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef JK het volgende:
Net even een half uurtje gespeeld, ik MOEST het vandaag gewoon spelen. Gister was het maar een uurtje, vanavond pas om 22.30u thuis. Morgenavond er maar eens heel goed voor zitten om wat unlocks te halen.
In welke map heb je eigenlijk de Frogfoot en A-10 Thunderbolt?Wat doe ik hier?![]()
op 20-30 FPS ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Blik het volgende:
[..]
PC zou het prima moeten aankunnen, kan ook zonder problemen op 1920 x1080 spelen met meeste op high.
AMD Phenom XII 945 3 ghz
4gb intern
Asus HD4890
Ik heb zelfde opstelling met het verschil dat ik een intel Q9550 heb, ik speel nu zelf alles op low om niet door lagspikes uitgeschakeld te worden.
Medium is trouwens nog te doen.![]()
Is volgens mij voor inflight refuelling. Tenminste wat ik me herinner van Falcon 4.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef benx het volgende:
Weet iemand wat dat ding moet inhouden wat je net uit je raam ziet bij een jet? met 2 pijltjes en een cirkel?
Ene pijltje knippert: Geef meer gas, andere pijl knippert: minder gas, rondje: houden zo!
Was vet moeilijk in Falcon 4. Stond er dan ook letterlijk in de manuel: Resist the urge to shoot the tanker after a failed attempt.Kleurenblinden zien de wereld met andere ogen![]()
Ik heb een hele gevoelige muis dus heb de sensitivity flink lager moeten zetten. Echter doet hij in vehicles gewoon weer de 'originele' sensitivity en gaat het rondkijken / mikken veeel te snel. Is daar nog iets aan te doen?
Ik ben overigens 'SUCKANEGGER' op de BoF server
Chille server trouwens boys.
Ik vind het spel echt leuk om te spelen. De graphics zijn, vooral als er daglicht is, echt ongeloofelijk vet. Had alleen graag nog wat extra maps gezien maar die komen binnenkort alweer uit. (Back to Karkand enzo)![]()
Misschien even je muisinstellingen in Windows aanpassen? Wellicht dat dat helpt.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef steekhond het volgende:
Ik heb een hele gevoelige muis dus heb de sensitivity flink lager moeten zetten. Echter doet hij in vehicles gewoon weer de 'originele' sensitivity en gaat het rondkijken / mikken veeel te snel. Is daar nog iets aan te doen?
Ik heb zelf een Logitech G500 muis, en daarmee kan ik de snelheid met één knop direct aanpassen. Ideaal wanneer je dus in een tank zit, want ik moet dan even de sensitivity hoger zetten.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Had hem al gezien maar zeker mooie actiequote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Haha vet!quote:
Om 10u gaat ie er dus even uit, gelukkig maar voor een uurtje.twitter:Battlefield twitterde op woensdag 02-11-2011 om 06:34:45Be advised! All platforms will be down for maintenance & performance upgrades at 2AM PDT for about an hour. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
Overdag zijn er toch weinig mensen, dus ze kiezen in ieder geval wel goede maintenance tijden. (voor ons in ieder geval)quote:Op woensdag 2 november 2011 08:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Om 10u gaat ie er dus even uit, gelukkig maar voor een uurtje.twitter:Battlefield twitterde op woensdag 02-11-2011 om 06:34:45Be advised! All platforms will be down for maintenance & performance upgrades at 2AM PDT for about an hour. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Overdag zijn er toch weinig mensen, dus ze kiezen in ieder geval wel goede maintenance tijden.
WOw die is echt gaafquote:![]()
Gister nog even met fokker gespeeld op TS was best leuk moet ik zeggen. Ik ben verkocht. Dit spel is beter dan elke COD ooit.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Weet iemand of het mogelijk is om met een defibrillator te killen? Was volgens mij in vorige BF-games wel mogelijk, maar ben het dit keer nog niet tegengekomenOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik probeerde het gisteren, maar toen lukte het niet. Kan ook zijn omdat ik iets te ver van die dude afstond en hij mij doodde..![]()
Ik heb et geprobeerd, maar hij ging niet doodquote:Op woensdag 2 november 2011 09:17 schreef Bombvis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een defibrillator te killen? Was volgens mij in vorige BF-games wel mogelijk, maar ben het dit keer nog niet tegengekomen
Dus denk het niet.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik probeerde het gisteren, maar toen lukte het niet. Kan ook zijn omdat ik iets te ver van die dude afstond en hij mij doodde..
Maar volgens mij KAN het wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is mij nog niet gelukt en toch al meerdere keren geprobeerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:17 schreef Bombvis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een defibrillator te killen? Was volgens mij in vorige BF-games wel mogelijk, maar ben het dit keer nog niet tegengekomen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
1:23, blijkbaar kan het nietquote:Op woensdag 2 november 2011 09:17 schreef Bombvis het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een defibrillator te killen? Was volgens mij in vorige BF-games wel mogelijk, maar ben het dit keer nog niet tegengekomen![]()
Lijken aangepaste mechanics, want wel animatie en reactie, maar alsof de kill-mogelijkheid eraf is gehaald...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Game could not login to EA Online backend.
Kom op geen één server
Dit al gelezen??quote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Game could not login to EA Online backend.
Kom op geen één serverquote:Op woensdag 2 november 2011 08:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
En dit ookquote:twitter:Battlefield twitterde op woensdag 02-11-2011 om 10:38:12Maintenance has now finished! Have fun
reageer retweet
Oh ok, dat had ik dan niet gezien aangezien ik niet actief ben op Twitter, excuusquote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dit ooktwitter:Battlefield twitterde op woensdag 02-11-2011 om 10:38:12Maintenance has now finished! Have fun
reageer retweet
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Nog maar wat geduld hebben danquote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh ok, dat had ik dan niet gezien aangezien ik niet actief ben op Twitter, excuus
dito hier, alles lijkt eruit te liggen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Metro + conquest is wel enorm ongebalanceerd zeg, het team dat buiten start wint áltijd.
Snap trouwens niet hoe ik in de beta met rush dan wel vaak won, want nu is het echt onmogelijk om de trappen op te komen. Ja heel soms kom je 5-10 meter eruit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
je start allebij buiten..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef MouzurX het volgende:
Metro + conquest is wel enorm ongebalanceerd zeg, het team dat buiten start wint áltijd.
Snap trouwens niet hoe ik in de beta met rush dan wel vaak won, want nu is het echt onmogelijk om de trappen op te komen. Ja heel soms kom je 5-10 meter eruit.
en allebij de kanten al gewonnen (dit was dan wel op normal CQ (3 punten capturen)Every war is different, every war is the same.![]()
ik zag gister oppeens een wagentje rijden die oppeens achter me stond die volgens mij mensen neerknaldeKan dat ?
Ja, dat heet baserapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef genakt het volgende:
ik zag gister oppeens een wagentje rijden die oppeens achter me stond die volgens mij mensen neerknaldeKan dat ?
Bulletdrop met tanks is belachelijk. Moderne tanks hebben dat nauwelijks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef JK het volgende:
En dan hebben ze ook nog slechte crosshairs om te aimen.
1 zijde(de terroristen denk ik) heeft streepjes, waarbij je goed kan zien met welk punt van je crosshair je schiet. Dat is nodig zodat je bij het volgende schot weet waar je moet aimen.
De andere zijde heeft een rondje met daaromheen streepjes. Nou ik weet niet welke tank dat heeft maar ik wil wel beweren dat zo'n crosshair irl totaal niet bestaat.
Daarnaast verandert de crosshair ook als je inzoomt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bij normale CQ(3 punten) start 1 kant binnen in de metro...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
je start allebij buiten..
en allebij de kanten al gewonnen (dit was dan wel op normal CQ (3 punten capturen)
De andere kant spawned buiten aan het einde van het rushlevel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vrij oneerlijk verdeeld inderdaad, maar wel goed voor de puntenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef MouzurX het volgende:
Snap trouwens niet hoe ik in de beta met rush dan wel vaak won, want nu is het echt onmogelijk om de trappen op te komen. Ja heel soms kom je 5-10 meter eruit.
Ja dat level is wel leuk qua medic/resupplier.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vrij oneerlijk verdeeld inderdaad, maar wel goed voor de punten
64 spelers. Onderaan de trap gaan staan met defibrillator en maar wachten totdat de lijken naar beneden glijden van de trap af.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik heb trouwens nog nooit gebasejumped in Davamond's Peak. Is dat alleen bij Rush als je aanvaller bent?
Ik heb het namelijk wel als verdediger gespeeld maar niemand zien springen ...![]()
Enige wat je hoeft te doen is boven aan trappen granaten en kogels spammen... Kutlevel.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij normale CQ(3 punten) start 1 kant binnen in de metro...
De andere kant spawned buiten aan het einde van het rushlevel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja. Tweede horde.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:53 schreef steekhond het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gebasejumped in Davamond's Peak. Is dat alleen bij Rush als je aanvaller bent?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het blijft leuk hoe mensen in een vehicle weg kunnen racen als je na een gevecht uit stapt om te repairen.
Ik denk dat ik mijn roeping heb gevonden in support spelen, vooral in de kleinere maps. En nee ik heb het no brain weapon mortar nog niet.
Gisteren ook even zitten prutsen in zo'n vast AA geschut. Maar ik zal wel wat fout doen want ik kreeg niks uit de lucht
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
De Russen terroristen noemenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bulletdrop met tanks is belachelijk. Moderne tanks hebben dat nauwelijks.
En dan hebben ze ook nog slechte crosshairs om te aimen.
1 zijde(de terroristen denk ik) heeft streepjes, waarbij je goed kan zien met welk punt van je crosshair je schiet. Dat is nodig zodat je bij het volgende schot weet waar je moet aimen.
De andere zijde heeft een rondje met daaromheen streepjes. Nou ik weet niet welke tank dat heeft maar ik wil wel beweren dat zo'n crosshair irl totaal niet bestaat.
Daarnaast verandert de crosshair ook als je inzoomt.![]()
![]()
Het grappigste is dat level op een hardcore server(teamkills aan).quote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige wat je hoeft te doen is boven aan trappen granaten en kogels spammen... Kutlevel.
Dan heb je eerst onderaan de trap granaten van de vijand, dan RPG's tegen het dak van de trap als je naar boven loopt, en als je de trap hebt overleeft ga je dood door de granaten van je eigen team.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ah geen idee, singleplayer nog niet gespeeld, ja deels maar de SP stuttert als een gek.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Jups... Geniale teamplay vaak ook...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het grappigste is dat level op een hardcore server(teamkills aan).
Dan heb je eerst onderaan de trap granaten van de vijand, dan RPG's tegen het dak van de trap als je naar boven loopt, en als je de trap hebt overleeft ga je dood door de granaten van je eigen team.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wanneer komt er eigenlijk een patch voor die squads?
Echt belachelijk dat je nu niet met 2 vrienden in dezelfde squad kan, zonder eerst 10 minuten find squad te proberen enz.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
das idd belachelijk, vooral als het gewoon prima werkte as-was in BC2 en BF2 daarvoor. Magoed, duidelijk weer geent op consoles...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
not...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij normale CQ(3 punten) start 1 kant binnen in de metro...
De andere kant spawned buiten aan het einde van het rushlevel.
russen starten bij dat stadion en US begint waar ze altijd beginnenEvery war is different, every war is the same.![]()
Wtf kan ineens in geen enkele server meer... Krijg deze melding:
'Game could not login to EA Online backend'
Iemand ervaring mee?![]()
Je kan toch gewoon een lege squad joinen met zijn 2e? Wij hebben er tot nu toe geen problemen mee gehad iig.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef MouzurX het volgende:
Echt belachelijk dat je nu niet met 2 vrienden in dezelfde squad kan, zonder eerst 10 minuten find squad te proberen enz.![]()
![]()
US starten in de metro hoor?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
not...
russen starten bij dat stadion en US begint waar ze altijd beginnen
Aan het begin van de metro.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kan niet echt in volle servers. Dan zit in iedere squad 3 mensen, en je kan ook niet een specifieke squad joinen, alleen find squad. (joinen kan blijkbaar alleen bij bepaalde servers ofzo?)quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een lege squad joinen met zijn 2e? Wij hebben er tot nu toe geen problemen mee gehad iig.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Al meer dan een uurquote:Op woensdag 2 november 2011 12:14 schreef steekhond het volgende:
Wtf kan ineens in geen enkele server meer... Krijg deze melding:
'Game could not login to EA Online backend'
Iemand ervaring mee?
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Op Battlelog:quote:NOTICE Be advised: We are seeing connectivity issues to the PC and Xbox 360 back-end systems. DICE and EA are working on resolving the problem.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ze hebben een punt buiten bij hun dan heb je de metro (dat is B) en dan een punt aan de kant van de russenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
US starten in de metro hoor?
Aan het begin van de metro.Every war is different, every war is the same.![]()
Ja dat is als je aanvallen bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:53 schreef steekhond het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gebasejumped in Davamond's Peak. Is dat alleen bij Rush als je aanvaller bent?
Ik heb het namelijk wel als verdediger gespeeld maar niemand zien springen ...Every war is different, every war is the same.![]()
Nee het punt van de amerikanen is toch echt binnen hoor. Iig op PC.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze hebben een punt buiten bij hun dan heb je de metro (dat is B) en dan een punt aan de kant van de russenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ben je nou echt zo fucking dwars? ik heb hem gister nog gespeelt, aan bijde kantenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het punt van de amerikanen is toch echt binnen hoor. Iig op PC.Every war is different, every war is the same.![]()
Ik vind nog steeds dat hele origin maar kak, vooral omdat het nog icm is met die battlelog.
Als een vriend online is in origin, en ik wil in battlelog een co-op starten, dan krijg ik de melding dat er niemand online is...WTF?
En sowieso....hoe lang duurt het voordat een game eindelijk eens een keer gestart is op deze manier. Eerst origin, dan battlelog, dan naar de game en dan moet ie daar ook nog eens flink wachten voordat je daadwerkelijk kan beginnen met schieten (en ik heb best een snelle pc).
Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om een multiplayer map gewoon zelf te starten en in mijn eentje te doorlopen, zodat ik een beetje de boel kan verkennen voordat ik me in de strijd meng.People assume too much.![]()
DICE en EA geven aan dat er problemen zijn hoor, zoals ik net al heb gepost. Staat ook duidelijk op Battlelogquote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef steekhond het volgende:
[..]
Ok ik zit nu in de wachtrij voor de EA chat. Nog 10 min.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En ik heb hem gisteren en eergisteren en de dag ervoor ook continu gespeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
ben je nou echt zo fucking dwars? ik heb hem gister nog gespeelt, aan bijde kanten
Zal nu eens een server zoeken.
edit:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waar halen jullie de tijd vandaan om te spelen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
ik kan nu niet zo snel 123 vinden, maar het grote punt was dat het ongebalanceerd was, dat valt mee ik heb ze aan allebij de kanten gewonnen, in ligt gewoon aan hoe of je team werkt, werrkt je team niet samen dan win je het sowieso niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik heb hem gisteren en eergisteren en de dag ervoor ook continu gespeeld.
Zal nu eens een server zoeken.
edit:Every war is different, every war is the same.![]()
Ik heb een tweede week vakantiequote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef cerror het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om te spelen.![]()
![]()
Wat is nu eigenlijk het nu van die Platoon? Kan je ook games van mensen ui het Platoon joinen zonder vrienden te zijn oid?![]()
Same.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Peanutnootje het volgende:
Hij deed het net eventjes bij mij, nu zegt ie meteen dat ie geen contact kan maken.![]()
Hm oke, heb nu al 6 potjes gespeeld, conquest metro en allemaal gewonnen door de partij die buiten begint. Rush in de beta was wel heel gebalanceerd, daar heb ik alles meegemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik kan nu niet zo snel 123 vinden, maar het grote punt was dat het ongebalanceerd was, dat valt mee ik heb ze aan allebij de kanten gewonnen, in ligt gewoon aan hoe of je team werkt, werrkt je team niet samen dan win je het sowieso niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit is BS btw want je kan gewoon een squad joinen, kijk eens helemaal onder find squad en onder switch team, als je niet in een squad zit kan je JOIN zien en als je daar op klikt ga je naar een squad (als er nog niemand anders in dat squad zit ga je er nog niet naar toe want je moet minimaal 2 personen hebben om echt een squad te joinenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef MouzurX het volgende:
Echt belachelijk dat je nu niet met 2 vrienden in dezelfde squad kan, zonder eerst 10 minuten find squad te proberen enz.Every war is different, every war is the same.![]()
Werkt niet bij iedere server/gamemode. Die join knop is er dan niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dit is BS btw want je kan gewoon een squad joinen, kijk eens helemaal onder find squad en onder switch team, als je niet in een squad zit kan je JOIN zien en als je daar op klikt ga je naar een squad (als er nog niemand anders in dat squad zit ga je er nog niet naar toe want je moet minimaal 2 personen hebben om echt een squad te joinenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lucky bastaard.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik heb een tweede week vakantieHoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
zoals ik zeg leave je squad (werkt alleen niet bij squad deathmatch want daar kan je gelijk het andere squad joinen, en squad rush weet ik het niet van want die heb ik nog niet gespeeld (daar zal het waarschijnlijk ook anders werken)quote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Werkt niet bij iedere server/gamemode. Die join knop is er dan niet.Every war is different, every war is the same.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
zoals ik zeg leave je squad (werkt alleen niet bij squad deathmatch want daar kan je gelijk het andere squad joinen, en squad rush weet ik het niet van want die heb ik nog niet gespeeld (daar zal het waarschijnlijk ook anders werken)
jammer alleen dat je in volle servers niet in 1 squad kan met je vrienden, als alle 8 de squads allemaal 3 man hebben bijv.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een multiplayer map gewoon zelf te starten en in mijn eentje te doorlopen, zodat ik een beetje de boel kan verkennen voordat ik me in de strijd meng.
Iemand die weet??People assume too much.![]()
Dan zou je een lege server moeten zoeken die toelaat dat je kunt lopen met minder dan 8 man.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef very het volgende:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een multiplayer map gewoon zelf te starten en in mijn eentje te doorlopen, zodat ik een beetje de boel kan verkennen voordat ik me in de strijd meng.
Iemand die weet??
anders dan dat kan het niet.
___________Yay,quote:02.11.2011:
Chauffeur is onderweg
daar komt mijn nieuwe videokaart.
Geen irritante zwarte rand meer om mijn scherm en nog mooiere graphics \o/![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moet je een server hebben die het toestaat...Serieus? Wat een crapzooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef NML het volgende:
[..]
Dan zou je een lege server moeten zoeken die toelaat dat je kunt lopen met minder dan 8 man.
Echt...ik vind het zo kut hoe deze game omgaat met user experience.
De gameplay enzo is prima, maar alles erom heen zuigt echt kont! Wat dat betreft kunnen ze nog heel wat leren van COD.
Over BF vs COD gesproken:
Die singleplayer is, op de locaties en tijd na, bijna een 1 op 1 kopie van Black Ops.People assume too much.![]()
Zwarte rand om je scherm? Heb je 'n ATI kaart toevallig?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef NML het volgende:
[..]
Dan zou je een lege server moeten zoeken die toelaat dat je kunt lopen met minder dan 8 man.
Geen irritante zwarte rand meer om mijn scherm en nog mooiere graphics \o/
Ik heb liever servers die in beheer zijn van professionals, zodat je zeker weet dat er geen zooi op de servers draait, dan dat mensen thuis de boel zelf gaan hosten oid en je dus niet weet op wat voor brakke server/netwerk verbinding je speeltquote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Wat een crapzooi.
Echt...ik vind het zo kut hoe deze game omgaat met user experience.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dat ben ik met je eens. Maar ik bedoel dat ik gewoon eventjes wil kunnen rondlopen in een lege multiplayer map die ik gewoon start op mijn eigen computer...dus dat zou helemaal niet eens online hoeven gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb liever servers die in beheer zijn van professionals, zodat je zeker weet dat er geen zooi op de servers draait, dan dat mensen thuis de boel zelf gaan hosten oid en je dus niet weet op wat voor brakke server/netwerk verbinding je speeltPeople assume too much.![]()
Yup, de gehele HD4xxx serie heeft hier last van, sowieso upgrade waardig.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zwarte rand om je scherm? Heb je 'n ATI kaart toevallig?
Mocht er nog iemand last van hebben,
het is op te lossen door je "mijn documenten\battlefield 3\settings" te verwijderen
en niets aan te passen in de graphics settings
(anders springt meteen die rand terug, ook bij de FoV setting)
Nadeel is dat dan je SP progress weg is, nu is dat niet zo'n probleem,
maar erg lang duurde die niet meer voor mij en nogmaals door die eerste levels heenrennen had ik echt geen zin in.![]()
Het is gewoon een instelling die je kan veranderen in CCC hoor.. Met mijn nieuwe HD6950 had ik 't ook. Uitgezet en het is weg..quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef NML het volgende:
[..]
Yup, de gehele HD4xxx serie heeft hier last van, sowieso upgrade waardig.
Mocht er nog iemand last van hebben,
het is op te lossen door je "mijn documenten\battlefield 3\settings" te verwijderen
en niets aan te passen in de graphics settings
(anders springt meteen die rand terug, ook bij de FoV setting)
Nadeel is dat dan je SP progress weg is, nu is dat niet zo'n probleem,
maar erg lang duurde die niet meer voor mij en nogmaals door die eerste levels heenrennen had ik echt geen zin in.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ik had het met een tweede beeldscherm met een HD6950. Ergens in CCC staat een optie genaamd 'scaling' of iets dergelijks. Die moet je dus op 0% of gewoon uit zetten.
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Dat is standaard de under (of was het nou over)- scan, maar dat werkt op die serie niet binnen BF3.
Die 32"tv hangt er al lange tijd aan en geen enkel spel anders dan BF3 heeft dat probleem bij mij.![]()
Kan heel Frankrijk svp van het internet worden afgesloten.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja man, 1 op 1.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Wat een crapzooi.
Echt...ik vind het zo kut hoe deze game omgaat met user experience.
De gameplay enzo is prima, maar alles erom heen zuigt echt kont! Wat dat betreft kunnen ze nog heel wat leren van COD.
Over BF vs COD gesproken:
Die singleplayer is, op de locaties en tijd na, bijna een 1 op 1 kopie van Black Ops.
Ja, het concept van terug in de tijd gaan om missies te doen oke, maar verder?
De maps ga je langzaam maar zeker verkennen, ik begin meestal op rush omdat dat wat chaos wegneemt.![]()
Nouja, hoe de vertelling gaat aan de hand van ondervragingen, totaal te verwachten afloop van de ondervraging, typische all-out war scenario, missie waarbij je moet 'vliegen' maar niet zelf gaat vliegen. Ik vind het ook nogal wat op een (zwakke) ripoff lijken die er maar in is gegooid 'omdat het moet'.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Nu ben ik totaal geen CoD fanboy maar wat betreft single player nemen zij de cake. Zeker omdat battlefield het op safe speelt en precies hetzelfde doet als de concurrent, maar dan minder.Conscience do cost.![]()
Echt geweldig is het iig niet, weet niet of ik hem nog afmaak iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Weet iemand nog een goede gamehost? We zitten nu op gameservers.com maar die laat toch wat steken vallen imo.![]()
Lol, ik heb een killstreak van 25
i3d.net denk ik? Zit zelf ook bij Gameserver, maar wat voor steken laten ze bij jou vallen dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef CamelNLD het volgende:
Weet iemand nog een goede gamehost? We zitten nu op gameservers.com maar die laat toch wat steken vallen imo.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Kom nou eens uit die bosjes vandaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik heb een killstreak van 25It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:![]()
het zal eerder blijf eens van die mortieren af zijn (die kunnen namelijk ook fijn zijn)quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Door boze mensen ondervraagd worden omdat je door de overheid wordt beschuldigd van 1 en ander en dan via flashbacks het verhaal opnieuw beleven...ja, dat noem ik redelijk 1 op 1 kopie. En ook die abseil momenten doen me ergens aan denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja man, 1 op 1.
De maps ga je langzaam maar zeker verkennen, ik begin meestal op rush omdat dat wat chaos wegneemt.People assume too much.![]()
Server crashed constant en ze geven het ea op de kloten, terwijl ik normaal op andere servers kan spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
i3d.net denk ik? Zit zelf ook bij Gameserver, maar wat voor steken laten ze bij jou vallen dan?![]()
Sarcasmequote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef cerror het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om te spelen.![]()
![]()
Het word pas leuk als de tegenpartij ook mortieren gebruikt en je in elkaars range zit.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
het zal eerder blijf eens van die mortieren af zijn (die kunnen namelijk ook fijn zijn)
Mortier neerzetten en kaart checken of er ergens een mortier zit,
Zo nee bombardeer je een paar units,
Zo ja, meteen opstaan, de mortier verplaatsen en de mortiergast van de tegenpartij 'n mortier op z'n dak gooien.
Begint zo een beetje op Zeeslag te lijken.![]()
server maar weer aangepast dat deze vanaf 2 man al start
8man starten gaat echt nergens over, maar is nodig ander kom je niet in de quick match![]()
Zo klaar met werk en dan snel richting huis BF3
iemand hier in BOF server ?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Die unlock je inderdaad in de support class, geen idee vanaf welk level...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:08 schreef tdrone het volgende:
ik vind die mortieren nooit
of zijn die deel van de support set?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Zo klaar met de coop farmen, die troep hoeven we ook nooit meer aan te raken. G3 = baasOp elke fokker past een bril.![]()
Best hoog, wanneer je die M4 met engineer krijgt. 40 000 punten geloof ik dan ben je al level 12/13quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die unlock je inderdaad in de support class, geen idee vanaf welk level...-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Club3D Radeon HD 6870 Dual GPU?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
WOW! Ik mag een nieuwe videokaart! Iemand die een fatsoenlijke kent rond de 350 euro?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dan zou ik 2 x 560Ti doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:36 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dit en anders een GTX 580 als je 50 euro meer bijlegt.-weg-![]()
Veul herrie, veul warmte en mooi geen 2x zo snel..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:50 schreef RoW_0 het volgende:
Mwa. ik wil geen crossfire meer. Heb het wel gehad met die lompe dingen. Werkt voor geen meter :S![]()
Voor mensen met een kleiner budget heb ik nog een 5870 hier liggen. Battlefield kan je op high spelen ermee.![]()
Hoe doet die het vs CF HD4850?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Revje1 het volgende:
Voor mensen met een kleiner budget heb ik nog een 5870 hier liggen. Battlefield kan je op high spelen ermee.![]()
Je mag mijn GTX295 voor 100 euro hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
WOW! Ik mag een nieuwe videokaart! Iemand die een fatsoenlijke kent rond de 350 euro?
People assume too much.![]()
Gaat dat trouwens lukken met een A-merk 600 watt voeding?quote:
Ik heb nu HD4870 in crossfire. En dat gaat allemaal prima.![]()
Ik heb een HD6950 met een 600 watt voeding, draait ook primaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gaat dat trouwens lukken met een A-merk 600 watt voeding?
Ik heb nu HD4870 in crossfire. En dat gaat allemaal prima.(al heb ik wel een SSD schijf, misschien scheelt dat wel net genoeg).
Wat is btw het verschil tussen sensitivity en mouse sensitivity![]()
Bijschrift wordt ik ook niet wijzer vanAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Fatsoenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
WOW! Ik mag een nieuwe videokaart! Iemand die een fatsoenlijke kent rond de 350 euro?
Voor dat budget heb je zeker een goede![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef wc-eend het volgende:
Ok, ik lieg...
Doe Javelin is focking BRUUT!
Heb die nog niet![]()
![]()
Ik heb een 600wat dood laten gaan met 6870 in crossfire.. heb nu 750.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gaat dat trouwens lukken met een A-merk 600 watt voeding?
Ik heb nu HD4870 in crossfire. En dat gaat allemaal prima.![]()
Normaal moet je echt gericht op een tank mikken en hopen dat hij niet wegrijdt... Nu van een afstand, hele grote afstand... Tank locken, wachten tot je lock hebt en vuren...quote:
Heat Seeking missiles, 9 van de 10 keer raak
Net echt iets geniaals
Ik rij als een malle naar Antenna in Caspian, terwijl ik het punt pak leg ik vijf mijnen in de omgeving... komen er twee jeeps aangereden van de vijand in volle vaart naar de vlag... BAM! jeep één wordt gelanceerd door een mijn en jeep twee ontwijkt en rijd over een andere mijn BAM!
Two kills, two vehicle destroyed
Ik was wel alleen zelf ook dood vanwege de explosies van de mijnen![]()
![]()
misschien als je met controller speelt op de pc?? geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is btw het verschil tussen sensitivity en mouse sensitivity![]()
Bijschrift wordt ik ook niet wijzer vandat zijn altijd zo'n toffe momentenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Normaal moet je echt gericht op een tank mikken en hopen dat hij niet wegrijdt... Nu van een afstand, hele grote afstand... Tank locken, wachten tot je lock hebt en vuren...
Heat Seeking missiles, 9 van de 10 keer raak
Net echt iets geniaals
Ik rij als een malle naar Antenna in Caspian, terwijl ik het punt pak leg ik vijf mijnen in de omgeving... komen er twee jeeps aangereden van de vijand in volle vaart naar de vlag... BAM! jeep één wordt gelanceerd door een mijn en jeep twee ontwijkt en rijd over een andere mijn BAM!
Two kills, two vehicle destroyed
Ik was wel alleen zelf ook dood vanwege de explosies van de mijnen
Wat doe ik hier?![]()
Snel die Javelin.unlocken dan![]()
Verder wel vervelend als je een tank wilt repareten net als die wegrijdt![]()
![]()
Jezus, wat is dit een kutspel zeg... Had hem voor de PS3 gekocht, wat een weggegooid geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook geen FPS games op een console.
Pff tegen rank 32 of 43 is bijna niet te spelen. Die lui hebben echt geen leven.
Die EOD Bot rijd idd wat lastig... maar kan je er nou vijandelijke tanks ook mee kapot maken?
Ik zag vlammetjes, maar ook wel eens van die reparatie 'sparks'. Een vijand er mee doden gaat lastig, tenzij je er C4 op laat plakken. Maargoed, vraag me af of je daar als engineer punten mee haalt.
ennuh die Javalin kan je gebruiken met de SOFLAM, misschien ook wel handig.![]()
Ik heb regelmatig dat m'n geluid uitvalt ineens, na een restart van de game doet ie het weer. Iemand een idee hoe dat kan?![]()
Zo is dr niks aan de hand en zo crashed BF steeds met 't opstarten
Kun je ook ergens de informatie zien over de wapens zoals in Bad Company 2?
Dan zie je namelijk de accuracy / damage / rate of fire zo mooi in een schemaatje staan...![]()
Vette game heur. trekt het heel netjes op een 6850.
Nu maar even terug naar BC2, wordt schijtziek van het feit dat er continue naar enemy 3rd person view wordt geswitched. Enigste manier om je zelf weer te zien is suicide. Net in 1 round minstens 10x suicide moeten plegen.![]()
we zijn er bijna we zijn er bijnaWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Forum Opties Forumhop: Hop naar: