SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian/Patrocious of BrainPulse/Bogardo
BF3 Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Op de BoF server kan je gewoon met voertuigen rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Ja, wel een beetje jammer dat je niet in een lege server even kan oefenen met vehicles. Waiting for players. :/
enne wat een kut TTEvery war is different, every war is the same.![]()
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?![]()
FFS, wat een kut TT
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
(nog) geen last van gehadquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef CamelNLD het volgende:
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nope, waiting for players.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Op de BoF server kan je gewoon met voertuigen rijden.
enne wat een kut TT![]()
Heb daar in het begin erg veel last van gehad, en dan niet spectaten, maar gewoon dood spawnen. (suicide zie je in log)quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef CamelNLD het volgende:
Hebben mensen de bug wel eens gehad dat je andere spelers blijft spectaten totdat je je suicide doet?
ik vermoedde dat het aan PB lag, deze heb ik handmatig geupdate en sindsdien geen problemen meer gehad.
Maar op 9 van de 10 servers heb ik nergens last van.
Het is trouwens inderdaad een kutgame![]()
![]()
Ik kan het wel spelen, maar het voelt nog niet lekker, netcode is frut/erger dan BC2, balans is zoek (serieus, een 870 met 12x scope, 12 gauge slugs en laser? WTF?) en meer van dat soort leuke kinderziektes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:12 schreef Jeff89 het volgende:
Vanwaar die haat, Splitter?? Omdat je niet kan spelen nu ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Conquest in Operation Metro is echt madness
Die map is echt totaal niet gebalanceerd, maar wel lekker punten scoren
Ik vind het juist lekkerder wegspelen als BC2.
Of zou dat aan het nieuwe van de game liggen en negeer ik de slechte punten gewoon.![]()
Soms duurt het joinen zolang dat ondertussen geen slots meer vrij zijn. Met als gevolg dat bf3.exe crashed.
Battlelog is een leuk systeem, maar het blijft ongelofelijk omslachtig
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je privacy wordt geschonden met Origin.
Gamekings link
Tweakers link
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?
Hier overigens het resultaat op Amazon.de.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Ja, heb ik ook gezien. Ik heb het zelf toen ook gecheckt via process manager, maar ik kon niets ontdekken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
http://www.gamekings.tv/n(...)t&utm_medium=twitter
http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?![]()
Was vanochtend al gepostquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Gamekings link
Tweakers link
Had iemand niet laatst een screenshot gemaakt van hoe origin.exe met zijn folders zat te kutten?
Hier overigens het resultaat op Amazon.de.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef valek het volgende:
Lees net dit bericht op tweakers http://tweakers.net/nieuw(...)ich-als-spyware.html
Wel een stel boeven bij EA.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ik ging dit spel al niet kopen omdat origin en EA-prutsers,
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spelOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel![]()
BC2 speelt meer als een spel, voelt duidelijker en helderder aan, BF3 lijkt veel meer random en IMO net teveel naar COD getrokken. Maar kinderziektes hoop ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:21 schreef NML het volgende:
Ik vind het juist lekkerder wegspelen als BC2.
Of zou dat aan het nieuwe van de game liggen en negeer ik de slechte punten gewoon.Ik post hier tussen mijn rondjes in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:39 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee; je ziet alleen de klagers omdat de anderen lekker aan het spelen zijn.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Sarcasme, y u no work?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga vanuit dat je dit baseert op de bèta, waardoor vrijwel al je klachten kunnen worden verworpen, aangezien de bèta een zeer oude build was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel
De stelling dat er misschien te hoge verwachtingen waren ben ik met je eens.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Gelukkig was van 1942 (vietnamquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op))en bf2 en bfbc2 de release wel bugloos. Oh wacht...
Niet dat ik bugs goed wil praten maar we zijn niet anders gewend van Dice.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ga anders ff de held uithangen op het cheezburger networkquote:
Eerlijk gezegd vind ik bad company ook wat lekkerder spelen, komt ook doordat ik daar al een stuk verder ben in progress, maar toch.. de mapgrootte vind ik in BF3 echt ideaal.![]()
quote:humorloze zooi hier
BC2 speelde gewoon als spel, hier zie je soms geen fuck vanwege lensflarequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef andreas612 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik bad company ook wat lekkerder spelen, komt ook doordat ik daar al een stuk verder ben in progress, maar toch.. de mapgrootte vind ik in BF3 echt ideaal.!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:
Ik heb ook ff gechecked en het zat in mijn andere games te woelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien. Ik heb het zelf toen ook gecheckt via process manager, maar ik kon niets ontdekken.
In Dirt 3 en F1 2010.
En ook nog Acrobat reader.Ik ben hier meer tevreden over dan toen ik COD:BO had gekocht. Afgezien van Origin danquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)![]()
![]()
BO was drama ja,quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gechecked en het zat in mijn andere games te woelen.
In Dirt 3 en F1 2010.
En ook nog Acrobat reader.
[..]
Ik ben hier meer tevreden over dan toen ik COD:BO had gekocht. Afgezien van Origin dan
en origin is gewoon crimineel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar voor de rest speelt BF3 goed hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef leeell het volgende:
[..]
BO was drama ja,
en origin is gewoon crimineel
Nog helemaal geen gezeik gehad. Ook niet met de activatie![]()
![]()
Wat een geklaag zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen, ik denk dat ook jullie wel eens zijn dat er nog genoeg gepatched moet gaan worden mbt. bugs een vooral balancering (MP game, kom op)
Alle battlefields hadden bugs gehad in het begin. Bf 3 en bc2 hadden bijv allebei last van lag in het begin.
Soms weet je gewoon van bepaalde makers de negatieve dingen.
-Dice weet je dat er bugs zijn in begin van een release. Ook kunnen ze geen singleplayer maken.
-Blizzard weet je ook dat als ze een eerste release datum geeft dat daarna die datum nog 3 keer word gewijzigd.
En ik vind het een erg dik spel! Zeker als dalijk de nieuwe mappen erbij komen en de game bug vrij is.![]()
Gisteren een rondje gehad waarbij een 2M drop van een paar rotsjes kennelijk gebroken enkels en nekwervels betekenden, want ik ging steeds dood. Diverse plaatsen op die map ook.
En ja, ik denk dat veel van mijn issues wel gefixt gaan worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Wat een geklaag zeg.
Alle battlefields hadden bugs gehad in het begin. Bf 3 en bc2 hadden bijv allebei last van lag in het begin.
Soms weet je gewoon van bepaalde makers de negatieve dingen.
-Dice weet je dat er bugs zijn in begin van een release. Ook kunnen ze geen singleplayer maken.
-Blizzard Valve weet je ook dat als ze een eerste release datum geeft dat daarna die datum nog 3 keer word gewijzigd.
En ik vind het een erg dik spel! Zeker als dalijk de nieuwe mappen erbij komen en de game bug vrij is.
Every war is different, every war is the same.![]()
Weet iemand bij welke winkel je hem het goedkoopst haalt? Heb ff geen zin om het via internet te bestellen, of is de prijs overal hetzelfde in de winkels? In de buurt van Rotterdam of Amsterdam het liefst![]()
insert link any pricewatch websitequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef Turalyon het volgende:
Weet iemand bij welke winkel je hem het goedkoopst haalt? Heb ff geen zin om het via internet te bestellen, of is de prijs overal hetzelfde in de winkels? In de buurt van Rotterdam of Amsterdam het liefstEvery war is different, every war is the same.![]()
budgetgaming.nl oid toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Net 4de plek in mijn team met alleen Jet
Weet iemand wat dat ding moet inhouden wat je net uit je raam ziet bij een jet? met 2 pijltjes en een cirkel?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Je bedoelt dat < o > ding? Ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef benx het volgende:
Net 4de plek in mijn team met alleen Jet
Weet iemand wat dat ding moet inhouden wat je net uit je raam ziet bij een jet? met 2 pijltjes en een cirkel?HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Dit is echt een van de beste shooters die ik ooit gespeeld heb. Ik ben heel erg tevreden met m'n aankoop. Ik had hoge verwachtingen en daar voldoet het aan, wat een paar reviewers zeggen kan me niet zoveel schelen. Het nadeel is inderdaad Origin en Battlelog. Vervelend, maar niet zo erg dat het spel niets meer aan is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef leeell het volgende:
achteraf toch maar goed geweest, hoe leuk jullie hem misschien vinden, hij heeft absoluut niet voldaan aan de hoge verwachting, mede door de bugs en verschrikkelijke balancering van het spel
Je hebt overigens wel gelijk hoor, er moet nog behoorlijk wat gepatched worden, maar het spel is tot dusver erg vet.![]()
Meh, rij ik vrolijk door de wildernis in mn jeep..
Verspringen ineens al mn controls, wtf.. Dus ineens keihard achteruit terwijl ik gas geef etc..
Na 5 seconden alles weer normaal, donder ik daarna dwars door een berg..
Ach ja, als dat de enige problemen zijn kan ik er mee leven
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Beetje overdreven nietquote:.
BF3 kutgame o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Diamond3d het volgende:
Na het lezen van wat reacties ben ik benieuwd wat de TT WAS![]()
Ja dat kan dan ook niet natuurlijk! ...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Beetje overdreven niet.
[..]
BF3 kutgame o.i.d.![]()
Verzoek om de TT te veranderen kwam van een user, niet van mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja dat kan dan ook niet natuurlijk! ...Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
99% eens met Onmisbaar! Ik ben erg tevreden over het spel en over Battlelog, Origin is natuurlijk gewoon klote vergeleken met Steam. Sowieso is geen enkele game perfect bij de launch..![]()
Slecht I know, maar ik moest lachen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, rij ik vrolijk door de wildernis in mn jeep..
Verspringen ineens al mn controls, wtf.. Dus ineens keihard achteruit terwijl ik gas geef etc..
Na 5 seconden alles weer normaal, donder ik daarna dwars door een berg..
Ach ja, als dat de enige problemen zijn kan ik er mee levenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Onmisbaar wat is er zo irritant aan battlelog ?
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik moet zeggen dat ik Battlelog ook niet zo vreselijk vindt, het was alleen praktischer geweest als het in game had gezeten in plaats van apart in een browser, maar dat krijg je met de huidige social media trend. Alles moet door te zetten zijn en daar ben ik (persoonlijke mening dus) geen fan van. Het systeem zelf heb ik geen problemen mee, werkt prima. Iets wat ik helaas niet van Origin kan zeggen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef BurnaBoy het volgende:
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Bazen vervangen door kut, het valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef Diamond3d het volgende:
Na het lezen van wat reacties ben ik benieuwd wat de TT WAS![]()
Lang niet gepost
Wat kan ik zeggen. Het is echt Battlefield 3 en geen Bad Company 3. GE-WEL-DIG. Alleen ben ik gewoon een graphics hoer en moet ik het op high/ultra met dikke AA en AF spelen. Dan wacht ik lieverMaar binnenkort als ik genoeg centjes heb ga ik lekker met jullie allemaal een potje raggen! See you in the battlefield!
![]()
Stats kloppen echt geen reet van, zo heb ik 11,2% accuracy terwijl ik gemiddeld met alle wapens zo'n 16-17% heb.![]()
En op tanks en A.A. enzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Captainp00face het volgende:
Stats kloppen echt geen reet van, zo heb ik 11,2% accuracy terwijl ik gemiddeld met alle wapens zo'n 16-17% heb.![]()
![]()
Zo, BF3 kopieren naar mijn SSD, kijken of dat lukt
Edit: het werkt! Dank NML!
[ Bericht 15% gewijzigd door robuust89 op 01-11-2011 18:55:44 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
verdomme 6 keer ts gejoined bleek dat me mic gewoon uitstond
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Volgende TTquote:
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef Jorwol het volgende:
99% eens met Onmisbaar! Ik ben erg tevreden over het spel en over Battlelog, Origin is natuurlijk gewoon klote vergeleken met Steam. Sowieso is geen enkele game perfect bij de launch..Ik vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Battlelog vind ik eigenlijk wel een toffe feature (ik was ook echt een StatsVerse hoer met BC2.. Na elk potje checken)..
Ingame zijn er wat mij betreft maar een paar struikelpuntjes:
1) Lensflare is TE overdreven.. Tegen de zon in spelen is eigenlijk gewoon niet te doen
2) Het komt nogal eens voor dat je ineens doodgaat na een val/sprong van 2 meter oid
3) De tijd tussen potjes is te lang.. 45 seconden ofzo voor de nieuwe map/ronde begint
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten..![]()
1, Nooit klachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftIk vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Battlelog vind ik eigenlijk wel een toffe feature (ik was ook echt een StatsVerse hoer met BC2.. Na elk potje checken)..
1) Lensflare is TE overdreven.. Tegen de zon in spelen is eigenlijk gewoon niet te doen
2) Het komt nogal eens voor dat je ineens doodgaat na een val/sprong van 2 meter oid
3) De tijd tussen potjes is te lang.. 45 seconden ofzo voor de nieuwe map/ronde begint
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten..
2, af en toe gebeurt het wel eens
3, ligt er aan hoeveel dingen andere mensen hebben vrijgespeeld of badges die ze hebben gewonnnen...![]()
Ik vind die zon ook nogal overdreven. Het is een interessante mechanic om balans toe te passen maar in mijn ogen zijn ze er iets te gul mee geweest.Conscience do cost.![]()
Ik word soms gedisconnect van de server, waardoor ik dus het spel opnieuw op moet starten en dat duurt langer. Even snel van server switchen vind ik langzamer werken dan met BC2, dat vond ik een betere browser als ik eerlijk ben. Daarnaast vind ik het vervelend dat ik niet gewoon het spel kan starten en vanaf daar rustig mijn wapens met accessoires kan kiezen. Ik moet nu eerst een server joinen en dan kan ik pas m'n loadouts kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef BurnaBoy het volgende:
stats zijn lekker snel op te roepen en navigeren door de serverlijst gaat sneller als in bf2 en bc2.
Verder is Battlelog wel goed, al die stats zijn inderdaad leuk om te zien, maar ze hadden het ook weg kunnen laten van mij. Het is naar mijn idee gewoon overbodig.![]()
Wat die zon betreft: Zijn daar instellingen voor ofzo? Want soms word je gewoon 100% verblind, ik kan me echt slecht voorstellen dat jij daar geen last van hebt.. Of misschien tref ik het gewoon altijd slecht kwa zonnenstandquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
1, Nooit klachten
2, af en toe gebeurt het wel eens
3, ligt er aan hoeveel dingen andere mensen hebben vrijgespeeld of badges die ze hebben gewonnnen...
En dat laatst, hangt dat af van wat mensen vrijspelen ja? Ik kreeg de indruk dat het altijd veeeeel te lang duurt.. Zelfs als ik veel lintjes enzo heb, en die allemaal check heb ik daarna nog 30 seconden over..![]()
Waarom geven sniper scopes licht? Alsof de zon er altijd in reflecteert
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
1. Is me niet zo vaak voorgekomen. En is ergens ookwe l realistisch natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En Steam is ook een kuthoer vergeleken bij geen Steam, imo, dus wat dat betreftIk vind alle software die je naast je game open moet hebben gewoon kut.. (Met TS kan ik nog net aan leven
)
Verder eigenlijk helemaal geen problemen/klachten...
2. Net nog gehad in een van de parijs levels. Gisteren deed ik dezelfde sprong en overleefde ik, nu was ik meteen dood.
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar...non est vivere sed valere vita est ..![]()
De zon in BF3 is extra powerful, zie punt 1 van mijn eerdere (kleine) klachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom geven sniper scopes licht? Alsof de zon er altijd in reflecteertIs natuurlijk waar, maar als ik zit te BF'en wil ik gewoon METEEN verderquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar.![]()
![]()
Ik kan niet alt-tabben tussen potjes doorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
1. Is me niet zo vaak voorgekomen. En is ergens ookwe l realistisch natuurlijk.
2. Net nog gehad in een van de parijs levels. Gisteren deed ik dezelfde sprong en overleefde ik, nu was ik meteen dood.
3. Het spel alt-tabbed supersnel, dus die 45sec zijn ook wel prima te doen. Even mail bekijken/fokken/whatever en hup de volgende map is alweer klaar.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
spawn beacon abuse
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Eerst alt enter doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik kan niet alt-tabben tussen potjes doorEvery war is different, every war is the same.![]()
In die 45 seconden kan je wel lekker een biertje halen.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Hm, misschien moet ik dat proberen, wordt mn accuracy daar beter vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
In die 45 seconden kan je wel lekker een biertje halen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Dan weet jij vast wel hoe je een Jet het beste kan besturen. Ik heb na tig vluchten welgeteld 16 punten verzameld (één kill assist). Met die minigun is het echt onmogelijk om vijandige Jets (of helikopters) neer te schieten... Beschadigen lukt nog wel, maar doden hó maar. Of lukt dat op hardcore beter? Ook wordt je binnen de kortste keren over het algemeen zo neergeschoten door missiles. Overige vlieg ik nu met een xbox controller, want met de muis vind ik het helemaal gaar besturen. Dus heb je misschien nog tips over hoe je die punten kan verzamelen?quote:![]()
Er zit een bepaalde curve in, verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dat proberen, wordt mn accuracy daar beter vanHEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Jeetje, de SP was wel heeeeeel erg kort
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Kan iemand voor mij een slotje opengooien? Dan kan ik de server joinen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
atm genoeg ruimte op de serverquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand voor mij een slotje opengooien? Dan kan ik de server joinenEvery war is different, every war is the same.![]()
Band of fokkers 32/32...quote:Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
vaak, of compleet leegquote:
epic shit, blijft grappig.quote:![]()
Teamplay zit er nog niet echt in... ammo is vooral schaars op de meeste servers...
Tijd dat mijn bestelling uit Engeland binnenkomt, kunnen mijn broertjes en ik op Skype iig samenwerken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Past niet onder mijn koptelefoon...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
Toch ook maar eens een Bluetooth headset kopen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: