Er zijn wel meer goede bronnen van eiwittenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Walnoten zijn daarnaast tegenwoordig wel behoorlijk aan de prijs, het is wel een goede bron van zowel eiwit als vetten maar dat terzijde.
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer goede bronnen van eiwitten
Behalve okselhaar dan hequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef draaijer het volgende:
Utrecht is een groenlinks bolwerk en dus een vrouwenstad!
Alles lekker natuurlijk laten groeien.. Heeeeerlijk
Lol, er wordt hier nu een beeld geschetst alsof ik random girls aanspreek met wat walnoten, kokosolie en fast cash.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
On topic: Utrecht schijnt een mannenparadijs te zijn.
Maar niet voor BSB, die vindt het te kostbaar en denkt met walnoten een chickie te scoren. No way
En geconfijte mandarijnen onder je oksels?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, er wordt hier nu een beeld geschetst alsof ik random girls aanspreek met wat walnoten, kokosolie en fast cash.²
ik wil een elite baard maar veel verder dan een snor en de 5 'o clock shadow kom ik nietquote:
dat beeld schets je zelf!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, er wordt hier nu een beeld geschetst alsof ik random girls aanspreek met wat walnoten, kokosolie en fast cash.²
Ging nergens over mezelf hoor. Is ook helemaal niet nodig, heb al een girl.quote:
Orly?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ging nergens over mezelf hoor. Is ook helemaal niet nodig, heb al een girl.²
Lol, wat zal jij een discussies gehad hebben met je geschiedenisleraren vroeger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef sp3c het volgende:
ah dus je kletste gewoon uit je nek ipv te spreken uit ervaring?
zeker!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, wat zal jij een discussies gehad hebben met je geschiedenisleraren vroeger.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |