De media kan gewoon onpartijdig verslag geven. Dat zij er, al dan niet door smeergeld, voor kiezen dat niet te doen, is een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld, dat is niet volledig aan Israël te wijten. De propaganda machine van Israël is een hele sterke, dus die heeft een behoorlijke vinger in de pap. Sowieso al bij het zoeken van de verbintenis met Joden in het buitenland, zelfs al zijn die er nog nooit geweest.
Ik denk dat er niet zozeer sprake is van smeergeld, eerder van directe invloed. Al is dat meer het geval van de VS dan hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De media kan gewoon onpartijdig verslag geven. Dat zij er, al dan niet door smeergeld, voor kiezen dat niet te doen, is een ander verhaal.
Zoals ik al zei, iedereen die oorlog voert, gebruikt ook propaganda. Ook de Palestijnen. Israel het kwalijk nemen dat ze het beter doen, is ook een beetje gek. Als de Palestijnen het hadden gekund, hadden ze het ook gedaan.
Is het echt zo moeilijk te accepteren dat je aan beide kanten (voor de simpele zielen die slechts twee kanten zienquote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war met Israël en Palestina.
Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal. De afgelopen 5 jaar zijn de enigste foto's van Israelische soldaten die ik heb gezien in Israelische steden van Gilad Shalit, Ehud Goldwasser en Eldad Regev, en niet van Baruch Goldstein en Yigal Amir. Als je door Ram Allah rijdt dan zie je een "shahid poster" van iemand die een Israelisch kind heeft onthoofd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:10 schreef Viajero het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk te accepteren dat je aan beide kanten (voor de simpele zielen die slechts twee kanten zien) gevaarlijke gekken hebt die uit racisme geweld plegen?
Onzin, beide kanten vereren hun moordenaars.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal.
Daar heb je een punt. Aan de andere kant worden Goldstein en Amir wel geaccepteerd en geeerd door de radicale kolonisten, en dat zijn nou net degenen die het onmogelijk maken een oplossing te vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal. De afgelopen 5 jaar zijn de enigste foto's van Israelische soldaten die ik heb gezien in Israelische steden van Gilad Shalit, Ehud Goldwasser en Eldad Regev, en niet van Baruch Goldstein en Yigal Amir. Als je door Ram Allah rijdt dan zie je een "shahid poster" van iemand die een Israelisch kind heeft onthoofd.
Volgens mij doelde hij daarop.
er zijn niet veel fotos van omdat het vrij nieuw is ..quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een gek ding, vonden ze het niet erg dat je er foto's van maakte? Mooie foto's verder
Nou ja, er zijn heel veel plekken op de wereld waar een nieuw 'ding' er gewoon open en bloot staat, maar je er geen foto's mag nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef C_N het volgende:
[..]
er zijn niet veel fotos van omdat het vrij nieuw is ..
moeten ze hen niet zo laten staan![]()
Zit wat inquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef C_N het volgende:
[..]
er zijn niet veel fotos van omdat het vrij nieuw is ..
moeten ze hen niet zo laten staan![]()
gewoon doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn heel veel plekken op de wereld waar een nieuw 'ding' er gewoon open en bloot staat, maar je er geen foto's mag nemen natuurlijk.
Ah, het kindermoordwapentuig wordt opgesteld. Stoere jongens. Geil dat jij daar zo'n stijve van krijgt, van voertuigen die straks baby's kapot gaan schieten...quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef C_N het volgende:
ik was vandaag op tour door judea en samaria en oostjerusalem en de grens bij de gazza strook en wat ik zag! Israel zijn geheimen wapen ?gezien aan de grens bij kisufim
kan zekf bestuurd worden maar is ook
volledig radio bestuurd met al de benodigde radars, cameras,nacht cameras en hij schiet ook nog .
maar een ding kan hij niet ,, vliegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een langzame opbouw van voertuigen , zelf geteld 106 stuks
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze helemaal geen baby's kapot gaan schieten, weet je wat ik denk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, het kindermoordwapentuig wordt opgesteld. Stoere jongens. Geil dat jij daar zo'n stijve van krijgt, van voertuigen die straks baby's kapot gaan schieten...
Dat altijd natuurlijk.quote:
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal geen baby's kapot gaan schieten, weet je wat ik denk?
Ik denk dat ze ze eerst zullen proberen kapot te rijden omdat dat veel wreeder en sadistischer is, en tja.. dat is gewoon hoe Israeliërs zijn.. toch?
zij blijven het proberen iederen dag stuuren ze de press weg .maar we blijven vol houdenquote:
Dat het een openbare weg is, heeft een regering geen boodschap aan. Maar dan kunnen ze wel verwachten dat mensen foto's gaan maken. Het verschilt alleen per regio in de wereld, op welke manier ze de pers weg sturen. Daarin valt Israël gemiddeld genomen nog wel in mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef C_N het volgende:
[..]
ze blijven proberen iederen dag stuuren ze de press weg maar we blijven vol houden
het is namelijk een openbaren weg die tussen de basis en de parking van de tanken loopt ? soms maken ze er een leger zone van maar 90 % van de gevallen niet , maar niet te lang rond lopen fotos maken en door gaan
Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.
wij kunnen het doen komen er echt burgers dan is het een anderverhaal dan vragen ze om een press card hab je die dan niet dan verzoeken ze je om weg te gaan , het is ook voor hun veiligheid het is een vuurlini daar, .quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het een openbare weg is, heeft een regering geen boodschap aan. Maar dan kunnen ze wel verwachten dat mensen foto's gaan maken. Het verschilt alleen per regio in de wereld, op welke manier ze de pers weg sturen. Daarin valt Israël gemiddeld genomen nog wel in mee.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.
ja zo kan die wel weer he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.
De kans dat er geen baby's sterven door deze dingen is zeker aanwezig. Ik heb al genoeg kinderlijkjes gezien door aanslagen aan weerskanten, dat het mij sterk lijkt dat dit in de toekomst niet meer voor gaat komen. Zeker omdat de Palestijnse terroristen nogal fan zijn van het menselijk schild en tegelijkertijd Israël dat weer als een excuus kan gebruiken om burgerslachtoffers te verantwoorden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze week is hij in gebruik gemomen .quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ari_zahav het volgende:
Mooi dingetje C_N, en ik had geen idee dat ie al in gebruik was. Ik denk dat we deze veel meer gaan zien bij de grenzen. Een bufferzone met robots bij de grenzen maakt toekomstige kidnappings (zoals in 2006) onmogelijk
Ah je hebt gelijk, Israël heeft nog nooit onschuldige mensen gedood. Sterker nog, ze hebben nog nooit een vinger uitgestoken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar ben ik van de zomer nog geweest, mijn neef heeft me een rondleiding gegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef C_N het volgende:
Hier wat van oost-jerusalemarab-quartier in de oude city achter de damaskuspoort .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |