abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2011 @ 23:47:59 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103942276
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je bedoeld, dat is niet volledig aan Israël te wijten. De propaganda machine van Israël is een hele sterke, dus die heeft een behoorlijke vinger in de pap. Sowieso al bij het zoeken van de verbintenis met Joden in het buitenland, zelfs al zijn die er nog nooit geweest.
De media kan gewoon onpartijdig verslag geven. Dat zij er, al dan niet door smeergeld, voor kiezen dat niet te doen, is een ander verhaal.

Zoals ik al zei, iedereen die oorlog voert, gebruikt ook propaganda. Ook de Palestijnen. Israel het kwalijk nemen dat ze het beter doen, is ook een beetje gek. Als de Palestijnen het hadden gekund, hadden ze het ook gedaan.
Laffe huichelaar
  donderdag 3 november 2011 @ 23:56:28 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103942743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De media kan gewoon onpartijdig verslag geven. Dat zij er, al dan niet door smeergeld, voor kiezen dat niet te doen, is een ander verhaal.

Zoals ik al zei, iedereen die oorlog voert, gebruikt ook propaganda. Ook de Palestijnen. Israel het kwalijk nemen dat ze het beter doen, is ook een beetje gek. Als de Palestijnen het hadden gekund, hadden ze het ook gedaan.
Ik denk dat er niet zozeer sprake is van smeergeld, eerder van directe invloed. Al is dat meer het geval van de VS dan hier.

Dat iedereen propaganda gebruikt ten tijde van oorlog is logisch. Maar het is nog altijd zo dat er weinig positief is aan propaganda. Dus waarom je het een land niet kwalijk zou mogen nemen dat zij het zo bizar veel inzetten vind ik onzin.

Bovendien zou ik indien de rollen omgedraaid zouden zijn, en wij hier overdreven op de hand zouden zijn van Palestina, ook kritischer zijn op Palestina. Want dan zou er ook overdreven partij gekozen worden door instellingen die neutraal horen te zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:10:18 #153
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103952650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef havanagila het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje in de war met Israël en Palestina.
Is het echt zo moeilijk te accepteren dat je aan beide kanten (voor de simpele zielen die slechts twee kanten zien :') ) gevaarlijke gekken hebt die uit racisme geweld plegen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_103956780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:10 schreef Viajero het volgende:

[..]

Is het echt zo moeilijk te accepteren dat je aan beide kanten (voor de simpele zielen die slechts twee kanten zien :') ) gevaarlijke gekken hebt die uit racisme geweld plegen?
Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal. De afgelopen 5 jaar zijn de enigste foto's van Israelische soldaten die ik heb gezien in Israelische steden van Gilad Shalit, Ehud Goldwasser en Eldad Regev, en niet van Baruch Goldstein en Yigal Amir. Als je door Ram Allah rijdt dan zie je een "shahid poster" van iemand die een Israelisch kind heeft onthoofd.
Volgens mij doelde hij daarop.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_103959423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal.
Onzin, beide kanten vereren hun moordenaars.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:49:08 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103959851
Verering wordt aan beide kanten gedaan. Al valt het bij Israël nog binnen het leger en bij de posters van de Palestijnen is dat niet altijd het geval. Daardoor is het bij de laatste wat moeilijker te begrijpen. Maar in beide gevallen is het natuurlijk opmerkelijk.

Overigens is het in Israël dan weer zo dat de daden van het leger weer gebruikt worden om veel ontzag op te wekken. Het idee te laten ontstaan dat soldaten jouw als burger beschermen en zonder hen zou je heel slecht af zijn. Daardoor ontstaat er het idee dat het een schande is om te weigeren in dienst te gaan. Hier hoor je Israëliërs ook nog weleens over klagen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:16:39 #157
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103960945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben beiden kanten gevaarlijke gekken, maar ze worden maar aan 1 kant geaccepteerd en geeerd op grote schaal. De afgelopen 5 jaar zijn de enigste foto's van Israelische soldaten die ik heb gezien in Israelische steden van Gilad Shalit, Ehud Goldwasser en Eldad Regev, en niet van Baruch Goldstein en Yigal Amir. Als je door Ram Allah rijdt dan zie je een "shahid poster" van iemand die een Israelisch kind heeft onthoofd.
Volgens mij doelde hij daarop.
Daar heb je een punt. Aan de andere kant worden Goldstein en Amir wel geaccepteerd en geeerd door de radicale kolonisten, en dat zijn nou net degenen die het onmogelijk maken een oplossing te vinden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_103963716
ik was vandaag op tour door judea en samaria en oostjerusalem en de grens bij de gazza strook en wat ik zag! Israel zijn geheimen wapen ?gezien aan de grens bij kisufim
kan zekf bestuurd worden maar is ook
volledig radio bestuurd met al de benodigde radars, cameras,nacht cameras en hij schiet ook nog .
maar een ding kan hij niet ,, vliegen :N

en een langzame opbouw van voertuigen , zelf geteld 106 stuks

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 04-11-2011 17:30:53 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:27:44 #159
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_103963970
Wat een gek ding, vonden ze het niet erg dat je er foto's van maakte? Mooie foto's verder :)
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:28:28 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103964004
Typisch voertuig inderdaad.
pi_103964024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een gek ding, vonden ze het niet erg dat je er foto's van maakte? Mooie foto's verder :)
er zijn niet veel fotos van omdat het vrij nieuw is ..
moeten ze hen niet zo laten staan ;) :Y
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:31:06 #162
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103964124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef C_N het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn heel veel plekken op de wereld waar een nieuw 'ding' er gewoon open en bloot staat, maar je er geen foto's mag nemen natuurlijk.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:31:11 #163
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_103964128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef C_N het volgende:

[..]

Zit wat in :P
pi_103964163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn heel veel plekken op de wereld waar een nieuw 'ding' er gewoon open en bloot staat, maar je er geen foto's mag nemen natuurlijk.
gewoon doen ;)
pi_103964286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef C_N het volgende:
ik was vandaag op tour door judea en samaria en oostjerusalem en de grens bij de gazza strook en wat ik zag! Israel zijn geheimen wapen ?gezien aan de grens bij kisufim
kan zekf bestuurd worden maar is ook
volledig radio bestuurd met al de benodigde radars, cameras,nacht cameras en hij schiet ook nog .
maar een ding kan hij niet ,, vliegen :N

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een langzame opbouw van voertuigen , zelf geteld 106 stuks
[ afbeelding ]
Ah, het kindermoordwapentuig wordt opgesteld. Stoere jongens. Geil dat jij daar zo'n stijve van krijgt, van voertuigen die straks baby's kapot gaan schieten...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2011 17:36:05 ]
pi_103964297
nog een leuke foto gemaakt van een boord in betlehem .

he een oude bekende

en onder tapuah post is open voor ALL de palestijnen *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 04-11-2011 18:07:49 ]
pi_103964389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, het kindermoordwapentuig wordt opgesteld. Stoere jongens. Geil dat jij daar zo'n stijve van krijgt, van voertuigen die straks baby's kapot gaan schieten...
Ik denk dat ze helemaal geen baby's kapot gaan schieten, weet je wat ik denk?
Ik denk dat ze ze eerst zullen proberen kapot te rijden omdat dat veel wreeder en sadistischer is, en tja.. dat is gewoon hoe Israeliërs zijn.. toch? :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:38:37 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103964438
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef C_N het volgende:

[..]

gewoon doen ;)
Dat altijd natuurlijk.
pi_103964531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze helemaal geen baby's kapot gaan schieten, weet je wat ik denk?
Ik denk dat ze ze eerst zullen proberen kapot te rijden omdat dat veel wreeder en sadistischer is, en tja.. dat is gewoon hoe Israeliërs zijn.. toch?
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2011 17:40:46 ]
pi_103964668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat altijd natuurlijk.
zij blijven het proberen iederen dag stuuren ze de press weg .maar we blijven vol houden
het is namelijk een openbaren weg die tussen de basis en de parking van de tanken loopt ? soms maken ze er een legerzone van maar 90 % van de gevallen niet , maar niet te lang rond lopen fotos maken en door gaan ze kunnen ons zo langzamerhand al na jaren
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:46:25 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103964764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef C_N het volgende:

[..]

ze blijven proberen iederen dag stuuren ze de press weg maar we blijven vol houden
het is namelijk een openbaren weg die tussen de basis en de parking van de tanken loopt ? soms maken ze er een leger zone van maar 90 % van de gevallen niet , maar niet te lang rond lopen fotos maken en door gaan
Dat het een openbare weg is, heeft een regering geen boodschap aan. Maar dan kunnen ze wel verwachten dat mensen foto's gaan maken. Het verschilt alleen per regio in de wereld, op welke manier ze de pers weg sturen. Daarin valt Israël gemiddeld genomen nog wel in mee.
pi_103964782
Mooi dingetje C_N, en ik had geen idee dat ie al in gebruik was. Ik denk dat we deze veel meer gaan zien bij de grenzen. Een bufferzone met robots bij de grenzen maakt toekomstige kidnappings (zoals in 2006) onmogelijk :)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_103964877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.
Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.
pi_103964973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat het een openbare weg is, heeft een regering geen boodschap aan. Maar dan kunnen ze wel verwachten dat mensen foto's gaan maken. Het verschilt alleen per regio in de wereld, op welke manier ze de pers weg sturen. Daarin valt Israël gemiddeld genomen nog wel in mee.
wij kunnen het doen komen er echt burgers dan is het een anderverhaal dan vragen ze om een press card hab je die dan niet dan verzoeken ze je om weg te gaan , het is ook voor hun veiligheid het is een vuurlini daar, .
ik ga er ook niet rond rijden zonder kogelvrije auto .zo dan laten ze veel toe .
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 17:51:42 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103964976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.
quote:

[..]

quote:

[..]

ja zo kan die wel weer he?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:52:26 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103965010
quote:

[..]

De kans dat er geen baby's sterven door deze dingen is zeker aanwezig. Ik heb al genoeg kinderlijkjes gezien door aanslagen aan weerskanten, dat het mij sterk lijkt dat dit in de toekomst niet meer voor gaat komen. Zeker omdat de Palestijnse terroristen nogal fan zijn van het menselijk schild en tegelijkertijd Israël dat weer als een excuus kan gebruiken om burgerslachtoffers te verantwoorden.

Maar over het algemeen worden robotachtige voertuigen meer ingezet ter verdediging dan ter aanval. Al weet je het natuurlijk nooit.
pi_103965021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ari_zahav het volgende:
Mooi dingetje C_N, en ik had geen idee dat ie al in gebruik was. Ik denk dat we deze veel meer gaan zien bij de grenzen. Een bufferzone met robots bij de grenzen maakt toekomstige kidnappings (zoals in 2006) onmogelijk :)
Deze week is hij in gebruik gemomen .
volgende week komen er meer naar ik heb gehoord vandaag
pi_103965173
Hier wat van oost-jerusalemarab-quartier in de oude city achter de damaskuspoort .

[ Bericht 26% gewijzigd door paddy op 04-11-2011 18:08:45 ]
pi_103965186
quote:

[..]

Ah je hebt gelijk, Israël heeft nog nooit onschuldige mensen gedood. Sterker nog, ze hebben nog nooit een vinger uitgestoken.
pi_103965247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef C_N het volgende:
Hier wat van oost-jerusalemarab-quartier in de oude city achter de damaskuspoort .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik van de zomer nog geweest, mijn neef heeft me een rondleiding gegeven :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')