De kans dat er geen baby's sterven door deze dingen is zeker aanwezig. Ik heb al genoeg kinderlijkjes gezien door aanslagen aan weerskanten, dat het mij sterk lijkt dat dit in de toekomst niet meer voor gaat komen. Zeker omdat de Palestijnse terroristen nogal fan zijn van het menselijk schild en tegelijkertijd Israël dat weer als een excuus kan gebruiken om burgerslachtoffers te verantwoorden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.
Deze week is hij in gebruik gemomen .quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ari_zahav het volgende:
Mooi dingetje C_N, en ik had geen idee dat ie al in gebruik was. Ik denk dat we deze veel meer gaan zien bij de grenzen. Een bufferzone met robots bij de grenzen maakt toekomstige kidnappings (zoals in 2006) onmogelijk
Ah je hebt gelijk, Israël heeft nog nooit onschuldige mensen gedood. Sterker nog, ze hebben nog nooit een vinger uitgestoken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, doen alle Israelische tankers: kindjes op hun tank binden en dan aan stukken geschoten laten worden door Palestijnen.
Daar ben ik van de zomer nog geweest, mijn neef heeft me een rondleiding gegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef C_N het volgende:
Hier wat van oost-jerusalemarab-quartier in de oude city achter de damaskuspoort .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke buurt, daar kan je echt terug naar de middeleeuwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef C_N het volgende:
Hier wat van oost-jerusalemarab-quartier in de oude city achter de damaskuspoort .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het sorry ik had een probleempje hier met kleiner maken .quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef Redefine het volgende:
Die foto's zijn goed om te zien, maar ik vind ze wel veel te groot.
Herinnert u zich deze nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgende de WHO zijn er al tientallen Palestijnse babies doodgegaan doordat hun moeders van de Israëliërs aan de grensposten niet verder mochten. Dus ja, daar zie ik ze wel voor aan. Net als die Israëliër die een Palestijns jongetje voor op z'n tank had gebonden.
bronquote:Egypte stuurde twintig ambulances naar de grensovergang bij Rafah om hier gewonde Palestijnen te behandelen. Tot verbazing van de Egyptenaren hield Hamas de grens echter dicht en kon niet één gewonde worden behandeld op Egyptisch grondgebied
idd ik vind het wel leuk hoor .quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
Leuke buurt, daar kan je echt terug naar de middeleeuwen
Ah, dus omdat Hamas zich debiel gedraagt jegens hun eigen volk, is het tevens prima dat de Israëliërs als beesten te keer gaan tegen de Palestijnen. Rare normen hou jij erop na.quote:
Het is in ieder geval al aangepast. Dat kijkt toch wat prettiger in dit topic, zeker als ik het van mijn telefoon zou bekijken. Het zijn mooie foto's, daar leent Jeruzalem zich ook wel voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:04 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik weet het sorry ik had een probleempje hier met kleiner maken .
mischien kan een motje dit doen . momenteel kan het bij mij niet
hoiquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef paddy het volgende:
Sorry sp3c...zag je post te laat
Ben weer weg
Bron voor deze vermeende ''beesterij'' van de Israeliers?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus omdat Hamas zich debiel gedraagt jegens hun eigen volk, is het tevens prima dat de Israëliërs als beesten te keer gaan tegen de Palestijnen. Rare normen hou jij erop na.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bron voor deze vermeende ''beesterij'' van de Israeliers?
Dat is een interessante vraag, maar die kun jij misschien zelf ook wel goed beantwoorden, aangezien het jou op de een of andere manier aantrekt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik blijf het echt zo extreem bizar vinden dat een conflictje wat in meer dan een halve eeuw minder doden heeft veroorzaakt dan er per 2 jaar doden in de EU in het verkeer vallen zoveel zogenaamde verontwaardiging veroorzaakt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef Nielsch het volgende:
Israëlische soldaten gebruiken 9-jarige als levend schild
Maar goed, jou kennende zal je wel weer met een verhaaltje komen dat het doodnormaal is dat dit kan gebeuren en dat de Palestijnen niet moeten zeuren...
Ik heb me vergist, het is per half jaar.Minimaal zelfs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is een interessante vraag, maar die kun jij misschien zelf ook wel goed beantwoorden, aangezien het jou op de een of andere manier aantrekt.
Zeer typisch, inderdaad, dat lichtgeraakte, dat persoonlijk zo aangetrokken voelen. Hufters, klootzakken, antisemieten? Joden, moslims, kankerlijers, mongelen, schurken, wat is het mysteriewoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |