Check...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeker weldie laatste foto mag er alleen wel uit, de date met Roy werd niks...
konijnen kunnen prima het hele jaar buiten, die krijgen vanzelf een wintervacht, ze moeten natuurlijk wel een wind/waterdicht (nacht)hok hebben. (dus iets waar ze droog en uit de wind kunnen slapen of zitten als ze willen)quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Een konijn kan met dit weer buiten staan? De gehele winter door?
Buren van mij hebben een konijn, kei ziellig alleen. Staat in de tuin op tegels en kan daardoorheen lopen maar nergens is gras.Ik vind het belachelijk maar goed, als dit geen benarde situatie voor een konijn is zal ik er niks aan doen...
Ga je nog een keer daten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeker weldie laatste foto mag er alleen wel uit, de date met Roy werd niks...
Als we merken dat ze eenzaam is, meteen! Maar ze heeft op niet mis te verstane wijze laten merken dat ze niet gediend was van een nieuw vriendjequote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
Klopt sowieso niks van de OP.
Geen eens alle konijnen van iedereen staan erin hier.
Daarom zeg ik het.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zegdat komt omdat het de oude OP is. Kan toch gewoon worden aangepast?
Inderdaad, vandaar ook mijn kleine correctiequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zegdat komt omdat het de oude OP is. Kan toch gewoon worden aangepast?
Klinkt als Snoopy, maar ze wordt ook steeds socialer nu sinds Penny & Gustav (de kat) erbij zijn. Contactgestoord blijft ze, maar in een stuk mindere mate als voorheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als we merken dat ze eenzaam is, meteen! Maar ze heeft op niet mis te verstane wijze laten merken dat ze niet gediend was van een nieuw vriendjeMolly is een beetje contactgestoord, denken we wel eens... Ze is gevonden als dumpkonijn en het lijkt wel of ze het gewoon niet snapt, delen... Ze werd echt een territoriaal monster!
Voorlopig blijft ze alleen dus, tenzij ze anders aangeeft. Maar zolang ze nog als een volslagen debiel door de kamer binkiet
Ik vind het zelf wel jammer hoor, 2 konijnen is leuker dan één
Ik vind het prima gedaan hoor! Aanpassen kan de volgende keer ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef dribbel79 het volgende:
Dan mag een ander het aanpassen over 7 pag's, ik ben nieuw hier
aangepastquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef dutchdevil het volgende:
Correctie op de OP: het is Hummel en Gommie, niet Hommel en GommeEn de kleine is Gommie en de grote is Hummel
heb een PM gestuurd naar een moderator om te zien of de foto geresized kunnen worden, of dat hij een andere kekke oplossing heeft...wordt vervolgd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor mobiele gebruikers, zoals ik, is het wel fijn dat er niet teveel foto's in de OP staan.
dan kan jij mooi alle users zoeken en een foto van hun konijnen vragen, dan werk ik alles wel bijquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
Klopt sowieso niks van de OP.
Geen eens alle konijnen van iedereen staan erin hier.
Als ieder gewoon een foto van zijn konijn met naam geeft voor in de OP kan dat erin gezet worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dan kan jij mooi alle users zoeken en een foto van hun konijnen vragen, dan werk ik alles wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop