Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:
Ja, oeps. Facebook.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
I figuredwant ik zag niks op Twitter
Had ik inderdaad ook kunnen doen.quote:
Dat is het nadeel van uitzendwerk. Ze kunnen je ook zo op straat gooien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
Jup, vorige week maar 100 euro gekregen, wat betekent dat ik nu zo ongeveer 400 euro per maand krijg. Alsof iemand rond kan komen van 400 euro per maand.
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van uitzendwerk. Ze kunnen je ook zo op straat gooien.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.
Ja compleet debiel he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.
Ja, nogal.quote:
Waar hebben we dit eerder gezien?quote:Het jeugdtarief (kinderen tot 13 jaar) voor een ID-kaart stijgt overigens: nu is het maximumtarief 9,22 euro en vanaf 1 januari 30 euro. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken dinsdag gezegd.
Het jeugdtarief wordt verhoogd omdat veel meer jongeren deze zogenoemde jeugd-NIK aanvragen dan bij de invoering was voorzien
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Zou me niet verbazen als het een photoshop is trouwens.
daarom zie je steeds meer CAO's waar het je bij de eerste ziektedagen dit afgaat van je vakantiequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Wel een beetje typisch Nederlands, dat hoe meer je werkt hoe meer ze je straffen
Overigens vind ik veel van die regelingen wel erg ruim; ik ben in 10 jaar tijd 1 dag ziek geweest, en erger me kapot aan collega's die thuis blijven als hun kind verkouden is, of ze zelf een snotneus hebben,
Dat schijnt de norm te worden in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi klote trouwens soempie, jammer als je er je best voor doet en vervolgens zo afgestraft wordt
Ik hoor zoveel van dat soort verhalen. Mensen die elke week wel een dag ziek zijn en als je dan zelf een keertje ziek bent krijg je nog de wind van voren ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Wel een beetje typisch Nederlands, dat hoe meer je werkt hoe meer ze je straffen
Overigens vind ik veel van die regelingen wel erg ruim; ik ben in 10 jaar tijd 1 dag ziek geweest, en erger me kapot aan collega's die thuis blijven als hun kind verkouden is, of ze zelf een snotneus hebben,
Vlinders vangen in Marokko!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat schijnt de norm te worden in onze maatschappij.
Veroorzaak je overlast: je krijgt een huis.
Ben je een jonge vandaal: je krijgt een vakantietripje op een of ander schip.
Wat ontzettend balen zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
Dus, moet om 2 uur werken en dan ga ik maar eens een gesprek aanvragen met de teamleider.
Die nieuwe digitale borden zijn toch sowieso 10 keer kleiner?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Zou me niet verbazen als het een photoshop is trouwens.
Dit is het bord op Utrecht CS dat het grote blauwe (analogequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe digitale borden zijn toch sowieso 10 keer kleiner?
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Mauro moet terug.
Ik denk dat we binnenkort weer naar de stembus kunnen
quote:Update: Ferry Mingele meldt dat VVD en PVV akkoord zijn met het verlenen van een studievisum, zoals CDA voorstelde.
quote:
quote:De man uit Hem wilde maandagmiddag in een weiland in Venhuizen klonten modder van de messen achter zijn tractor schoppen. De messen gingen dwars door zijn schoen heen, waardoor vier tenen van de voet werden gesneden.
Dat gaat 99x goed, en 1x fout. Goed fout dan ook meteen.quote:
Ook als hij hem wel krijgt heeft 'ie een probleem. Het is nog steeds een enorm onzekere situatie die ook nergens over gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij mag een studievisum aanvragen alleen krijg hij hem toch niet
Madonna!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen. Klassieke, Italiaanse zang van haar, hypnotiserende dansjes.
Iets met Aisha en Lady of zo?
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
Je vergeet de tweede helft van mijn beschrijving.
Ja die ja, wat een gruwelquote:
We zaten allebei een beetje in de richting.quote:
Niemand niet. Dibi zei dit:quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap de beslissing over Mauro gewoon echt niet
quote:''Heel Nederland wil dat Mauro blijft, behalve een meerderheid in de Tweede Kamer. De Kamer vertegenwoordigt hier het volk niet.''
Ja, en één van die regels is discretionaire bevoegdheid. En daar heeft Leers al 41 keer gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels.
Ik heb eerder het vermoeden dat de voor roepers nu hoorbaar zijn en dat de Geert lovers met een dilemma zitten. Ze zijn tegen de buitenlanders zo lang ze maar geen gezicht hebben.
ik heb hier niet voor gekozen hoor... 'mijn' partij vindt dat Mauro moet blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels.
Ik heb eerder het vermoeden dat de voor roepers nu hoorbaar zijn en dat de Geert lovers met een dilemma zitten. Ze zijn tegen de buitenlanders zo lang ze maar geen gezicht hebben.
wat verassend pro pvv van je :pquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat verassend pro pvv van je :p
je kan veel bereiken door dingen niet te zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat verassend pro pvv van je :p
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.
Maar in de ogen van veel mensen kan de PVV werkelijk niets goed doen, en hun eigen partij niets fout... daar krijg ik ook altijd jeuk van.
Volgens mij is ze "gewoon" aan het werkquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat anders, hebben we al een tijdje niets van MaJo gehoord omdat ze vastgeroest zit in het 2e kamer gebouw voor haar weblog?
Nee sorry, ik vind dit PVV een zwarte piet toespelen waar dat niet op z'n plaats is. No pun intended.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan veel bereiken door dingen niet te zeggen.
En wat ik net al zei, zolang het "de buitenlanders" zijn is het makkelijk om tegen te zijn. Als het een keer een gezicht krijgt en het blijkt ineens een hele normale jongen te zijn die misschien wel een grotere aanwinst voor de Nederlandse maatschappij dan sommige Nederlanders dan is het minder om tegen te roepen.
Zo gaat het met veel dingen, zolang het anoniem is is het makkelijk om er een mening over te hebben maar naarmate het specifieker wordt moet je gaan nuanceren.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.
Maar in de ogen van veel mensen kan de PVV werkelijk niets goed doen, en hun eigen partij niets fout... daar krijg ik ook altijd jeuk van.
Heb overlegd met m'n teamleider en alle uren die anderen ziek zijn worden allereerst naar mij gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi klote trouwens soempie, jammer als je er je best voor doet en vervolgens zo afgestraft wordt
Of er zijn wachtdagen. Maar bij ziekte van een kind/ partner kun je geloof ik zorgverlof krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daarom zie je steeds meer CAO's waar het je bij de eerste ziektedagen dit afgaat van je vakantie
Waarom wilde je die clip zien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen. Klassieke, Italiaanse zang van haar, hypnotiserende dansjes.
Iets met Aisha en Lady of zo?
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, aardig artikel over je punt in de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-is-stuitend.dhtml
Het was dan ook niet op jouw gericht, maar meer om aan te geven dat Nem het genuanceerd durft te bekijkenquote:
Eens. Kijk, het volk wil nooit bezuinigen e.d. maar die zijn vrijwel altijd in het voordeel van het volk. En dan moet de vertegenwoordig ingaan tegen de populaire mening.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als vertegenwoordiger van het volk doe je misschien niet altijd wat het volk wil, maar daar mag je in mijn ogen alleen van af wijken als je afwijkende keuze in het belang van het volk is en zij dat niet inzien o.i.d. En dat is nu niet het geval.
Dan kom je wel op een erg hellend vlak. Immers alle keuzes die je maakt als volksvertegenwoordiger zijn in het belang van of hebben betrekking op het volk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als vertegenwoordiger van het volk doe je misschien niet altijd wat het volk wil, maar daar mag je in mijn ogen alleen van af wijken als je afwijkende keuze in het belang van het volk is en zij dat niet inzien o.i.d. En dat is nu niet het geval.
quote:A Florida woman is in police custody after officers say she caused a two-vehicle car crash trying to shave her private parts while driving.
37-year-old Megan Mariah Barnes was arrested Friday after rear ending a pick-up truck on the way to Key West, Florida.
Barnes told police that she was going to meet her boyfriend in the vacation spot and wanted to be “ready.”
What makes the case all the more bizarre is that her ex-husband was in the car as well, holding the steering wheel from the passenger seat for her while she attempted to shave.
Barnes' arrest comes the day after she was convicted of driving under the influence and driving with a suspended license.
Her license was supposed to have been revoked for five years and her car, impounded.
Before stopping at the scene of the accident, Barnes tried to switch seats with her ex-husband to make it look like he was driving.
She's being charged with driving with a revoked license, reckless driving, leaving the scene of a wreck with injuries and driving with no insurance.
Had er gewoon zin in.quote:
En jij zit te kijken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
och de rijdende rechter het debielenuurtje is ook weer begonnen
QFT!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En waarom ben je het niet met Tim eens op Twitter ?
Hij zegt wijze woorden daar ...
Lachen toch? Van die paupers die elkaar naar het leven staan omdat er een scheve tak in een gezamelijke boom zit.quote:
What the fuck.. dat dit soort mensen bestaan zegquote:
Je wordt door een mongool in je gezicht gespuugdquote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
What the fuck.. dat dit soort mensen bestaan zeg
Zodra ik aan de macht ben mogen deze mensen niet meer mee doen:
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 2 november 2011 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gefeliciteerd jarigen
zo eindelijk eens Pulp Fiction gekeken
Uiteraard foto's opgezocht en bekeken...quote:In de Amerikaanse plaats Portland zijn een man en een vrouw opgepakt voor een bizar incident met een dood paard. Het stel slachtte het paard, haalde de ingewanden eruit en vervolgens kroop de vrouw in het paard. 'Ze wilde één worden met het beest', verklaart de plaatselijke politiechef.
De 21-jarige blondine en haar vriend hadden de zorg op zich genomen voor het 32-jaar oude paard. Het dier was echter ziek en niet meer goed ter been, waarop het stel besloot om het te slachten. De man schoot het paard dood waarna het koppel de ingewanden opat.
Foto's op Facebook
De vrouw ging vervolgens uit de kleren, smeerde zich in met bloed en kroop in de resten van het paard, 'om één te worden met het dier'. Haar vriend fotografeerde het hele gebeuren en zette de foto's op Facebook.
Niet aangeklaagd
Volgens de politie zijn de foto's schokkend. 'Net als je denkt dat je alles gezien hebt, gebeurt zoiets', aldus politiechef Dave Thompson. Maar ondanks de gruwelijke foto's van het bizarre incident kon het koppel uiteindelijk niet aangeklaagd worden, omdat er volgens de politiechef geen wetten zijn overtreden. Het paard was immers ziek en mocht afgeschoten worden. En er is geen regelgeving omtrent het eten van rauwe ingewanden en het kruipen in dode dieren.
Bear Grills kroop in een dode kameelquote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uiteraard foto's opgezocht en bekeken...
Mijn reactie was ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Alledrie prima cadeautjesquote:Op woensdag 2 november 2011 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Cadeautjes gekregen![]()
Een boek, Norwegian Wood, cd The Seldom Seen Kid van Elbow en chocola
Vond ik ookquote:
Zeer waarschijnlijk en bij mijn huidige werk... de projectleider en leidinggevende gaan ervan uit dat ik de functie krijg... kwam heel toevallig. Ze vroegen vanmorgen of wij via uitzendbureau een functioneel beheerder (bij voorkeur vrouw) voor 3 dagen wilden laten zoeken. Ik heb toen aangegeven dat ik wel interesse heb... ken de organisatie, ken een aantal systemen enz. Toen kwam van het één het ander en is het voorgelegd aan de directeur... en die was enthousiast en positief. Komende periode is er heel veel werk voor functioneel beheerders hier, het is niet nog niet zeker of het "voor altijd" is, maar het is voor mij een leuke uitdaging, goede ervaring en mooi voor op mn cv. Er zullen wel wat cursussen enz. volgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Etcetera het volgende:
wat goed! Waarschijnlijk of zeer waarschijnlijk?
Dat binnenkort wordt steeds later trouwens. 1 juli 2012 gaan ze wrs niet redden... wordt misschien 1 januari 2013.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me voorstellenMaar toch mooi dat je binnenkort níet werkloos thuiszit!
Nee de onzekerheid blijft! Het is zelfs nog maar de vraag of de samenvoeging van 4 rechtbanken doorgaat, of dat het toch 2x2 rechtbanken wordt... zijn Kamervragen over gesteld.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
* Diaan73 Komt binnenvallen
WhoeiIk heb waarschijnlijk een nieuwe baan!!
Japanse pizza dus:quote:Op woensdag 2 november 2011 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik lees op Facebook via MM dat ik binnenkort Okonomiyaki moet gaan bakken
Ziet er prima uit.
quote:Okonomiyaki (お好み焼き?) is a Japanese savoury pancake containing a variety of ingredients. The name is derived from the word okonomi, meaning "what you like" or "what you want", and yaki meaning "grilled" or "cooked" (cf. yakitori and yakisoba)
Ikquote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wie had hier vandeweek een vooruitziende blik??
http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitter
Alleen als je er wat mee doetquote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had je voorkennis? Da's strafbaar.
Ja, dat dacht ik al....quote:
Yup, alleen hij had alvleesklierkanker en ik hoop dat ons dat niet allemaal overkomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook niet meer wat het geweest is, maar ja, dat gebeurd ons allemaal.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wéér een waarvan ik dacht dat 'ie al dood was maar nu pas is overleden: Gregor Frenkel Frank
Gregor Frenkel Frank overleden
Ik zeg: volgende week Rijk de Gooier.
Toegegeven, ik zei volgende week. Het is nog "deze" weekquote:
Ja valt me beetje tegen van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zei volgende week. Het is nog "deze" week
Nou, ik denk dat ze dat beschuitje gekregen heeft...quote:
Begin jaren 90.quote:
Dank je welquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd Etcie!![]()
![]()
En Mark ook natuurlijk!
Zit je weer aan de vicodin?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moest daarnet 2x door een vreemde geholpen worden omdat alles; jas tas ed, van me afviel![]()
ben het zo zat
Om te controleren of het niet door de bijwerkingen van dat spul komt.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik zei toch al dat ik dat nooit meer doe en voor zover ik weet heeft het ook geen effect op zwartekracht ::{
quote:
Mooi. Kwallebak.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
@Diaan Giel slaat dit jaar over mbt het Glazen Huis. Na 3 jaar in het huis verplicht een jaar "rust".
Diaan!? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Nico_S. het volgende:
Etcie, Mark, Diaan: allen gefeliciteerd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Diaan!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Er was al gescored voordat de wedstrijd begon:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef iamredleader het volgende:
Oef, gelijk mooie kans voor Ajax in de tweede minuut
Ik had het gelezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
@Diaan Giel slaat dit jaar over mbt het Glazen Huis. Na 3 jaar in het huis verplicht een jaar "rust".
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het gelezen.Maar dan mag hij in 2012 wel weer en dan is het in Enschede.
Ik hoop op Gerard, Paul en Annemieke.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Blij toe dat Giel niet het glazen huis ingaat. Sander lijkt me ook een heel slecht idee en Domien hoeft ook niet.
Maar eigenlijk kan ik er beter niks van zeggen want ik vind 3FM de laatste maanden achteruit rennen in kwaliteit van muziek en presentatie
DE dj die ik in het huis wil zien zal er helaas nooit inkomen. Eric Corton.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil Paul en Timur wel zien
Ik vind de muziek te eentonig, te veel herhaling.
En Giel is een zeikwijf, Domien vind ik niet leuk, Gerard is een karikatuur van zichzelf geworden, Sander kan alleen slechte grappen maken en Michiel hypet álle Nederlandse bandjes die eigenlijk echt helemaal niet zo goed zijn
Waarom zou je uberhaupt nog luisteren en/of kijken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil Paul en Timur wel zien
Ik vind de muziek te eentonig, te veel herhaling.
En Giel is een zeikwijf, Domien vind ik niet leuk, Gerard is een karikatuur van zichzelf geworden, Sander kan alleen slechte grappen maken en Michiel hypet álle Nederlandse bandjes die eigenlijk echt helemaal niet zo goed zijn
Ja, dat vraag ik me voor dit jaar ook serieus af, ik vind de dagprogrammering van 3FM tegenwoordig echt niet goedquote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt nog luisteren en/of kijken?
Dat is idd erg jammer. Ik wil Rob Steders wel weer in het huis maar dat gaat ook niet gebeuren. Ik vind Giel juist het leukst van de mogelijkheden.. Nou ja, dit jaar dus niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DE dj die ik in het huis wil zien zal er helaas nooit inkomen. Eric Corton.
Paul, Timur, Annemieke, Coen, Frank, Roosmarijn, Claudia, Barend, Bart, Bert, Klaas, Miranda, Rudy etc etcquote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt nog luisteren en/of kijken?
Er is natuurlijk een reden dat zij na haar eerste keer in het Glazen Huis er nooit meer in heeft gezeten.quote:
Je kan de tijd dat je leeft dan ook beter nuttig besteden:quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
“Most people think life sucks, and then you die. Not me. I beg to differ. I think life sucks, then you get cancer, then your dog dies, your wife leaves you, the cancer goes into remission, you get a new dog, you get remarried, you owe ten million dollars in medical bills but you work hard for thirty-five years and you pay it back and then -- one day -- you have a massive stroke, your whole right side is paralyzed, you have to limp along the streets and speak out of the left side of your mouth and drool but you go into rehabilitation and regain the power to walk and the power to talk and then -- one day -- you step off a curb at Sixty-seventh Street, and BANG you get hit by a city bus and then you die. Maybe.”
Denis Leary
quote:Het is oppassen geblazen in de Starbucks-filialen van New York. Wie trek heeft in een kopje koffie kan maar beter twee keer nadenken waar hij zijn bestelling plaatst, want een dwaas heeft het plan opgevat in alle toiletten van de keten in de stad te willen masturberen.
De 'serie-masturbator' maakte zijn plan wereldkundig via een New Yorks radiostation, het zogenaamde Glory Hole Radio Network en via Twitter. Daarin zei de genius in elk van de 298 koffietenten die New York rijk is, een paar van zijn snelste zwemmertjes te willen achterlaten.
Hygiëne
Vreemd genoeg geeft de man als motivatie voor zijn ambitieuze plan juist de hygiëne in de toiletten van Starbucks te willen controleren. Hoe het een met het ander rijmt is niet geheel duidelijk. Bovendien scoort een Starbucks hoger als hij tijdens het rukken niet gestoord wordt.
Inmiddels is bijna heel bloggend New York op zoek naar de identiteit van de man om hem aan de hoogste schandpaal te nagelen wegens het besmeuren van hun geliefde Starbucks. Zijn naam is voorlopig haas, aangezien hij zijn tweets geblokkeerd heeft en zijn podcast van de aardbodem verdwenen is. Misschien toch maar gewoon de kroeg induiken dus, daar in de Big Apple.
Ik hoef niet te raden: Djeez?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan de tijd dat je leeft dan ook beter nuttig besteden:
[..]
Nee, die andere kwaliteits nieuwsposter...quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoef niet te raden: Djeez?
Trouwens, lompe conclusie. Dat je geen koffie moet bestellen omdat er ergens een kerel zit te rukken. Nou, dan hebben je ouders jarenlang geen koffie kunnen drinken thuis
Echt? Damnquote:Op donderdag 3 november 2011 01:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, die andere kwaliteits nieuwsposter...
(de hoofdredacteur van AD.nl ...)
Omdat het een complete dwaas is?quote:
Vond ik ookquote:
Wat is er mis met brood uit Rotterdamquote:
EHECquote:Op donderdag 3 november 2011 08:31 schreef DonJoris het volgende:
Dat is het begin van een oud hollands rijmpje, hij gaat ongeveer zo. Eet geen brood uit rotterdam want daar krijg je ...... van.
Dat is de helaasheid. Giel kan alleen presenteren, meer niet...quote:Op donderdag 3 november 2011 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Giel hoeft van mij nooit nergens meer, misschien is regie, kantine of elk ander baantje waarbij hij niet te zien of te horen is iets voor hem
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik lees het wel.. ik ben de enige Gielfan hier.
Hoe ziet het programma er nu uit dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:12 schreef Etcetera het volgende:
E. heeft me een Lush-cadeautje gegevenEn hij heeft onze hotelovernachting met 1 nacht laten verlengen
![]()
Dus we zitten het hele weekend in Rotterdam
quote:Grieks kabinet in spoedzitting bijeen
Onenigheid binnen regering over te houden referendum
quote:Griekenland telt meer Porsche Cayennes dan officiële topinkomens
In Griekenland staan meer Porsche Cayennes geregistreerd dan belastingbetalers met een inkomen boven de 50.000 euro.
Dat de Griekse belastingmoraal te wensen overlaat, is geen groot nieuws, voor wie zich een beetje in de Griekse economie heeft verdiept.
Maar de illustratie van de gebrekkige belastinginning is ook letterlijk zichtbaar op straat. De Griekse hoogleraar Herakles Polemarchakis, voormalig hoofd van de economie-afdeling van de Griekse minister-president, deed onderzoek naar de verhouding tussen het aantal geregistreerde Porsche Cayennes in Griekenland en het aantal personen met een officieel inkomen van 50 duizend euro of hoger.
Opvallende conclusie: Griekenland telde enkele jaren geleden meer Porsche Cayennes dan inwoners met een officieel inkomen van meer dan 50 duizend euro.
Larissa
Polemarchakis noemt als curieus voorbeeld Larissa, provinciestad van de agrarische regio Thessalië. Larissa telt 250 duizend inwoners en blijkt per hoofd van de bevolking meer Porsche Cayennes te tellen dan wereldsteden als Londen of New York.
Het feit illustreert opnieuw dat de Griekse belastingdienst nog een inhaalslag kan maken. Een Porsche Cayenne kost namelijk al gauw 80.000 euro.
We willen de rondvaart in de haven doen, en dan waarschijnlijk ook de Euromast en de S.S. Rotterdam bezoeken. Diergaarde Blijdorp lijkt me ook leuk en verder zien we het nog welquote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ziet het programma er nu uit dan?
En 's avonds?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We willen de rondvaart in de haven doen, en dan waarschijnlijk ook de Euromast en de S.S. Rotterdam bezoeken. Diergaarde Blijdorp lijkt me ook leuk en verder zien we het nog welHotel New York lijkt me ook erg leuk om te bezoeken, misschien dat we daar gaan eten zaterdags
Die zat niet in Rotterdam meen ik.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bokito_(gorilla)quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zat niet in Rotterdam meen ik.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bokito_(gorilla)
Ik moest na het posten ook even controleren of ik het wel goed had hoor.quote:
Cool, als koning Arthur zijnde kan je dan heel makkelijk je ridders uitbreiden.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Cool, als koning Arthur zijnde kan je dan heel makkelijk je ridders uitbreiden.
Handig voor Colonist van Catan dus...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Cool, als koning Arthur zijnde kan je dan heel makkelijk je ridders uitbreiden.
Doet toch precies wat ze beloven... de pijn is immers weg nuquote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
http://news.yahoo.com/dea(...)ecade-160401910.html
En 15.000 doden in de VS dankzij o.a. vicodin.
Och... als dat alles is voor die tafel....quote:The large Capstan tables cost around $95,000 and the smaller Rising and Furling tables cost between $24,000 and $58,500 depending on size.
quote:In Turkije is grote ophef ontstaan over een rechtelijke uitspraak in een verkrachtingszaak. Een dertienjarig meisje werd gedwongen tegen betaling seks te hebben met 26 mannen. Omdat ze echter zou hebben ingestemd met de seks, heeft de rechter de straf voor de mannen verlaagd.
Het meisje, alleen bekend bij haar initialen N. C., werd door twee vrouwen gedwongen tegen betaling seks te hebben met de mannen. Dit gebeurde in 2002. Onder de 'klanten' waren militairen, ambtenaren en leraren. Zij hadden anale seks met het slachtoffer, zodat zij haar maagdelijkheid niet zou verliezen. Een lokale rechtbank veroordeelde de mannen tot de minimumstraf, omdat het meisje ingestemd zou hebben met de seks.
Turkse politici hebben woedend gereageerd op de uitspraak. Minister Fatma ahin van Sociale Zaken noemt het vonnis 'onacceptabel'. "Je moet geen rekening houden met instemming van een kind. Minderjarigen kunnen de consequenties van deze daad nooit omvatten."
Heel goed. Ik zou me er in ieder geval niet aan wagen bij de Griek zelf te gaan eten. Dan krijg je niets en vervolgens moet je nog betalen ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
Toeval of niet, gisteren gyros uit de vriezer gehaald voor vanavond
Nog geen idee of ik dat ga bezoeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef Whiteguy het volgende:
Oh kunnen de vaste SC bezoekers die van plan zijn om naar SR2012 te gaan mij even een PM sturen ?
Thx!
Geen idee, nooit geweest en zeker ook nooit de behoefte gehadquote:Op donderdag 3 november 2011 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog geen idee of ik dat ga bezoeken.
Via TV kan ik het prima volgen. Wat is meerwaarde van 'live' volgen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedenk net dat ik nu ook SR kan bezoeken
Dat, wel lekker om de hoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga misschien, maar absoluut nog niet zeker
Nu ik er nog over nadenk... zei Obama niet dat hij op korte termijn militairen uit Irak weg ging halen?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Was Israel al bezig met plannen te maken om Iran aan te vallen, als we de Daily Mail mogen geloven dan zijn de USA en de UK er ook mee bezig:
http://www.dailymail.co.u(...)t-tensions-rise.html
Voor wat het waard is...
Voor het einde van dit jaar zouden ze allemaal weg zijn. Op 51 na ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik er nog over nadenk... zei Obama niet dat hij op korte termijn militairen uit Irak weg ging halen?
1+1=2 zou ik zeggen...
Doet mijn plannen voor gyros met tzatziki niet veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Papandreou blijft aan maar het referendum ligt in de prullenbak.
Alsnog bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Etcetera, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk he, zulke vooruitzichten.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool yesss!! dat krijg ik ook toch dit jaar
Als je een béétje goed zoekt dan kun je in de VS ook gewoon boerenkool vinden hoor. Of in ieder geval iets dat ernaast heeft gelegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool yesss!! dat krijg ik ook toch dit jaar
"kale" heet het hier. Smaakt toch net anders. Heb het wel gemaakt hoor!! en geen rookworstquote:Op donderdag 3 november 2011 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een béétje goed zoekt dan kun je in de VS ook gewoon boerenkool vinden hoor. Of in ieder geval iets dat ernaast heeft gelegen.
Klopt, dat is een ander ras.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"kale" heet het hier. Smaakt toch net anders.
Tja, daar valt altijd wel een mouw aan te passen.quote:Heb het wel gemaakt hoor!! en geen rookworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |