Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:
Ja, oeps. Facebook.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
I figuredwant ik zag niks op Twitter
Had ik inderdaad ook kunnen doen.quote:
Dat is het nadeel van uitzendwerk. Ze kunnen je ook zo op straat gooien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
Jup, vorige week maar 100 euro gekregen, wat betekent dat ik nu zo ongeveer 400 euro per maand krijg. Alsof iemand rond kan komen van 400 euro per maand.
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van uitzendwerk. Ze kunnen je ook zo op straat gooien.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.
Ja compleet debiel he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze dat nou eerder hadden gedaan, dan was m'n uitkering nog hoger geweest.
Ja, nogal.quote:
Waar hebben we dit eerder gezien?quote:Het jeugdtarief (kinderen tot 13 jaar) voor een ID-kaart stijgt overigens: nu is het maximumtarief 9,22 euro en vanaf 1 januari 30 euro. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken dinsdag gezegd.
Het jeugdtarief wordt verhoogd omdat veel meer jongeren deze zogenoemde jeugd-NIK aanvragen dan bij de invoering was voorzien
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Zou me niet verbazen als het een photoshop is trouwens.
daarom zie je steeds meer CAO's waar het je bij de eerste ziektedagen dit afgaat van je vakantiequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Wel een beetje typisch Nederlands, dat hoe meer je werkt hoe meer ze je straffen
Overigens vind ik veel van die regelingen wel erg ruim; ik ben in 10 jaar tijd 1 dag ziek geweest, en erger me kapot aan collega's die thuis blijven als hun kind verkouden is, of ze zelf een snotneus hebben,
Dat schijnt de norm te worden in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi klote trouwens soempie, jammer als je er je best voor doet en vervolgens zo afgestraft wordt
Ik hoor zoveel van dat soort verhalen. Mensen die elke week wel een dag ziek zijn en als je dan zelf een keertje ziek bent krijg je nog de wind van voren ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Wel een beetje typisch Nederlands, dat hoe meer je werkt hoe meer ze je straffen
Overigens vind ik veel van die regelingen wel erg ruim; ik ben in 10 jaar tijd 1 dag ziek geweest, en erger me kapot aan collega's die thuis blijven als hun kind verkouden is, of ze zelf een snotneus hebben,
Vlinders vangen in Marokko!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat schijnt de norm te worden in onze maatschappij.
Veroorzaak je overlast: je krijgt een huis.
Ben je een jonge vandaal: je krijgt een vakantietripje op een of ander schip.
Wat ontzettend balen zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
Dus, moet om 2 uur werken en dan ga ik maar eens een gesprek aanvragen met de teamleider.
Die nieuwe digitale borden zijn toch sowieso 10 keer kleiner?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Zou me niet verbazen als het een photoshop is trouwens.
Dit is het bord op Utrecht CS dat het grote blauwe (analogequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe digitale borden zijn toch sowieso 10 keer kleiner?
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Mauro moet terug.
Ik denk dat we binnenkort weer naar de stembus kunnen
quote:Update: Ferry Mingele meldt dat VVD en PVV akkoord zijn met het verlenen van een studievisum, zoals CDA voorstelde.
quote:
quote:De man uit Hem wilde maandagmiddag in een weiland in Venhuizen klonten modder van de messen achter zijn tractor schoppen. De messen gingen dwars door zijn schoen heen, waardoor vier tenen van de voet werden gesneden.
Dat gaat 99x goed, en 1x fout. Goed fout dan ook meteen.quote:
Ook als hij hem wel krijgt heeft 'ie een probleem. Het is nog steeds een enorm onzekere situatie die ook nergens over gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij mag een studievisum aanvragen alleen krijg hij hem toch niet
Madonna!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen. Klassieke, Italiaanse zang van haar, hypnotiserende dansjes.
Iets met Aisha en Lady of zo?
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef wyccie het volgende:
Je vergeet de tweede helft van mijn beschrijving.
Ja die ja, wat een gruwelquote:
We zaten allebei een beetje in de richting.quote:
Niemand niet. Dibi zei dit:quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap de beslissing over Mauro gewoon echt niet
quote:''Heel Nederland wil dat Mauro blijft, behalve een meerderheid in de Tweede Kamer. De Kamer vertegenwoordigt hier het volk niet.''
Ja, en één van die regels is discretionaire bevoegdheid. En daar heeft Leers al 41 keer gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels.
Ik heb eerder het vermoeden dat de voor roepers nu hoorbaar zijn en dat de Geert lovers met een dilemma zitten. Ze zijn tegen de buitenlanders zo lang ze maar geen gezicht hebben.
ik heb hier niet voor gekozen hoor... 'mijn' partij vindt dat Mauro moet blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar we hebben als Nederland wel die regering gekozen met de daarbij behorende regels.
Ik heb eerder het vermoeden dat de voor roepers nu hoorbaar zijn en dat de Geert lovers met een dilemma zitten. Ze zijn tegen de buitenlanders zo lang ze maar geen gezicht hebben.
wat verassend pro pvv van je :pquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat verassend pro pvv van je :p
je kan veel bereiken door dingen niet te zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom krijgt Wilders hier de schuld? Overigens heeft de PVV aangegeven een studievisum wel te steunen. Als ze dan echt tegen buitenlanders waren, dan hadden ze die ook niet gesteund. En kom dan niet aan met "ze kunnen die makkelijk steunen want daar heeft Mauro toch niets aan". Want zo is de PVV echt niet.
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat verassend pro pvv van je :p
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.
Maar in de ogen van veel mensen kan de PVV werkelijk niets goed doen, en hun eigen partij niets fout... daar krijg ik ook altijd jeuk van.
Volgens mij is ze "gewoon" aan het werkquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat anders, hebben we al een tijdje niets van MaJo gehoord omdat ze vastgeroest zit in het 2e kamer gebouw voor haar weblog?
Nee sorry, ik vind dit PVV een zwarte piet toespelen waar dat niet op z'n plaats is. No pun intended.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan veel bereiken door dingen niet te zeggen.
En wat ik net al zei, zolang het "de buitenlanders" zijn is het makkelijk om tegen te zijn. Als het een keer een gezicht krijgt en het blijkt ineens een hele normale jongen te zijn die misschien wel een grotere aanwinst voor de Nederlandse maatschappij dan sommige Nederlanders dan is het minder om tegen te roepen.
Zo gaat het met veel dingen, zolang het anoniem is is het makkelijk om er een mening over te hebben maar naarmate het specifieker wordt moet je gaan nuanceren.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Af en toe zeggen ze ook wel zinnige dingen. Net zoals de partij waar mijn stem naartoe ging ook af en toe wel eens bullshit praat.
Maar in de ogen van veel mensen kan de PVV werkelijk niets goed doen, en hun eigen partij niets fout... daar krijg ik ook altijd jeuk van.
Heb overlegd met m'n teamleider en alle uren die anderen ziek zijn worden allereerst naar mij gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi klote trouwens soempie, jammer als je er je best voor doet en vervolgens zo afgestraft wordt
Of er zijn wachtdagen. Maar bij ziekte van een kind/ partner kun je geloof ik zorgverlof krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daarom zie je steeds meer CAO's waar het je bij de eerste ziektedagen dit afgaat van je vakantie
Waarom wilde je die clip zien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet ook weer die clip met dat gekke, blonde wijffie met spleet tussen de tanden dat zogenaamd zwoel staat te dansen. Klassieke, Italiaanse zang van haar, hypnotiserende dansjes.
Iets met Aisha en Lady of zo?
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, aardig artikel over je punt in de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-is-stuitend.dhtml
Het was dan ook niet op jouw gericht, maar meer om aan te geven dat Nem het genuanceerd durft te bekijkenquote:
Eens. Kijk, het volk wil nooit bezuinigen e.d. maar die zijn vrijwel altijd in het voordeel van het volk. En dan moet de vertegenwoordig ingaan tegen de populaire mening.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als vertegenwoordiger van het volk doe je misschien niet altijd wat het volk wil, maar daar mag je in mijn ogen alleen van af wijken als je afwijkende keuze in het belang van het volk is en zij dat niet inzien o.i.d. En dat is nu niet het geval.
Dan kom je wel op een erg hellend vlak. Immers alle keuzes die je maakt als volksvertegenwoordiger zijn in het belang van of hebben betrekking op het volk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als vertegenwoordiger van het volk doe je misschien niet altijd wat het volk wil, maar daar mag je in mijn ogen alleen van af wijken als je afwijkende keuze in het belang van het volk is en zij dat niet inzien o.i.d. En dat is nu niet het geval.
quote:A Florida woman is in police custody after officers say she caused a two-vehicle car crash trying to shave her private parts while driving.
37-year-old Megan Mariah Barnes was arrested Friday after rear ending a pick-up truck on the way to Key West, Florida.
Barnes told police that she was going to meet her boyfriend in the vacation spot and wanted to be “ready.”
What makes the case all the more bizarre is that her ex-husband was in the car as well, holding the steering wheel from the passenger seat for her while she attempted to shave.
Barnes' arrest comes the day after she was convicted of driving under the influence and driving with a suspended license.
Her license was supposed to have been revoked for five years and her car, impounded.
Before stopping at the scene of the accident, Barnes tried to switch seats with her ex-husband to make it look like he was driving.
She's being charged with driving with a revoked license, reckless driving, leaving the scene of a wreck with injuries and driving with no insurance.
Had er gewoon zin in.quote:
En jij zit te kijken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
och de rijdende rechter het debielenuurtje is ook weer begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |