SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?quote:
Ik ook niet. Toch gedaan want ik heb dalijk een presentatie.quote:
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?
Ja dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg muisraket jouw plaatjeKei tof
Arme jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dan zou ik hem maar weghalen ja. Tenzij je haar wilt wreken natuurlijk als het slecht afloopt, maar daar gaan we niet van uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.
Wat bedoel je met onregelmatig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Arme jij.Kan nog erger trouwens: schuurpapier en onregelmatige baardgroei, dan ziet het er ook nog eens niet uit.
Zo'n patchy beard, weet even niet hoe dat in het Nederlands heet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onregelmatig?
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo'n patchy beard, weet even niet hoe dat in het Nederlands heet.
Vertelquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb zo een presentatie en ik ben in staat om een klasgenoot voor zijn bek te slaan![]()
Mannen zonder baardquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.
Ik kan al sinds m'n 14e bakkebaarden laten staanquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.
Heb dikke stress en zenuwachtig en nu zegt zo'n eentje van nou normaal heb je een te grote bek en sta je graag in het middelpunt dus je stelt je aan dat je hier een probleem van maakt. Wtf manquote:
WTF.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb dikke stress en zenuwachtig en nu zegt zo'n eentje van nou normaal heb je een te grote bek en sta je graag in het middelpunt dus je stelt je aan dat je hier een probleem van maakt. Wtf man
Mannen zonder baard.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen zonder baard, dus maak je daar maar niet druk om.
Oké, nouja er zijn genoeg vrouwen die van hun stoel afglijden door stoppels/baarden, dus dat wat betreft...quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannen zonder baard.Ik loop er regelmatig bij als een houthakker, gewoon omdat het kan.
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het durenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.Waar gaat je presentatie over?
Komt wel goed, toch? Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het duren![]()
500x zeggen: hij is zwartquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het duren![]()
Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Vooral met dat 'Koninginnedag vieren' en 'nederland kampioen zien worden'. Fuck off, het wordt triest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mauro.Alleen al omdat ie zo'n jankerd is mag hij oprotten van mij.
Het zij je vergeven.quote:
Echt niet voldoende, al gehad dus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Presentatie niet voldoende oh yeah
En de TT is een keer zonder; waar
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt niet voldoende, al gehad dus?
En daarom onvoldoende?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.
Gaat ze echt zeuren over die 20 sec.? Damn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.
Nee, vandaag lekker vrij! Alhoewel, ik was eigenlijk vroeg opgestaan omdat ik kei hard aan een project moet gaan werken, maar ik voel me misselijk en heb echt helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Moet je niet naar school muisraket?
Ja want spreken was goed alleen de tijd niet.quote:
Omg dat vind ik serieus zieligquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want spreken was goed alleen de tijd niet.![]()
Ah lulligquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat ze echt zeuren over die 20 sec.? Damn.
[..]
Nee, vandaag lekker vrij! Alhoewel, ik was eigenlijk vroeg opgestaan omdat ik kei hard aan
een project moet gaan werken, maar ik voel me misselijk en heb echt helemaal geen zin.*Slechte excuusjes, I know*
Nou jawel, want ik doe het samen met iemand dus ik moet gewoon niet zo zeuren en gaan beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah lulligSta je voor niks op
Morgen! En thanks.quote:
Oke succes dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou jawel, want ik doe het samen met iemand dus ik moet gewoon niet zo zeuren en gaan beginnen.
Tijd bijhouden bij vergaderingen is anders een belangrijk punt hoor. En toch vooral de taak van de voorzitter, dus als jij die meet aan het leiden bent, zul jij er inderdaad wel zorg voor moeten dragen dat iedereen z'n zegje binnen een normale tijd doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:52 schreef Kutstudent het volgende:
Dat tijdsgebeuren bij presentaties is zo'n bullshit.Alsof ze later als ik de management meeting leid met zo'n stopwatch erbij gaan zitten.
quote:
Sounds like elke vergadering hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In het eerste bestuur waar ik in zat kon de voorzitter er geen reet van qua time-management. Zaten we dus uren te discussiëren over een agendapunt, terwijl alles allang gezegd was. Gevolg waren vergaderingen van ver over de 3 uur.
Wat schattig van die jongensquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Het was heel leuk! De muziek was ruk. Ik weet nu dat mensen van hele bekende punk bands niet acoustisch hun ding moeten gaan proberen te doen. Maar we hebben ons kostelijk vermaakt!
Zo liepen er 3 jongetjes rond die echt als kleine meisjes zich de hele tijd aan het vergapen waren aan het optreden. Ze zaten helemaal voor aan de rand en leunde met hun ellebogen op de rand van het podium en hun hoofd op hun handen. Schattig hoor!We konden het ook niet laten om ze er even op te attenderen, maar ze waren gewoon die hard fans denk ik
Nou, wij dachten dus echt dat ze 13 waren ofzo. Naderhand zagen wij ze buiten lopen dus gingen wij even een praatje maken. Bleken ze 17 te zijn! Eentje had een mislukte baard (12 harenquote:
12 haren ook echtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, wij dachten dus echt dat ze 13 waren ofzo. Naderhand zagen wij ze buiten lopen dus gingen wij even een praatje maken. Bleken ze 17 te zijn! Eentje had een mislukte baard (12 haren), de ander rookte heel onprofessioneel een sigaret
Ja wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
12 haren ook echt
Wel grappig die kindjes
Het was ook maar een klein zaaltje toch? Misschien leek het daarom drukquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wel grappig inderdaadWas nog verrassend druk voor een maandag trouwens
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was ook maar een klein zaaltje toch? Misschien leek het daarom druk
Nog best veel man dan jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat sowieso!Maar er waren zeker meer dan 100 man
En dat voor een maandag!
Ga je nu wel dan een keertje mee of geloof je er nog steeds in dat het een dode bedoeling is?quote:
Nou een dode bedoeling is wel erg overdrevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga je nu wel dan een keertje mee of geloof je er nog steeds in dat het een dode bedoeling is?
Ja daarom!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou een dode bedoeling is wel erg overdreven
Geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat moet die smiley eigenlijk zeggen?
als je samen the blues hebt is het niet zo erg. gedeelde smart is halve smart jwzquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat moet die smiley eigenlijk zeggen?
Seems legit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je samen the blues hebt is het niet zo erg. gedeelde smart is halve smart jwz
what the...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt pregpos en pregneg.
Pregnancypositive/negative misschien?
Niet gezoendquote:
Dat wilde ze ook niet dus moet vanavond maar even terug met wat chloroformquote:
GHBquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wilde ze ook niet dus moet vanavond maar even terug met wat chloroform
Chloroform hoef je alleen maar even tegen d'r mond te houden!quote:
Weet je nog, toen je vorige week maandag opstond met bloed aan je bips?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Duidelijk, de zware verkrachters hangen samen in het den bosch topic..
"Nee schat, is gewoon de geur van de bloemen"quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef SM- het volgende:
"Ruikt dit niet heel erg naar chloroform?"
Met de juiste kleine dosering chloroform val je meteen in slaap...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef SM- het volgende:
"Ruikt dit niet heel erg naar chloroform?"
Jij weet er verdacht veel van...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met de juiste kleine dosering chloroform val je meteen in slaap...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet je nog, toen je vorige week maandag opstond met bloed aan je bips?
Nooit te veel gebruiken want dan gaat ze dood.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit te veel gebruiken want dan gaat ze dood.
En dan moet je haasten want zo lang blijven ze niet warm danquote:
Wat deze kerel (partner in crime) zegt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef SM- het volgende:
Dat is het jammere aan chloroform, de grens bewusteloos/dood is niet zo makkelijk.
Maar ach, ze zijn de eerste 20 minuten toch nog warm.
quote:
* shifto pakt een notitieblokjequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat deze kerel (partner in crime) zegt.
Wel kunnen ook ricine of cyaankali gebruiken maar dan zijn ze zeker dood!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Best erg dat jullie zoveel verstand van dat spul hebben
omgquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel kunnen ook ricine of cyaankali gebruiken maar dan zijn ze zeker dood!
Student scheikundequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Best erg dat jullie zoveel verstand van dat spul hebben
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet je nog, toen je vorige week maandag opstond met bloed aan je bips?
Ja is dat goed? Dat iemand met zulke gedachtes straks ook nog eens medicijnen gaat ontwikkelen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef SM- het volgende:
[..]
Student scheikunde
Uit eindelijk ga ik 't medicijnenonderzoek in, dus t komt wel goed..
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
@Mr: die hele date wat verzonnenEen hersenspinsel van mij
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef bijdehand het volgende:
@Mr: die hele date wat verzonnenEen hersenspinsel van mij en BB
Hoi BB!quote:
Maar meestal lopen m'n dates wel zo dus ergens is alleen de tijd/plaats gelogenquote:
Gewoon niks geloven van wat bdh zegtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi BB!
Ik ben echt te goedgelovig voor FOK!
En ik vond hem nog wel zo aardig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon niks geloven van wat bdh zegt
Dat ben ik ook, toch BB?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En ik vond hem nog wel zo aardig.
Neen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar heb je al je verhalen ook verzonnen?
Dat ik wél aardig benquote:
Nou je lijkt dan in ieder geval al niet op je moeder.quote:
Nou geef mij maar dubbel B i.p.v. dubbel D.quote:
Ja als jij weet waar ze die verkopen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou geef mij maar dubbel B i.p.v. dubbel D.
Als ik dat eens wist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja als jij weet waar ze die verkopen.
Klopt, heb de slechte gewoonte om niet over te lezen wat ik post.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
9 van de 10 keer verander je je post![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou geef mij maar dubbel B i.p.v. dubbel D.
Ach wat geeft hetquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klopt, heb de slechte gewoonte om niet over te lezen wat ik post.
Hé dat kan zowel over borsten gaan als over jou, want jij bent dubbel B.quote:
Ik heb liever jou dan Dubbel Dquote:
Ja dat vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hé dat kan zowel over borsten gaan als over jou, want jij bent dubbel B.
Wakkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hé dat kan zowel over borsten gaan als over jou, want jij bent dubbel B.
Dat besefte ik al, dacht dat jij het niet besefte.quote:
Ben niet zo snel in tegenstelling tot sommige hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat besefte ik al, dacht dat jij het niet besefte.
Ik ben ook langzaam, dus welkom bij de club! En wat ben je lief tegen mij trouwens!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben niet zo snel in tegenstelling tot sommige hier
Ben je blont?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben ook langzaam, dus welkom bij de club! En wat ben je lief tegen mij trouwens!![]()
Niet echt, maar heb wel eens domme opmerkingen ja.quote:
Aan jou? Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar heb je nou aan mij of een DD?
Eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind muisraket trouwens een goede toevoeging aan dit topic
Het is ook niet echt Nederlands volgens mij.quote:
Wtf hoezo zoals nu?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet echt, maar heb wel eens domme opmerkingen ja.(Zoals nu)
Laat maar.quote:
Toen ik nog alleen lurkte viel jij me ook al positief op trouwens.quote:
En nu krijgen we de vertaling in het Nederlands nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is ook niet echt Nederlands volgens mij.
Awesomequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Laat maar.
[..]
Toen ik nog alleen lurkte viel jij me ook al positief op trouwens.
Nu ben ik droevigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Laat maar ik snap die ene opmerking ook niet meer, bijdehand
Tss en ik niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen lurkte viel jij me ook al positief op trouwens.
Ik ben je volgens mij nog nooit tegengekomen. En daarnaast was het makkelijk om bdh te onhouden omdat hij in de tijd dat ik hier kwam altijd dezelfde Dr. Cox UI gehad heeft.quote:
Kijk ik bedoel wat heb jij nou aan een dubbel d? Of aan mij. Snap je hem nu nog niet? Want dan is mijn Nederlands wel heel kut blijkbaarquote:
Ja, Dr. Cox is een beetje mijn trademark op fokquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben je volgens mij nog nooit tegengekomen. En daarnaast was het makkelijk om bdh te onhouden omdat hij in de tijd dat ik hier kwam altijd dezelfde Dr. Cox UI gehad heeft.
Aan dubbel D heb ik niks... iig niet op mijn lichaam. Dan heb ik sowieso meer aan jou.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kijk ik bedoel wat heb jij nou aan een dubbel d? Of aan mij. Snap je hem nu nog niet? Want dan is mijn Nederlands wel heel kut blijkbaar
Oh ik dacht lurken in dit topic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben je volgens mij nog nooit tegengekomen. En daarnaast was het makkelijk om bdh te onhouden omdat hij in de tijd dat ik hier kwam altijd dezelfde Dr. Cox UI gehad heeft.
Je kan dan toch met je tieten gaan spelen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan dubbel D heb ik niks... iig niet op mijn lichaam. Dan heb ik sowieso meer aan jou.
Volgens mij is dat geen fuck aan als je ze zelf hebtquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan dan toch met je tieten gaan spelen?
Ik denk dat het als heteroman vooral heel raar is, dat je denkt 'wtf doe ik'.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen fuck aan als je ze zelf hebt
True to that.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen fuck aan als je ze zelf hebt
Dan kan je wel sexy doen voor de spiegelquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het als heteroman vooral heel raar is, dat je denkt 'wtf doe ik'.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het als heteroman vooral heel raar is, dat je denkt 'wtf doe ik'.
Ja maar dan nog, het idee dat het je eigen mannelijke lichaam is. Maar goed, ik ben dan ook geen man dus ik zal maar naar je luisteren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je wel sexy doen voor de spiegelMaar ik wil geen Dubbel D hoor
Nee ik zou het ook raar vindenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, het idee dat het je eigen mannelijke lichaam is. Maar goed, ik ben dan ook geen man dus ik zal maar naar je luisteren.
Ik zou sowieso gefascineerd zijn (bio-nerd) en ook wel wat uitproberen ja, maar als je er jaren aan vast zit ken je het op een gegeven moment wel denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou als ik ineens wakker zou worden met een piemel zou ik daar anders goed gebruik van maken.
Dit dus. Ik geef niks om zo'n dingquote:
Jaren is wel erg lang inderdaad..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou sowieso gefascineerd zijn (bio-nerd) en ook wel wat uitproberen ja, maar als je er jaren aan vast zit ken je het op een gegeven moment wel denk ik.Niet dat je er dan nooit meer gebruik van maakt, maar dan is het niet meer nieuw en spannend.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Verkeerde gequote, moest die daaronder hebben
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Nooit ongesteld, nooit kinderen baren, geen tieten die later nog meer hangen dan de gemiddelde stalactiet!
Nooit blauwe ballen, geen bierpens (wel een vetpens soms), geen erectieproblemen, geen kalend hoofd (meestal dan)...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Nooit ongesteld, nooit kinderen baren, geen tieten die later nog meer hangen dan de gemiddelde stalactiet!
Bij de chirurg.quote:
Voor blauwe ballen hebben ze de rechterhand uitgevonden, bierpens valt meestal ook mee, erectieproblemen krijg je als je 'm toch niet meer gebruikt en niks mis met kaal zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Nooit blauwe ballen, geen bierpens (wel een vetpens soms), geen erectieproblemen, geen kalend hoofd (meestal dan)...
Maar dan vind ik je niet meer leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Eindelijk iemand die antwoord weet.
Ongesteld zijn is niet bij iedereen een hel, niet alle tieten gaan enorm hangen en kinderen baren is vaak afzien, maar ben je snel vergeten als de baby er eenmaal is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben enorm blij dat er vrouwen zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is niet bij iedereen een hel, niet alle tieten gaan enorm hangen en kinderen baren is vaak afzien, maar ben je snel vergeten als de baby er eenmaal is.
Dus mijn tieten, ongesteldheid en vruchtbaarheid maken mij leuk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan vind ik je niet meer leuk hoor
Alleen je kut.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus mijn tieten, ongesteldheid en vruchtbaarheid maken mij leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Mannen dan! De ... hè, als er alleen maar vrouwen zouden zijn, zou ik knettergek worden. Maar goed, alleen mannen is ook niets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat er vrouwen zijn!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen je kut.Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen dan! De ... hè, als er alleen maar vrouwen zouden zijn, zou ik knettergek worden. Maar goed, alleen mannen is ook niets.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen je kut.Je weet niet eens of ik wel een kut heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Lachen. Als dat ooit mijn enige reden is om een meisje leuk te vinden dan hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik wel een kut heb.
Dat kan ik met zo'n vriendin ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.
Met wie heb je dan seks? (Ik neem even aan dat je hetero bent)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.
Masturbatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met wie heb je dan seks? (Ik neem even aan dat je hetero bent)
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?quote:
Puur op gevoel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
STquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
quote:
Lul niet.quote:
quote:
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.quote:
Ja, raar hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.quote:
Nee hoor, ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
Awhquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet in ieder geval.
hm alleen dat boos zijn om niks herken ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.![]()
Damn wat voel ik me nu een zweverige hippie.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
trustequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Muisraket het volgende:
Maar goed, ik ga slapen want ik mag er om 5:45 () weer uit, trusten!
Dat is vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:46 schreef Muisraket het volgende:
Moggel. En nu ga ik meteen weer weg want ik moet mijn trein halen.
Schipholtrein is net weg als ik in DB aankom, dus ik pak eerst de trein richting Alkmaar en in Utrecht de trein richting Schiphol. Dan is de reistijd 1:11. Ik moest de trein hebben van 7:11, maar ik moest nog wat doen, vandaar dat ik om kwart voor 7 al van FOK! af ging.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is vroeg?
Neem aan dat je gewoon 9u moet beginnen, zoals iedere student (op de vu).
Dan is de schipholtrein vanuit db toch vroeg zat,die doet er minder dan een uur over. Dus kwart voor acht de trein is toch prima?
Edit: oh wacht, je woonde in vught he..
Maar zoveel langer is de reistijd dan toch niet?
Heb je het tegen mij? Zo ja: meerkeuze was een eitje, de open vragen mogen ze steken waar de zon niet schijnt.quote:
Balen van die tekenvragenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Zo ja: meerkeuze was een eitje, de open vragen mogen ze steken waar de zon niet schijnt.
'Teken een blablabla doorsnede van een blabla...' Pluk zelf een plaatje van internet of zo, geez. Was ook echt niet te tekenen.
Moet nog even een verslag afmaken, daarna kom ik ook mee feestvieren.quote:
Gezellig! Veel succesquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Moet nog even een verslag afmaken, daarna kom ik ook mee feestvieren.
Mijn clownspullen liggen nog op schoolquote:
En je string?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn clownspullen liggen nog op school
Fed wilde die kopen voor 20 euro, mits ik 'm niet zou wassenquote:
Wat een stoute Fedquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed wilde die kopen voor 20 euro, mits ik 'm niet zou wassen
Jaquote:
Nu kan je wel weer een paar broodjes subway kopenquote:
Die zijn fucking duurquote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu kan je wel weer een paar broodjes subway kopen
Nee dat nietquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat nietWas wel gezellig toch
Fjoewquote:
Zaterdag stappen in Amsterdamquote:
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat nietWas wel gezellig toch
Wat is daar mis mee?quote:
Ja meeting alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?
Die 'date' van mij was een meet met BBquote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zitten jullie me weer te fucken of hebben jullie gemeet/gedate?
Ik hou niet van uitgaan, en ben nog nooit in Amsterdam geweest.quote:[..]
Wat is daar mis mee?
Ow.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef SM- het volgende:
Omdat Bosschenaren een hekel hebben aan A'dam
Vooroordelen, mijn beste. Ik vond A'dam eerst ook een vreselijke stad, maar nu ik er studeer (en er een introweek heb gehad) heb ik het leren waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef SM- het volgende:
Omdat Bosschenaren een hekel hebben aan A'dam
Wtf maar je gaat toch vaker uit? Waarom dat danquote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'date' van mij was een meet met BB
[..]
Ik hou niet van uitgaan, en ben nog nooit in Amsterdam geweest.
Vandaar die, BB
Serieus?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 'date' van mij was een meet met BB
Ik heb geen hekel aan Amsterdam, maar ik kom er gewoon nooitquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooroordelen, mijn beste. Ik vond A'dam eerst ook een vreselijke stad, maar nu ik er studeer (en er een introweek heb gehad) heb ik het leren waarderen.
En, hoe beviel het?quote:
Ja maar elke keer als ik uitga zie ik er tegen opquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wtf maar je gaat toch vaker uit? Waarom dat danEn niet eens met mij biertjes drinken he
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |