Dit dus. Ik geef niks om zo'n dingquote:
Jaren is wel erg lang inderdaad..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou sowieso gefascineerd zijn (bio-nerd) en ook wel wat uitproberen ja, maar als je er jaren aan vast zit ken je het op een gegeven moment wel denk ik.Niet dat je er dan nooit meer gebruik van maakt, maar dan is het niet meer nieuw en spannend.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Verkeerde gequote, moest die daaronder hebben
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Nooit ongesteld, nooit kinderen baren, geen tieten die later nog meer hangen dan de gemiddelde stalactiet!
Nooit blauwe ballen, geen bierpens (wel een vetpens soms), geen erectieproblemen, geen kalend hoofd (meestal dan)...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Nooit ongesteld, nooit kinderen baren, geen tieten die later nog meer hangen dan de gemiddelde stalactiet!
Bij de chirurg.quote:
Voor blauwe ballen hebben ze de rechterhand uitgevonden, bierpens valt meestal ook mee, erectieproblemen krijg je als je 'm toch niet meer gebruikt en niks mis met kaal zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Nooit blauwe ballen, geen bierpens (wel een vetpens soms), geen erectieproblemen, geen kalend hoofd (meestal dan)...
Maar dan vind ik je niet meer leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Eindelijk iemand die antwoord weet.
Ongesteld zijn is niet bij iedereen een hel, niet alle tieten gaan enorm hangen en kinderen baren is vaak afzien, maar ben je snel vergeten als de baby er eenmaal is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben enorm blij dat er vrouwen zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is niet bij iedereen een hel, niet alle tieten gaan enorm hangen en kinderen baren is vaak afzien, maar ben je snel vergeten als de baby er eenmaal is.
Dus mijn tieten, ongesteldheid en vruchtbaarheid maken mij leuk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan vind ik je niet meer leuk hoor
Alleen je kut.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus mijn tieten, ongesteldheid en vruchtbaarheid maken mij leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Mannen dan! De ... hè, als er alleen maar vrouwen zouden zijn, zou ik knettergek worden. Maar goed, alleen mannen is ook niets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben enorm blij dat er vrouwen zijn!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen je kut.Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen dan! De ... hè, als er alleen maar vrouwen zouden zijn, zou ik knettergek worden. Maar goed, alleen mannen is ook niets.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen je kut.Je weet niet eens of ik wel een kut heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Lachen. Als dat ooit mijn enige reden is om een meisje leuk te vinden dan hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik wel een kut heb.
Dat kan ik met zo'n vriendin ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.
Met wie heb je dan seks? (Ik neem even aan dat je hetero bent)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen mannen zou wel kei tof zijn... hele dag bier drinken enzo.
Masturbatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met wie heb je dan seks? (Ik neem even aan dat je hetero bent)
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?quote:
Puur op gevoel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
STquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
quote:
Lul niet.quote:
quote:
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.quote:
Ja, raar hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.quote:
Nee hoor, ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
Awhquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet in ieder geval.
hm alleen dat boos zijn om niks herken ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.![]()
Damn wat voel ik me nu een zweverige hippie.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
trustequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Muisraket het volgende:
Maar goed, ik ga slapen want ik mag er om 5:45 () weer uit, trusten!
Dat is vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:46 schreef Muisraket het volgende:
Moggel. En nu ga ik meteen weer weg want ik moet mijn trein halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |