SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?quote:
Ik ook niet. Toch gedaan want ik heb dalijk een presentatie.quote:
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?
Ja dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg muisraket jouw plaatjeKei tof
Arme jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dan zou ik hem maar weghalen ja. Tenzij je haar wilt wreken natuurlijk als het slecht afloopt, maar daar gaan we niet van uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.
Wat bedoel je met onregelmatig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Arme jij.Kan nog erger trouwens: schuurpapier en onregelmatige baardgroei, dan ziet het er ook nog eens niet uit.
Zo'n patchy beard, weet even niet hoe dat in het Nederlands heet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onregelmatig?
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo'n patchy beard, weet even niet hoe dat in het Nederlands heet.
Vertelquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb zo een presentatie en ik ben in staat om een klasgenoot voor zijn bek te slaan![]()
Mannen zonder baardquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.
Ik kan al sinds m'n 14e bakkebaarden laten staanquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Heb alleen geen helemaal volle baard. Erg matige snor helaas en weinig tot geen bakkebaarden, ook helaas.
Heb dikke stress en zenuwachtig en nu zegt zo'n eentje van nou normaal heb je een te grote bek en sta je graag in het middelpunt dus je stelt je aan dat je hier een probleem van maakt. Wtf manquote:
WTF.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb dikke stress en zenuwachtig en nu zegt zo'n eentje van nou normaal heb je een te grote bek en sta je graag in het middelpunt dus je stelt je aan dat je hier een probleem van maakt. Wtf man
Mannen zonder baard.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen zonder baard, dus maak je daar maar niet druk om.
Oké, nouja er zijn genoeg vrouwen die van hun stoel afglijden door stoppels/baarden, dus dat wat betreft...quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannen zonder baard.Ik loop er regelmatig bij als een houthakker, gewoon omdat het kan.
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het durenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.Waar gaat je presentatie over?
Komt wel goed, toch? Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het duren![]()
500x zeggen: hij is zwartquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is een soort betoog waarom Mauro wel of niet moet blijven. Tien minuten moet het duren![]()
Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Vooral met dat 'Koninginnedag vieren' en 'nederland kampioen zien worden'. Fuck off, het wordt triest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mauro.Alleen al omdat ie zo'n jankerd is mag hij oprotten van mij.
Het zij je vergeven.quote:
Echt niet voldoende, al gehad dus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Presentatie niet voldoende oh yeah
En de TT is een keer zonder; waar
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt niet voldoende, al gehad dus?
En daarom onvoldoende?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.
Gaat ze echt zeuren over die 20 sec.? Damn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze vond hem goed alleen was het 20seconden te kort.
Nee, vandaag lekker vrij! Alhoewel, ik was eigenlijk vroeg opgestaan omdat ik kei hard aan een project moet gaan werken, maar ik voel me misselijk en heb echt helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Moet je niet naar school muisraket?
Ja want spreken was goed alleen de tijd niet.quote:
Omg dat vind ik serieus zieligquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want spreken was goed alleen de tijd niet.![]()
Ah lulligquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat ze echt zeuren over die 20 sec.? Damn.
[..]
Nee, vandaag lekker vrij! Alhoewel, ik was eigenlijk vroeg opgestaan omdat ik kei hard aan
een project moet gaan werken, maar ik voel me misselijk en heb echt helemaal geen zin.*Slechte excuusjes, I know*
Nou jawel, want ik doe het samen met iemand dus ik moet gewoon niet zo zeuren en gaan beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah lulligSta je voor niks op
Morgen! En thanks.quote:
Oke succes dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou jawel, want ik doe het samen met iemand dus ik moet gewoon niet zo zeuren en gaan beginnen.
Tijd bijhouden bij vergaderingen is anders een belangrijk punt hoor. En toch vooral de taak van de voorzitter, dus als jij die meet aan het leiden bent, zul jij er inderdaad wel zorg voor moeten dragen dat iedereen z'n zegje binnen een normale tijd doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:52 schreef Kutstudent het volgende:
Dat tijdsgebeuren bij presentaties is zo'n bullshit.Alsof ze later als ik de management meeting leid met zo'n stopwatch erbij gaan zitten.
quote:
Sounds like elke vergadering hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In het eerste bestuur waar ik in zat kon de voorzitter er geen reet van qua time-management. Zaten we dus uren te discussiëren over een agendapunt, terwijl alles allang gezegd was. Gevolg waren vergaderingen van ver over de 3 uur.
Wat schattig van die jongensquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Het was heel leuk! De muziek was ruk. Ik weet nu dat mensen van hele bekende punk bands niet acoustisch hun ding moeten gaan proberen te doen. Maar we hebben ons kostelijk vermaakt!
Zo liepen er 3 jongetjes rond die echt als kleine meisjes zich de hele tijd aan het vergapen waren aan het optreden. Ze zaten helemaal voor aan de rand en leunde met hun ellebogen op de rand van het podium en hun hoofd op hun handen. Schattig hoor!We konden het ook niet laten om ze er even op te attenderen, maar ze waren gewoon die hard fans denk ik
Nou, wij dachten dus echt dat ze 13 waren ofzo. Naderhand zagen wij ze buiten lopen dus gingen wij even een praatje maken. Bleken ze 17 te zijn! Eentje had een mislukte baard (12 harenquote:
12 haren ook echtquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, wij dachten dus echt dat ze 13 waren ofzo. Naderhand zagen wij ze buiten lopen dus gingen wij even een praatje maken. Bleken ze 17 te zijn! Eentje had een mislukte baard (12 haren), de ander rookte heel onprofessioneel een sigaret
Ja wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
12 haren ook echt
Wel grappig die kindjes
Het was ook maar een klein zaaltje toch? Misschien leek het daarom drukquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wel grappig inderdaadWas nog verrassend druk voor een maandag trouwens
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was ook maar een klein zaaltje toch? Misschien leek het daarom druk
Nog best veel man dan jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat sowieso!Maar er waren zeker meer dan 100 man
En dat voor een maandag!
Ga je nu wel dan een keertje mee of geloof je er nog steeds in dat het een dode bedoeling is?quote:
Nou een dode bedoeling is wel erg overdrevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga je nu wel dan een keertje mee of geloof je er nog steeds in dat het een dode bedoeling is?
Ja daarom!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou een dode bedoeling is wel erg overdreven
Geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat moet die smiley eigenlijk zeggen?
als je samen the blues hebt is het niet zo erg. gedeelde smart is halve smart jwzquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat moet die smiley eigenlijk zeggen?
Seems legit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je samen the blues hebt is het niet zo erg. gedeelde smart is halve smart jwz
what the...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt pregpos en pregneg.
Pregnancypositive/negative misschien?
Niet gezoendquote:
Dat wilde ze ook niet dus moet vanavond maar even terug met wat chloroformquote:
GHBquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wilde ze ook niet dus moet vanavond maar even terug met wat chloroform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |